Skoda Feliciához lenne eladó alufwelnigarnitúrám! 4*100as 5,5*13as Hijoin H125-ös A felnik szinte vadi újak, a gumik meg rajta Goodyear 175ösök, a gumik kb 95%-osak (szinte szőrösek még) ! A felnigarnitúra és a gumik csak egyben eladók 60eFt-ért! Ha valakit érdekel akkor hívjon fel a 06-20/237-7807es telszámon! Esetleg megbeszélés alapján kitudom juttatni a felniket a Szegedi Nemzetközi Skoda Találkozóra a jövő hétvégén!
Na igen, volt egy ilyen tippem, hogy nincs külön kábelkorbács gyártva a fordulatszámmérő nélküli autókhoz, és be is jött. Belepróbáltam, indítottam, és mért. :) Remek. Viszont ki kellett vennem az égőket az ABS meg a légzsák visszajelző mögül... Sebaj. A szelephézagra nekem is ez volt a tippem, pont mint az "újabb" farosokban. Köszi a válaszokat!!!
A fordulatszámmérővel meg szerintem nem érdemes erőlködni, veszel egy bontott fordulatszámmérős műszeregységet, igény szerint átteszed bele a régi kilométerórádat, és utána simán berakod az új műszert a régi helyére. Az egész meló nem nagy valami, és minden csatlakozó ott van, ami kell hozzá.
Épp most felejeztem be a vezérműlánc cserét, mert a régi már igencsak csörgött, ment vele már vagy 80-100 ezer km-t....
Utána csináltam szelephézagállítást is, (bár csak kettőn kellett állítani, mert a többi jó volt) szóval most rá sem lehet ismerni, olyan szépen, csendesen jár:) Ja, igen, a hézagokat mindig 0,20 mm-re szoktam állítani! (Hideg, szobahőmérsékletű motornál, és hézagmérő inkább szorosan menjen alá, mint lógjon, vagyis a 0,25-ös, már ne férjen alá szorosan sem)
A gumi biztosan jó lesz, mert ez enyémen is 175/70 R13 -as van, a téli és nyári is az. A felni számokhoz annyira nem értek... azt tudom, hogy a téli gumikhoz Polo felnit kaptam, de az simán fel megy a Felire.
Vannak "felni-választó" kalkulátorok a neten, ott írd be és megmondja, hogy jó-e rá.
Az lenne a kérdésem hogy ajánlottak nekem 1 éves yokohama téli gumit ami alig futott min 95%-ak 175/70 R13 -as méretben + lemezfelnit ami 5,5j r13 100/4 ET43 el fog férni a felicián? Igen baráti áron adnák.
Elfáradnak és emiatt megül a verda. A formanban kicseréltem újra mind, előre Felicia erősített került. Jóval magasabb lett (hátul nagyon látni), de feszesebb is a kocsi, persze ehhez hozzájárulnak az új telók is. Amikor ki volt szerelve a régi rugó és az új mellé lett állítva több cm volt a különbség.
Sziasztok! Két dologban kérnék segítséget. 1.: mekkorák egy 1.3 lxi hengerenkénti befecskendezős motor szelephézag értékei? 2.: tud e valaki kapcsolási - bekötési rajzot fordulatszámmérő beépítéshez? Előre is köszönöm!!!
Azt nem tudja valaki véletlenül,hogy a rugók hosszúsága idővel csökkenhet a gyengüléstől,fáradástól...?...vagy lehet kapni hozzá valami magasító megoldást? Elég alacsony az autó és bár autópályán jó de hegyi úton kellene még pár centi..
Nem én ütöttem, nem férek alá, de a tankvédő lemez mellett van a kipuffon vmi bilincs. Ez el volt fordulva, hozzáért a tankvédőhöz, és nyikorgott. Mivel a csavarok be voltak rohadva, és alig lehetett lazítani rajtuk, a vékonydongájú haverom 2kg-s kalapáccsal fordított rajta. Igazából a váltórudazat javításánál is kapott véletlenül, de akkor kisebbeket.
helló mindenkinek.skoda feliciához kellene nekem magyar nyelvű szerelési oldal?tud valaki segíteni.beütöttem a pár hozzászólással előttit de az szlovák.
A Felicia 1.6-ban (Magneti Marelli ECU) kéne lennie tiltásnak, vagy bármeddig forog a motor, csak jelzi a piros sáv, hogy nem kéne?
Más: létezhet, hogy egy kipuff olyan szinten van tele lerakódással, hogy a gyengécske autóból egy kis munkálat után, ahol a kipuff és tartói is kaptak néhány nagyobb ütést olyan vadállat lesz, ami letolja maga elől előzésnél a dízel RAV4-et?
Szia! Köszönöm, holnap meg is nézem. Múlt szombat hajnalban szakadt az eső, sötét is volt, ahelyett, hogy lefújta volna a párát a szélvédőről, nyomta rá a vizet. Csak pzs volt nálam azzal törölgettem... Elég gáz volt, alig láttam ki. Még egyszer kösz!!
Még valami: Tud valaki Feliciához letölthető szerelési könyvet? Kereséseim eddig nem hoztak sok sikert. Az sem baj ha nem magyar nyelvű, csak használható legyen
Ahogy hubo is írta, nálam is dióda sor gond volt. A tünetek alapján az autóvillamosságis egy előkészített, felújított fél generátorral várt (az a rész, amin a dióda híd van). Leszedte, kimérte, bemérte, tényleg az volt a gond, csere, mehettem haza. Nem volt olcsó (nem emlékszem a pontos összegre), de autóval mentem, autóval jöttem haza.
Nem régen vettem egy Skoda Felicia 1.3-t 1996-os kiadású. Mostanában jött elő a következő hiba: Alapjáraton a töltés visszajelző nagyon halványan világít, ha nagyobb fordulaton van akkor meg teljesen világít, aztán egyszer csak elalszik a töltés visszajelző magától. Hosszab úton ez többször megismétlődik. Mérni még nem mértem semmit elektromosan eszközök nélkül, de valaki azt mondta, hogy fesszabályzó gondja van. Cseréltem fesszabályzót, ám a probléma maradt, de most egyfolytában világít a visszajelző>vissza a régi. Tapasztalat hiányában a kérdés a következő:alkatrészenként cseréljem, vagy kompletten a generátort? Vagy rakjak bele egy más tipusut (VW- vagy más ) ami megbízbatóbb mint a gyári?