Keresés

Részletes keresés

Gypsy56. Creative Commons License 2014.08.23 0 0 34234

Bivaly ez nagyon. Azt néztem, ökörfark kórót nyekkenés nélkül vitte, a vastag, túlnőtt fűben is ment szépen, látszik ezen a gép ereje. Gondolom damilvágóval használod, de Fefével ellentétben én úgy gondolom, nem minden komolyabb gép tudja ezt. A belépőszint, a Hitachi CG47 ennél már hallhatóan megtorpan, az FS350 is. Még tán az FS400 is.

Előzmény: kioritzecho (34233)
kioritzecho Creative Commons License 2014.08.23 0 0 34233

Íme a hosszabb,jobb minőségű,hangos felvétel...:

kioritzecho Creative Commons License 2014.08.23 0 0 34232

Azt gondolom,hogy alkalmi felhasználásra nagyon sokat bír majd ki ez a gép.

A régebbi Fuxtec MS520 felépítményéről sem tudok semmi rosszat eddig. (Pedig a cégemnél azt használjuk)

Ezen meg annál sokkal komolyabb van.

Előzmény: fefe73 (34231)
fefe73 Creative Commons License 2014.08.23 0 0 34231

Nem lehet rossz gép az,a kérdés az,hogy meddig bírja ez a felépítmény a kawát...

Előzmény: kioritzecho (34230)
kioritzecho Creative Commons License 2014.08.23 0 0 34230

Na szóval....most írtál egy szót ami fontos.... :"komolyabb".

Tehát aki hallgatja majd a videó hangját annak egyértelművé válhat,hogy ez egy "komolyabb" vagy komolytalanabb gép.

;)

 

Előzmény: fefe73 (34229)
fefe73 Creative Commons License 2014.08.23 0 0 34229

Pontosan.Bár a damil hosszától függ minden.Ha raajtaa vágó,akkor nem hörög egyik komolyabb gép sem,az igazi erő vágó nélkül mutatkozik meg...:-) :-) 

Előzmény: kioritzecho (34228)
kioritzecho Creative Commons License 2014.08.23 0 0 34228

Nem az a kérdés,hogy milyen....

Ezen a videón egyáltalán nem hallatszik a gép hangja.

És az miért érdekes?

Azért mert valaki szereti hallani a gép hangját.

 

Ettől függetlenül a hozzáértők a hangból nagyjából kihallják azt,hogy milyen is az a gép.

Ráadásul egy hangos videóban az is hallatszana hogy mennyire erőlködik az a kasza,stb.... 

;) :)

Előzmény: flybird (34227)
flybird Creative Commons License 2014.08.23 0 0 34227

Most nem kötekedésként , de a hangja nem mindegy , hogy milyen?

 

Előzmény: kioritzecho (34224)
flybird Creative Commons License 2014.08.23 0 0 34226

Remek kasza. :)

Előzmény: kioritzecho (34224)
Gypsy56. Creative Commons License 2014.08.23 0 0 34225

Hát tudod, ez nem marketingfű. Várom a saját hangos felvételt, de látvány alapján nem volt ez ellenfél ennek a motornak, márpedig ehhez erő kell.

Előzmény: kioritzecho (34224)
kioritzecho Creative Commons License 2014.08.23 0 0 34224

Ma délelőtt egy elhanyagolt udvart kaszáltam a Kawasaki motoros Fuxtec-kel.

Remekül dolgozott a gép,nem nagyon volt akadály neki és a 3mm-es damilnak. 

Egy szoftver által összevágott rövid zenés videó összefoglalóként:

Akik pedig kíváncsiak a gép hangjára,valamint HD minőségben tartalmasabban szeretné látni a gépet működés közben,azoknak nemsokára felkerül a hosszabb,jobb verzió is.

 

Velocicickany Creative Commons License 2014.08.23 0 0 34223

A kisebb testvére  280 000 FT külföldön akksi nélkül. Szerintem az akksi is van vagy 150 e HUF. Ez csak úgy érné meg ha van  mindenre kiterjedő 5 éves garancia.

Előzmény: Velocicickany (34222)
Velocicickany Creative Commons License 2014.08.23 0 0 34222

Hmm beágyazás nemjött össze :D

 

https://www.youtube.com/watch?v=WDba8h8dvTg

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=sW_2oQ2PpDI

Előzmény: Velocicickany (34221)
Velocicickany Creative Commons License 2014.08.23 0 0 34221

Itt egy nem épp szar elektromos fűkasza!!!!!!!!!!!

 

<iframe width="854" height="510" src="//www.youtube.com/embed/WDba8h8dvTg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

40 ccm-nek megfelelő teljesítmény, és akár 4,5 órás üzemidő.

 

Zöldben:

 

<iframe width="854" height="510" src="//www.youtube.com/embed/sW_2oQ2PpDI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

keszeg88 Creative Commons License 2014.08.22 0 0 34220

Szerintem aki találkozott a műanyagos megoldással az átkozza az egészet...sosem értettem a jót miért kell rosszá tenni "jobb lesz" címen. Persze mindezt úgy hogy visszajelzést kap a gyártó hogy valami nincs rendben, de nagy ívben tesz rá. Azóta nem tudom mi az ábra módosítottak-e, de nem hinném náluk a számítógép a csoda és azt ember sem vétózhatja meg.

Ha továbbra is a műanyagosnál maradsz célszerű kissé több pasztát alkalmazni (orrba-szájba, persze kultúrált módon ) ami bírja a hőt, rugalmas és a benzin-olajat. Egyszer ilyesmi segített, de nem lesz örökös.

Loctite cuccok közt nézz szét.

Előzmény: wector81 (34219)
wector81 Creative Commons License 2014.08.22 0 0 34219

Műanyag hát, már az összes az... Én is arra gyanakszom, hogy még mindig vagy kifúj, vagy falsot szív valahol... de hol?!?! Alaposan megnéztem direkt a csészéket is meg a szimmeringeket is, mert futottam már bele, hogy a vacsi csésze repedt volt... de azt észrevettem beépítés előtt. Mennyivel jobb volt a 152-es... :(

Előzmény: keszeg88 (34213)
mj620di Creative Commons License 2014.08.22 0 0 34218
A fukaszat es a hevedert hogy szoktatok be állítani magatoknak? nekem valahogy sosem jo.
A fejnek lent parhuzamosan kell lennie a talajjal?
Előzmény: Gypsy56. (34216)
zil-130 Creative Commons License 2014.08.22 0 0 34217

Ismerősöm kapott német rokonoktól 43ccm-es Atika fükaszát.Még dobozban van,de eladásra kerűl majd,mivel nincs rá szüksége a gazdájának.Kérdezném,mit ér egy ilyen gép?Ez is a tipikus kinai forma,mégis hol áll a kinai gépek rangsorába?Piacos szint,Grashoppers szint,Gardenline szint,Fuxtec szint?Én nem ismerem annyira ezeket a gépeket,de talán akad valaki,aki tud segiteni ebben.

Gypsy56. Creative Commons License 2014.08.22 0 0 34216

Amit Keszeg írt. SZerintem ha műanyag csapágyházas, mérni se kell, csak cserélni. Fémre. Nekem esztergályos csinálta.

Előzmény: wector81 (34212)
Gypsy56. Creative Commons License 2014.08.22 0 0 34215

Szerintem is jó az ! Összegyűjtesz jó sokat, télre megvan a tüzelőd. :-)))))))))

Előzmény: ak.negyvenhet (34210)
ak.negyvenhet Creative Commons License 2014.08.22 0 0 34214

Két külön szakértőtől származik az okosság, ennyi zsenialitás egy elmében már nem fér meg! :-))

Előzmény: Lemmy67 (34211)
keszeg88 Creative Commons License 2014.08.22 0 0 34213

Én egy nyomáspróbát ráeresztenék a blokkjára. Ha már az új műanyag csapágy házakat kaptad ott előfordulhatnak érdekes esetek.

Előzmény: wector81 (34212)
wector81 Creative Commons License 2014.08.22 0 0 34212

Csocsi srácok! Adott egy Solo 154 fűkasza. Katasztrofális állapotban volt, nem indult.

Kikopott a kupplungcsapágy, csésze belevert a házba, felforrósodott, kupplungoldali szimmering és csapágypersely megolvadt, elforgott, sűrítőtér kifújt, rá a lógó kupplungra, eláztatta a pofákat, az egész gép tocsogott az olajsártól. Hajtották míg ment.

 

A lényeg, és a kérdés. Cseréltem amit kellett, csapágy csészék, szimmeringek, hengertalp tömítés, kupplungcsapágy, pofák, csésze, ház, forgattyúsház, mert azt is meghúzta a persely.

Hiba: szivatóval elindul, felpörög, pár másodpercig pörög, szép hangja van amúgy, de aztán leáll. Vadi új karburátorral is. Motor rendben, henger, dugó, gyűrűk jók, főtengely jó, tankszellőző rendben, üzemanyag szűrő rendben. Tipp...?

 

-w-

Lemmy67 Creative Commons License 2014.08.22 0 0 34211

Aki ezt mondta,az nem reszelt még folyóparton!:)))))

Előzmény: ak.negyvenhet (34210)
ak.negyvenhet Creative Commons License 2014.08.22 0 0 34210

Hallottam már olyan véleményeket is, amelyek szerint kifejezetten jó, ha kokszos a motor, íme a két legmeredekebb:

 

- azért jó ha kokszos, mert a koksz jól tömít, így sokkal jobb lesz a kompresszió

 

- azért jó ha kokszos, mert a koksz miatt csökken az égéstér, és emiatt nő a kompresszió

 

Szóval vannak akik szerint a koksz igenis jó tunning! :-DDDDDDDDDDDDDDD

Előzmény: Gypsy56. (34207)
gyurcika12 Creative Commons License 2014.08.22 0 0 34209

Nem, nem gondoltam, hogy meg tudod mondani, de a tippeket szívesen fogadom. A hengerbe öntöttem benzint, indult, de le is állt, szóval így akkor tuti, hogy a karbi a hibás. Marad akkor a szakember, azt én nem merem bántani. Köszi szépen a segítséget! :)

Előzmény: Gypsy56. (34150)
Donci62 Creative Commons License 2014.08.21 -2 0 34208

Elmondása szerint 1-1,5 tanknyit ment otthon egy-egy alkalommal és 3-4 tanknyit amikor a nagyobbik területen az erős gazt nyírták. Az azért már nem olyan kevés üzemóra egy hobbigépnek.

Ha legközelebb összefutok vele, elkérem tőle a besült gépet, hátha nekem adja ingyért.

Aztán szétdobom.

Ha véletlenül ugyanaz a típus, mint az enyém, lehet, hogy még össze is tudok belőlük valamit hozni, kis kp. ráfordítással.

Persze nagy az esély rá, hogy ugyanazok a részek mentek benne tropára, mint az enyémben.

Nekem sem volt vele sok gondom, míg nem sült be. Karburátor felújításon és bovdencserén kívül más gondja nem volt, bár Én megadtam neki minden jót és mindig gondosan ápoltam, karbantartottam.

Ha lehetne ilyet kapni null-kilóméteresben olyan árszinten, mint úgy 7-8 évvel ezelőtt, gondolkodás nélkül rárepülnék egyre.:-)

Persze a damilfejet rögtön lecserélném egy koppintósra.

Előzmény: fefe73 (34206)
Gypsy56. Creative Commons License 2014.08.21 0 0 34207

Szerintem azzal a keverékkel megvolt a kenése. Az meg másik kérdés, hogy már 10 ccm-rel kisebb volt a motor a ráégett koksztól. :-)))))

Előzmény: Donci62 (34205)
fefe73 Creative Commons License 2014.08.21 0 0 34206

Két hetente ment 20 percet.Össz üzemóra kábé 30....

Előzmény: Donci62 (34205)
Donci62 Creative Commons License 2014.08.21 -2 0 34205

Érdekes információ az "olajvitához"!:-)))

Egy ismerősöm látván a Fuxit és a működését, érdeklődött az ár és a beszerzés lehetőségéről.

Hétvégén besült a gépe, egy elmondása szerint 8 éves Mc Culloch. Típusszámot nem tudott, de amikor mutattam neki az enyém "romjait", azt mondta szerinte ugyanolyan volt.

Nem akar vele foglalkozni, úgy gondolja, hogy alaposan megszolgálta már az árát, inkább venne egy újat 50 ezer alatt.

Elmondása szerint havi 2 alkalommal használta egy családi ház 1000 m2-es udvarán a fűnyíró utáni szegélyvágáshoz, zegzugos részek kitisztításához és évi 1-2 alkalommal egy nagyobb területű gazos részhez.

Most jön a poén, amitől a szőr égnek állt minden testrészemen, amin csak van.:-)))

MOL-os 95-ös benzint használt, egy kamionokhoz rendszeresített motorolajjal, kb. 25:1 keverési arányban alaposan összerázva.

Szöghajtást soha nem zsírzott, a légszűrőt hébe-hóba kifújta kompresszorral. Semmit nem kellett a besülésig javíttatnia a gépen.

Rejtély számomra, hogy a rákba tudott az a szerencsétlen masina azzal a 4 ütemű diesel motoroknak szánt olajjal eddig életben maradni?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!