Keresés

Részletes keresés

paca664 Creative Commons License 2012.11.09 0 0 12980
Előzmény: maksimir (12978)
maci86 Creative Commons License 2012.11.08 0 0 12979

Van valami esély arra ,hogy az újmenetrendbe a lökösházi és a román vonatok ne az elátkozott isten háta mögött lévö 1 es vágányról induljanak? :S:S

maksimir Creative Commons License 2012.11.08 0 0 12978

Ha a SZVÖR is akkor igen. Ha nem akkor arra továbbra is szükségem lenne, a menetrendből megvárom a publikusat.

Előzmény: paca664 (12977)
paca664 Creative Commons License 2012.11.08 0 0 12977

A héten teljesen nyilvános lesz, ha addig tudsz várni.

Előzmény: maksimir (12976)
maksimir Creative Commons License 2012.11.08 0 0 12976

Kb. 1 hónap múlva ugye itt az új menetrend.

Tudna vki nekem egy új menetrend és/vagy SZVÖR tervezetet küldeni nemzetköziben (SZVÖR tervet belföldire kaptam már ezt köszönöm ez úton is a küldőnek!) különös tekintettel az Ex-YU relációkra?

 

E-mailem publikus. Előre is köszönöm!

Aln 663 1189 Creative Commons License 2012.11.07 0 0 12975

Előre is köszönöm!

Előzmény: FOMA (12974)
FOMA Creative Commons License 2012.11.07 0 0 12974

Rendben.

Előzmény: Aln 663 1189 (12972)
FOMA Creative Commons License 2012.11.07 0 0 12973

Poénnak szántam, de úgy néz ki, hogy ON lesz, legalábbis menetrendbváltásig:

 

http://www.bama.hu/baranya/kozelet/sosem-latott-arviz-fenyeget-a-dravan-469490

Előzmény: FOMA (12945)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2012.11.07 0 0 12972

Off

Annak én is nagyon örülnék! Ha nem túl nagy kérés! :-)

On

Előzmény: FOMA (12971)
FOMA Creative Commons License 2012.11.07 0 0 12971

Bocs, de nagyon szórakoztató volt, hogy pont Bahnscorper olvtársnak akarsz SZVÖR-t küldeni, és még el is magyarázod neki, hogy mi az.:-)

 

Vígaszul rögtön küldöm a legfrissebb menetrendet.

Előzmény: vonatozó (12970)
vonatozó Creative Commons License 2012.11.07 0 0 12970

Nem a te beírásodra reagáltam...

Előzmény: FOMA (12969)
FOMA Creative Commons License 2012.11.07 0 0 12969
:-))))))
Előzmény: vonatozó (12968)
vonatozó Creative Commons License 2012.11.07 0 0 12968

Szia!

 

Ha elküldöd nekem a legújabb (10.17-énél frissebb) menetrendtervezetet, én is elküldöm neked a nemzetközi és a belföldi összeállítást (szvört) Szvör 1, szvör 2-t.

Előzmény: BahnScorper (12950)
vjano Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12967

kicsit off....

 

....igen, jó ott (is) lazán átsétálni, ha most már megtehetjük, ugyanakkor nem tudom miért...:-), de eszembe jutott, hogy megkavarom a családi archivumot (ld. mellékelt kép alább), és elgondolkozom azon, hogy miért is kell először szétverni azt, amit később aztán talán sikerül némileg összerakni (de többszörös áron...)

 

 

......on

Előzmény: DVB (12966)
DVB Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12966

Off - ez a dal is erről a helyről szól. Nohavica meg majdnem odavalósi :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=A4gTZPvu5ms

 

On

Előzmény: vjano (12964)
DVB Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12965

Milyen kocsi a második?

Előzmény: gw (12963)
vjano Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12964

..."Cesky Tesinnél átsétál majd a határon"....

.....off

...on

 

Előzmény: timetable (12953)
gw Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12963

Egyes napok, időszakok lehetnek jók, de ezért egész évben járatni egy kocsit teljesen felesleges. Az elmúlt 8 évben elégszer jártam vele, hogy lássam a nyári szezonon, illetve egyes ünnepek környéke kívül kongjon az ürességtől (főleg az északi útvonal, bár a délin sem emlékszem, hogy mikor kellett osztozni a fülkén). Egyszer az egyik kocsikísérő mesélte, hogy ez egy jutalomút nekik, itt olyan kevés a tennivaló (igaz, bevétel sincs).

 

De lássuk az e heti kihasználtságot: Csehország felé esetenként 1-9 foglalt hely van rajta, Szlovákia felé egy nap kivételével 1-15. Az egy kivétel a DSO topik kirándulása, amikor is 2 hálóval mennek (igaz a második full üzleti alapon).

Előzmény: BahnScorper (12958)
timetable Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12962

Kishatár jegy bármilyen vonatra jó, mehet az expresszel is.

 

Ez 100% hogy így van? A cseheknél ez vagyon írva a honlapon: valid for 2nd class travel on local (Os), limited-stop (Sp) and fast (R) trains operated by ČD and Slovak rail operator ZSSK

Előzmény: gw (12954)
DVB Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12961

Én sem javaslom, sztrájk esetén mentem velük - meg is jártam dugó miatt hazafelé. Engem pár kávéval nem lehet megvenni! Sörrel lehetne, de erre még ugye nem gondoltak :)))

 

Akkor tényleg marad ez a vonatos megoldás, bár időben nem a leggyorsabb, én is rákerestem 5-6-7 óra csak.

 

A besztercei hálót én mindig pár emberrel láttam csak Prágában (főleg hétköznap jöttem vele), eshopban, általában 20% volt kifoglalva, péntek este erősen telve, ünnepekkor fullon. Szóval hozza a rendes átlagot, de nem annyira kihasznált mint a Metropol más stokkjai. Az Excelsioron is pár ember lézengett a 4 alvós kocsiban hétköznaponként. De ugye elmegy előtte a Slovakia meg a Sirava is, az sok embert elvisz, aki éjszakázna.

Előzmény: timetable (12959)
BahnScorper Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12960

Amikor meg néha Prágában néztem meg az ellenkező irányt, már inkább tavasszal-nyáron, akkor sem tűnt úgy, hogy kongana az ürességtől.

Előzmény: BahnScorper (12958)
timetable Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12959

Narancsbuszt elvből nem ajánlok senkinek (ha csak a fele igaz a szóbeszédeknek és panaszoknak a cég működéséről, az is sok...), nyáron megjártam én is busszal Krakkót, de arra szigorúan ügyeltem hogy olyan nap legyen az indulás, amikor Eurolines megy...

 

Amúgy a célpont úgy emlékszem Wisla városa, ami nincs messze Cesky Tesintől, tehát a krakkói irány itt most nem játszik.

 

Az egyébiránt nagy kár hogy Krakkó felé nincs árban (és időben) versenyképes vasúti eljutás manapság. Amikor mi mentünk, mentesítő busz is indult, összesen kb. 70-80 utas jött össze arra a napi egy járatra. Nem volt kényelmetlen...de na, azért távolságiban szívesebben megyek vonattal. :-) 

Előzmény: DVB (12955)
BahnScorper Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12958

Tavaly októberben, idén meg februárban és augusztusban mentem vele, mindannyiszor Pozsony-Ústí viszonylatban, előzetes foglalás nélkül. Az első két alkalommal lett saját fülkém (mármint T3 áron), és úgy 10-12 utas körül lehetett maximum, nyáron meg már csak T3-ban kaptam felső ágyat, talán az utolsó helyet. Ústí után már nemigen lehetett találni rajta utast, nagyon sokan mentek vele csak Prágáig is, de a többség nem Pozsonyban szállt fel egyik esetben sem.

Előzmény: gw (12957)
gw Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12957

Szlovák kocsik is vannak ám a világon :)

Tény, hogy sok helyre tervezik bevetni a WLABmee, úgy lesz majd mint eddig, hogy váltogatják a kocsikat, egyik nap ide, másik nap oda.

 

Neked kicseszés, másoknak meg előny. Amint olvastam labancék is siránkoznak miatta, nem tudnak majd üres kocsiba felszállni, ha Prágába/Besztercebánya felé mennek.

Bár azért kíváncsi vagyok, hogy egy évben ki hányszor használta bármilyen utazásra ezt...

A magánvéleményem az, hogy egyik útvonalon sem volt telitömve az a kocsi, csodálom, hogy még mindig ragaszkodnak hozzá.

Előzmény: BahnScorper (12951)
DVB Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12956

Azért az Excelsiorba jobban passzol, színvonalban meg jellegben is. Mindig elsétáltam amúgy megnézni, mennyire van kihasználva.

Előzmény: BahnScorper (12951)
DVB Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12955

Lengyelországon belül hova akar menni? Nem akarom propagálni,de a narancssárga busz is egész elfogadható áron kanyarodik Krakkóba, kb 5000 egy irányba, vagy ultrafapados 3000-4000 forintért. Ha tényleg az ár a fontos, ha a vonatozás a lényeg, akkor hajrá :)

Előzmény: timetable (12953)
gw Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12954

Ha rászánja az egész napot, így is lehet :)

Ha interneten vesz jegyet a szlovák belföldi szakaszra, még valamennyivel olcsóbb lesz az út. Kishatár jegy bármilyen vonatra jó, mehet az expresszel is.

Előzmény: timetable (12952)
timetable Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12953

Köszönöm neked is! Nem vasutas érdeklődésű, de hozzám hasonlóan igénytelen utazóról van szó, ő is az árat nézi először. :)

Lengyelország a valódi célja, Cesky Tesinnél átsétál majd a határon. A besztercebányai útiránnyal most fellelkesítettem, mert hogy arra úgyis régen járt utoljára...

Előzmény: vjano (12949)
timetable Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12952

Köszi! Gyanítottam hogy te, mint rendszeres csehországi utazó fogsz válaszolni. :)

 

Közben egy ilyet találtunk még ki: Budapest-Párkány, majd belföldivel Léva-Besztercebánya-Zsolna (szép útirány), és onnan tovább kishatárjeggyel. Összesen így Budapesttől 20,4 €-ra jön ki. Egyetlen dolog amit még meg kéne tudni ehhez, hogy a Csáca felé átmenő Zsolna-Prága expresszen lehet-e menni kishatárjeggyel.

Előzmény: DVB (12948)
BahnScorper Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12951

Annyi WLABmee viszont nincs, és olyan vonatokba is írja, ahová biztos nem fog kerülni, mint pl. az Excelsior...

 

aprópopó... ritka nagy kicseszésnek tartom, hogy a Besztercebánya-Cheb viszonylat elkerül a Metropolról. nagyon kényelmes volt az a 3/4 9-es érkezés Ústí-ba, ki tudta magát aludni az ember Drezda és Liberec felé is.

Előzmény: DVB (12946)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!