Vezérmüjeladó gondal nem indul be,mert nem tudja azonositani melyik az egyes henger,fötengely jeladó hibánál beindul csak vészprogramon megy nincs teljesitménye lekorlátozza a max fordulatot!
Bármi lehet,sajnos ez már nem egyértelmü dolog. Felesleges köröket meg nem érdemes futni,plusz rákölteni a végén mire kiderülne mi a hiba addigra elfogy a pénzed.Sajnos tapasztalat,mire sokszor hozzám is kerültek kocsik annyit költött feleslegesen rá a tulaj a végén csak sirt,hogy milyen sokba van neki.
Köszi. Megpróbálom "kinyomozni" a hibakódot, erre kaptam már műszer nélküli megoldásokat. Ha nem sikerül akkor szervíz. Ezek a hibajelenségek vagy jelenség nem utal akkor olyan hibára ami egyértelműen beazonosítható vagy legalább leszűkíthető. Gondolok itt az üzemanyag szivattyúra, EGRszelep, légtömegmérő, stb. / nem értek annyira hozzá, csak olvasgatok:)/. Kicserélni egy üzemanyagszűrőt vagy egr-szelepet megtisztítani vagy légtömegmérőt kitisztítani, na ezekkel megbirkóznék még én is.:)
Elöször is kikéne olvasni,miért világit a hiba jelzö lámpa,milyen hiba kódot ad,és megkéne nézni,élöadatba mit mutat mivel beinditható a motor,és sokszor élöadatbol sok mindenre lehet következtetni.
Ami igazán jó lenne hozzá az GM Tech-2,nem a Vatera kinai klón:)) Op-Com,lehetöleg ebböl is az eredetivel mert páran vettek,és hiába nézett ki a nyitó oldal úgy mint az eredeti mégse vitte.Vagy olyan Opel kompatibilis általános teszterrel ami élöadatot is tud nem csak hiba kódot,Autocom,Actia,KTS stb.Aztán elehet dönteni,otthon javitható,vagy komolyabb és szerviz munka!
Ha jól gondolom F Astráról van szó akkor a bal hátsó lámpa rácsos szervíz ajtaját kell a csomagtérben levenni és onnan hozzá férhrtő.
Ha az antenna gyári akkor az alsó merevitő bilincsből elöbb kiszabaditod a sárgaréz csövet, majd a kivülről és felülről erőteljes nyomással be nyomod esetleg ha kemény a gumi még belülröl is húzni kell.
Az antenna alu házán a kábel csatlakozó fölött egy golyvaszerü vastagitás tartja csak a helyén.
Esetkeg a hátsó lámpa kivétele is segíthet jobban hozzáférni a szereléshez.
Anno főleg zsiguliknál alkalmaztuk, ideig-óráig jó, de nem egy tartós dolog. Vagy elhagyod, vagy egyszerüen szétnyírja a rugó. Pont a napokban cseréltem egy astrában hátsó rugót, erősítettet raktam bele. Azt mondja a gazda hogy ugyanannyi terhelésnél sokkal kevésbé ül meg a kocsi.
Az alsó gömbfejet le kell nyomatni vagy le kell ütni. Ha van megfelelő lenyomód vagy pedig tudod hogy mit kell ütni, akkor simán lejön, még ha csak egy oldal van is megemelve. Bár tény hogy könnyebb ha fel van emelve mindkét eleje, hisz akkor nem feszít annyira a stabilizátor.
Húzd meg a féltengelyt amennyire bírod, nem lesz semmi baja a csapágynak. A gömbfejet meg a csavar méretéhez képest normálisan. (nem emlékszem honnan kötötted le) Felesleges lenne csak ezért nyomatékkulcsot venned.
Igen, ezt, ha nincs hozzá szerszámod, egy harapófogóval is meg tudod húzni. Azt a szalagos kacatot dobd el, ahhoz spec szerszám kell, és vegyél egy olyat amilyen eddig is volt rajta.
Ismeretlen Paraszt kolléga írta, hogy ha túlhúzom az anyát, akkor is tönkreteszem, meg ha nem húzom meg eléggé, akkor is a csapágyakat.
Ez a kúpcsapágyazásnál lenne csak gond, nem? Golyós csapágynál be van sajtolva a fészekbe, és ki van hézagolva a csapágy gyűrű, ezért itt nem lehet a golyókat tönkretenni, ha túl van húzva, csak a szétszedéssel lehetne elszarni!?
A csukló tengelyénél miért van ilyen precízen meghatározva a meghúzási nyomaték?