Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kolcsar Creative Commons License 2013.03.10 0 0 64072

Vezérmüjeladó gondal nem indul be,mert nem tudja azonositani melyik az egyes henger,fötengely jeladó hibánál beindul csak vészprogramon megy nincs teljesitménye lekorlátozza a max fordulatot!

Előzmény: bgly (64066)
ha4nz Creative Commons License 2013.03.10 0 0 64071

Mielőtt csere szerintem élőadattal is meg kellene nézni...

Előzmény: Hooli75 (64069)
Hooli75 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 64070

Köszi! Pesti vagyok / 21.ker /, ha a közelben lennél / torkavéresen nem szeretném átszelni a várost:(/ akkor elfogadnám a segítséged.

 

Előzmény: kolcsar (64067)
Hooli75 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 64069

Úgy tűnik : hibakód :P0335=Főtengelyhelyzet-jeladó funkció-rendellenesség

 

 

Előzmény: bgly (64066)
Gepesz35 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 64068

Üdv!Astra G 1,2es hez milyen fékbetétet és fékpofát ajálanátok?És a kézifék kötél vagy van valami toldaléka ami betud rohadni télen?

kolcsar Creative Commons License 2013.03.10 0 0 64067

Bármi lehet,sajnos ez már nem egyértelmü dolog. Felesleges köröket meg nem érdemes futni,plusz rákölteni a végén mire kiderülne mi a hiba addigra elfogy a pénzed.Sajnos tapasztalat,mire sokszor hozzám is kerültek kocsik annyit költött feleslegesen rá a tulaj a végén csak sirt,hogy milyen sokba van neki.

Ha Pesti vagy esetleg tudok segiteni.

Előzmény: Hooli75 (64065)
bgly Creative Commons License 2013.03.10 0 0 64066

Ez lehet vezérmű-jeladó probléma is.

Előzmény: Hooli75 (64063)
Hooli75 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 64065

Köszi. Megpróbálom "kinyomozni" a hibakódot, erre kaptam már műszer nélküli megoldásokat. Ha nem sikerül akkor szervíz. Ezek a hibajelenségek vagy jelenség nem utal akkor olyan hibára ami egyértelműen beazonosítható vagy legalább leszűkíthető. Gondolok itt az üzemanyag szivattyúra, EGRszelep, légtömegmérő, stb. / nem értek annyira hozzá, csak olvasgatok:)/.  Kicserélni egy üzemanyagszűrőt vagy egr-szelepet megtisztítani vagy légtömegmérőt kitisztítani, na ezekkel megbirkóznék még én is.:)

 

Előzmény: kolcsar (64064)
kolcsar Creative Commons License 2013.03.09 0 0 64064

Elöször is kikéne olvasni,miért világit a hiba jelzö lámpa,milyen hiba kódot ad,és megkéne nézni,élöadatba mit mutat mivel beinditható a motor,és sokszor élöadatbol sok mindenre lehet következtetni.

Ami igazán jó lenne hozzá az GM Tech-2,nem a Vatera kinai klón:)) Op-Com,lehetöleg ebböl is az eredetivel mert páran vettek,és hiába nézett ki a nyitó oldal úgy mint az eredeti mégse vitte.Vagy olyan Opel kompatibilis általános teszterrel ami élöadatot is tud nem csak hiba kódot,Autocom,Actia,KTS stb.Aztán elehet dönteni,otthon javitható,vagy komolyabb és szerviz munka!

Előzmény: Hooli75 (64063)
Hooli75 Creative Commons License 2013.03.09 0 0 64063

Sziasztok!

 

2001-es astra g 1.2 16v gépsárkányt nyüstölök és adódott egy műszaki hibám, ebben kérném a segítségeteket.

Magasabb fordulaton /4ezer felett/ rángat, ledadog, mintha letiltana. Padlógáznál /üresben,álló helyzetben is/ képtelen 4ezer fölé pörögni.

Alapjárat rendben van, egyenletes. Műszerfalon sárga hibajelzés folytonos, nem villog.

Mi lehet a baj? Otthon orvosolható vagy szervíz?

Köszönettel

 

dkl325 Creative Commons License 2013.03.08 0 0 64062

Köszönöm.

Előzmény: peklit (64061)
peklit Creative Commons License 2013.03.08 0 0 64061

Heló !

 

 

Ha jól gondolom F Astráról van szó akkor a bal hátsó lámpa rácsos szervíz ajtaját kell a csomagtérben levenni és onnan hozzá férhrtő.

 

Ha az antenna gyári akkor az alsó merevitő bilincsből elöbb kiszabaditod a sárgaréz csövet, majd a kivülről és felülről erőteljes nyomással be nyomod esetleg ha kemény a gumi még belülröl is húzni kell.

 

Az antenna alu házán a kábel csatlakozó fölött egy golyvaszerü vastagitás tartja csak a helyén.

Esetkeg a hátsó lámpa kivétele is segíthet jobban hozzáférni a szereléshez.

 

 

Üdv.T. 

Előzmény: dkl325 (64060)
dkl325 Creative Commons License 2013.03.07 0 0 64060

Sziasztok! hogy kell kiszedni 5 ajtós Astrából az antennát? Háll Istennek ketté törték éjjel.

x25xe Creative Commons License 2013.03.07 0 0 64059

Köszi! :)))

 

Előzmény: bocinyuszi (64058)
bocinyuszi Creative Commons License 2013.03.06 0 0 64058

Igen! :)

Előzmény: x25xe (64057)
x25xe Creative Commons License 2013.03.06 0 0 64057
Tényleg létezik kipufogó toldócső, ami arra való hogy hegesztés nélkül lehessen a kipuff rendszert felszerelni?
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.04 0 0 64056

Az enyémbe pár éve Ascona C rugót tettem, azóta nincs semmi porblémám vele, pedig van benne egy nagy gáztartály.

Előzmény: ZsoZol B. Good (64053)
bocinyuszi Creative Commons License 2013.03.04 0 0 64055

Anno főleg zsiguliknál alkalmaztuk, ideig-óráig jó, de nem egy tartós dolog. Vagy elhagyod, vagy egyszerüen szétnyírja a rugó. Pont a napokban cseréltem egy astrában hátsó rugót, erősítettet raktam bele. Azt mondja a gazda hogy ugyanannyi terhelésnél sokkal kevésbé ül meg a kocsi.

Előzmény: ZsoZol B. Good (64053)
bocinyuszi Creative Commons License 2013.03.04 0 0 64054

Az alsó gömbfejet le kell nyomatni vagy le kell ütni. Ha van megfelelő lenyomód vagy pedig tudod hogy mit kell ütni, akkor simán lejön, még ha csak egy oldal van is megemelve. Bár tény hogy könnyebb ha fel van emelve mindkét eleje, hisz akkor nem feszít annyira a stabilizátor.

Előzmény: Krammer András (64052)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.03.03 0 0 64053

Ma csináltam egy ilyen mutatványt, hogy terhelve ne üljön annyira a kocsi.

Van már valakinek tapasztalata ilyesmivel?

 

Krammer András Creative Commons License 2013.03.03 0 0 64052

Köszönöm szépen a segítségedet!

Sikerült mindent szépen összeraknom!

A féltengely csavarját megpróbáltam a leírásod alapján nagyjából kézzel a megfelelő nyomatékokkal meghúzni.

A szalagos bilincset megnéztem, hogy mennyire mozog a gumi a tengelyen, mert fogóval húztam meg a szalagot, és kifeszítve hajtottam vissza.

Elég feszes lett a gumi nem mozdul el a tengelyen, így por sem megy alá.

Az alsó gömbfelyet vettem ki, de nem tudtam kifűzni, csak a gömbfely leszerelésével.

Pedig mindkét oldalát felemeltem.

A csavarokat érzésre húzom, nem amit a kulcs bír, majd ránézek egy hónap múlva, de csodálkoznék, ha lelazulna.

Ha lett volna normális kulcskészletem, akkor egy délután meglettem volna vele!

Rászánok 15-20e Ft-ot és veszek egy normális kulcskészletet, a mostani elfogyott!:)

Előzmény: 409 (64050)
vasy78 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 64051

https://www.tuningkit.de/tuningkit-chiptuning/Opel-Astra-%28H%29-1-9-CDTI-2891-r.html

 

ez igaz lehet?

mindossze 88 euroert kapok a 150 lovas H astrahoz 38 pacival tobbet? es csokken a fogyasztasom is ezzel?

ez az oldal ezt allitja...

 

es mindezt egy olyan kutyuvel amit en magam csak radugok,es akkor tavolitom el amikor akarom 1 perc alatt?

409 Creative Commons License 2013.03.02 0 0 64050

Húzd meg a féltengelyt amennyire bírod, nem lesz semmi baja a csapágynak. A gömbfejet meg a csavar méretéhez képest normálisan. (nem emlékszem honnan kötötted le) Felesleges lenne csak ezért nyomatékkulcsot venned.

Előzmény: Krammer András (64049)
Krammer András Creative Commons License 2013.03.02 0 0 64049

A csukló tengelyénél miért van ilyen precízen meghatározva a meghúzási nyomaték?

 

A gömbfej csavarját is nyomatékra kell húzni?

 

Muszály lessz vennem egy nyomatékkulcsot is, vagy inkább kettő kellene abból is 10-100 tartományra.

 

 

 

Előzmény: 409 (64048)
409 Creative Commons License 2013.03.02 0 0 64048

Igen, ezt, ha nincs hozzá szerszámod, egy harapófogóval is meg tudod húzni. Azt a szalagos kacatot dobd el, ahhoz spec szerszám kell, és vegyél egy olyat amilyen eddig is volt rajta.

Előzmény: Krammer András (64045)
409 Creative Commons License 2013.03.02 0 0 64047

Úgy igaz.

Passz.

Előzmény: Krammer András (64044)
Krammer András Creative Commons License 2013.03.01 0 0 64046

Na szóval ezt:

Krammer András Creative Commons License 2013.03.01 0 0 64045

Ezt a bilincset úgy kell felrakni, hogy összeakasztom, és az új bilincs kiugró fülecskéjének két oldalát egy harapófogóval összenyomom?

Úgy, ahogyan a ezen a régin van, vagy ezt így gyártották, azt meg úgy és nem ez a jó megoldás?ű

 

A csuklóhoz meg olyat adtak, ami egy hosszú szalag a végén egy befűző füllel.

Ezt a fajtát többször körbe kell tekerni?

Előzmény: 409 (64043)
Krammer András Creative Commons License 2013.03.01 0 0 64044

Ismeretlen Paraszt kolléga írta, hogy ha túlhúzom az anyát, akkor is tönkreteszem, meg ha nem húzom meg eléggé, akkor is a csapágyakat.

Ez a kúpcsapágyazásnál lenne csak gond, nem? Golyós csapágynál be van sajtolva a fészekbe, és ki van hézagolva a csapágy gyűrű, ezért itt nem lehet a golyókat tönkretenni, ha túl van húzva, csak a szétszedéssel lehetne elszarni!?

 

A csukló tengelyénél miért van ilyen precízen meghatározva a meghúzási nyomaték?

 

Előzmény: 409 (64043)
409 Creative Commons License 2013.03.01 0 0 64043

"..most, hogy nincs benne a tengelycsonk, le tudom venni a kerékagyat?"

 

 Nem.  Meg se próbáld!!

 

"Gondolom, akkor annyira kell meghúzni, hogy lötyögés nélkül forogjon, és ne akadozzon a csapágy."

 

 Nem. Kajakra meg kell húzni, 100Nm, visszalazítás, 20Nm +90°.

 

"Milyen csapágymegoldás van ebben,.."

 

 Kétsoros golyós radax.

 

 

 

 

 

Előzmény: Krammer András (64040)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!