Keresés

Részletes keresés

htibor Creative Commons License 2005.10.12 0 0 28541

Mondjuk :)

Itt épp el lettek az amerikaiaknak kikiáltott vendégek szállítva a Military táborból :))

A Bogdán vezéres részben egy kétszárnyú lengőajtós Ik256-os Zalás kocsi szerepel :))

Előzmény: Dénes Balázs (28539)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.12 0 0 28540
ez naggyon király!
Előzmény: htibor (28536)
Dénes Balázs Creative Commons License 2005.10.12 0 0 28539
Mi ez, tán végső tiszteletadás? :))
Előzmény: htibor (28524)
tupolev Creative Commons License 2005.10.12 0 0 28538
Wuppertal eladja az összes 417-esét és a 2 még üzemképes 405-öst.
htibor Creative Commons License 2005.10.11 0 0 28536

Taxxx!

 

A História menüpontban keresd, és ha bejön az oldal, alul vannak a linkek, jelen pill 8 rész készült, de van Bpesti troli közlekedésről is jópár résznyi.

 

Távolsági közelekdés története 8 részben:

1. http://www.autostilus.hu/?r=807

2. http://www.autostilus.hu/?r=822

3. http://www.autostilus.hu/?r=829

4. http://www.autostilus.hu/?r=844

5. http://www.autostilus.hu/?r=870

6. http://www.autostilus.hu/?r=871

7. http://www.autostilus.hu/?r=872

8. http://www.autostilus.hu/?r=946

 

Előzmény: Törölt nick (28532)
HáBé Creative Commons License 2005.10.11 0 0 28535

Köszönöm.

 

Kortársam :-)

Előzmény: Tector (28534)
Tector Creative Commons License 2005.10.11 0 0 28534

Film-Busz kft.

Ex MTV-051 (ACC-479), exex. BU-51-87, exexex GD-34-76. Gy. év: 1977.

Előzmény: HáBé (28533)
HáBé Creative Commons License 2005.10.11 0 0 28533

Pálinkásat!

 

Tudom, hogy nem volán, de nem is bkv (hiába van kis táblácskán az ablakában), ki fia borja ez a járgány?

ACC-479

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg1438/kepek/acc479mosz51.JPG

HB

Porond Creative Commons License 2005.10.11 0 0 28531
Mindenkinek ajánlom a www.autostilus.hu-n a Fejezetek a távolsági autóbusz közl. történetéből című cikksorozatot
Alkaa Creative Commons License 2005.10.11 0 0 28529
Meddig volt meg? Vagy úgy kérdem: mióta nincs közvetlen Mezőhegyes - Budapest járat?
Előzmény: sosiforda (28528)
sosiforda Creative Commons License 2005.10.11 0 0 28528

Ma megvan még ez a járat? Mármint Orosházáig?

Ez a mai Battonyai? (12.15-ös)

Vagy a 6.20-as Orosházi?

 

Ezekből egyik sem, nagyjából a mai 1092/5. és 1092/2. fekvésében ment.

 

Vagy másik járat?

 

1122 Budapest-Kecskemét-Mezőhegyes vonal volt.

Bp. Engels tér 16.30, Kecskemét, aut.áll. 18.27/18.35, Kiskunfélegyháza, cukrászda 19.04/19.05, Gátér, tanácsháza 19.17, Szentes, aut.áll. 19.51/19.55, Orosháza, Szabadság tér 20.43/20.44, Mezőhegyes, vá. 21.35

Vissza: Mezőhegyes, vá. 4.10, Orosháza, Szanadság tér 5.01/5.10, Szentes, aut.áll. 5.59/6.00, Gátér, tanácsháza. 6.35, Kiskunf., cukrászda 6.47/6.53, Kecskemét, aut.áll. 7.23/7.30, Bp. Engels tér 9.30.

Naponta és ez az egy járatpár volt.

 

Ennél persze sokkal több megállója volt, most ezeket írtam be viszonyításként.

Előzmény: Törölt nick (28508)
Alkaa Creative Commons License 2005.10.11 0 0 28527

És én erről miért nem hallottam eddig? :-)

Akkor mezőkovácsházi a Credo, ugye?

MAN-jaitok mikor érkeznek? Jött már az idén?

Miből mennyi is lesz? Mármint típusonként.

Előzmény: Törölt nick (28518)
sosiforda Creative Commons License 2005.10.11 0 0 28526

Cikk a mai Délmagyarországban az autós és buszos ingázás költségeiről:

http://www.delmagyar.hu/cikk.php?id=70&cid=108156

 

Volános szemmel ez benne a "velő":

 

"Ingázók ezrei

Naponta körülbelül négyezren ingáznak Szegedre dolgozói bérlettel, és durván ötezer a rendszeresen Szeged környéki helyközi Volán-buszon utazó tanulók száma – tájékoztatott Heintz Ferenc. A Tisza Volán Rt. kereskedelmi és közönségkapcsolati osztályvezetője elmondta: Vásárhelyre 1400 dolgozó és 1000 tanuló, Szentesre ezer-ezer fő utazik rendszeresen járataikkal. Makóra busszal naponta durván 1500 teljes árú bérletet váltó utast visz a Volán, a diákkedvezményt a kisváros vonzáskörzetéből 2000 tanuló veszi igénybe. Csongrádra naponta ötszáz dolgozó bérletes indul útnak, és hatszáz diák jár busszal a környező településekről tanulni a Tisza-parti kisvárosba. "

 

Alkaa Creative Commons License 2005.10.11 0 0 28525
Hány Irizarotok van? Az egyik a HXW-450, ezen kívül van több is? Kicsit lemaradtam. Tehát... menne a Pannonhoz? Okos. Küldjétek át FJG-836-ot is. :-P
Előzmény: Ekornél (28520)
htibor Creative Commons License 2005.10.11 0 0 28524

Angyalbőrben c. sorozat egyik részéből :))

 

 

Előzmény: Carpy (28522)
Carpy Creative Commons License 2005.10.11 0 0 28523
Mi ebben a "na végre"? A NE tudtommal régóta terjeszkedik, ezzel most nem került hozzánk közelebb.
Előzmény: Törölt nick (28521)
Carpy Creative Commons License 2005.10.11 0 0 28522
Szerintem is jól sikerült a főpróba.
Ne aggódj, jól ki van ez találva, mindenki megkapja, ami illeti :)
Előzmény: yxcvbnmaa (28519)
Ekornél Creative Commons License 2005.10.11 0 0 28520

Sziasztok!

 

Na miket nem hallok! Kapos Volánunk E95 Expreszt szeretne! Nem rossz!

Bár anyagilag nem állnak a helyzet magaslatán-a hírek szerint legalábbis- nem ártana egy ilyen kaliberü busz. Márcsak azért is, mert azt a pletykát hallottam, hogy az egyik Irizart lepasszolják Pécsre. Nagyon örülnék neki, ha ez összejönne!

 

A buszcserékről már korábban- jó két-három éve- írtunk pár gondolatot. De csak nekünk jut eszünkbe!

 

 

yxcvbnmaa Creative Commons License 2005.10.11 0 0 28519

Üdv

 

 

Csak gratulálni szeretnék Zala Volánnak, a vasárnap esti budapesti járatokon alkalmazott új beszállási rendhez.

 

Röviden az új rend azt takarja, hogy az elővételi pénztár kinyit vasárnap 16:00 és 19:00 között, és a 17:00 órás és az új 19:00 órakor induló budapesti járatokra csak elővételi pénztárban lehet jegyet venni, és ott kap az ember egy sorszámozott beszállókártyát. Majd várja a buszokat, amelyekre kitesznek egy táblát, hogy milyen sorszámú beszállókártyával rendelkezők szállhatnak fel rá.

Most vezették be vasárnap, és nekem tetszett, bár sok utas nem teljesen fogta miről van szó, pedig a hangosbemondóban kb percenként bemondták, hogy a buszon nem lehet jegyet venni, csak pénztárban. Úgy látszik csak hobbiból is tolakodtak egyet...

Előnye az újításnak, hogy most elöször fordult elő hogy vasárnap este nem kellett a buszra szálláskor tolakodni, és a beszállítás kb 10 perc volt a korábbi 20 30 perc helyett.Menetrendszerint időben is tudtunk indulni.

 

Bár azt nem értem, hogy buscomos (hőpapirosat) jegyet kaptam, vagyis valamelyik buszsöförnek jár a jutalék, és a zalaegerszegi üzemnél fog megjelenni a jegyeladás. De viszont a Lentiből érkező buszra szálltam fel (oda szólt a beszállókártya) , akkor a hogy fognak a lenti-i üzem felé elszámolni?

Valaki felhomályosíthatna rról is, hogy a buszsöfőrők milyen jutalékot kapnak az általuk eladott jegyek után

 

 

Üdv

Törölt nick Creative Commons License 2005.10.11 0 0 28518

A Köröshöz szeptember vége felé megjött a credo.

 

JWU-656 a rendszáma. Az ELL-311 ik 260.43  helyett lett, és a 311-est le is selejtezték.

 

Én még nem láttam, ha lesz képem róla, megmutatom.

Előzmény: Alkaa (28496)
Carpy Creative Commons License 2005.10.11 0 0 28516
A cica elvitte a szöveget: Nk-Sopron vasárnapi 2.rész és Sopron-Nk járat találkozása Zegen.
Előzmény: Carpy (28515)
Carpy Creative Commons License 2005.10.11 0 0 28515
Nagykanizsa-Sopron 2. részSopron-Nagykanizsa
Tirisztorka Creative Commons License 2005.10.10 0 0 28514

"Amúgy meg a faxos telefonom sem utazik ilyen hajnalok hajnalán se 4:05-kor se 5:30-kor..."

 

Máskor kérdezd meg nyugodtan, úgyis megmondom ha tudom. És akkor nem kell itt "faxozni" meg ilyesmi...

Előzmény: HCT-476 (28505)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.10 0 0 28513

Én is a megfelelő számnál arra a BKV reklámra asszociálok!

 

A Volánbusz a 80-as évekig elit buszok csoprtja volt.

Jelenleg a dugókkal teli közutakon a sok diákkkal az Image kicsit csökkent.

 

Ma egy rohanó világ van.

 

Én Utaztam a Sopron-Budapest és a Eger Budapest járton.

1987 volt.

Akkoriban a gyorshoz képest megérte buszozni.

Sztádák megvoltak.

Ik 250 256.

 

Az akkori gyorsvonati pótdíj elég magas volt.

Diákkedvezmény nem nagyon volt érvényes.

Anyám néha kicsikart még egy egy 50% ost de 12 évesnek egész jegyet kelett venni.

Emlékszem Iván-SOPRON JEGY 44 FT VOLT!

 

A legjobban az teszett amikor Kavuvár-Répceszemer járaton Dénásfán mindenki leszállt anyám felriad, le akar szállni.

Alig birtam marasztalni , mondom még 6 kilométer!

szombaton abba a kis 400 lakosú faluba mi voltunk ketten az összes utas.

 

Befele szombaton a x 12.09 es en is csak Ebergőctől volt befelé Sopronba utas.

 

Szombaton Sopron Kapuvár fogadta a Burgenlandi bevásárlóturistákat a 1987 még a vasfüggöny állt, de ment a hétvégi bevásárlóturizmus.

 

Akkoriban a kevés személyautó nem akadályozta a forgalmat mint manapság.

 

 

Előzmény: v_peti (28512)
v_peti Creative Commons License 2005.10.10 0 0 28512

Régen ment a TV-ben a reklám a 23-24-25 szöveggel, és aláfestésként egy jól ismert slágerrel. (Nekem a slágerről, mindig a reklám jut az eszembe.) A reklám lényege az volt, hogy a BKV-buszsofőrök akár ennyi forgalmi jutalékot is kaphatnak negyedévenként. (Ezres szorzóval, természetesen.)

 

 

 

20-25 000. Gázolajprémiummal és túlórákkal?  Tényleg, ezen pluszpénzek mekkora részét tették ki egy sofőr fizetésének, úgy általában a 80-as években?? (BKV, Volánbusz...)

 

Csencselés: Mennyire volt jellemző akkoriban? ('80-as évek)

 

Akkoriban, a napi munkaidő hosszabb is lehetett, mint manapság. Hallottam olyanról, aki alig több, mint két hét alatt megcsinálta a havi kötelezőt, utána meg maradt ideje másra.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (28509)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.10 0 0 28511

Ez nem semmi!

 

Tanárként éhen lehett hallni.

Anyámék (apámmal) semmit se kerestek a katedránál mint ált isk tanárok.

 

De azt megfigyeltem, hogy akkoriban elitteb volt a buszozás.

 

Én szerretm a z IK 255 hangját is.

 

Volt egy szerződéses busz megkímélve , később tartalék lett akko amorizálták le teljesen.

 

Ahhoz a korhoz más a viszonyom.

 

90 évek közepéig.

 

Nekem a "hőskor" jobban tetszik.

 

Előzmény: Törölt nick (28510)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.10 0 0 28509

Közlekedésmérnökként megérte akkoriban buszvezetőnek lenni?

 

Én eggyel találkoztam, aki IKARUSZOS volt és közl. mérnök.

Azt mondta mérnökként keresett 7-8 ezret VB nél meg 20-25 ezret, de lehet ebbe n a csencs  is benne volt, nem tudom. Tartalék volt akkor  Ő, mert a különjárata megszűnt, akkoriban adózatták meg ezeket.

A 14.30-as Hatvan Verpelét-Eger jártot vitte 1993 94 körül

 

Mérnökként buszt vezetni, csak őt láttam.

Azt mondta a külföldi különjáratos meló miatt jött át a VB-hez (20-as sz vállalat)

 

Előzmény: Törölt nick (28507)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.10 0 0 28508

Taxxx!

 

Ma megvan még ez a járat? Mármint Orosházáig?

 

Ez a mai Battonyai? (12.15-ös)

 

Vagy a 6.20-as Orosházi?

 

Vagy másik járat?

Előzmény: Törölt nick (28506)
HCT-476 Creative Commons License 2005.10.10 0 0 28505

Najó...megint újfent ismételten tévedtem. Megszoktuk.

Amúgy meg a faxos telefonom sem utazik ilyen hajnalok hajnalán se 4:05-kor se 5:30-kor...

 

Pénteken viszont megpróbálom elkapni a nyakát a jövevényünknek! De nem hajnalban, az tutti. :) Reméljük még ez lesz a rendszáma!!!

 

Csocsi

Előzmény: Tirisztorka (28489)
atinform Creative Commons License 2005.10.10 0 0 28504

Gyere Gyuri Győrbe!!!  :D

 

Üdv: ati

Előzmény: Tector (28502)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!