A História menüpontban keresd, és ha bejön az oldal, alul vannak a linkek, jelen pill 8 rész készült, de van Bpesti troli közlekedésről is jópár résznyi.
Naponta körülbelül négyezren ingáznak Szegedre dolgozói bérlettel, és durván ötezer a rendszeresen Szeged környéki helyközi Volán-buszon utazó tanulók száma – tájékoztatott Heintz Ferenc. A Tisza Volán Rt. kereskedelmi és közönségkapcsolati osztályvezetője elmondta: Vásárhelyre 1400 dolgozó és 1000 tanuló, Szentesre ezer-ezer fő utazik rendszeresen járataikkal. Makóra busszal naponta durván 1500 teljes árú bérletet váltó utast visz a Volán, a diákkedvezményt a kisváros vonzáskörzetéből 2000 tanuló veszi igénybe. Csongrádra naponta ötszáz dolgozó bérletes indul útnak, és hatszáz diák jár busszal a környező településekről tanulni a Tisza-parti kisvárosba. "
Na miket nem hallok! Kapos Volánunk E95 Expreszt szeretne! Nem rossz!
Bár anyagilag nem állnak a helyzet magaslatán-a hírek szerint legalábbis- nem ártana egy ilyen kaliberü busz. Márcsak azért is, mert azt a pletykát hallottam, hogy az egyik Irizart lepasszolják Pécsre. Nagyon örülnék neki, ha ez összejönne!
A buszcserékről már korábban- jó két-három éve- írtunk pár gondolatot. De csak nekünk jut eszünkbe!
Csak gratulálni szeretnék Zala Volánnak, a vasárnap esti budapesti járatokon alkalmazott új beszállási rendhez.
Röviden az új rend azt takarja, hogy az elővételi pénztár kinyit vasárnap 16:00 és 19:00 között, és a 17:00 órás és az új 19:00 órakor induló budapesti járatokra csak elővételi pénztárban lehet jegyet venni, és ott kap az ember egy sorszámozott beszállókártyát. Majd várja a buszokat, amelyekre kitesznek egy táblát, hogy milyen sorszámú beszállókártyával rendelkezők szállhatnak fel rá.
Most vezették be vasárnap, és nekem tetszett, bár sok utas nem teljesen fogta miről van szó, pedig a hangosbemondóban kb percenként bemondták, hogy a buszon nem lehet jegyet venni, csak pénztárban. Úgy látszik csak hobbiból is tolakodtak egyet...
Előnye az újításnak, hogy most elöször fordult elő hogy vasárnap este nem kellett a buszra szálláskor tolakodni, és a beszállítás kb 10 perc volt a korábbi 20 30 perc helyett.Menetrendszerint időben is tudtunk indulni.
Bár azt nem értem, hogy buscomos (hőpapirosat) jegyet kaptam, vagyis valamelyik buszsöförnek jár a jutalék, és a zalaegerszegi üzemnél fog megjelenni a jegyeladás. De viszont a Lentiből érkező buszra szálltam fel (oda szólt a beszállókártya) , akkor a hogy fognak a lenti-i üzem felé elszámolni?
Valaki felhomályosíthatna rról is, hogy a buszsöfőrők milyen jutalékot kapnak az általuk eladott jegyek után
Régen ment a TV-ben a reklám a 23-24-25 szöveggel, és aláfestésként egy jól ismert slágerrel. (Nekem a slágerről, mindig a reklám jut az eszembe.) A reklám lényege az volt, hogy a BKV-buszsofőrök akár ennyi forgalmi jutalékot is kaphatnak negyedévenként. (Ezres szorzóval, természetesen.)
20-25 000. Gázolajprémiummal és túlórákkal? Tényleg, ezen pluszpénzek mekkora részét tették ki egy sofőr fizetésének, úgy általában a 80-as években?? (BKV, Volánbusz...)
Csencselés: Mennyire volt jellemző akkoriban? ('80-as évek)
Akkoriban, a napi munkaidő hosszabb is lehetett, mint manapság. Hallottam olyanról, aki alig több, mint két hét alatt megcsinálta a havi kötelezőt, utána meg maradt ideje másra.
Közlekedésmérnökként megérte akkoriban buszvezetőnek lenni?
Én eggyel találkoztam, aki IKARUSZOS volt és közl. mérnök.
Azt mondta mérnökként keresett 7-8 ezret VB nél meg 20-25 ezret, de lehet ebbe n a csencs is benne volt, nem tudom. Tartalék volt akkor Ő, mert a különjárata megszűnt, akkoriban adózatták meg ezeket.
A 14.30-as Hatvan Verpelét-Eger jártot vitte 1993 94 körül
Mérnökként buszt vezetni, csak őt láttam.
Azt mondta a külföldi különjáratos meló miatt jött át a VB-hez (20-as sz vállalat)