Ha az alaphelyzetbe állítás nem segített, akkor Valószínűleg cserélni kell. Ír rá hibakódot is az autó, szóval nem lehet vele lyukra futni. Sajnos ez típushiba. Nekem 5 éve cserélte a márkaszervíz a vezető oldalit, akkor 0,3 óra munkadíjat plusz az állítómotor árát számlázták ki. Gyors keresés után ez motor most 50e Ft körül van, plusz a munkadíj max 10e Ft.
Próbál egy resetet, középre osztó és A/C gombot kell nyomni együtt addig, amíg nem kezd el felváltva villogni a két visszajelző, ilyenkor megpróbálja az összes motort a két végállás között végigjáratni. Ha egy pár ilyen próba után sem működik, akkor csere.
210e km a ciklus, viszont ha majd esedékes lesz, akkor a bővített vezérlés cserét csináltasd meg, ami a karterben lévő kis szíj cseréjét is tartalmazza. Én 260e km-el vettem az enyémet és nem volt meg 210-nél a vezérlés csere, ezért nekem kellett cseréltetni. Skoda szalon 310 ezres árajánlatot adott és abban nem volt benne a kis szíj cseréje. Végül a szerelőmmel cseréltettem, jóval olcsóbban megcsinálta és a kis szíj cseréje is benne volt. Egyébként meg nekem pont a kis szíjjal volt gond, mert az kezdett szétmálni. kisebb darabok potyogtak le róla amik felakadtak a szűrőn.
Elvileg 90.000km-nél kell először az állapotát ellenőrizni, utána állapotfüggő. Általában elmennek probléma nélkül 190.000km-ig, de érdemes minden olajcserénél ránézni, van-e gond? Nekem ugyan benzines van, de nálam 197.000-nél volt cserélve.
Üdv! Vásároltam egy 2017-es dízel 1.6-os Skoda Octaviat, amiben 122000 km van. A kezelési útmutatóban nem találom, hogy a vezérlés csere mikor esedékes. Tudnátok segíteni?
Én ugy tudom kiszakadás okozhat gebaszt. Ezért magam miatt cseréltettem le, a 2019 után használt uj fajta G12 evo ra. S ha jol tudom bármely vw csoportos autoba használhato ez a G12evo fagyálló folyadék.
Köszi a választ! Igen, természetesen tudom én is, hogy sokmindentől függ. sőt tapasztalom is, de persze az átlagra voltam kíváncsi. :-) Nekem is hasonló a tapasztalatom. Hetente 1x szokott regenerálni. Hétköznap naponta min. 75km-t megyek vele napi munkába járás miatt. Ez vegyesen autópálya (kb harmada) és lakott terület, kisebb dugó is van benne sokszor. Pályán 90%-ban tempomat 130-ra belőve. Így aztán heti 375 km plusz a saját útjaim... kb 450 km-t megyek /hét.
Lényeg, hogy akkor másnál is ugyan az a helyzet regenerálás tekintetében, ami mondhatjuk, hogy normális.
Én kicsit soknak tartottam a heti 1X (néha 2X) regenerálást.
Köszi a válszt. Szerintem nem nagy különbség lehet 1.6 és 2.0 között a regenerálásban és nekem is ez a tapasztalatom. kicsit sűrűnek tartottam, de akkor ezek szerint ez a normális.