Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.10.14 0 0 28617
oda én is kinéznék....
Előzmény: tupolev (28616)
tupolev Creative Commons License 2005.10.14 0 0 28616
Az Arénában nem voltam, mert már bezárt (holnap lehet, hogy kimegyek).
A buszban meg senki sem ült, pedig szerettem volna begyűjteni pár prospektust.
Ahogy láttam, a Maz megszerezte a Drögmöller távolsági buszok licenszét is.
Előzmény: Törölt nick (28615)
tupolev Creative Commons License 2005.10.14 0 0 28613
Akkor szólj, ha befejezted és teszek be hátulról is képet róla :-))
Előzmény: Tector (28612)
Tector Creative Commons License 2005.10.14 0 0 28612

Jesszusom. Pont eszem.

(A fotó amúgy szép...)

Előzmény: tupolev (28611)
tupolev Creative Commons License 2005.10.14 0 0 28611
Kösz, hogy szóltál!











Előzmény: Törölt nick (28600)
Alkaa Creative Commons License 2005.10.14 0 0 28609
:-))))
Előzmény: Tirisztorka (28607)
Alkaa Creative Commons License 2005.10.14 0 0 28608
De az egész Dél-Dunántúlon ez a Scania és Mercedes-irányulás a jellemző - szerencsére. Nem mondom, hogy nem örülök a Conectóknak, szeretem őket - csak csuklósban. Most az is jön hozzátok, nem?
Előzmény: Tirisztorka (28604)
Tirisztorka Creative Commons License 2005.10.14 0 0 28607

Igazad volt, nem kellett sokáig várni az IRIZAR átrendszámozására...

JXE-323 -> FLK-046

Előzmény: Alkaa (28493)
zalagyöngye2 Creative Commons License 2005.10.14 0 0 28606
Ezt mire alapozod?
Előzmény: Törölt nick (28605)
Tirisztorka Creative Commons License 2005.10.14 0 0 28604

Nézd a jó oldalát a dolgoknak! :)

 

Az E94-esek is Mercedes hajtáslánccal vannak, az új jövevényeknél pedig a felépítmény is az. A NABI-k SCANIA alvázzal és hajtáslánccal rendelkeznek. Az IRIZAR-ok is SCANIA-k.

 

Tehát ha optimistán nézed a dolgokat akkor kezdenek elköteleződni a SCANIA és a MERCEDES felé. Talán két évvel ezelőtt a személyszállítási igazgatónak volt egy olyan kijelentése hogy ha a cég tehetné akkor merci buszokat venne.

A közbeszerzések is kezdenek ilyen irányt venni (GV-nél), tavaly a távolsági tender kiírásánál már eleve három évre gondolkodtak (IRIZAR). A merci tender is hasonló volt.

 

Ettől függetlenül nem vagyok elájulva a merciktől, sokkal jobban örülnék az E94-nek, de ez van. Arról nem is beszélve hogy majd ezeket is vihetik szervizeltetni Pécsre mint a két MAN-t.

 

"Ennyi erővel inkább Credót vettek volna."

 

Ezzel a kijelentéssel meg csak óvatosan! A CREDO-k maradjanak csak a Kisalföld büszkeségei... :)))

Előzmény: Alkaa (28596)
Maz Creative Commons License 2005.10.14 0 0 28603
Na de kérem, nem MaZ, hanem MAZ.

A felirat: Magánvállalkozások menetrendszerinti közlekedésű pályázataihoz.

Előzmény: Törölt nick (28601)
Alkaa Creative Commons License 2005.10.14 0 0 28599
Ők nem is vehetnének mást, mint Mercedes-t, szerződve vannak. Az egy jó út valóban.
Előzmény: lala0210 (28598)
Alkaa Creative Commons License 2005.10.14 0 0 28596

2 ajtósak? Akkor ezek lesznek az első helyközi szóló Conectók Magyarisztánban.

 

Congratulations a Gemenc-vezérkarnak, küldeném az egész bandát a vigyorgóba. Nem jó nekik se az E94, se a 700SE, aprózzák csak el típusilag az állományt, ugye ugye? Ennyi erővel inkább Credót vettek volna.

Előzmény: lala0210 (28591)
Tirisztorka Creative Commons License 2005.10.14 0 0 28595
Bocs, legközelebb megtanulok olvasni.......Az a szóló valahogy kikerülte a figyelmem. :))))))
Előzmény: lala0210 (28591)
Tirisztorka Creative Commons License 2005.10.14 0 0 28594

Igen, "mi" várjuk őket a Gemencnél!

Milyenek, csuklósak vagy szólók? Bár végülis tök mindegy, mert mindegyikből jön.

:) vagy :(

(vegyes érzelmek rulez)

Előzmény: lala0210 (28591)
htibor Creative Commons License 2005.10.14 0 0 28593

Ma reggeli Atronix Office Center járaton egy újdonság közlekedett a Hatvani Volán Rt. jóvoltából, Credo EC12: FLJ-047

Törölt nick Creative Commons License 2005.10.14 0 0 28592
Talán a Gemenc.
Előzmény: lala0210 (28591)
Niederflur Creative Commons License 2005.10.14 0 0 28590
Lesz ebből még közfelháborodás...Ha meg lenne még a Széchenyi városi decentrum, több mozgástere lenne a volánnak is. A végállomáson pedig maximális a helykihasználás, bár ha a helyijárathoz csapnák a csuklós kocsiállásokat(Helvécia,Ballószög,Nagykőrös) még lehetne vmi a dologból. A megyeszékhelyek közül Kecskeméten kívűl ki nem ad még fejlesztési támogatást? Hol akarnak még a helyi buszállomásból turistabuszparkolót csinálni?
Előzmény: sosiforda (28584)
cwtrans Creative Commons License 2005.10.14 0 0 28589

70%

majd mindegyik abony-szolnok járatot man csuklós csinál

lehet Abonyban még több az esély hogy olyat látsz

Előzmény: nemmásmint (28548)
zalagyöngye2 Creative Commons License 2005.10.14 0 0 28588
A többivel is bátran egyetérthetsz, ugyanennyire igaz.



Egyébként gondolkoztál már a veszteségkiegyenlítésen? Miért zavar a téma ennyire?
Előzmény: Carpy (28587)
Carpy Creative Commons License 2005.10.13 0 0 28587
Ez az első hozzászólásod, amivel egyetértek, mégpedig maximálisan.
Tudtam, hogy képes vagy ilyet is írni.
Ilyenekből kérünk még, sokat.
A butaságokat meg inkább tartsd magadban.
Előzmény: zalagyöngye2 (28585)
v_peti Creative Commons License 2005.10.13 0 0 28586

Ha már leépítenek a Széchenyi téren, akkor miért nem tervezték felújításkor úgy át a buszállomás-komplexumot, hogy oda kerüljön át a Széchenyi térről a járatok egy része, némi hálóztakorrekcióval egybekötve.

 

Amúgy meg vannak olyan zsenik, akiknek a jól működő rendszerek nem tetszenek, és tönkreteszik őket. :(((

 

 

Előzmény: Niederflur (28578)
zalagyöngye2 Creative Commons License 2005.10.13 0 0 28585
Még BKSZ sem működik, hiszen az mindössze egy kombinált bérlet, a szövetség elnevezés barokkos túlzás.
Előzmény: Freehill (28560)
sosiforda Creative Commons License 2005.10.13 0 0 28584

"Biztos nem olyan jó ez a rendszer, ha Kecskeméten nekiláttak tönkretenni."

 

A rendszer jó, de ettől függetlenül persze tönkre lehet tenni és meg is lehet szűntetni.

Az egyik pozitívumát abban látom, hogy nemigen lehet napközben ritkítani az ilyen garantált csatlakozásos rendszereket (anélkül, hogy elveszne a rendszer lényege), igaz üzemidő rövidítést és vonalak összevonását szokták csinálni (ez történt Baján is régebben).

 

"Máshol is visszafelé fejlesztenek?"

Sajnos többnyire igen,  2005.július 11-én több vonalon volt ismételten ritkítás Debrecenben a 2004. július 5-i előző nagyobb ritkítások után. Nyáron munkanapokon szünetelt a mátészalkai helyijárati közlekedés és "rendkívüli" nyárra vonatkozó ritkítás volt Pécs helyi közlekedésében is.

A kisvárosok közül 2005. május 1-től Gyulán, szeptember 1-től Jászberényben, szeptember 5-től Balassagyarmaton történt jelentős ritkítás a helyi közlekedésben:(

 

Van azért jó példa is, némi kis javítások Kaposvár (2005.szeptember 1.) és elég jelentős javulás Hódmezővásárhely helyi közlekedésében.

Előzmény: Niederflur (28578)
sosiforda Creative Commons License 2005.10.13 0 0 28583

"Abban nem vagyok biztos, hogy az utolsó vonat jön-e előbb, mint az üzemzárás, vagy épp ellenkezőleg."

 

A most 22.13-kor Kiskunhalas felől és 22.52-kor Bátaszék felől érkező expresszvonatokra gondoltam.

Igaz, hogy a 9-es vonalon a TESCO révén igazán imponálóan 0.15-ig járnak a buszok, a város többi részébe azonban legkésőbb 22.15-kor elmegy most az utolsó busz, amit ugye a 22.13-kor érkező vonattól nem lehet elérni a Jelky A. téren.

 

BGab Creative Commons License 2005.10.13 0 0 28582
Személyesen nem láttam a buszt, egyelőre annyit tudok, amennyit írtam.
Előzmény: Alkaa (28581)
Alkaa Creative Commons License 2005.10.13 0 0 28581

Ennek így kellett lennie, mert erre az évre 3 db 9700-as beszerzését irányozták elő. Akkor megvan a 3. is. Csak azt volna jó tudni, hogy ez nem az a busz-e, amelyik "athletic transport" felirattal álldogált a Cinkotai úti Volvo-telepen sokáig.

Rendszámot nem tudsz?

Előzmény: BGab (28580)
BGab Creative Commons License 2005.10.13 0 0 28580

Én úgy tudom, hogy már csak egy ilyen öreg csuklós Volvo van forgalomban, Abony-Szolnok vonalon jár. Azt sajnos nem tudom, hogy hétvégén dolgozik-e.

 

Egyébként ha már Jászkun Volán, azt hallottam, hogy múlt héten újabb Volvo érkezett hozzájuk, ha minden igaz, akkor egy vadiúj 9700-as és szolnoki.

Előzmény: nemmásmint (28548)
BGab Creative Commons License 2005.10.13 0 0 28579

Erről a dologról én is hallottam, olvastam már, de azt nem tudtam, hogy október 15-től vezetik be. A dolog azon részével, hogy csökkenteni kell a Széchenyi tér zsúfoltságát (merthogy ez a cél tudtommal), messzemenőkig egyetértek, annak módjával korántsem. Én nem vagyok egy közlekedési szakember, de gondolat szintjén eljátszottam már a gondolattal, hogy miként lehetne másként és jobban csinálni. Na nem így, ahogyan ezt most teszik, szerintem. Egyébként néha az az érzésem, hogy a helyi közlekedés púp a város hátán, bár én belülről nem látom a dolgokat, így nem ítélkezhetek.

A kulturált pihenőidő eltöltése pedig véleményem szerint a mai Széchenyi téren sem igazán biztosított a forgalmi helyiség megszűnése óta. Ez a kulturáltság a mostani rendszerrel - így kívülállóként úgy látom - tovább romlik. :-(

Előzmény: Niederflur (28578)
Niederflur Creative Commons License 2005.10.13 0 0 28578
Estét! Biztos nem olyan jó ez a rendszer, ha Kecskeméten nekiláttak tönkretenni: Kecskemét MJV közgy?lési határozata alapján 2005. október 15-én üzemkezdett?l a 3, 4, 10, 11, 13, 14, 17 és 29 számú helyi autóbuszvonalakon megváltozot menetrend szerint közlekednek a járatok. A dolog lényege: a fordai pihen? id?ket a küls? végállomásokon kell kivenni. A helyzet ott kezd érdekes lenni, hogy a 3-as és a 14-es hurokjárat így eddig nem volt végállomása. Szombattól a 14-esnek a Margaréta úton a 3-asnak a Méheslaposi iskolánál lesz a végállomása. A 3-asnak eddig 30 perce volt körbemenni, egy átlag buszsof?r 20 perc alatt körbement, most viszont 10 perce lesz behozni az embereket a csatlakozáshoz. Nem mellékes az sem, hogy a pihen?id?t kultúráltan kihasználni csak a 10-es(Tesco) és a 17-es(Pólus) végállomásán lehet majd. Mi lesz veled Széchenyi tér? Máshol is visszafelé fejlesztenek?
Előzmény: sosiforda (28575)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!