Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

-Bazsa81- Creative Commons License 2013.06.02 0 0 43751

nem, de gőzborotvával már igen :D

Előzmény: Fázisceruza (43749)
Szlejer_ Creative Commons License 2013.06.02 0 0 43750

Hajaj!

Előzmény: Fázisceruza (43749)
Fázisceruza Creative Commons License 2013.06.01 0 0 43749

A rutinos dagonyázóktól szeretném kérdezni, hogy ti találkoztatok-e olyan sárral, ami lemarta a festéket az autóról?

markis4x4 Creative Commons License 2013.06.01 0 0 43748

Tegnap Nyíregyházán járva feltűnt több (valami "vizügyes") sötétkék merevhidas hi-lux. Viszont nem néztek ki 20 évesnek, nagyon nem.
Meddig lehetett (lehet még?) kapni őket? 

markis4x4 Creative Commons License 2013.06.01 0 0 43747

Szia!

Úgy tudom Boros Csaba triálautója is ebből van. Szóval lehet! :) 

Előzmény: zso131 (43742)
-Bazsa81- Creative Commons License 2013.06.01 0 0 43746

Lehet,hogy elfogult vagyok, de vagy mercedes g-vel (35-ös kerékig) ,vagy 2 unimog híddal  (35+ kerekekkel) kezdenék.

Ok, a tatra portáljai (ha jól láttam) azért ott vannak. Az egész felépítése pinzgauerre emlékeztet.

Előzmény: zso131 (43742)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.01 0 0 43745

Off: 2,5tonnás vonóhorog (D1-es diszkóról) eladó - irányára: 20ezer; 92Ah TAB Polar akksi (2012.októbertől 2 évig garanciális) jó állapotban, irányár 18ezer eladók - http://preview.tinyurl.com/nxwqrxkKérésre fotókat, teljes listát küldök. On.

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.01 0 0 43744

Javaslom inkább megvételre az én '97-es 300tdi-s diszkómat (alváz/futóművek/motor még megvan), annak lekapva kasztniját, olyan extrémet építesz, hogy íhajj:) Tudok hozzá műhelyt/eszközöket, mestermebert is adni. Többit privátban, ha gondolod.

Előzmény: zso131 (43742)
nyuszy Creative Commons License 2013.05.31 0 0 43743

Ezt így hogy?

Előzmény: Szlejer_ (43739)
zso131 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 43742

Sziasztok!

 

Érdeklödni szeretnék mivel most készülök egy extrém off road autot épiteni aminek ugy nézki hogy egy Tatra 805ös lesz az alapja ha megtudom szerezni és hogy egyátalán érdemes e ezzel a tipusal foglalkozni persze a kaszni lejönne vagy csövázas lesz vagy valami másik kaszni és persze egy jó TDI lesz az szíve ezek az elképzelések szerintetek milyen? :D

senim Creative Commons License 2013.05.30 0 0 43741

Köszi!

 

Már a múltkor elmentettem a számod!

Tiszánál feladtam, túl nagy kihívás volt. Jelen pillanatban fújhatom az MT gumikat is, mintha szurokban mentem volna. Átéltem a rég elfeledett érzést (majré!), mikor a Zagyva feletti fahídról csúsztam oldalra, miközben emelkedtek fel alattam a gerendák 2 oldalt! Pcit pihegtem, mikor átértem!

Előzmény: Toko Cs344 (43740)
Toko Cs344 Creative Commons License 2013.05.30 0 0 43740

Törökszentmiklós-mezőtúr

 

06-húsz-4huszonhat-4818

Előzmény: senim (43738)
Szlejer_ Creative Commons License 2013.05.30 0 0 43739

Ügyes.

 

Elgázolta a saját terepjárója

Balatonkenese közelében a férfi kiszállt a kocsiból, de nem húzta be a kéziféket. Tovább »

forrás: Index.hu

senim Creative Commons License 2013.05.29 0 0 43738

Sziasztok!

 

Ismét ezen a részen járok.

Konkrétan Szolnok-Törökszentmiklós, Mezőtúr-Karcag.

 

Ha kell, tud valaki segíteni?

toyota4runner. Creative Commons License 2013.05.28 0 0 43737

Sziasztok tudja valaki,hógy a Hi liftbe az emelö csapok,hogy álnak mert szétszedtem az enyémet és elfelejtettem össze jelölni a belsö részbehogy dölnek ,az az also és a felsö elöre is köszönöm..

 

-Bazsa81- Creative Commons License 2013.05.26 0 0 43736
spapda Creative Commons License 2013.05.26 0 0 43735

"Pestről hazafelé végig bámulták a népek. Benzinkútnál is mindenki körbejárta. Igazi plázaterepjáró."

 

Mester, engem is frankón megbámulnak a városban, ha az erdőből kiérve nem veszem le a sufnisnorkelt a Röfiről. És nem azért, mert annyira dögösen feszítek a verdában, hanem azért, mert nem értik, hogy mit keres egy ránézésre is teljesen bolond ember egy értelmetlen oldalarányú, furcsa képű, itt-ott horpadt autóban, aminek az oldalából egy porszívócsőhöz hasonló dolog megy fel a tetőre, majd egy nagy fekete valamiben végződik (láttad te is Szegeden, elég bizarr, nemde?). Szóval a népek mosolyognak, integetnek, még a nők is a látvány után fordulnak, de kevés esélyem lenne a diszkós korosztály hölgyeinél, pedig a hátsó üléssorokból frankó ágy hajtogatható 20 másodperc alatt.

 

Bezzeg a te 90-es Defid, rajta a méter széles slick gumikkal meg stricifelnivel, na az p*ncimágnes a javából! :)

Előzmény: fúrómester (43731)
fúrómester Creative Commons License 2013.05.26 0 0 43734

Jajaja.

 

Most studírozom az élet hátralévő részén. Ha ezen a buzi HACCPSNAPSZ töréstesztes majomkodáson nem engedik tovább a Zettort, és 2015-ben vége a dalnak, akkor a faszom adja el a Bukfencet. Ha építek rá 1,5-ért egy bódét, meg pár apróságot, akkor 3-ért van egy tök új 12.000 km-es Zettorom.

 

Mit kapnék ennyiért?

Előzmény: Tie (43729)
fúrómester Creative Commons License 2013.05.26 0 0 43733

Nabazz, most olvastam végig a zírásod, oszt leírtam ugyanazt. Dehüjevagyok. :-)

Előzmény: Tie (43728)
fúrómester Creative Commons License 2013.05.26 0 0 43732

Igen.

 

EZT a példányt a gyár és a vevő közötti szvevényes úton valamiért újra le kellett gyártani. Az meg köztudott, hogy a jó munkához idő kell, a szarhoz meg még több.

 

Ez a példa jelesül mutassa.

Előzmény: Tie (43728)
fúrómester Creative Commons License 2013.05.26 0 0 43731

"A városi krúzolás, plázázás, frenkizés esetén nyilván zavaró az ilyen hiba, de addig ör"

 

Ez faszság. Ha a Bukfenc nem eladásra menne, így hagytam volna GTK.-san. Csak az első szélvédővel csináltam volna valamit, mert a jobb oldalán zavaró a sűrű pókháló, de az összkép baszottjó. Pestről hazafelé végig bámulták a népek. Benzinkútnál is mindenki körbejárta. Igazi plázaterepjáró.

 

Mondjuk lehet abban gyönyörködtek, hogy egy teljes tigrisbukfenc után is tökéletesen járóüképes. :-))))

Előzmény: spapda (43721)
mindropimindropi Creative Commons License 2013.05.26 0 0 43730

"nagyjából bármi, ami a 90-es évek eleje-közepe nagy kényelmes csúcsmodellje), azt 2 papírból gyönyörűen rendbe lehet vágni motort, váltót, kasztnit, minden egyebet. Műhelyed van, a villáskulcsról is tudod, mire való, ennyi pénzzel röhögve megcsinálsz egy jó alapot úgy, hogy 5-10 évre ki van pipálva az autód, és nem egy 8 éves félhalott szart tákolsz állandóan, és rettegsz, hogy mikor ugrik be egy félmilliós javítás."

 

 

 

Ez így van.

Előzmény: Tie (43729)
Tie Creative Commons License 2013.05.26 0 0 43729

Ha van két milliód, abból tetszőleges ideig lehet fenntartani egy jó, már modernnek számító de régi autót.

Teszem azt van mondjuk egy kulturált állapotú még szét nem rohadt 124-es mercid, egy Citroen XM-ed, vagy mondjuk egy 605-ösöd (vagy nagyjából bármi, ami a 90-es évek eleje-közepe nagy kényelmes csúcsmodellje), azt 2 papírból gyönyörűen rendbe lehet vágni motort, váltót, kasztnit, minden egyebet. Műhelyed van, a villáskulcsról is tudod, mire való, ennyi pénzzel röhögve megcsinálsz egy jó alapot úgy, hogy 5-10 évre ki van pipálva az autód, és nem egy 8 éves félhalott szart tákolsz állandóan, és rettegsz, hogy mikor ugrik be egy félmilliós javítás.

 

Ennyiből azért már terepjárót is lehet csinálni normálisat, akár lefingott szétrohadt fos alapból is, és az meg tényleg hosszú évekre megoldja a kérdésedet.

Előzmény: Törölt nick (43723)
Tie Creative Commons License 2013.05.26 0 0 43728

Nézd, nem hiszem, hogy ez az Amarok azt mutatná, hogy mindegyik ugyanilyen szartartály. Persze ezzel nem azt mondom, hogy az Amarok a pickup-piac übermensch csúcsa és a verhetetlen trágyahordók királya, egy egyszerű pickup, amitől nem várok alapvetően még annyit se, mint egy L200-től.

Ez a konkrét darab azért ilyen, mert ezt összevissza-borigatták a hajón, utána a vasúton is megropogtatták egy kicsit, odakúrták alját, oldalát, még az is lehet, hogy a hurrikán idején állt egy kicsit derékig sós vízben valamék amerikai kikötővárosban pár napig-hétig. Úgy-ahogy megtaknyolták, lemázolták még attól is gyalázatosabb módon, mint amikor láthatóan és BEVALLOTTAN ecsettel és teddyhengerrel festett Széria kettes landykat árulnak íbéjen angolok (mondjuk azoknak jól áll, meg fölösleges is rájuk komolyabb föstés), oszt most hullik le róla a szín. Ennyi, nem több. 

Ugyanúgy, mint a másik faszi a Range Roverrel. Összekúrták a gyár és a vevő között, trehányul, okádékul javították, oszt most hümmögnek, hogy eláll a kédergumi a vastól, meg hogy rohad.

Előzmény: Szlejer_ (43722)
Tie Creative Commons License 2013.05.26 0 0 43727

"Persze ellenpélda is van, legutóbb például egy angliai összeszerelésű, 10 éves Avensisszel bővült a család, olyan jelentős hibákkal, mint a kiégett helyzetjelző izzó és a nyikorgó csomagtartóajtó teleszkóp."

 

Mer mindég ilyen fosputtonyokat vesző, azé! :)

Előzmény: spapda (43726)
spapda Creative Commons License 2013.05.26 0 1 43726

"Rossz hírem van, a szóban forgó generációból, közel ugyanannyi Taro van a mobile.de-n, mint Hilux."

 

És tényleg.

 

"Tökmindegy hol/kik szerelték össze, TOYOTA."

 

Ezt meséld a cimborámnak, akinek anno a 2 éves "Év Autója" Made in France Toyota Yarisán úgy esett be a fékpedál 90-es tempónál, hogy öröm volt nézni. Illetve kérdezd meg a török gyártmányú Corolla Verso tulajokat is, hátha van egy-két sztorijuk. Franciaországban tervezik, Törökországban gyártják, ez már önmagában izgalmas együttállás (meg az angol és török gyártmányt hajtó hondások is biztos csak hipochonderek)! :)

 

Persze ellenpélda is van, legutóbb például egy angliai összeszerelésű, 10 éves Avensisszel bővült a család, olyan jelentős hibákkal, mint a kiégett helyzetjelző izzó és a nyikorgó csomagtartóajtó teleszkóp.

Előzmény: Szlejer_ (43725)
Szlejer_ Creative Commons License 2013.05.25 0 0 43725

"a mobile.de-n is 30x több Hilux van, mint Taro."

 

Rossz hírem van, a szóban forgó generációból, közel ugyanannyi Taro van a mobile.de-n, mint Hilux.

Talán mégsem végezhettek annyira rossz munkát azok a vendégmunkások? ;-)

 

Tökmindegy hol/kik szerelték össze, TOYOTA.

Előzmény: spapda (43724)
spapda Creative Commons License 2013.05.25 0 0 43724

"Kollégám elég durván lelakott, kitaposott belű, sorozatosan motor- és komputerlőhalált holt, többszörösen laprugótört, 6-7 éves mitsu pickupján sincs ennyi lepattogzott fényezés és rohadás, mint azon a fosvágenen..."

 

Mondtam én, hogy brigádautó. Benne van a nevében is. Ide vezet az, amikor a gyártástechnológián spórol a gyártó, hiszen a parasztnak úgyis csak az számít (lásd a minőségi Totalcar pickuptesztek lényeges megállapításait), hogy van-e USB csatlakozó a 8 hangszórós rádióhoz és hogy puha-e a műanyag tapintása a műszerfal tetején. Az meg majd 1 év múlva derül csak ki, hogy az eső lemossa a fényezést, és akkor már könnyű a júzerre verni a hibát, ebben a forgalmazóknak már évtizedes rutinjuk van.

 

"Ami ugye Toyota Hilux vót 1:1-ben."

 

Majdnem. Említésre méltó különbség, hogy a 4x4-essel ellentétben a hátsókerekes változat nem Japánban, japánok által lett összerakva, hanem török és szerb melósok hányták össze Hanoverben. Valószínűleg a japók sem vették komolyan a műsort, mert annak ellenére, hogy közel 10 éven át gyártották, teljesen elfogytak. Egyszer láttam a hasznaltauto.hu-n 1 darabot, de a mobile.de-n is 30x több Hilux van, mint Taro. Bár ebben valószínűleg az is közrejátszott, hogy a német nem hülye, nem vesz Volkswagent, amikor Toyotát is vehet, ez inkább a káeurópai piac jellemzője.

Előzmény: Szlejer_ (43722)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.25 0 0 43723

Manapság, ha 2010 utáni gyártott autókat nézzük, tök mindegy miről beszélünk.

Minden autógyár ugyanazoktól a beszállítóktól ( Bosch, Valeo, Sachs, Bosal, Denso, stb, stb)  vásárol akik MIND a legolcsóbb helyeken gyártatnak (Távol-Kelet, Dél-Amerika).

Benfentestől hallottam , hogy német prémium márkákat jelenleg 54 hónapra tervezik, de nincs a világon olyan autógyár amelyik a garanciaidő+6 hónapnál hosszabb időre tervezne. (másképp megáshatná saját sírját)

Hála a mai kifinomult technikáknak ezt az avulást egyre pontosabban tudják megtervezni.

 

(Van egy 20 éves családi autónk amit lassan szeretnék fiatalabbra cserélni. (12 éve megvan...) Úgy 8-10 évesre, és szánnék rá 2milt, külföldi vásárlással, mert jó vonalaim vannak kinti beszerzésre, és csak olcsóbb mint itthon. Nem vagyok semmilyen márka iránt elkötelezve, de fingom nincs mit vegyek... Többek azt tanácsolták, hogy járjak a jelenlegi vassal addig míg a bódé bírja. Az meg jó állapotban van, úgyhogy lehet még pár évig retro autóban fogunk ülni...  Hüjje azé nem vagyok alapon, nincs kedvem kiqrni az ablakon egy szatyor lóvét, utána meg azon idegeskedni, hogy a régi autóm megbízhatóbb, takarékosabb, olcsóbban fentartható volt, és amit kifizettem az újért nincs arányban az érzéssel hogy pár évvel divatosabb kacatban ülünk... Inkább elmegyünk abból a pénzből 4* nyaralni a régi vassal.)

Előzmény: Szlejer_ (43707)
Szlejer_ Creative Commons License 2013.05.25 0 0 43722

"A "károsultnak" valaki elmesélhetné, hogy egy pickupnál teljesen átlagos jelenség, hogy itt-ott lepattog a festék,"

 

Kollégám elég durván lelakott, kitaposott belű, sorozatosan motor- és komputerlőhalált holt, többszörösen laprugótört, 6-7 éves mitsu pickupján sincs ennyi lepattogzott fényezés és rohadás, mint azon a fosvágenen... De mondok jobbat, a szivacshengerrel parasztmód lekent saját kocsim hámlott ennyire 1-2 helyen, 4 év alázás, sárba-bozótba belebaszkodás, fának nekicsapkodás után... Német gépjármű = hulladék, csak balekoknak, kérem szépen.

 

"Az első és utolsó jó Volkswagen pickup a Taro volt."

 

Ami ugye Toyota Hilux vót 1:1-ben. :-)))

Előzmény: spapda (43721)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!