A merci szerelö akkor azt mondta miután megmértük a kompressziot hogy lehet nem is kell ennyi mindent cserélni, elegendö csak a gyürüket és csapágyakat cserélni. A hüvely nem szokott megkopni csak 500 ezer felett esetleg és csere abban az esetben ha oválisan kopott. Max dugattyut cserélnek gyürükkel csapágyakkal.
A 200D-n 150 ért csináltak volna nekem motorgenerált 3 éve,ebben 4 uj hüvely dugoval 80 ért + csapágyak, tömitések, adagolo beállitás adagolosnál és a munkadijak.
Na fater a büszke suzukis felhúzott rendesen. Meséltem neki, hogy rossz volt a kormány megint és ő már biztosra tudja, hogy a számítógép rossz az autóban és azt kell cserélni és kifizetek egy vagyont érte és ő megmondta, hogy ne renault vegyek hanem suzukit :D
ja csak a 300D kimegy a világból akkor is ha az MTZ-ből teszed bele a gázolajat, a sarki sufniszerelő meg csinál rajta annyiért egy motorgenerált amennyiért a tdci,hdi, pdtdi stb-re a computert se akasztják rá a márkaszervízben:))
Hát igen, az elödömnél cseréltek elsö ajtot és festette valaki együtt az elsö sárvádövel, ezek ketten világosabbak lettek,de már nem érdekel csak menjen és legyen sok sör
miért, miért? te melyik országban élsz? :))) amúgy ügyesek, szép lett, a minősége OK, csak a színt nem találta el a festékkeverő bácsi. így most olyan szürkés, mintha csak fehéret ködöltek volna rá. hát ezért
Na és még annyit,hogy amiota megvan a boci,ma ültünk benne elöször négyen. Most viszont a gyertya csere után még négy személlyel is élvezet volt vele gyorsulgatni, most érzem az 1,6 os motort, jol megy,jol huz.
Az egyik barátom 1,3 as szedánja az ö véleménye szerint is vészesen sodrodik az uton kanyarban, de csak nyáron,mert télen a szemperit téli gumival ragad az utra. Szoval kell rá jo gumi valoszinüleg.
"Nem teljesen világos ugyan, hogy a négyajtós szedán hogyan indulhatott a BGC, vagyis Blown Gas Coupe osztályban, de úgy tűnik, amerikai mércével mérve olyan kicsi a Kizashi hátsó utastere, hogy a szabályok alapján az ajtótöbblet ellenére ide sorolható. "
Volt egy stift1-em. 2 héttel később adtam el, miután a twingó megérkezett. Ennyi rönózás után halálfélelmem volt a stiftbe visszaülve, amíg elértem vele Pápára, az új gazdájához.
En ezt ajanlom. Egy baratom kerte, hogy vegyek neki (ebay, Honkongbol) es legyenek rajta a megfelelo terkepek. Azutan Angliatol ideaig teszteltem. Nemis tevedtem el a masik telefonos navi is ment, 2x hallottam minden utasitast:) Addigra viszont vett egy masikat. Szoval ez elado. Reszletekert kuldj egy emailt, de mas is erdeklodhet. 5" (13cm) Igo Primo alap, radioados->radion is lehet a zenet v. utasitasokat hallgatni (fm transmitteres), 2G kartya, tarto tartozek, nem mint a ma mar ajanlottnal
Faternak swift 2 -je van. 4 éves de még semmit nem kellett javíttatni, meg az előző suzukiknál sem. Ennyiből jó. De igazából a váltó borzadájos, meg semmi út tartása nincsen, ha nem cammog az ember a kanyarba akkor mindig elindul le az útról meg dülöngél. Meg vagy nagy gázzal lehet indulni vele, vagy fulladozik. Bár father szerint csak mi nem tudunk vezetni moutherral. :D
Nekem nem volt fékgondom az astra1-el. Igaz, gyári betétek voltak benne. Az tény, hogy autópályán nem nagyon lehetett vele trafiba futni... A legnagyobb gondom az volt vele, amikor beleborítottam egy 20 literes vödörnyi tapétaragasztót a csomagtartóba...
Azért gondolj bele, hogy milyen hibákkal kinlódunk. Fhp jeladó, trafó, relé, kormánylégzsák szalag, fojtószelepház tisztítás, akkumulátor, biztosíték. Kérdezz meg egy vw-st, vagy opelost. Itt egy szimmering, ott egy féltengelycsukló, amott egy dugattyútörés... melyik a jobb?