Az Arénában nem voltam, mert már bezárt (holnap lehet, hogy kimegyek). A buszban meg senki sem ült, pedig szerettem volna begyűjteni pár prospektust. Ahogy láttam, a Maz megszerezte a Drögmöller távolsági buszok licenszét is.
De az egész Dél-Dunántúlon ez a Scania és Mercedes-irányulás a jellemző - szerencsére. Nem mondom, hogy nem örülök a Conectóknak, szeretem őket - csak csuklósban. Most az is jön hozzátok, nem?
Az E94-esek is Mercedes hajtáslánccal vannak, az új jövevényeknél pedig a felépítmény is az. A NABI-k SCANIA alvázzal és hajtáslánccal rendelkeznek. Az IRIZAR-ok is SCANIA-k.
Tehát ha optimistán nézed a dolgokat akkor kezdenek elköteleződni a SCANIA és a MERCEDES felé. Talán két évvel ezelőtt a személyszállítási igazgatónak volt egy olyan kijelentése hogy ha a cég tehetné akkor merci buszokat venne.
A közbeszerzések is kezdenek ilyen irányt venni (GV-nél), tavaly a távolsági tender kiírásánál már eleve három évre gondolkodtak (IRIZAR). A merci tender is hasonló volt.
Ettől függetlenül nem vagyok elájulva a merciktől, sokkal jobban örülnék az E94-nek, de ez van. Arról nem is beszélve hogy majd ezeket is vihetik szervizeltetni Pécsre mint a két MAN-t.
"Ennyi erővel inkább Credót vettek volna."
Ezzel a kijelentéssel meg csak óvatosan! A CREDO-k maradjanak csak a Kisalföld büszkeségei... :)))
2 ajtósak? Akkor ezek lesznek az első helyközi szóló Conectók Magyarisztánban.
Congratulations a Gemenc-vezérkarnak, küldeném az egész bandát a vigyorgóba. Nem jó nekik se az E94, se a 700SE, aprózzák csak el típusilag az állományt, ugye ugye? Ennyi erővel inkább Credót vettek volna.
Lesz ebből még közfelháborodás...Ha meg lenne még a Széchenyi városi decentrum, több mozgástere lenne a volánnak is. A végállomáson pedig maximális a helykihasználás, bár ha a helyijárathoz csapnák a csuklós kocsiállásokat(Helvécia,Ballószög,Nagykőrös) még lehetne vmi a dologból.
A megyeszékhelyek közül Kecskeméten kívűl ki nem ad még fejlesztési támogatást?
Hol akarnak még a helyi buszállomásból turistabuszparkolót csinálni?