Keresés

Részletes keresés

mcg Creative Commons License 2005.10.19 0 0 28740

A csütörtök necces. Én ha ülőhelyet akarnék, biztosan kimennék a Népligetbe.

Tudom,illetve gondolom....de arra nincs elég időm(mármint kimenni),meg BKVbérlet...:(((,meg kedvem sincs...:(.


A péntek jobb, akkor két kocsi megy.

Hát igen,de nem akarok péntekig idefenn lenni...


A 18:30-ason már csütörtökön is, csak az nem áll meg Keresztúron.

Nem is Keresztúrra megyek,ott át szeretnék majd szállni a Pécs felől jövő ZV-re...

Jó lenne nekem a 18:30-as busz,csak nem 21:15-re akarok hazaérni...,bár akkor már inkább a 858-38918 tuja....áááh...,lehet mégis inkább 876...:)))

Előzmény: Carpy (28733)
v_peti Creative Commons License 2005.10.19 0 0 28739

Mint mondta, az eddigi szolgálati helyiséget bérelték, mintegy három évtizeden keresztül. Most azonban ott átalakítási munkálatok kezdődtek, és ezt követően a bérleti díj a duplájára emelkedett volna.

 

Kitől bérleték azt a helyiséget?

Előzmény: sosiforda (28730)
zalagyöngye2 Creative Commons License 2005.10.19 0 0 28738
Hát igen, ez is egy válasz.


Most már tényleg érdekelne, hogy miért fájdalmas nektek ez a téma?

Mi a zavaró benne?

Hiszen ez egy pozitív kezdeményezés, a költségvetésben is szereplő tétel.
Előzmény: Törölt nick (28737)
zalagyöngye2 Creative Commons License 2005.10.19 0 0 28736
Neked van-e véleményed a veszteségkiegyenlítésről vagy te is félsz a választól, mint Carpy?
Előzmény: Törölt nick (28735)
Carpy Creative Commons License 2005.10.19 0 0 28733
A csütörtök necces. Én ha ülőhelyet akarnék, biztosan kimennék a Népligetbe.
A péntek jobb, akkor két kocsi megy.
A 18:30-ason már csütörtökön is, csak az nem áll meg Keresztúron.
Előzmény: mcg (28729)
Alkaa Creative Commons License 2005.10.19 0 0 28732
Minden bemutatható EAG-os cucc ott lesz, a pesti Autószalonra vagy mire meg nem is marad semmi. :-)
Előzmény: atinform (28731)
atinform Creative Commons License 2005.10.19 0 0 28731
Jó szórakozást! Hajrá magyarok!!!  ;)
Előzmény: htibor (28723)
sosiforda Creative Commons License 2005.10.19 0 0 28730

"A cikkből egyébként kiderül, hogy nem a volán változtatta vissza önkényesen a dolgot."

 

Igen, így már más is, így OK a dolog.

Persze a nem túl sűrűn frissülő honlapjukon ezt nem említik, bár tőlük már az is dicséretes, hogy a változás maga egyáltalán rajta van.

 

Amúgy a Kunság Volán-ra a Petőfi Népe archívumában rákeresve több cikk is van arról, hogy mennyire nem akar a Volán a megszűntetett helyett új tartózkodót létesíteni a Széchenyi téren a sofőröknek, akik ezt mennyire sérelmezik, vagyis a sajtóból úgy tűnik, hogy nemcsak az önkormányzat szeretné onnan kiebrudalni a buszokat, hanem ez a Kunság Volán vezetésének sincs ellenére, mert a cikkek szerint a buszvezetők munkahelye a busz, egyenek, pihenjenek abban, ezt pedig egy külterületi fordulóban is megtehetik, ehhez nem kell szolgálati helység:

 

http://www.petofinepe.hu/index.php?apps=cikk&d=2005.06.27&r=1&c=415699

http://www.petofinepe.hu/index.php?apps=cikk&d=2005.03.30&r=1&c=392500

http://www.petofinepe.hu/index.php?apps=cikk&d=2004.07.14&r=1&c=326375

 

Előzmény: BGab (28722)
mcg Creative Commons License 2005.10.19 0 0 28729
---Tele van.
Ezt valahogy éreztem....:(
Csak azért kényszerülök ezzel menni,mert a 858-as sz. vonat már késő...

---Pár ülőhely épp lehet.
Csak nem akarok kimenni az egyetemtől a Népligetbe,de nem is baj,ha valaki mellé kell beülnöm...

---Odáig rendes a busz.
Az határozottan jó,mert átszállok egy másikra...

---Pénteken egész más a helyzet.
Gondoltam. Ezért is húzok haza minél előbb....:))

Köszönöm a válaszokat,még holnapig eldöntöm mit teszek..:)
Előzmény: Törölt nick (28727)
BGab Creative Commons License 2005.10.19 0 0 28726

Egyetértek, ne menjünk bele.

Igen, elvileg nemsokára jönnek a "Volvoink", de nem hiszem, hogy december előtt megérkeznek, bár ki tudja. Már nagyon kíváncsi vagyok rájuk. (Pontos típust én nem tudok, csak gondolom, hogy 9700-asok lesznek.)

Előzmény: Alkaa (28725)
Alkaa Creative Commons License 2005.10.19 0 0 28725
Ebbe ne menjünk bele, de nemsokára érkezni fognak a ti Volvo 9700-asaitok is, nem?
Előzmény: BGab (28717)
mcg Creative Commons License 2005.10.19 0 0 28724
Kérdés a gyakran Zeg.-fele utazókhoz:

Mennyien szoktak általában lenni a Bp-ről 17:00-kor induló egerszegi buszon? (csütörtökönként)
Érdemes-e kimenni a Népligetbe,illetve mennyire megbízhatóan érkezik a járat Balatonkeresztúrra időben,vagy max. 10perc késésssel?

Köszönöm.

htibor Creative Commons License 2005.10.19 0 0 28723

FélOFF

Bye topic, a cél Kortrijk! ;-)

ON

BGab Creative Commons License 2005.10.19 0 0 28722
Elolvastam a cikket (neten is metalálható itt), amiben arról írnak, hogy két héten belül megoldják a dolgot. Csak azt nem értem, hogy ezt miért nem látták előre? Elég nyilvánvaló volt, hogy közfelháborodás lesz a dologból. Pedig a közgyűlésen is aggályként merült fel ez a dolog, de ott Somodi úr olyan választ adott, amely olvasása kapcsán, hát hogy is mondja finoman, kicsit felszökött a pulzusom.

(A cikkből egyébként kiderül, hogy nem a volán változtatta vissza önkényesen a dolgot.)
Előzmény: Niederflur (28720)
BGab Creative Commons License 2005.10.19 0 0 28721

"Akkor nemcsak az utasokkal nem közlik a részmenetidőket, de ők maguk sem tudják azokat, illetve nem tudták kiszámolni"

Szerintem azért nem ilyen rossz a helyzet, mert nyilván tudják ők, csak az a mindenkori forgalmi körülményektől függ (de ezzel gondolom senkinek nem mondtam újat). Ha mondjuk egy járatnak egy átlag munkanapon a külső végállomásról a reggeli csúcsban 15, a délutániban 13, napközben 10, hajnalban és este meg 8 perc kell a Széchenyi térre való bejutáshoz (nem beszélve pl. a 3-as és 23 esetében a vasúti átjáró okozta bizonytalanságról), akkor milyen menetrendet állítasz össze a belvárosi indulásokról? És külön menetrendet adsz ki hétvégére, munkanapra, tanszüneti napra, mert adott járat hétvégén 7.15-kor, munkanap meg 7.18-kor indul? Eléggé megjegyezhetetlen menetrend alakulna így ki. A belvárosi indulások tekintetében pedig elvészne az ütemes menetrend. Mondjuk így meg nem akkor indul, amikor ki van írva. Nem tudom, van-e erre jó megoldás (azon túl, mint amit mondtam, hogy a helyiek idővel megszokják, tudják, hogy mennyi az annyi).

Előzmény: sosiforda (28719)
Niederflur Creative Commons License 2005.10.19 0 0 28720
Egy ilyen menetrend az önkormányzat és a volán kemény munkájának gyümölcse :) Mai Petőfi Népe: "Elsöpörte a népharag az intézkedést" A cikk szerint a városrész önkormányzati vezetőjét dühös utasok hívogatták... Mindenesetre azt ígérik, hogy a csokor utcán kiépítik visszairányba is a megállókat, így megszűnik a hurok. Meg ígér valami homályosat 2006-ra is...
Előzmény: sosiforda (28719)
sosiforda Creative Commons License 2005.10.19 0 0 28719

"A hármas délután visszaállt a régi rendszerbe."

 

Aha. És ezzel jól megszívatták azokat az utasokat,akik az új, módosított menerend szerint mentek ki a megállókba:(

Ezt kihírdették amúgy valahogy az utasoknak is?

 

Így messziről úgy látszik, a Kunság Volán még nem nagyon érzi, hogy hogyan működik ez a  közszolgáltatási szerződés a helyi forgalomban.

Egyrészt én nem láttam, hogy a közgyűlés jóváhagyta volna a 14-es vonal menetrendjének módosítását - bár lehetett más határozat is, de a többivel együtt a 14-es nem volt - mégis bevezették.

Most pedig a közgyűlés által meghatározott menetrendet felülbírálták.

Ez azért nem egészen így kellene működjön.

 

A szegedi nagy átszervezésekkor is nagyon sok utaspanasz volt, ezeket szépen továbbították a közgyűléshez és az döntött az ismételt módosításról és a Tisza Volán azóta is minden szegedi helyi menetrendi kérést, panaszt azzal szerel le, hogy ő csak végrehajtja az Önkormányzat által jóváhagyott menerendet és a menetrendi észrevételeket továbbítja az Önkormányzathoz, illetve tessék egyenesen oda fordulni.

 

 "Tegnap reggel az átlag késés 10 perc volt a 3-as a 14-es és a 20-as vonalon"

 

Akkor nemcsak az utasokkal nem közlik a részmenetidőket, de ők maguk sem tudják azokat, illetve nem tudták kiszámolni:(

Előzmény: Niederflur (28695)
BGab Creative Commons License 2005.10.18 0 0 28718
Na igen, az utastájékoztatás nem tartozik Kunság erősségei közé. Nem tudom, mibe került volna 100-150 lapot kinyomtatni/fénymásolni és a változás bevezetése előtt mondjuk 1 héttel kitenni minden busz utasterébe 2-3-at, hogy a kedves utas tudja, mire számítson. Én ilyen tájékoztatót a buszokon nem láttam, ha volt, akkor elnézést. Ennek költsége nem hiszem, hogy annyagilag sokkal rosszabb helyzetbe taszította volna a volánt. Én csak reménykedni tudok, hogy egyszer változik a szemlélet ezen a téren (és mint tudjuk, a remény hal meg utoljára).
Előzmény: Niederflur (28716)
BGab Creative Commons License 2005.10.18 0 0 28717

Szerintem meg a 4., de a lényegen nem változtat, hogy a két legnagyobb üzem mellet a többi eltörpül a tizenakármennyi buszával, Mezőtúr még annyi se. (Eléggé elaprózottnak tűnik a dolog, a Vasi Volán jut még az eszembe erről.)

Hogy érted, hogy megérdemelné? A jelenlegi állományukat elnézve nem lehet túl sok távolsági járata az üzemnek. Akkor meg minek? Ha meg azt nézzük, hogy jellemzően különjáratra használják/használnák a kocsit, akkor minek kitenni Karcagra?

Előzmény: Alkaa (28715)
Niederflur Creative Commons License 2005.10.18 0 0 28716
Sokáig! Hosszú tömöt sorokban áltak az utasok a panaszkönyvért... Kritikán aluli volt az utastájékoztatás. Engem egy kicsit bosszantott, hogy a KV-s buszokat kiküldik a parkba, ez a Tiszás roncs meg akár keresztbe is parkolhatot volna akkor se zavar senkit. Ami még feltűnt: ha nem áll egy busz se a téren, akkor hol a tartalék?
Előzmény: BGab (28708)
Alkaa Creative Commons License 2005.10.18 0 0 28715
Karcag mondjuk szerintem a 3. legnagyobb üzem a Jászkunnál. Nem véletlenül nem Kunszentmártont mondtam. :-)))) Megérdemelnének egy nagy buszt - lehet.
Előzmény: BGab (28714)
BGab Creative Commons License 2005.10.18 0 0 28714
Nem túl jellemző a volánoknál, hogy kisebb telephelyek fullos buszt kapjanak. Meg nyilván ezeket különjáratra (is) vették.
Előzmény: Alkaa (28713)
Alkaa Creative Commons License 2005.10.18 0 0 28713
Csak az nem kóser, hogy az idei 3 Volvóból az első 2, ami megjött év elején, egyik került Szolnokra, a másik Jászberénybe - és most a harmadik Szolnoké. Én simán odaadtam volna Karcagnak. :-)))) Vagy Tiszafürednek a pesti járatra, nem volna rossz.
Előzmény: BGab (28709)
Alkaa Creative Commons License 2005.10.18 0 0 28712
Áldjon meg az Ég. :-)
Előzmény: BGab (28709)
atinform Creative Commons License 2005.10.18 0 0 28711
Bocs, akkor csak Compobus és semmi más?  :)
Előzmény: Törölt nick (28710)
BGab Creative Commons License 2005.10.18 0 0 28709
A Jászkun harmadik idei Volvoja ugyanolyan kivitelű 9700-as, mint a másik két testvére, tehát nem az athéni használt Volvo-t vették meg. Rendszáma: FLM-281.
Előzmény: Alkaa (28581)
BGab Creative Commons License 2005.10.18 0 0 28708

"A hármas délután visszaállt a régi rendszerbe."

Visszaállt? Hm, nem tartott sokáig. És meddig marad akkor a régi rendszer?

Egyébként ma délután is egész üres volt a Széchenyi tér, tehát ebből a szempontból a változtatás sikeres volt. Mondjuk én úgy láttam, hogy néhány buszt átküldtek a Noszlopyba pihenni, gondolom azért, hogy ne a Széchenyin álljanak.

 

(Tiszás 256-ot én is láttam tegnap, aminek örültem is, mert ezzel a kocsival eddig nem találtkoztam személyesen egy fotó erejére. :-) )

 

Előzmény: Niederflur (28695)
htibor Creative Commons License 2005.10.18 0 0 28707

Nekem is bejövősebb a régi.

 

Nem tudom.

Ezek közül is csak múlt héten volt szerencsém látni a 382-est reggel 1/4 7kor a buszállomáson.

A többit még sehogysem...

 

Ne lepődj meg, ha Mór-Szfvár környezetében két móri üzemhez tartozó O345G-t látsz. Ugyanis megint került oda egy ;-)

Előzmény: Alkaa (28701)
Alkaa Creative Commons License 2005.10.18 0 0 28706
Ja, és még kéne jönnie 2 db NABI 700SE-nek hozzátok az idén, megjöttek már? A használtbusz-tenderrel mi a helyzet?
Előzmény: Alkaa (28705)
Alkaa Creative Commons License 2005.10.18 0 0 28705

Akkor mégiscsak 2 Irizar van, és nem tudunk a másikról semmit, én is csak annyit, hogy 2003-ban lett beszerezve, és Irizar Century. Ki tud többet?

 

Amúgy ami meg a próbázó E94-est illeti: hoppácska! Ez nem lehet véletlen!

A KT Rt. 9 év után újra E94-eseket tervez vásárolni? :-))))

Előzmény: Ekornél (28696)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!