Keresés

Részletes keresés

NoZoli Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9616
Dehogynem! Majd ha megint lesz egy vasalás, akkor a járművezető hivatkozhat a fénysorompóra. És (ha nem is a legolcsóbb megoldással de) jelezve van az átjáró. Mert pl. Árpád hídnál, egyáltalán nincs jelezve semmilyen módon az átjáró.
Előzmény: exBPO-700 (9615)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9615

Elhiszed nekem, hogy nem fog hasznára venni ez a sorompó?

 

Ez csak akkor működik, amikor a biztonságiak szalagkorláttal zárják le az utat, mint ahogy a fesztivál idején csinálják.

Előzmény: NoZoli (9614)
NoZoli Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9614
Pedig, elvileg Kaszásdűlőnél nincsen szintbeli gyalogoskereszteződés sem.
Árpád híddal mi lesz? Oda nem tesznek fénysorompót? Ha valahová, oda kéne, több értelme van mint Filatnál.
Előzmény: exBPO-700 (9613)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9613

jah

 

tipikus a hév elötti szaladgálás a Kaszásdülőnél:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=37880235&t=9070874

Előzmény: hévguru (9611)
hévguru Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9612
ja egyébkén az összes új fénysorompo és új jelzö mindegyiknek ledes lesz az optikája
Előzmény: hévguru (9611)
hévguru Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9611
Az átjárokhoz azért kell fénysorompo mert az újrendszeri meg követel legalábbis én igy tudom meg balest megelözés miatt is igy talán a kerékpárosok is figyelembe veszik hogy ott van vasúti átjáro sokszor az indulo vonat alött is át mennek idegsitö tudleni és ha rá sipolsz egyszerüen beint.
Előzmény: exBPO-700 (9610)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9610

Azért volt ott baleset!

 

Sajnos halálos kimenetű, épp a közelben lévő SZIGET fesztivál miatt... Igaz nem mostanában volt, de nem régebben, mint 10 éve... :S

 

De ettől függetlenül én csak erről az egy balesetről tudok. Dehát a vsaúti szabály, az szabály!

Csak fura, hogy igen széles gyalogos/vasúti átjáróban lámpát szerelnek fel...

Előzmény: halaloszto (9609)
halaloszto Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9609
Sziasztok!

Az andraskeresztet gondolom majd kirakjak ha eles lesz a dolog.
A filatorigat mh. nem kozuti atkelo, mert autoval nincs hova menni. Kizarolag gyalog es kerekparos forgalom van. Labirintus sincs. Ezert tunik nagyon ertelmetlennek a sorompo, mert a vonatok ott megallnak! Szerintem az elmult tiz evben nem volt ott baleset.

Viszont ha lesz sorompo, az piros lesz mielott a vonat beall a megalloba, piros lesz amig le/felszallas van, es csak akkor valt szabadra ha a vonat elment. Ami total ertelmetlennek tunik az embereknek, es siman at fognak jarni a piroson. Es mindenki jol megtanulja, hogy a penzunket baromsagokra koltik, hogy a szabalyok ertelmetlenek, es hogy a pios jelzes nem jelent betonfalat.

Nem vagyok hozzaerto, csak egy muszaki erdeklodesu valaki, de miert nem alakitjak at a hevet villamossa? Nem lenne logikusabb? Beallna a megalloba, megvarna amig szabadot kap, es akkor indulna. Nem lenne a keresztezo forgalomnak vegig piros amig a megalloban all.

vajk
Előzmény: Infós (9606)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9608

gyalogos és kerékpáros

 

az már más kérdés, hogy autó is áttudjönni, de nem igen megy tovább, mert nem tud hova...

 

Amúgy gyalogos/kerékpáros átjárónak elég széles átjáró :D

Előzmény: exBPO-700 (9607)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9607
ööö Filatorigátnál nem autó-átjároja van...
Előzmény: Infós (9606)
Infós Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9606

Hát, maradjunk annyiban, hogy illik kihelyezni azt a labirintkorlátot! :)

 

Pl. a Tímár utcai felüljáró felújításakor is kerül korlát az ideiglenes szintbeli átjáróhoz, de pl. ha jól emlékszem, Aquincum mh-en nincs labirintkorlát a gyalogos átjárónál (mondjuk nem is nagyon férne el :P).

 

Alapvetően szvsz Filatorigát megállóhelynél vasúti útátjáró található, csak hibádzik az a bizonyos kereszt... De abban megegyezhetünk, hogy jelenleg személygépkocsival is szabályosan járható, úgy kell eljárni, mintha villamos jönne. :) (az, hogy a HÉV nem közúti jármű, senkit se tévesszen meg! ;) ).

Szóval ha valaki kocsival jár arra, akkor elsőbbséget ad a jobbról érkező bármilyen jármű részére és a balról érkező villamos részére. :)

(De azért minden HÉV megáll ott, biztos, ami biztos!)

 

:)))

Előzmény: exBPO-700 (9605)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9605

Mondtál valamit!

 

Gyalogosoknál nem a S kanyarú korlát volt/van az átjáróknál?

Előzmény: Infós (9604)
Infós Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9604

A Kresz alapján vajon Filatorgáton az oda települő fénysorompó jelenleg már vasúti átjáróként aposztrofálja azt az átkelőhelyet? Mert a fénysorompó jelenlétéből ugye arra lehet következtetni egy autósnak, hogy az biza vasúti átjáró. De a vasúti átjáró egyértelműen a két András-kereszt közötti rész, az pedig ott nincs.

 

És a közúton közlekedő hogyan köteles eljárnia a fenti helyzetben? Mintha az egyébként vasúti átjárót fedező fénysorompó sötét lenne? Mert ugye a sárga-fekete sávos optika-takaró lemez neki (sem) mond semmit, ahogy a HÉV járművezetőnek sem...

 

Viszont érdekes, hogy a sárga-fekete Andráskereszt a vonatkozó MÁV szabvány szerint került elhelyezésre. :)

 

OFF

Nekem személy szerint Kaszásdűlőn, az egymás mögött bújkáló fénysorompók tetszenek... :)))

ON

Előzmény: LVI (9588)
Sir Rooth Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9603
Arra gondol amikben az ágyazatkövet szállitják
Előzmény: paca664 (9602)
paca664 Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9602

milyen magas falú? A dozátorra gondolsz?

Előzmény: M41 2143 (9597)
Sir Rooth Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9601
De a mögötte lévő az négy:-P
Előzmény: paca664 (9599)
Sir Rooth Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9600
Ja és áll még ez a "porszívó" is
Előzmény: Sir Rooth (9598)
paca664 Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9599
Ez a kép tanúsága szerint kéttengelyes...
Előzmény: Sir Rooth (9596)
Sir Rooth Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9598
P.e. felsőn áll asszem két négytengelyes plusz egy diproli meg egy zárt marhaszállitó szerűség
Előzmény: M41 2143 (9597)
M41 2143 Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9597

"Főleg a négytengelyes pőrekocsik..."

 

Igen, ez pont a fele. Négytengelyesből 1 van cinkotán, a többit nem tudom, ez az egy régebben Kerepesen állt a 2 magas falúval.

;-))

Előzmény: Sir Rooth (9596)
Sir Rooth Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9596
Előzmény: paca664 (9594)
LVI Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9595
:)
Előzmény: exBPO-700 (9593)
paca664 Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9594
Főleg a négytengelyes pőrekocsik, amiket már az elveszettes topikon említettem. Ja, és persze a történelmi állományra gondoltam. :)
Előzmény: Zolcsi67 (9591)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9593
Értem! Köszönöm!
Előzmény: LVI (9592)
LVI Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9592
Az új berendezés engedélyeztetése során írta elő a Közlekedési Felügyelet az eddig nem bizosított kisebb forgalmú átjárók fedezését is. A régi berendezéseknél eltűrik az elmaradást az OVSZ éppen hatályos előírásaitól, de egy újnál szigorúan megkövetelik azt. Sokszor éppen ez az akadálya a korszerűsítésnek, hogy egy kisebb kiegészítésre lenne elegendő pénz, de azt nem lehet megcsinálni, mert akkor már belépnek a többszörös költséget jelentő új követelmények... :(
Előzmény: exBPO-700 (9589)
Zolcsi67 Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9591
Nem ígérhetek semmit e témában - egyelőre. De nincs elveszve az ügy :-)))
Előzmény: paca664 (9590)
paca664 Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9590
Köszönöm, ezt én is tudom, de a maradék járművekről is létezhet lista. Az érdekelne.
Előzmény: Zolcsi67 (9587)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9589

Értem!

 

És eleddig miért nem voltak bizonyos átjárókban, mint mondjuk a Filatorigátnál is ilyen jelzőberendezések, ha a vsaúti szabályzat szerint kötelező? vagy tévedek? HÉV is vasút...

Előzmény: LVI (9588)
LVI Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9588
Egy új biztosítóberendezés (Alcatel Elektra2) építése folyik a vonalon Batthyány tér és Békásmegyer-Pünkösdfürdő állomások között. Ennek részeként az eddig nem biztosított átjárók (pl. Szépvölgyi út) is fedezettek lesznek. Most felállítják (ahol lehetséges) letakarva az új jelzőket, az üzembehelyezés után pedig lebontják a régihez tartozó cuccokat. Ez a megoldás lehetővé teszi, hogy a korábbi berendezés működése mellett az új próbája (az úgynevezett "sötétüzem") akadálytalanul folyhasson.
Előzmény: exBPO-700 (9586)
Zolcsi67 Creative Commons License 2006.10.10 0 0 9587
Mivel majd' 10 éve, hogy a BKV megszüntette a teherfuvarozást (1996. november), csak a szakszolgálati illetve pályafenntartáshoz szükséges teherkocsik maradtak meg állományban.
Előzmény: paca664 (9585)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!