Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
A kalibrációs M-Tronic vezérlő egység lehet szükség, ha megállapítást nyer, hogy a jellemzői a motor nem tökéletes, vagy a motor nem éri el a megszokott teljesítményt. Ehhez:
Vegye ki a vágó, minden alkatrész rögzítésére a vágószerszám és a mosó
Melegítsük fel a gép teljes gázzal kb 120 másodperc, termelő több terhelési ciklusok rövid (hagyja, hogy a motor alá lassított, majd gyorsítani teljes gázzal új)
Fuss a gép üresjáratban körülbelül 5 másodpercig
Fel kell gyorsítani a négy vagy öt alkalommal teljes gázzal, így minden alkalommal, amikor a motort 30 másodpercig tartományban sebességkorlátozás. Közötti időszakra a padlógáz működés, megy, amikor a motor alapjáraton körülbelül 5 másodpercig.
40-50 ezer forintért, használt, kínai vagy pár ezerrel többért habverő van. Habverővel el lehet dolgozni, de a kicsi motor miatt vékony damil kell ami nem bír a komoly gazzal, így csak fűhöz jó.
A "kínai meg teszkós" megfogalmazás érdekes, mert a Fuxtec és a Zipper is kínai. Szerintem a Zipper szerintem használható, a Fuxtec meg TUDJUK, hogy használható. A kis Oleo meg nagyon kicsi. Szerintem.
Tudom, hogy nem idevaló, de nincs valakinek eladó 1.8 KW-os, eredendően egyfázisú, zárt, villanymotorja? Azok a nyitott házas mosőgép- és fűnyírómotorok nem érdekelnek. Olyan van, de szart se érnek. Újat tudok, de nem szánnék rá közel 50 ezret.
múltkor említettem, hogy az fs38 fűkaszám fullad, az egyik szerviz gyújtáscserét javasolt, nem cseréltem ki, a másik komplett karburátor cserét, nem cseréltem ki, a harmadik kipucolta ultrahangos tisztítóval a karburátort és jó lett ;-)....még, jó ,hogy ennyi szervíz van...
Nekem is szokott lenni,néha ki kell tisztítani,mert úgy fel tud rakódni,hogy a berántókörmök nem tudnak már szabadon mozogni.De ez ilyen.Miért kellett cserélni a főtengelyt meg a többit?Tiszta benzint kapott?
Na most mit szeretnél kérdezni ? Nekem trutyi a légszűrő alatt szokott lenni, és az nem üzemanyag eredetű, hanem a kaszálék és a por elegye. És tényleg trutyi.
Utóbbi mondat persze nem ide való hülyeség. Ezt benéztem, van ilyen . :-)))) Ha tudnám mit jelent amit írtál, akkor könnyebb lenne. Bejáratás alatt mit értesz? Mikor "csörög kicsit"? Milyen kicsit? Ha egy kétüteműt eröltetsz, szokott "kicsit csörögni". Még a fuszekli is. Próbáltad már, hogy nem hallgatózol, hanem kaszálsz? :-)))))))
Na jó, poénkodás nélkül: Ha valami zörgést hallasz, az lehet a kipufi belső hangja is. Vagy más. Így elég nehéz válaszolni.
köszönöm szépen! A partner az jó márka? (Bocsánat a sok kérdésért, csak ugye nem akarok rosszat venni). 1900 nm-t fogok vele vágni terveim szerint 8-10 évig! :)
Most járatom a gépet be. Kicsit csörög a kipufogó felől, legalább is onnét erősebben hallom. Ez normális dolog? Később meg fog szűnni ez a csörgés, vagy ez ilyen? Engem kicsit bosszant.