Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

p21-feri-tb2 Creative Commons License 2012.10.25 0 0 110113

 

és amikor a lábaim előtt hevert az (erőműűűű):)))))))))))))))))))))

Előzmény: Atomi (110089)
Atomi Creative Commons License 2012.10.24 0 0 110112

Nos, rövid szívócső esetén némi gázvisszatorlódás mindig adódik (amikor lezáródik a beömlés - szelepek vagy dugattyúszoknya által), ezért volt benzinben tocsogós légtorkod. Nem hiba, modernebb technikáknál is van ez így.  Itt egy szép és látványos kicsit offtopic dolog :

 

Előzmény: twk004 (109980)
Atomi Creative Commons License 2012.10.24 0 0 110111

Szétszedhetősre csak régebben csinálták, amikor még úgy gondolták, hogy gyorsan kiszedegetik verseny közbe a motort és főtengelycserélnek, de aztán ez nem nagyon kellett és csinálták nemszétszedősre is. Azon a piros vonallal jelzett lemezen nincsen lyuk, az ott egy  kamra határoló, az 50-es cső van 4 helyen átfúrva 7,5-es fúróval (tehát 8 db lyuk) és ennek is szerepe van hogy nem több meg nem nagyobb.  Persze ezt ha valaki számolta, lehet hogy nagy motorra számolta, te meg valószínűleg kisebbel mendegélsz majd. Nem tudom milyen lesz, legyártod kipróbálod, köpsz vagy nyersz. Végülis csak pár varratnyi hegesztés...

Előzmény: Popi1 (110108)
pmobilTB Creative Commons License 2012.10.24 0 0 110110

SzerSZám Béláék hasítanak. :)

Előzmény: Atomi (110106)
pizo Creative Commons License 2012.10.24 0 0 110109

Jani,

 

Ne akarj W50-est vezetni, mert kiábrándulsz a keletnémetekből... Első munkahelyemen volt egy hosszúplatós, vezettem jópárszor, télen belefagytál, nyáron megsültél, a zaj meg a büdös, meg a rezgés pedig mindig volt... 50-nél nem ment jobban (állítottunk az adagolón), igaz a 30-as normája helyett 16-ot fogyasztott - nekünk, mert papíron maradt a 30...

 

Ha már IFA, akkor a hathengeres L60, olyat is vezettem, azzal meg az a baj, hogy elszúrták a váltóáttételezést, 4-ben bőg a motor és 40-vel vánszorog, az 5. meg túl hosszú, városban rángatózik 50-nél. Szóval cammogsz 35-vel a városban 4-ben, vagy döfsz 65-75 között 5-ben, de ugye tgk-nak (is) 50 a megengedett...

 

A fülke ergonómiailag egy katasztrófa (még a régi Avia és Robur is jobb), a négyhengeres motor harmatgyenge, szóval csak a viszonylagos tartósság, egyszerűség, ebből fakadó megbízhatóság és az alkatrészek valamint a jármű alacsony értéke az előnye.

 

IFÁ-soktól elnézését kérek!

 

Zoli      

Előzmény: pmobilTB (110095)
Popi1 Creative Commons License 2012.10.24 0 0 110108

Én elősször olyannak képzeltem mint a gokartkipufogók (kamrás rezó), de túl rövid a hengeres rész hozzá. Az 50-es benyúló csőbe biztos voltam. A benyúló csővön a lemez amit berajzoltál oda az ott van ahol szét lehet szedni a kipufogót? Lehetséges, hogy azon a lemezen is vannak lyukak?

 

 

A méreteket megköszönném, mert a hengeres részét tudom csak a többit csak saccoltam volna :)

Előzmény: Atomi (110103)
Atomi Creative Commons License 2012.10.24 0 0 110107

Ott a hőgomba-donor :-)

Előzmény: pmobilTB (110105)
Atomi Creative Commons License 2012.10.24 0 0 110106

Ne vigyorogjál, ezek olyan titkok, amiket soha senkinek az orrára nem kötöttek. Akkor még volt tétje, hogy ki mit fejleszt, és a sufnik is tudtak majdnem olyat csinálni mint a gyár. Nem tökéletesen, de volt amit ha sikerült (volna) lemásolni, akkor komoly ellenfelekké válnak.

Előzmény: pmobilTB (110104)
pmobilTB Creative Commons License 2012.10.24 0 0 110105

:)

Előzmény: Atomi (110089)
pmobilTB Creative Commons License 2012.10.24 0 0 110104

"Sajnos nagyon kevesek voltak gyári versenyzők, énse"

XD

Előzmény: Atomi (110103)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!