Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
bigjohni 2014.04.23 Creative Commons License 50353
Köszönöm!

Tényleg szép nyarad lesz. Vigyázz magadra.
(Régen sokat motoroztam, de most már félnék. Egyre ritkábban jön rám a húúdekéneegymotor érzés)
Előzmény: ckerti (50352)
ckerti 2014.04.23 Creative Commons License 50352

Megint egy évvel öregebb lettél?

Hát sok boldogságot!

Ha tényleg erre jársz, akkor majd jól meg is vendégellek.

 

A 8-ért Skodri nem fenyeget, ahogy 5-öt vagy annál többet se adnék motorért.

Én azt hiszem most bőven elégedett vagyok azzal amim van, inkább az élményeket gyűjtöm, meg megtanulok rendesen motorozni.

Idén 2 2 napos és 2 egy napos motoros tréning van betervezve, meg legalább egy 2 napos és egy 4-5 napos túra...

Szép nyaram lesz :-)

Előzmény: bigjohni (50346)
bigjohni 2014.04.23 Creative Commons License 50351
Nekem most kicsit csömöröm van a Skodritól.
8-ért biztos nem vennék, főleg nem Octávot.
Előzmény: ckerti (50349)
bigjohni 2014.04.23 Creative Commons License 50350
Likasodik a zódalam.....
Előzmény: Octi19 (50345)
ckerti 2014.04.23 Creative Commons License 50349

Azért mondtam, mert úgy is van :-)

Érdekességként azért megnézném, bár a mostani Audik közül az A8 tetszik :-)

 

Tegnap vezettem egy 520d BMW-t a 8 fokozatú automata váltóval, de sima hátsókerekesben.

Nem rossz, de 13 misit nem adnék érte, inkább 8-ért egy OIII RS és 5-ért egy BMW R1200RT... :-)

Na jó, ráteszem a Deauville-t is, mert 5-ért fapados lesz a BMW motor :-)))

Előzmény: bigjohni (50344)
ckerti 2014.04.23 Creative Commons License 50348

Írtam emailt!

Előzmény: GYA (50347)
GYA 2014.04.23 Creative Commons License 50347

@ckerti

 

Szia!

 

Úgy tudom Te Győri vagy.

Tudsz egy Győri vagy környékbeli megbízható szervizt, ahova elvihetném az

O2 1,9 PD TDI-met vezérlés cserére?

 

Köszi:

GYA 

Előzmény: ckerti (50343)
bigjohni 2014.04.23 Creative Commons License 50346
Mond, mond, mond
lécci, lécci, lécci, lécci

Köszönöm!
Előzmény: Octi19 (50345)
Octi19 2014.04.23 Creative Commons License 50345

...500Nm...

e jeles napon most nem mondanám ki, hogy mire gondolok... az isten megéltessen téged!


Viszont a képeket még mindig várjuk!

Előzmény: bigjohni (50344)
bigjohni 2014.04.23 Creative Commons License 50344

Sosem mondtad, hogy tetszik ez a típus.

Pontosabban mondtad már, csak az ellenkezőjét. :)

Egyébként nagyon szuper járgány. Még van benne anyag.

Aki pedig azt mondja, hogy a 4x4-et csak két napig használja az ember, amikor szánkózni megy, akkor elárulom, hogy téved. Mondjuk kis motornál lehet, hogy tényleg úgy van, de 500Nm-t normálisan átvinni az útra egy kerékkel nagyon gáz. Már a Superb is ráncigálta a kormányt, és gázadásra mindenféle pilácsok gyulladtak ki, na itt ilyen nincs. Menet van.

Előzmény: ckerti (50343)
ckerti 2014.04.22 Creative Commons License 50343

Gondoltam, hogy megpróbáltad, csak nekem sokat megér, hogy szúrhassak egyet :-))

Mikor jössz megmutatni az autód?

Előzmény: bigjohni (50342)
bigjohni 2014.04.22 Creative Commons License 50342
Nem sikerült másolni. Többen próbálták.
Előzmény: ckerti (50341)
ckerti 2014.04.22 Creative Commons License 50341

Add meg Neki a vevő elérhetőségét, majd visszakéri a CD-ket :-)

Ha már Te nem csináltál biztonsági másolatot...

Előzmény: bigjohni (50340)
bigjohni 2014.04.22 Creative Commons License 50340

Két hete még megvolt az összes létező CD. (Magyarország nem létezik hozzá)

:(

Előzmény: frelandersanyi (50338)
bigjohni 2014.04.22 Creative Commons License 50339

Nem egyértelmű a leírásod, de szerintem a kapcsoló lehet hibás.

Keress fel egy szakit aki pontosan behatárolja a hibát.

Budapesten pl. Donibcsi műhelyében pillanatok alatt megmondják a tutit, és ki is cserélik a hibás kapcsolót.

http://www.hildep.hu/

Előzmény: kismoszatka (50337)
frelandersanyi 2014.04.21 Creative Commons License 50338

Hello.  egy 2006 os superbem van. Az elozo tulajtol a navigacio DX hez csak csehorszaglengyelorszag cd t kaptam. Valaki tudna nekem segiteni ? szuksegem lenne europa , vagy magyarorszag nav cdre. elore is koszi  

kismoszatka 2014.04.19 Creative Commons License 50337

Hello

 

 

Nekem hasonló problémám van az ajtóval. Hol nyit hol zár teljesen beszámíthatatlan és megbízhatatlan, hogy bezár-e vagy sem. Mindig minden ajtót végig kell, hogy nézzek, mert sokszor egyes ajtókat elfelejti bezárni.

 

Nekem is ez a micro kapcsoló lehet a probléma forrása?

 

Ha igen privát emailban megkeresnél egy kis árajánlattal vagy egy tájékoztatással az általad ismert megoldásról?

Hogy mennyibe kerül egy ilyen micro kapcsoló csere és hogy melyik város ilyesmi.

 

Köszönöm előre is.

 

Ja és Üdv mindenkinek és Kellemes Húsvéti Ünnepeket!!!

 

Kocsim: Skoda Superb 1.9 PDTDI 2005 Business

Előzmény: bigjohni (50331)
Bigfoot002 2014.04.19 Creative Commons License 50336

Köszi.

Igen, én mondtam a külső/belsőt, mert az nekem egyáltalán nem csinál semmit és állandóan csak a külső levegőt szívja, illetve a klíma szerelő kiolvasta a memóriából a 4FA hibakódot ami állítólag a terelőlapát motorjának a hibáját jelenti. A pirosra azért gondoltam, mert csak azt láttam a kesztyűtartó kiszerelésekor és amikor megnyomtam a külső/belső gombot ez kezdett el mocorogni. Viszont akkor ez jó, mert a fűtésemmel semmi gond nincs.

Na akkor majd neki gyürkőzöm megint és megpróbálom kibányászni a ventilátor mögül.

Előzmény: bigjohni (50330)
stevie-13 2014.04.19 Creative Commons License 50335

2 ajtóra fizettem ki fél éve 25 ezer ft-ot és bírták kb 2 hónapot. Ott is gondolom csak ez a mikorkapcsoló csere volt...

 

 

Bigjohni leírta, miért van az, hogy ezek csak 2 hónapig bírják, és azt is, hogy az ő mikrokapcsolói kezelik a szerkezet alapvető hiányosságait.

 

A 80 forintos mikrokapcsolók továbbra is 2 havonta szorulnak majd cserére.

 

Kicsit olvass vissza, és megvilágosodsz.

 

 

Előzmény: gabika123 (50334)
gabika123 2014.04.19 Creative Commons License 50334

Még jobbat mondok!!!

 

Ezt fogom megvenni:

 

http://www.ebay.com/itm/Lever-Arm-Micro-Switche-Limit-Micro-Momentary-ON-OFF-N-C-5A-250V-10PCS-/251257144839?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a8017c607

 

10 db-ot 800 ftból és összeforrasztgatom. Ha egy egész napot is elverek vele akkor is spórolok nem is tudom mennyit.

 

3 ajtóm rossz. Nekem egy villamossági szerelő azt mondta 7500/ajtó az anyagár és ebben még nincs munkadíj.

 

A Superb előtt Passat-om volt. Abban is folyamatosan mentek tönkre ezek a mikrokapcsolók.

 

Ha azt nézzük, hogy egy 80 ft- os alkatrészt fogok beépíteni akkor ez az összeg a 7500-hoz képest... 

 

Szóval nem tudom.

 

A gondom nem az összeggel van. Kifizetek én 50 ezret is nem arról van szó, de nem lesz jó.

 

2 ajtóra fizettem ki fél éve 25 ezer ft-ot és bírták kb 2 hónapot. Ott is gondolom csak ez a mikorkapcsoló csere volt...

 

Úgyhogy most én csinálom! Legalább is megpróbálkozom...

 

 

Előzmény: bigjohni (50331)
superbfanatic 2014.04.18 Creative Commons License 50333

Üdv!

Nekem is tetszett a szerénysége!!! :)

Előzmény: stevie-13 (50332)
stevie-13 2014.04.18 Creative Commons License 50332

Mondjuk, ha azt nézzük, hogy alig nagyobb egy kockacukor felénél, mégis jóval többe kerül, akkor tényleg magas.

 

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

 

 

A kapcsolót gyártó fickó, (akit véletlenül pont ismerek)

 

 

 

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Előzmény: bigjohni (50331)
bigjohni 2014.04.18 Creative Commons License 50331

"de itthon elég magas árakat mondanak."

Mennyi az a magas?

 

Mondjuk, ha azt nézzük, hogy alig nagyobb egy kockacukor felénél, mégis jóval többe kerül, akkor tényleg magas.

 

Viszont, ha egy új (nem kíínaji) zárhoz hasonlítjuk akkor már kifejezetten olcsónak mondható.

 

Mivel ajtókat említettél, gondolom legalább kettőről van szó. A kapcsolót gyártó fickó, (akit véletlenül pont ismerek) és a beszerelő szaki 2ó alatt spórolna neked alsóhangon 100db ezrest.

Nem nehéz kiszámolni, hogy kettőjük tizedannyit sem keresnek a mutatványon mint te.

Azt sem szabad elfelejteni, hogy a javított zár jobb mint az eredeti, mivel a kopást okozó folyamat megszűnik.

 

Van olyan típus amihez a gyártó külön is biztosít kapcsolót. 20-22e az ára. Valamiért az ügyfelek örülnek ennek a megoldásnak. Talán azért mert mert megmarad ~40e/ajtó.

 

Tehát van megoldás, de nem 1100,-Ft- ba kerül.

 

Szerintem vedd meg a belinkeltet.

Kárpit le, páncél le, ablakemelő ki, zár ki, kapcsoló beépít (valahogy) majd zár be, ablakemelő be, páncél be, kárpit fel.

Teljesen egyszerűnek tűnik.

Előzmény: gabika123 (50329)
bigjohni 2014.04.18 Creative Commons License 50330

Piros a hideg/meleg

Kék szellőzés iránya

 

Egyébként Te mondtad, hogy a külső/belsőt kell cserélni.

Pont az ami a belinkelt képen van.

A külső/belső belső nekem olyan problémát okozott, hogy menet közben folyamatosan a nyitott és a zárt állás közben mozgatta a záró fedeleket. Nem volt normális fűtés és hűtés sem, csak zárt állapotban, ekkor viszont télen párásodott.

A hideg/meleg motor hibája miatt akkor fűtött amikor akart. Akkor rágtam be amikor Sopronból hazafelé a -7 fokban pont nem volt kedve fűteni. Nem fáztam meg egy kicsit sem.

A külső/belső jobb oldalon van fent a ventilátor mögött.

Előzmény: Bigfoot002 (50328)
gabika123 2014.04.18 Creative Commons License 50329

Sziasztok

 

 

Egy ideje kínlódok már az ajtókkal a micro kapcsolók miatt, de itthon elég magas árakat mondanak.

Szerintetek az alábbi linken lévő jó az ajtóba:?

 

http://www.ebay.com/itm/151268479616?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

 

Vagy esetleg ha valaki itthon tudna hasonló áron. Budapesten vagy Miskolc környékén. Esetleg ki is cserélné az maga lenne a tökély.

 

Köszi a segítséget.

Bigfoot002 2014.04.17 Creative Commons License 50328

Hát akkor végképp nem tudom melyik a rossz.

Amikor néztem, akkor a középkonzol mögötti motor egyikénél tűnt úgy, hogy akadozik.

Ezen a videón a piros színű.  https://www.youtube.com/watch?v=mU8Q3vh0w_s

Ha megnyomom a belső keringtetés gombját, akkor ez kezd el mozgolódni, de csak minimálisan mozdul meg.

Egyébként a piros és a kék színű miket állít akkor? Mert ha lefelé, vagy középre, illetve ha a szélvédőre irányítom, minden esetben csak a kék színű mozdul. Legalább is ránézésre.

Egyébként ezt a videót nézve kicsit elbátortalanodtam, mert fogalmam sincs hogyan vegyem ki. Ahogy nézem egész a háta mögé esik.

Előzmény: bigjohni (50327)
bigjohni 2014.04.17 Creative Commons License 50327

Hosszú torx csavarhúzó, vagy 5.5mm-es dugókulcs kell a kiszereléshez.

(a hideg/meleg motorhoz 5.5mm-es egyenes csillag)

A külső/belső motor NEM középen van, hanem a fűtőmotor környékén. Emlékeim szerint a motort tartó műanyag alkatrésszel együtt szereltem ki.

A külső/belső motorhoz NEM csatlakozik rudazat. A pollenszűrő alatt látható dupla fedelet működtetik.

Azon a képen amit belinkeltél, jól látható az a fehér műanyag aminek a hullámos pályáiba csatlakozik a két fedél csapja.

A két csavar kiszedése után könnyen kijött a motor, visszaszerelésnél kellett a két fedél pozícióját kézzel beállítani, hogy a két csap megfelelően kapcsolódjon a motor fehér tárcsájához.

Előzmény: Bigfoot002 (50322)
JW 2014.04.17 Creative Commons License 50326

Erről lenne szó:

stevie-13 2014.04.17 Creative Commons License 50325

Talán Superb nem is nagyon van turbó nélküli motorral. Most menjen el és vegyen egy régi fábiát?

 

 

A kérdező az Octavia topikban indított, és Octavia I-ről érdeklődött 1.8T motorral.

 

Neki tényleg nem lehet rossz megoldás egy 1.6-os szívó benzines autó a turbó benzines vagy a turbódízel helyett.

 

 

 

Előzmény: Bigfoot002 (50324)
Bigfoot002 2014.04.16 Creative Commons License 50324

10 éve vettem, ebből 4 évet taxiztam vele. Itt elég sokat mentem vele. Igaz itt nem napi pár km ment bele! Bár ez is sok kicsi km összessége volt. (10-15x6-10 km)

Én egyébként nem azt mondtam, hogy vegyen turbósat, vagy dízelt, mert ha keveset használja, akkor semmiféle kép nem éri meg a többlet kiadást, bár ez is csak az újnál jelentős, hanem azt, hogy a rövid távoktól nem megy gyorsabban tönkre. De ez csak az én véleményem. Hozzáteszem azt írod, hogy nem szokás rövid utakra turbós autót venni, de ma már elég ritka amiben nincs turbó. Söt, ahogy nézem a mai tendencia pont az, hogy kis cm3 turbóval. Pl a WV, Skoda, opel, stb. 1,4-es motorokat csinál 140 pacival. Talán Superb nem is nagyon van turbó nélküli motorral. Most menjen el és vegyen egy régi fábiát?

Előzmény: stevie-13 (50323)