Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
szili76. 2014.01.12 09:01:36 © 49952

Ha netán olyasvalaki írta vissza aki értett hozzá, nem mondod meg később a valós kilométert.

Előzmény: petir (49949)
szili76. 2014.01.12 09:00:01 © 49951

Milyen az a gyári chip? :-)

Előzmény: Roligyilok01 (49948)
_Brazil_ 2014.01.12 08:18:21 © 49950

Nem _feltétlenül_ irreális  egy ilyen korú autóban ennyi kilometer, ez ami ebben van kb a magyar átlag körüli érték. Nekünk is van itthon egy lassan 10 éves turbódízel autó, 60e km van benne, ilyen alapon senkinek sem tudnám eladni ha akarnám :) és most, hogy átgondoltam, tudok néhány ismerősnél lévő 6-7 éves autóról amiben talán 70 sincs. Az én Superbemben is csak most lett 112, pedig már 5 éves lesz tavasszal, és ha a számomra elég kényelmesre alakult helyzetet nézem, egy év alatt ebbe sem megy bele most 15-20-nál több.

 

Képek alapján elsőre álmosan megnézve nem csúnya, de nehéz lenne megmondnai így mennyi lehet benne, mert a hírdetésben szereplő dupla ennyivel is kb ilyen lenne normális gazdánál.

 

(egyik partnerünknél van most egy eddig 290-et futott S2, ezen pont a héten lepődtem meg, nem látszik rajta a gyűrődés se kívül, se belül. Az előd S1 499-nél lett eladva, annak se volt semmi látható baja, okos órásmesterek a felével is eladhatták volna)

Előzmény: petir (49949)
petir 2014.01.11 23:20:58 © 49949

Szia !

 

Ez a kilóméter egy 8 éves dízel autónál nem reális! A 120000Km -es nagyszerviz tartalmazza a vezérlés , folyadékok , szűrők cseréjét tehát az reális a többi alkatresz meg nyilván ha kopó és kell cserélni azért cserélték.

 

Nekem 2007 és végi a kocsim és 21XXXX km-nél járok én mondjuk kiolvastattam egy szakival valós ami benne van . Ha van lehetőséged érdemes keresni valakit aki foglalkozik ilyennel és elmegy veled meglesni az se baj ha esetleg szerelő és felemelitek alánéztek pl futómű milyen állapotban van lengőkarok jók e a 4 lengőkaros futómű jó! De sajnos nem olcsó dolog szóval érdemes jól átnézni. Ami tipusbetegség a rendszámtábla világítás a csomagtartónál előszeretettel ragyásodik nézd meg azt is. Féktácsák betétek, érdemes ránézni azokra is, és műszerfal ne legyen karácsonyfa ne világítson minden rajta :-D az nem jó jel.

 

Amúgy jó választás, a kocsi en nagyon szeretem rejtett hiba ez megmondhatatlan ez úgy is csak hónapok mulva derülhet ki. Itt ami gyanús az km... de a többiek még biztos irnak :)

Előzmény: Roligyilok01 (49948)
Roligyilok01 2014.01.11 21:57:50 © 49948

Sziasztok,

 

2005-ös Superb vásárlásán töröm a fejem. Az auto itt van:http://www.hasznaltauto.hu/auto/skoda/superb/skoda_superb_1.9_pd_tdi_comfort_toresmentes_-_mo-i_-_123000_km-7534084

 

Beszéltem az eladóval aki nagyon korrekt( szervizvezető a Honda Royal motornál),és mindent elmondott az autóról.Szeretném a véleményetek kérni a tipusról ,hogy számíthatok -e valami rejtett visszatérő problémára. Továbbá az is érdekelne hogy ilyen kevés kilométerrel miért kellett annyi mindent kicserélni....

Köszönöm a válaszaitokat!

zida 2014.01.10 07:49:36 © 49947

Még nem döntöttem el, hogy akarom-e, de azért előfordulhat, úghogy nekem (is) add meg légy szíves az elérhetőségét.

Köszönöm.

Előzmény: keresztl7227 (49946)
keresztl7227 2014.01.08 10:41:51 © 49946

Hello,

 

Nekem egy 2007 2.0 PDTDI van, a DPF kiiktatás miatt, a következőket csinálta egy vérprofi emberke....

- gyári, eredeti szoftver lementve

- gyári program módosítva, dpf ellenőrzés - működés kiiktatva

- gyári szoftver teljesítménygörbék változtatva...

 

- az eddigi 140LE helyett az autó 170LE-s durván... autópályán is normálisan közlekedve 5.2-el elmegy, a motor erős mint egy bivaly...., városban is bírja gond nélkül 50-nél az 5-st...

 

Kb egy éve a Porsche-nál adták meg az elérjetőségeit, miután sokszázezer elköltése, illetve részecskeszűrő regenerálás szíváson túl voltam és már baráti a viszony a szervizvezetővel... Nem kellett chiptuning meg PB-box, ők is ennél az embernél dolgoztatnak.... ja és nem is fájt nagyon, mert 50eFt-ből megvolt...

Főleg WV - csoport autóival foglalkozik az ember, 2 óra alatt oda vissza teszteléssel.

 

Ha érdekes a priviben bárkinek megadom az elérhetőségét

Előzmény: petir (49945)
petir 2014.01.07 22:10:30 © 49945

Üdv.

Ezek a PBOX-ok csak átverik a computert nem ?

Használ valaki  módosított "programot" ?

Esetleg van valakinek tapasztalata MMC Autochiprol vagy az  O. CT álltal átírt chipekről ?

 

 

Előzmény: Jani pbox (49944)
Jani pbox 2014.01.06 17:41:40 © 49944

Igen a Pd-nél kel szétszedni és közétenni a kábelját a P-boxnak.

 

Hát a héten elvileg lesz egy másik kölcsönbe rádugom azt és meglátjuk mi lesz.

 

Köszi az infókat!

Előzmény: szili76. (49943)
szili76. 2014.01.06 09:49:09 © 49943

A PD-nél ha jól emlékszem a stekkert kell szétszedni és a gyárival újra összerakni.

Ha nem változik a PBox beiktatásával, akkor a box-nál lesz valami hiba.

Előzmény: Jani pbox (49942)
Jani pbox 2014.01.06 06:46:38 © 49942

hát szerintem nem  de még megprűbálom elég ha az aksitol lekötöm a + és - kábelét vagy a pd elemektöl kell kikötni?

Előzmény: szili76. (49941)
szili76. 2014.01.05 21:24:54 © 49941

Ha leveszed a Pbox dobozt és mész vele egy kört, utána meg visszateszed, akkor érzed a különbséget??

(nagy különbségnek kell lennie +30%-nál)

Előzmény: Jani pbox (49940)
Jani pbox 2014.01.05 16:33:22 © 49940

Sziasztok!!!

 

Mindenkinek BOLDOG ÚJ ÉVET!!!

 

Olyan kérdésem lenne hozzátok hogy a steinbauer P-Box omat egy 1,9 PDTDI be tettem be és bekötöttem kapcsolhatóra de nem igazán érzem a külömbséget.

 

A belsejében már felkapcsoltam +30% ra a led az alapból világit motor inditás után villog és a fordulattal együtt gyorsul a villogása ez alapján elvileg a doboz jó mert a steinbauer oldalán azt irják a a fordulattal együtt gyorsul a villogása a lednek akkor nincs hiba.

 

Valami ötlet?

 

Köszi a segitséget!

superbfanatic 2014.01.05 14:01:04 © 49939

Üdv!

Köszönöm szépen!

Előzmény: 409 (49938)
409 2014.01.05 10:42:05 © 49938

"a 3-s 4-s befecskendezőre írt ki hibakódott most már az 1-s is csatlakozott a sorban."

 

  Mint korábban is írtam, én a konkrét hibakódból értek......

 

 Nem a szigeteléssel van a gond, a csatlakozók pusztulnak meg. Némi feszegetéssel/nyomorgatással lehet rajtuk javítani, de a tapasztalatok szerint ez nem lesz tartós.

 

 Nem ismerem a képességeidet és a felszereltségedet, de nem kell a cseréhez NASA képzés, igaz a hosszmotorosban trükközni kell vele, miután útban van a tűzfal.  A müaházat el szokás törni/vágni a megfelelő helyen, hogy beforgatható legyen. Hogy hol, az a régi kivételénél úgy is kiderül.

Előzmény: superbfanatic (49936)
superbfanatic 2014.01.05 09:56:04 © 49937

Üdv!

Azt még elfelejtettem megkérdezni, szerinted házilag ki lehet cserélni? És ha igen mire kell figyelni?

Előzmény: 409 (49935)
superbfanatic 2014.01.05 08:11:16 © 49936

Üdv!

Elöször a 3-s 4-s befecskendezőre írt ki hibakódott most már az 1-s is csatlakozott a sorban. Rángatást még nem vettem észre, bár a szerelőm is mondta, hogy várható. Amit ésszrevettem , hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő 1,5-2 literrel többet mutat.  Azt gondoltam hogy masszívabra tervezik egy több mint 100 fokos olajban futó kábelköteg szigeteléset, mint ahogyan az általad linkelt képpen látom. Köszi az infót!

Előzmény: 409 (49935)
409 2014.01.05 00:41:11 © 49935

Előbb-utóbb mindben megdöglik. Viszont annak, a lámpa világításon túl, érezhető jelei is vannak. (3 henger megy) És konkrét hibakódja. Annyira nem ökörára az az 5db ~40cm-es vezeték.

 

Ez talán elég jó ár.  :-)

Előzmény: superbfanatic (49934)
superbfanatic 2014.01.03 13:38:26 © 49934

Üdv!

Úgy néz ki, hogy a hengerfejben lévő kábelkorbács a ludas. Van valakinek ezzel tapasztalata, illetve hol lehetne újat jóárasítva beszerezni?  Előre is köszönöm!

petir 2014.01.01 23:18:43 © 49933

Köszi a véleményeket :)

A kannát kihagyom vicces lenne a sok cucc mellett még két  marmonkanna gázolaj :-D

Viszont ezek szerint van a románoknál is OMW köszi a linket meglestem én pont Máramaros felé fogok menni és ott jelölt egy kutat nem messze.

 

Spuri jó cucc ha ilyen véleménnyel vagy róla akkor valószínűleg használod , melyiket a rózsaszint? Milyen időközönként minden tankolásnál vagy csak néha? Miért használod?  Irnál róla ha már igy összefutottunk :-D

 

üdv

Airbag. 2014.01.01 13:07:12 © 49932

"nesze"

:-(

Előzmény: stevie-13 (49931)
stevie-13 2014.01.01 13:05:08 © 49931

Mi a velemenyetek ? Ha ilyen iranyba indul az ember van oka felni ? Erdemes a gazolajhoz onteni valamit ? Lehet az tolem mas is ha azt javaoltok. Vagy pedig teljesen felesleges az aggodas?

 

 

Teljesen felesleges az aggodalom.

 

A romániai üzemanyag teljesen ugyanaz, mint a hazai, csak jóval olcsóbb.

 

A gázolajat (amerre te mész) vagy Constantából vagy Ploiestiből viszik (de mindkét finomítóban ugyanazt az orosz kőoalajat finomítják, ugyanolyan módszerrel, mint Százhalombattán), ezt utána pontosan ugyanúgy adagolja a Mol is, az OMV is (és az OMV tulajdonában lévő Petrom is), mint Magyarországon.

 

A benzinkutak biztonsági berendezései is ugyanolyanok - egy csomó szenzor van a földalatti tárolókban, amik különböző paramétereket figyelnek (többek között a vízszivárgást), és azonnal leállítják a kútoszlopokat, ha probléma lépne fel.

 

Én dolgoztam az ÖMV-vel Bulgáriában és Szerbiában is, úgyhogy tudom, mit beszélek :-)

 

Szerintem jó jel, hogy a romániai OMV-nek van angol nyelvű honlapja is, nesze:

 

http://www.omv.ro/portal/01/ro/private

 

Amúgy nem tudom, milyen sűrűn jársz arra, de ha most mész először, és ilyen előítéleteid vannak, mint most, akkor nagyon meg fogsz döbbenni - pozitívan.

 

:-)

 

szili76. 2014.01.01 11:43:42 © 49930

A spuri jó cucc..

 

Ha ennyire félsz, miért nem viszel kannába üzemanyagot?

1-2 kanna - talán - túl sok helyet nem foglal és legalább nyugodt leszel.

Előzmény: petir (49928)
Airbag. 2014.01.01 10:49:16 © 49929

Üdv!

Én a határon teletankoltam,és kb mikor félig volt, akkor telenyomtam a román diesellel.

 

de most már ugy csinálnám,hogy határon telenyomom,és a románoknál egy Mol kuton/ami utba esik/

ujra teli tenném,és akkor jönne a fél tankra tele tankolás a román kutnál/akár az extra anyaggal/.

Előzmény: petir (49928)
petir 2014.01.01 10:44:48 © 49928

Sziasztok!

 

Ha már üzemanyag akkor beleszolok picit meg lenne egy kerdesem is. Egyreszt 4 ev csak shellnel tankolas utan en is atvaltottam OMW-re.  Eszrevetel + 20-30 km bar lehet ez vezetesi stilus megas utvomalak miatt volt nem volt olyan hideg stb. Mindegy most egy ideig OMW-nel fogok tankolni. 

 

A kerdesem:

Februarba megyek boardozni romaniaba. A hatart teli tankkal hagyom el de valoszinu  kelleni fog tankolni kint is. Rohadtul felek a kinti gazolaj minosegetol. Nem vagyok hive az ilyen uzemanyagaadalekoknak anno 17 eves astramba spurit tettem ugyis mindegy alapon.. de ezt kozel se astra. Abbol a szempontbol jo , hogy ez ugye dermedesgatlot  is tartalmaz fent a hegyekben az mondjuk nem johet rosszul. De amugy meg passz...

 

Mi a velemenyetek ? Ha ilyen iranyba indul az ember van oka felni ? Erdemes a gazolajhoz onteni valamit ? Lehet az tolem mas is ha azt javaoltok. Vagy pedig teljesen felesleges az aggodas?

Hozzateszem ha nyugati iranyba mennek nem felnek de az ukran  -roman gazolaj valahogy nem nnyugtat...

Előzmény: hicky (49858)
hicky 2013.12.31 15:38:09 © 49927

 

Minden fontos leolvasható :D

A monogramom,a Skoda logó,és a felirat,mely az én autómon is látható! :p

Ezekkel a kedves gondolatokkal kívánok mindenkinek Boldogságos Új Évet!!!

superbfanatic 2013.12.31 15:22:38 © 49926

hicky 2013.12.31 08:41:30 © 49925

Az már régen volt! :p

Előzmény: HATEZER+ (49921)
hicky 2013.12.31 08:34:46 © 49924

Hűtlenek???Ez fájt! :p 

Amúgy meg nem az a lényeg,hogy meddig nem voltunk itt,hanem az a fontos,hogy újra itt vagyunk! ;)

Előzmény: superbfanatic (49922)
ckerti 2013.12.30 22:05:08 © 49923

Küldjek ragtapaszt? :-)

Előzmény: superbfanatic (49922)