Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ursu1 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52450

Saját képet majd holnap tudok felrakni,mert holnap kapom meg a hozzá való beszerelő keretet. (8200.- ft Budapesten)

Most emiatt csak ideiglenesen van berakva. Teljesen korrektül működik rajta minden (navi, videó,rádió,stb.)

Ezt rendeltem a németektől, mert erre nincs + áfa, stb és 3 napon belül itt volt.

http://www.ebay.com/itm/Autoradio-7-Double-Quad-Core-2-DIN-No-DVD-Android-Stereo-Car-GPS-WIFI-Sat-Nav-/232044269768?hash=item3606ea90c8%3Ag%3AmuYAAOSwInxXNJht

 

 

Előzmény: zida (52449)
zida Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52449

A fejegységet már lecseréltem egy Kínai 2 dinesre

 

Erről raknál fel pár képet és konkrét típust? Kíváncsi lennék hogy néz ki az autóban. Köszi előre is.

Előzmény: Ursu1 (52446)
Ursu1 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52448

Én Budapesten lakom,és főleg ott közlekedem 90 %-ban, itt aztán főleg nem lehet közlekedni.Ha nem automatán használom (kézzel váltogatok) akkor 7 alatt van.

A chipelés által adott lehetőséget nagyon ritkán használom, (1-2 %) ebből már vagy 25 éve kinőttem.

Augusztusban voltam vele hosszabb távon (Kefallonia) autópályán 120-130-al 5,6l, de a szigeten nincs 100 méter egyenes és vizszínte, emiat a 3800 km -es átlag 6,8-ra jött ki.

A csipp ára (40€) már a nyaralás alatt vissza jött bőven szerintem. 

Előzmény: atos19881101 (52447)
atos19881101 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52447

Otthon megoldható, így nem kerül semmibe. (kivéve pár munkaóra) Én magamnak csináltam ...

 

A fogyasztásom sok sok várossal olyan 7-8l körüli. Győrben élek, itt annyira pocsék a közlekedés, hogy majdnem minden lámpánál meg kell állnod. Nálad?

A csippet nem biztos, hogy jól fogja tolerálni a váltó.

Előzmény: Ursu1 (52446)
Ursu1 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52446

Igen a szivattyúban gyári hiba a bronz perselyezés, már a javító (felújító) készletben tűgörgős verzió van.

Az ülésfűtés, javítás kb.: mennyibe fájhat mostanában?

Sajnos még hangszórókat is kell cserélnem  hátul,mert ki vannak menve. A fejegységet már lecseréltem egy Kínai 2 dinesre, már csak a tolató kamerát kellene csak bekábelezni, de anélkül tudok élni...

Neked a fogyasztásod milyen a tiptronic-al? Nekem a eco chip tuning óta elégé barátságos.

 

Előzmény: atos19881101 (52445)
atos19881101 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52445

Akkor üdv a klubban. Nekem is tiptronic, Nálam vásárlás után 1 hónapra a rükverc kuplung szállt el. 250eFt volt, de kapott új szivattyút is. Sajna a szivattyú szeret bennük meghalni.

 

Nekem sem működött egyik ülésfűtés sem. Mind a kettő meg volt szakadva több helyen is.

Előzmény: Ursu1 (52444)
Ursu1 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52444

Az üveget gyárinak látom.

Az autót kb.: négy hónapja azaz június közepén vettem, az előző tulaj annyit mondott az ülésről,hogy néha működik,néha nem.

Akkor ez annyira nem foglalkoztatott.

Kompresszió még nem lett mérve, talán holnap délután bejutok valamelyik barátomhoz,és megmérjük, meg lefuttatjuk a diagnosztikát egy gyári VCDS-el,hátha az többet tud mint a kínai klón.

240K-nál vettem, most van benne 250k. A motorban egyből olaj, szűrők,vezérlés lett cserélve,a váltóban nem sajna.

De azóta már túlvágyok egy váltó teljes felújításon (370e, 1 hónap), ahol kiderült, hogy már lett javítva a váltó mert pasztával volt felrakva az olajteknő.

De előtte is hibátlanul működött a váltó, nem volt semmi előjel csak elfosta magát a szivattyú, és kb.: 1 kilométert mentem vele amikor észrevettem egy szokatlan hangot,és utána visszanéztem hogy hontantól folyatja az olajat.

 

 

Előzmény: atos19881101 (52442)
atos19881101 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52443

Sajna mégis hengerfej tömítés csere lesz a vége ... Az egyik sarokban engedi az olajat. :(

Előzmény: Sunny65 (52384)
atos19881101 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52442

- Ülésfűtés szakadt, vagy meg van törve, vagy mind a kettő. Szét kell bontani az ülést, és megkeresni a hibás pontokat. (Nekem a vezető ülés 1 helyen szakakt, 3 helyen törött volt.) Valószínűleg nálad is a combtámasz részen lesz a hiba. Az kapja a legtöbb terhelést. Multiméter segít ...

- Hátsó üveg nem volt cserélve?

- Kompressziót mértetek?

 

Tiptronic működik rendesen? Olaj volt benne cserélve?

 

 

Előzmény: Ursu1 (52439)
Ursu1 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52441

Szia! Válaszódat köszönöm.

A mérést hétvégén megcsinálom,azt majd kiderül.

Az biztos, hogy 250K Km van benne, mert a VCDS 800 km eltérést mutat az műszerfal és a motorvezérlő között, és az eredet vizsgák múltja alapján is reális.

Se a VCDS, se a delphi nem ír semmi hiba kódot, ha az izzítással, vagy valami hőmérséklet érzékelővel, légtömegmérővel lenne gond akkor az ki kellene jeleznie mind a két profinak is.

És az a furcsa, hogy tegnap reggel +3 fokban nehezen indult, de ma -4-ben hibátlanul, mint napközben mindig, még több órás (5-6) állás után is. 

Füstölni nem fűstől, nem kórmól, olajat nem eszi egyáltalán.

Üdv:Ursu

Előzmény: Sunny65 (52440)
Sunny65 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 52440

Én ugyan nem vagyok tapasztalt, de én a helyedben fognék egy multimétert és megmérném az ülésfűtések csatijánál és az abalakfűtésnél szintén, hogy nem szakadtak-e. Ehhez elég egy egyszerű kis műszer.

(Persze meg lehet közelíteni másképpen is a problémát.)

 

Hidegindítási gondok: motorkopás, biztosan 250e km van a gépben?? Ki lett olvasva a km a vezérlőből? ( egy misét ez is megérne..)

Izzító redszered állapota??

Üzemanyag rendszer, befecskendező rendszer állapota?

 

Egy jó szaki biztosan tudna segíteni.

Előzmény: Ursu1 (52439)
Ursu1 Creative Commons License 2016.11.09 0 0 52439

Sziasztok!

Nekem is van pár hónapja egy SuperB I-es (2005, 1.9 PDTI,131 LE,Tpitronic, 250k Km)

Volna egy-két kérdésem a tapasztalt tulajokhoz!

- Mind a kettő ülésfűtés nem működik? (Biztosíték jó)

- Hátsóablak fűtés nem működik? (Biztosíték jó)

- Néha a reggeli hidegben nehezen indul.(teljesen változó), az előző tulaj által már cserélve lett a légtömegmérő.

- A VCDS 15.7.1 semmi hibakódot nem ír, csak a belsőtér védelmet.

Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv: Ursu

 

 

 

 

T.Szaby Creative Commons License 2016.11.09 0 0 52438

Szia! Itt is van: http://retrofitheadlights.hu

Előzmény: keresztl7227 (52436)
keresztl7227 Creative Commons License 2016.11.09 0 0 52437

Megvan még?

Előzmény: superbfanatic (52383)
keresztl7227 Creative Commons License 2016.11.09 0 0 52436

Hello,

 

nagyon kellene az elérhetősége, lenne egy kis gyári xenon javítás....

Előzmény: T.Szaby (52397)
TraguAre Creative Commons License 2016.11.08 0 0 52435

Elért engem is a VW és Skoda betegség

 

Ragályos lehet, mert a Renyóm is elkapta...:)

Előzmény: Superbcsaba (52414)
Superbcsaba Creative Commons License 2016.11.08 0 0 52434

Azért vagyunk itt, hogy tapasztalatokat szerezzünk és segítsük egymást.

Előzmény: zida (52433)
zida Creative Commons License 2016.11.08 0 0 52433

Köszi az infót, akkor ezt majd megnézem az enyémen is.

Előzmény: Superbcsaba (52430)
Superbcsaba Creative Commons License 2016.11.08 0 0 52432

Csak a pedálok alatti rész ázott be, ott volt vizes a szőnyeg, ha az ablaktól lenne, akkor az ülés mellett is vizes lett volna, de az egész ajtó alatti kárpit teljesen száraz.

 

Előzmény: atos19881101 (52424)
boszem Creative Commons License 2016.11.08 0 0 52431

Èrtem, köszi az infot!

Előzmény: 409 (52429)
Superbcsaba Creative Commons License 2016.11.08 0 0 52430

Nem, hanem az első szélvédő esőcsatornája által levezetett esővíz megáll az akkumulátor alatti mederben, ha az ottani gumidugó eltömődik. Onnan folyik be a padlólemezre az esővíz egy idő után. Ezt a dugót sok esetben a szervizek "hívatalból" kiveszik, hogy megelőzzék ezt a problémát és a komfort modul beázását.

Előzmény: zida (52428)
409 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52429

Ez esetben nem ezeket a boltokat kell favorizálni....

 

Szétszedhető és tisztítható. A benne lévő kenőzsír összegyűjti az érintkezők kopadékát és részlegesen vezetővé válik. Ezért kattog a relé.

Előzmény: boszem (52415)
zida Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52428

Elért engem is a VW és Skoda betegség

 

Az ablakemelő panel szigetelése ment tönkre és a panel és az ajtó között folyt be a víz az utastérbe?

Előzmény: Superbcsaba (52414)
zida Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52427


Elért engem is a VW és Skoda betegség

 


Előzmény: Superbcsaba (52414)
Superbcsaba Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52426

Ez így van, egy 10 A-es. De azzal semmi gond.

Előzmény: atos19881101 (52425)
atos19881101 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52425

A belső világítás és a központi zár az egy biztosítékon van.

Előzmény: Superbcsaba (52420)
atos19881101 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52424

Szerintem nem az aksi alatti dugó lesz a ludas, hanem az ajtó. Az ablakemelő lemez körüli gumi lesz nálad is elöregedve, és onnan folyik be.

Előzmény: Superbcsaba (52414)
atos19881101 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52423

Úgy tudom ki lehet. De ne kérdezd hogy, mert még nem csináltam. Egy új kar kb 15eFt.

Előzmény: boszem (52412)
Superbcsaba Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52422

Oké

 

Előzmény: Sunny65 (52421)
Sunny65 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52421

Majd írd meg mit tapasztaltál. Jópár csomópont van a kötegben, szét kell bontani a "bandázsolást", hogy hozzájuk férj.

Előzmény: Superbcsaba (52420)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!