Érdeklődnék, hogy 2003-as évjáratú autóba milyen paraméterekkel lehetséges a hangszórókat cserélni? Átmérőre, mélységre gondoltam. Első - hátsó ugyanaz?
Úgy hogy reggel nekiláttam lebontottam generátort. Mivel semmit rendellenest nem találtam, nem variáltam felraktam a tartalék generátort. A régit meg ráérek javítani később.
Már régen jártam erre, most kis segítségre, tanácsra volna szükségem. ( Superb 1, 1,9 AWX )
Ma kellett egyet autóznom és menet közben egyszer csak egy pillanatra kivillant a töltés jelzés. Ez már jót nem jelent.:-)
Nálam még nem volt a generátor javítva, otthon van is helyette egy tartalék, mert hát előbb utóbb mindegyiknek lesz gondja.
Az út során aztán egyre többször kezdett bevillanni, pár száz kilométer után egyre jobban a generátorra irányult a dolog.
Gázadásra, fordulatszám emelkedésre azonnal kivillant a jelzés, a végén már " úgy vánszorogtam " haza semmi gyorsítás, hogy legyen töltésem. Ma már nincs kedvem bármit is csinálni vele, majd holnap.
Én a következőkre gondolok, de nagyon megköszönnék minden infót ami meggyorsítaná a dolgom.
- kefék elkoptak?
- ékszíj csúszást elvileg kizárnám
- szabadonfutó?
- kontakt hiba, oxidácó valahol, laza kötés pl töltő szálnál, akkunál de ezt szinte kizárnám
Tud valaki segíteni rns 510 Columbus rádió "gyógyításban"?!
Nem lehet megváltoztatni a német nyelvet+nincs hangja+vacakol a bluetooth (ledobja). A HDD-n tárolt adatot látja, de nem játsza le+nem olvassa be a cd/dvd-t. A navi megy (hang nélkül, de minden alkalommal visszaáll alapra (Eger).
A nyelv megváltoztatásánál lefagy, illetve akkor is ha gyári visszaáll.-t kérem.
Superb l motorvédő felső burkolat szigetelés lemállott a burkolatnak semmi baja.Esetleg tudna valaki ajánlani szigetelés pótlást ami nem gyullad ki? Köszönöm!
Bocs de nem lehet szerkeszteni. Ezt találtam: "a menetcikluson nagyon kritikus rész a motor bemelegedési folyamata, amely szakasz a forró kipufogógáz visszavezetésével csökkenthető, a motor gyorsabban bemelegszik." Viszont nekem az OBD nem jelez.
Nem egy olyan nagy truváj azért az az olajcsere sem, de a rátöltés is jó megoldás lehet, pláne ha még beépítés előtt leengeded a benne lévő javát és a beépítés után meg feltöltöd, akkor szinte az összes olaj ki lesz cserélve. (csak leengedéskor kicsit át kell forgatni a váltó házat, hogy minden zugból kifolyjon a régi olaj.
Ezekbe a váltókba amúgy élettartam feltöltés van, ami min 250 ezer km-t jelent.
Nincs baja a mostani váltónak csak annyi, hogy "rövid". Jól gondolod a leendő "hosszú" váltó eredetét, amire beépítési garanciát kaptam. Vagy hagyjam az olajcserét csak töltsek utána ha szint alatt van?
Ha jól sejtem, akkor bontott váltóról van szó... Nos abból is külön kell kiengedni az olajat a két olajtérből, de talán forgatással át lehet folyatni a váltóból a difibe (mert szerintem csak ott lesz leengedő dugó) ...de célszerű a meleg váltóból leengedni az olajat, azt meg a helyén a legjobb...
Ha javasolhatom akkor inkább felújított váltót válasz! ...cseredarabbal nem túl sokkal többe kerül mint egy bontott és biztosan jó lesz, ráadásul garancia is lesz hozzá! Az olajjal feltöltése akkor célszerű ha már a váltó a helyén lesz. (ha nem mindjárt olajjal feltöltve kapod, de akkor meg a szállításnál illik figyelni)
Köszönöm a választ! Nem tűnik egyszerűnek. Váltó csere előtt vagyok és az "új" váltót szerettem volna új olajjal feltenni. Ha lent van akkor is ilyen nehéz az olajat leengedni?
...egyébként a váltóolaj cseréje nem egyszerű feladat, például megeshet, hogy a váltóból és a difiből külön-külön kell leengedni az olajat, méghozzá a egyik kapcsolóvilla tengely kiszerelésével, ehhez természetesen reteszelni kell a kulisszát és utána esetleg egy alapbeállítást sem árt elvégezni a kapcsolóköteleken.
2 liter, vagy lehet hogy egy kicsit kevesebb. A beöntő alsó széléig kell tölteni. Én jó szívvel csak a Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 olajat javaslom! ...de mindegy mit választasz, a fontos hogy megfeleljen a VW505.50 szabványnak!