Egy 2004-es Skoda Superb I.-ben a gyári Symphony autórádió nem lépteti a szémokat, nem szivesen adja ki a lemezt! Emiatt én arra gondoltam hogy vennék bele egy ilyen 6 lemezes CD tárat ami az audikba is jellemző meg mostmár az új superb-be is! Azt szeretném kérdezni hogy esetleg erre van lehetőség? és így megoldodik a probléma?! Köszönöm előre is a segítsséget!
Van egy 2004-es évjáratú 1.9 PDTdi Superb-em. Van benne ülésmemória. Elolvastam a kézikönyvet, hogyan kell memorizálni az ülésbeállítást, de nem csinál semmit. Valaki esetleg tudna nekem ebben segíteni, hogy el tudjam menteni a saját ülésbeállításomat?! Elöre is köszi a segítségeteket :) !!!
Sziasztok, SuperbI.-el megyünk nyaralni a jövő héten és szeretnék venni a gyerek miatt a két oldalsó és a hátsó ablakra rolót. Van tippetek hol érdemes keresni valami rendesebb fajtát?
Köszönöm mindenkinek! Hát igen, ez azért elég rossz hír, merthogy eleve a 2.0-ás motortól nem vagyok elájulva (lehetne egy V6-os dízel inkább), de ez a lóerő-dilema még gázabb. :( Nézzétek meg, hogy a cseheknél is milyen szép Superbek vannak (egyébként úgy látom, hogy náluk még olcsóbb mint Németországban).
Nekem a fehér a zsánerem, ahogy nézem abban tényleg minden benne van. Mondjuk azt nem értem, hogy 31e km alatt hogyan sikerült megsérteni az üléskapcsoló gombját. Mondjuk ez a km állás gondolom Csehországban is "változékony"...
Van egy 2002-es Skoda Fabia Ligh nevű autóm. (förtelem, hogy ennyire fapaddal még autót adtak el anno, de az még nagyobb förtelem, hogymeg is vettem. :D Nade legalább olcsó volt. Amúgy rendben van, szépen teszi a dolgát)
Szoktam néha egy-két nagyobb felszereltségű modellből ezt-azt venni hozzá, és most ráakadtam egy Skoda Rhapsodyra. Mivel ez gyárilag a Ti típusotokba való, így hozzátok fordulok segítséggel, amit előre is nagyon köszönök.
Mivel nem házibarkácsra gyártott rádió, így a feliratozás hagy kívánnivalót maga után. Nem tudom bekötni. :( Szépen illeszkedik mind színben mind méretbe a műszerfalba, jól is mutat a 2Din méretű nagy kijelzős CD játszó, de jelenleg csak dísz. :)
találtam egy képet neten, de ez még nekem nem elég, rosszul meg nem akarnám bekötni, mert jó lenne nem vágnám haza végleg.
A konkrét kérdésem, hogy a +/- 12 V-ot hová adjam neki, illetve hogy kap antenna jelet?
De ezt akkor érzed (éreznéd) igazán, ha a kisebbik "kevés". De ha mindkettő "elég", akkor nem szembetűnő/zavaró, mert ritkán érzed szükségét a többnek. (Nem kínoz a gyengébbik satnyasága.)
Egy turbódízel autóban a Passat/Superb méretében már megfelelő dinamikát kapsz a 140/320-as konfigtól. Egy PD-ben ráadásul olyan "fölényes érzés" a nyomaték megérkezése, hogy gyakran túl is értékelik egyesek autójuk sportos képességeit :).
Aki meg a 4×4-et behúzza rendelésnél, valszeg szar/csúszós/havas/szerpentines utakon megy sokat (és nem városi rajtbajnok akar lenni), ott meg bőven nem a motorerő szokott lenni a gond, hanem a tapadás, ilyen terepen 140 lóval is el lehet akadni, ki lehet csúszni, nem kell hozzá +30.
Mesterek! A Super 140 és 170 lovas változatában nagy a különbség? Nyilvánvalóan értem, hogy mind LE-ben, mind Nm-ben több az erősebb változat, de ez számottevően érezhető is? Csodálkozom, hogy számtalan-számtalan autó szaladgál szuper felszereltséggel (Németorszgában), de "csak" a 140 LE-s motorral. Furcsálom, hogy az ülésszellőztetést berakták, de csak a kisebbik motort kérték főleg a 4x4-esekhez. Van ők tudnak valamit, hogy ez a jobb moci?
Nem egy nagyon bonyolult manőver a csere, de kell hozzá a célszerszám (a vezértengely és a főtengely rögzítő)! Olyan műhelyben ahol nekiállnak festegetni, na ott nem szabad csináltatni. Sajnos nem is egy ilyen összefestegetett motort láttam már! Szóval bármilyen megbízható műhelyben megcsinálhatják, 4-5 óra szerelési idővel lehet számolni. Nekem nemrég egy független szerelő 14 ezerért cserélte ki az Octaviában.
A szett tartalmazza az összes görgőt illetve a vízpumát is ki kell cserélni! (mondjuk úgy, hogy illik...)
Szia, köszi a linket, hamarosan nekem is cserélni kell, az én 1.9pdtdi-ben most van 96ekm. Gondolom majd év végén esedékes lesz. Hol érdemes cseréltetni és nagyságrendileg milyen munkadíjjal kell kalkulálni? A feszítőgörgőt is cserélni kell vele együtt ugye? Valami más tanács hozzá? köszi...
Egy hangra lettem figyelmes , kiváncsi vagyok másoknál is van e , közel egy éve közlekedem de tegnap éjjel se zene se semmi nem szólt csak robogtam csendben egyenes jó minőségű úton. Szóval magasabb sebességi fokozatban 4. 5.-ben biztosan! Ha lepadlózom akkor szemből az óra mögüli részen egy kattanó hang van olyan mint amikor meghúz egy relé levételnél elenged! Mostmár 1 éve hajtom a paripát igaz soha nem szórakoztam ilyennel de tegnap valahogy eszembe jutott kicsit odalépek neki erre itt volt ez a hang húz rendesen meg minden szóval hibára utaló jel nincs csak a hang ÚJ dolog számomra :D és a miértre vagyok kiváncsi. Illetve , hogy másnál is van e ilyen!
A fékpedál konzolján van, a kormány alatti burkolatot nem árt leszerelni hozzá.
Nem ördöngősség cserélni, de meg van a trükkje, aki ezt nem ismeri, az többnyire elsőre eltöri a kapcsoló reteszelését. (berakáskor nem szabad a pedált nyomni)
A javíthatóság a hibától függ, elvileg szétszedhető, de az árát tekintve, nem igazán érdemes vele bajlódni. Az újat nem tudod kipróbálni amíg nincs a helyére téve. A reteszelése addig nem engedi működni a benne lévő kapcsolókat.
Hát.. Sajnos nem lettünk előrébb. Megkérdeztem a debreceni Skoda szervízt, a pontos hibakódról. A válasz: Nem tudjuk megmondani, mert nem tároltuk el...Nem tudom mi a protokoll, de szerintem a kért diagnosztikához, illene legalább egy adatrögzítést is végrehajtani.. Nah, mindegy. Megvárjuk a következő hibát, talán egy másik szervízben, legalább adatot rögzítenek majd.
"Behoznak egy beteget, h rosszul van. Megállapítjuk, h fáj a hasa. de, hogy mitől fáj, arra nem adunk választ.."
Rossz a megközelítés! A beteg saját lábán jött és azt panaszolja, hogy a múlt hónapban fájt a hasa, de most kutya baja. Meg tudod mondani, hogy mitől fájt neki?
Az autók öndiagja áramköröket vizsgál, nem konkrét részegységeket. Jelen esetben a hibakód a helyzetérzékelő áramköri hibájárólszól, ami lehet maga az érzékelő, annak vezetékei/csatlakozói, vagy a motorvezérlő. Mivel a hiba időszakos, azaz most nem áll fent, szinte a nullával egyenlő az esély a megtalálására.
Az érzékelő valóban egy egység a fojtószeleppel, önmagában nem cserélhető.
Az alapbeállítás a fojtószelepet teszteli és újra kalibrálja az alaphelyzetét, mivel az a használat során létrejövő változásokat követve változik (adaptív rendszer). Ez a folyamat csak a megfelelő feltételek megléte esetén végezhető el, ezek egyike a hibamentes fojtószelep.
Ha el is romlik, az autóban egyéb kárt nem fog tenni.
Hát... az orvosi hozzáállásról tudnék mesélni! Gyakorlatilag több mint fél éve járok orvostól orvosig és senki nem tudja kideríteni a bajomat. Addig mindenki lelkes volt (vagy annak látszott) amíg nem volt a lehetőségek java kizárva, de ahogy az idő telt és szaporodtak a negatív leleteim, úgy maradtam egyedül... most gyakorlatilag ott tartunk, hogy bújom a netet és ha találok valamit ami nincs teljesen kizárva, akkor a háziorvosomtól kisírom a vizsgálatot vagy a beutalót, ha nem sikerül akkor magán úton, mert tisztára úgy néz ki, hogy rajtam kívül senkinek nem fontos a dolog... Szóval, ennyit Hippokratészről...
Sajnos a márkaszervizekben is sok az ilyen... nem is beszélve róla, hogy nem teljesen analóg a humán (vagy bármilyen) gyógyászat és egy bonyolult és bonyolultan vezérelt mechanizmus javítása. Az alapbeállítás olyasmi mint egy fibrilláló szívet kiütni a rendellenes ritmusból. Szinte csak tüneti kezelés, de az is lehet, hogy a kiváltó tényező már nem is áll fent.
Ha csináltak egy alapbeállítást és azt mondták, hogy ha visszatér a hiba akkor vidd vissza, azt valószínűleg azért tették mert egyéb hibára utaló jelet nem találtak és az alkatrész cseréje irreálisan drága lett volna. Ezért nem keresik a hibát, hanem reménykednek, hogy csak egy zavar volt. (ilyen esetekben biztosan nincs a hibának általánosan tudott oka, vagy a kezelés olyan ami dokumentálva van, azaz néha előfordul és ilyen alapbeállítással orvosolható.