a gyári Symphony autórádió nem lépteti a szémokat, nem szivesen adja ki a lemezt!
Nem akarom Ckerti bizniszét rombolni, de ha amúgy elégedett vagy a fejegységgel, akkor egy tisztítás garantáltan megoldja a problémát. A Skoda rádiók garanciális szervize a 17. kerületben van, a Pesti úton, egy ezresért szerintem rendberakják neked.
Ha nagyon szeretnél pénzt költeni, vehetsz egy rendes fejegységet. A gyári Symphony hangminősége tüntetőlegesen vacak, bármire cseréled, sokkal jobb lesz. A Kenwoodnak és a Pioneernak vannak Skoda-zöld megvilágítású fejegységei.
Egy 2004-es Skoda Superb I.-ben a gyári Symphony autórádió nem lépteti a szémokat, nem szivesen adja ki a lemezt! Emiatt én arra gondoltam hogy vennék bele egy ilyen 6 lemezes CD tárat ami az audikba is jellemző meg mostmár az új superb-be is! Azt szeretném kérdezni hogy esetleg erre van lehetőség? és így megoldodik a probléma?! Köszönöm előre is a segítsséget!
Van egy 2004-es évjáratú 1.9 PDTdi Superb-em. Van benne ülésmemória. Elolvastam a kézikönyvet, hogyan kell memorizálni az ülésbeállítást, de nem csinál semmit. Valaki esetleg tudna nekem ebben segíteni, hogy el tudjam menteni a saját ülésbeállításomat?! Elöre is köszi a segítségeteket :) !!!
Sziasztok, SuperbI.-el megyünk nyaralni a jövő héten és szeretnék venni a gyerek miatt a két oldalsó és a hátsó ablakra rolót. Van tippetek hol érdemes keresni valami rendesebb fajtát?
Köszönöm mindenkinek! Hát igen, ez azért elég rossz hír, merthogy eleve a 2.0-ás motortól nem vagyok elájulva (lehetne egy V6-os dízel inkább), de ez a lóerő-dilema még gázabb. :( Nézzétek meg, hogy a cseheknél is milyen szép Superbek vannak (egyébként úgy látom, hogy náluk még olcsóbb mint Németországban).
Nekem a fehér a zsánerem, ahogy nézem abban tényleg minden benne van. Mondjuk azt nem értem, hogy 31e km alatt hogyan sikerült megsérteni az üléskapcsoló gombját. Mondjuk ez a km állás gondolom Csehországban is "változékony"...
Van egy 2002-es Skoda Fabia Ligh nevű autóm. (förtelem, hogy ennyire fapaddal még autót adtak el anno, de az még nagyobb förtelem, hogymeg is vettem. :D Nade legalább olcsó volt. Amúgy rendben van, szépen teszi a dolgát)
Szoktam néha egy-két nagyobb felszereltségű modellből ezt-azt venni hozzá, és most ráakadtam egy Skoda Rhapsodyra. Mivel ez gyárilag a Ti típusotokba való, így hozzátok fordulok segítséggel, amit előre is nagyon köszönök.
Mivel nem házibarkácsra gyártott rádió, így a feliratozás hagy kívánnivalót maga után. Nem tudom bekötni. :( Szépen illeszkedik mind színben mind méretbe a műszerfalba, jól is mutat a 2Din méretű nagy kijelzős CD játszó, de jelenleg csak dísz. :)
találtam egy képet neten, de ez még nekem nem elég, rosszul meg nem akarnám bekötni, mert jó lenne nem vágnám haza végleg.
A konkrét kérdésem, hogy a +/- 12 V-ot hová adjam neki, illetve hogy kap antenna jelet?
De ezt akkor érzed (éreznéd) igazán, ha a kisebbik "kevés". De ha mindkettő "elég", akkor nem szembetűnő/zavaró, mert ritkán érzed szükségét a többnek. (Nem kínoz a gyengébbik satnyasága.)
Egy turbódízel autóban a Passat/Superb méretében már megfelelő dinamikát kapsz a 140/320-as konfigtól. Egy PD-ben ráadásul olyan "fölényes érzés" a nyomaték megérkezése, hogy gyakran túl is értékelik egyesek autójuk sportos képességeit :).
Aki meg a 4×4-et behúzza rendelésnél, valszeg szar/csúszós/havas/szerpentines utakon megy sokat (és nem városi rajtbajnok akar lenni), ott meg bőven nem a motorerő szokott lenni a gond, hanem a tapadás, ilyen terepen 140 lóval is el lehet akadni, ki lehet csúszni, nem kell hozzá +30.
Mesterek! A Super 140 és 170 lovas változatában nagy a különbség? Nyilvánvalóan értem, hogy mind LE-ben, mind Nm-ben több az erősebb változat, de ez számottevően érezhető is? Csodálkozom, hogy számtalan-számtalan autó szaladgál szuper felszereltséggel (Németorszgában), de "csak" a 140 LE-s motorral. Furcsálom, hogy az ülésszellőztetést berakták, de csak a kisebbik motort kérték főleg a 4x4-esekhez. Van ők tudnak valamit, hogy ez a jobb moci?
Nem egy nagyon bonyolult manőver a csere, de kell hozzá a célszerszám (a vezértengely és a főtengely rögzítő)! Olyan műhelyben ahol nekiállnak festegetni, na ott nem szabad csináltatni. Sajnos nem is egy ilyen összefestegetett motort láttam már! Szóval bármilyen megbízható műhelyben megcsinálhatják, 4-5 óra szerelési idővel lehet számolni. Nekem nemrég egy független szerelő 14 ezerért cserélte ki az Octaviában.
A szett tartalmazza az összes görgőt illetve a vízpumát is ki kell cserélni! (mondjuk úgy, hogy illik...)
Szia, köszi a linket, hamarosan nekem is cserélni kell, az én 1.9pdtdi-ben most van 96ekm. Gondolom majd év végén esedékes lesz. Hol érdemes cseréltetni és nagyságrendileg milyen munkadíjjal kell kalkulálni? A feszítőgörgőt is cserélni kell vele együtt ugye? Valami más tanács hozzá? köszi...
Egy hangra lettem figyelmes , kiváncsi vagyok másoknál is van e , közel egy éve közlekedem de tegnap éjjel se zene se semmi nem szólt csak robogtam csendben egyenes jó minőségű úton. Szóval magasabb sebességi fokozatban 4. 5.-ben biztosan! Ha lepadlózom akkor szemből az óra mögüli részen egy kattanó hang van olyan mint amikor meghúz egy relé levételnél elenged! Mostmár 1 éve hajtom a paripát igaz soha nem szórakoztam ilyennel de tegnap valahogy eszembe jutott kicsit odalépek neki erre itt volt ez a hang húz rendesen meg minden szóval hibára utaló jel nincs csak a hang ÚJ dolog számomra :D és a miértre vagyok kiváncsi. Illetve , hogy másnál is van e ilyen!
A fékpedál konzolján van, a kormány alatti burkolatot nem árt leszerelni hozzá.
Nem ördöngősség cserélni, de meg van a trükkje, aki ezt nem ismeri, az többnyire elsőre eltöri a kapcsoló reteszelését. (berakáskor nem szabad a pedált nyomni)
A javíthatóság a hibától függ, elvileg szétszedhető, de az árát tekintve, nem igazán érdemes vele bajlódni. Az újat nem tudod kipróbálni amíg nincs a helyére téve. A reteszelése addig nem engedi működni a benne lévő kapcsolókat.
Hát.. Sajnos nem lettünk előrébb. Megkérdeztem a debreceni Skoda szervízt, a pontos hibakódról. A válasz: Nem tudjuk megmondani, mert nem tároltuk el...Nem tudom mi a protokoll, de szerintem a kért diagnosztikához, illene legalább egy adatrögzítést is végrehajtani.. Nah, mindegy. Megvárjuk a következő hibát, talán egy másik szervízben, legalább adatot rögzítenek majd.
"Behoznak egy beteget, h rosszul van. Megállapítjuk, h fáj a hasa. de, hogy mitől fáj, arra nem adunk választ.."
Rossz a megközelítés! A beteg saját lábán jött és azt panaszolja, hogy a múlt hónapban fájt a hasa, de most kutya baja. Meg tudod mondani, hogy mitől fájt neki?
Az autók öndiagja áramköröket vizsgál, nem konkrét részegységeket. Jelen esetben a hibakód a helyzetérzékelő áramköri hibájárólszól, ami lehet maga az érzékelő, annak vezetékei/csatlakozói, vagy a motorvezérlő. Mivel a hiba időszakos, azaz most nem áll fent, szinte a nullával egyenlő az esély a megtalálására.
Az érzékelő valóban egy egység a fojtószeleppel, önmagában nem cserélhető.
Az alapbeállítás a fojtószelepet teszteli és újra kalibrálja az alaphelyzetét, mivel az a használat során létrejövő változásokat követve változik (adaptív rendszer). Ez a folyamat csak a megfelelő feltételek megléte esetén végezhető el, ezek egyike a hibamentes fojtószelep.
Ha el is romlik, az autóban egyéb kárt nem fog tenni.