Igen már nézegettem alkatrészeket kiváncsiságból,meg ugye van is ezt azt csinálni rajta,nem gyerek már :) és nem húzós az áruk,de mégis egy mercibe ül az ember hiába h régi de akkor is van neki egy megjelenése! :) és kényelmes ,biztonságos !
Azért is választottam inkább kézi váltósat h még kevesebb baj legyeb vele mint az autómatával,arról hallottam rémhíreket,most nem elváltogat az ember ,nem olyan nagy dolog meg kevesebbet is fogyaszt valamivel :) képet hamarosan teszek fel a gépről ,egy fontos dolog hiányzik még az autóról ami szerintem de mások szerint is öltöztet egy autót :) az egy szép kerék :) na most a kerék meg is van csak a csavarok hiányoznak,de azt a napokba beszerzem hozzá,legalább is nagyon remélem ,addig meg téli gumi sajnos,de ezt a kis időt már kibirja ! :) aztán mehet a kép :) egyébkén egy kérdésem lenne!az üzemenyag mutatóm néha játszik,de kivettük és megnéztük,jó mér ! Multkor úgy jártam vele h negyednél volt a mutató ,beindítottam egy pillanatra kivillant az EDC lámpa és leált! Azt olvasta h ez azért van mert le levegősödötg a rendszer ,tankoltunk rá és beindult ! Szal most nem tudom mi lehet a bibi,vagy a mutató szivat v valami más ! Mi lehet a gond ? Vagy esetleg a tankba van valami furcsaság? Egyébként hány literes a tankja,70? Köszönöm a választ előre is !
Megtisztelö h a csapat tagja lehetek,köszi Smafu.w126 ;) :)
Segítséget kérnék! W210 E200 benzines 6 sebességes váltó,egyszer csak nem kapcsolható.Mi lehet az oka?Munkahenger lehet?Köszönöm az esetleges válaszokat.
A Te 210-ed még a 124 árnyékában készült így nagy rettenetekre ne számíts, nem lesz vele komoly gondod.
A rozsdásodás az egy valós probléma, de kezelhető a dolog, emiatt nem lesznek álmatlan éjszakáid, és noha a lucas adagoló egy gyenge pontja, van rá megoldás, a Te esetedben a kézi váltó miatt ráadásul sima ügy. Elégedett leszel a kocsival, ha az adagoló elszáll lecserélteted egy bosch sorosra és mehetsz tovább még 500ezret.....
Alkatrész van hozzájuk dögivel új, és bontott is, ráadásul jó árban, egyre sűrűbben szaré hugyé....
Dehogynem cserélek, ahogy írtam a 2db. tárcsa+betét kerül kb. 20-ba. Új betét használt, de még jó tárcsához ok főleg ha esetleg fel is szabályozzák, de használt betéthez új tárcsát nem szoktak tenni, pont az általad is írtak miatt.
Ezt itt jobb ha megszokod..:D prüszkölt már itt jó pár CDI, meg ragadt, csúszott, ütött száz ótómata váltó, hogy a kezelhetetlen Jetronik-ról és társairól ne is beszéljünk, plusz amit már nem mernek páran beírni...de itt egy fekete bárány van csak, az pedig a 220D. Pedig én az enyémet nyugodt szívvel odatenném sok fórumos kocsi mellé, igaz nekem nincs a homlokomra tetoválva a bosch logó, talán mert sokáig ott melóztam...:)))
Kovácsnál kb. 20-ból jön ki a TRW is (Sanyi azt mondja nem rossz) meg a Zimmermann is hasonló árban van, talán ott a tárcsa minimálisan drágább. Még azt nem tudom a kopásjelző, ha még nem jelzett be, akkor fel lehet használni újra vagy vegyek majd azt is. 850ft nem összeg, csak kell-e?
E220 cdi 2000-es évj. Ingadozik az alapjárat, normál alapjárat fölé nem megy, csak leesik aztán hirtelen fel, mint ha gázfröccsöket adnék, h ne fulladjon le. kis fordulaton is van benne hiba, nagyobb fordulaton egyenletes, könnyen indul és jól is megy. Esetleg valakinek tapasztalat? előre is köszönöm
szerintem ez "tűz meleg",fel ne tedd... azonnal vissza a Télit!!!!!!-az ebben a melegben legalább csúszik,mint a takony,és addig is "gépészkedsz",nem unatkozol... :-D