Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.11.26 0 0 39134

525da

"180e-tol jottek a gondok termosztatok,generator,szivosor(tobbszor),kipufogoleomlo(2*),lengescsillapitok,inditaskor dadogas->izzitok relevel,lengokarok,turbo,fejegyseg,

reszecskeszuro(olajszaporodas,allando regenerallassal),automata valto "segberugas"+bizonytalan valtasok,kormanymu stb.,,es ezeknek a nagy reszet szep korforgasban."

Előzmény: Roland0706 (39132)
kopa Creative Commons License 2016.11.26 0 0 39133

USA 530i

Előzmény: HG. (39130)
Roland0706 Creative Commons License 2016.11.26 0 0 39132

bocsi nem írtam végig vagy valami sokkal komplikáltabb hiba vagy meghibásodás áll a háttérben. Még egy kérdés jellemzöen milyen hibák jönnek elő 250e után (tudom nem lehet igy megmondani mert függ menyire volt széthajtva) automata váltos

Roland0706 Creative Commons License 2016.11.26 0 0 39131

üdv mindenkinek!

Egy olyan kérdésem lenne hogy e61 525d nél a motor visszajelző  világit meg a légzsák is hibát észlel lehet hogy közös hibárol van szó vagy

HG. Creative Commons License 2016.11.26 0 0 39130

Ez milyen állatfaj?

Különösen miféle motorral?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/528/bmw_528i-10811155

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.11.25 0 0 39129

Boccs ezt elkuldtem veletlen befejezetlenul...

szoval egy 25-30i e60 sztem tarthato evi 2-300e-bol is de ha nagyon patent autot akarsz siman benyeli a fel milliot evente.Csak gyari cuccal erzi jol magat ami eleg draga.

Előzmény: Törölt nick (39128)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.25 0 0 39128

Sok autonal belefer "sokminden" mar tizen evesen,az e60-nnal sztem nem.Ez nagyon fugg attol,h mennyire kekec vagy,az evi 4-500e abszolut nem tulzas meg benzinesre sem.

Előzmény: kpeter1982 (39126)
HG. Creative Commons License 2016.11.25 0 0 39127

Ezek az ökölszámok nem sokat érnek.

Az első évben sokat kell rákölteni, az biztos, egy E60-ra vélhetően érdemben többet, mint 4-5 kiló. Aztán ha jó állapotú az autó ÉS évekig megtartod, akkor a következő évek egyre jobbak lesznek, és pár év után ki lehet számolni egy éves átlagot - de nagy szórással.

Egy-egy ilyen olyan elektromos modul önmagában hatszámjegyű összegekkel tudja megdobni a költségvetést, és ebben a korban ebben semmi meglepő nincs.

 

Aki egy 9-11 BMW-t elad, az általában nem azért adja el, mert nyert a lottón, és most mindent leszarhat, hanem mert 1 lépéssel újabbat akar, és így a régire vélhetően sokmindenre már nem költött... Mert ha költ rá, annak csak töredékét tudja érvényesíteni az árban.

Kivétel ez alól, ha egy márkafanatikus eladót fog ki az ember, aki pont hogy megszorul, vagy éppen valami jó lehetőséghez jut utódautót venni.

 

Előzmény: kpeter1982 (39126)
kpeter1982 Creative Commons License 2016.11.24 0 0 39126

azzal tisztában vagyok hogy többet eszik, de nem gond. évi 15-16 ezer kilóméteres futásra nem tervezek dieselt venni. de ismerős nagyon le akar beszélni, mondván évi 400-500 ezerbe kerül fenntartani. Nem túlzás ez? 

Előzmény: Törölt nick (39125)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.24 0 0 39125

"4 l"..kis tulzassal,,(+ csak 3l is lehet siman)

Előzmény: Törölt nick (39124)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.24 0 0 39124

+ 4 liter uzemanyagra szazon,ami boven-boven belefer a dieselhez kepest

Előzmény: kpeter1982 (39122)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.24 0 0 39123

3db e60-om volt (nem facelift) 130-160e km-el,egyikbe csak 10e km-t hasznaltam,masik kettobe kb 60-80ezret raktam.

180e-tol jottek a gondok termosztatok,generator,szivosor(tobbszor),kipufogoleomlo(2*),lengescsillapitok,inditaskor dadogas->izzitok relevel,lengokarok,turbo,fejegyseg,

reszecskeszuro(olajszaporodas,allando regenerallassal),automata valto "segberugas"+bizonytalan valtasok,kormanymu stb.,,es ezeknek a nagy reszet szelen korforgasban.

 

probalkoztam felujitasokkal,viszonylag jo utangyartottakkal,bontottal,de kivetel nelkul minddel csak meg melyebbre astam magam,mert egyszeruen egyiktol sem kapod kozel sem azt amit a gyaritol.

 

vannak trukkok,okossagok amikkel nem annyira huzosak ezeknek a problemaknak az orvoslasa,an akiknek megfelel a jobbra balra setalgato perselyezett futomu,csattogo utangyartott(felujitott lengcsill.),kormos kipufogo,olajfoltos udvar,huhogo turbo,lokdoso valto stb...nekem akkor inkabb egy skoda oktavia.

--es sajnos en mar csak ilyennek latom az osszes 2009 elotti e60-t,de kivetel nelkul.

kizartnak tartom,h valakik ezt a korforgast vegigviszi epp esszel "egeszsegesen"

Előzmény: 3.d (39121)
kpeter1982 Creative Commons License 2016.11.24 0 0 39122

üdv,

 

ismét felmerült bennem egy 2003-5 közötti még az m54-es motorral szerelt 525i vagy 530i vétele. Az éves súlyadón, biztosításon felül milyen fenntartási költséggel számoljak kb? 

3.d Creative Commons License 2016.11.24 0 0 39121

Szia!

 

Most van 125000km a verdába, és eddig csak a termosztát volt gondom 50000km-nél.

Előzmény: EEE60 (39116)
Bxx7 Creative Commons License 2016.11.24 0 0 39120

Sajnos ezek ilyenek, ill. a gyárilag "telepített" hibák is előjönnek előbb vagy utóbb. 

 

Ha az ember nem akarja a gatyáját is rákölteni, nem árt, ha rendszeres időközönként időt szán autójára és mer hozzányúlni saját maga is. 

Ha meglátják a BMW jelet, azonnal szeretnek extra, tripla árakat mondani a szerelők. 

 

 

Természetesen vannak dolgok, ami miatt muszáj szerelőhöz vinni az autót, de szerencsére ez a kevesebb. Mindenkinek saját magának kell eldönteni, hol van ez a határ.

 

A neten fenn van szinte minden, rengeteg fotót, videot, leírást, tapasztalatot lehet olvasni. Eddig nem találtam olyan hibajelenséget, amire nem találtam volna magyarázatot, útmutatást. 

Nem egy leírás, tapasztalat után kell nekikezdeni a hiba elhárításának... Ha már legalább 5-10 ember oldotta meg azon a módon a hibát, akkor mi is alkalmazhatjuk.

 

Megjegyzés: a kókányolás távol áll tőlem, toldozást-foldozást messze kerülöm. Szabadidőmben motorokat restaurálok (nem felújítás!), ahol a tákolás "idejólessszezis" nézetek nem megengedhetőek. 

 

Végzettségemet tekintve nem vagyok autószerelő, csupán nagyon érdekel a téma. Írok, jegyzetelek, ha hasznos infót találok az adott témában. 

 

Természetesen vannak emberek, akik nem éreznek affinitást a javításhoz, nem vagyunk egyformák.

Előzmény: balinttomek (39117)
bulrot Creative Commons License 2016.11.23 0 0 39119

Sziasztok.

Feleslegesé vált  4db 99%-os téligumi 225/50x17 Bridgestone Blizzak LM25 .

 Ára:17500/db

BMW-GMBH Creative Commons License 2016.11.23 0 0 39118
balinttomek Creative Commons License 2016.11.23 0 0 39117

Szia ! Szerintem ez nem megállapítható. Autója ws gazdája válogatja. Én 189e km-rel vettem. Mindig van vele valami, amivel szarakodni kell. Néha durván az idegeimre megy. Túl sok minden van már ezekben, az lehet a baj...

Előzmény: 3.d (39115)
EEE60 Creative Commons License 2016.11.22 0 0 39116

125-nél nem mennek tönkre a termosztátok. 125 e 2014-2015-s f10-ben van...

Előzmény: 3.d (39115)
3.d Creative Commons License 2016.11.22 0 0 39115

Szia!

 

Mikortól jönnek a gondok? Én 525d LCI 125e-nél járok, és termosztát on kívül semmi.

Előzmény: balinttomek (39113)
HG. Creative Commons License 2016.11.22 0 0 39114

Tudtommal pont 2004-ben volt a váltás, így motorkód (alvázszám?) alapján pontosabban utána kell nézni.

(Egyébként 22 vagy 33 a két opció.)

Előzmény: cbrnorbi (39109)
balinttomek Creative Commons License 2016.11.21 0 0 39113

Bizony, lépten-nyomon baj van vele. Sosincs vége... Ezen nincs mit szépíteni. Valószínűleg életem utolsó BMW-je...

Előzmény: Törölt nick (39112)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.21 0 0 39112

Az volt az utolso bmw amit tudtam szeretni/elvezni ,,

,kar,h egy vagyonba kerul evente a toppon tartasa az e60-nnak...

azota probalkoztam ujabbakkal ,,,hmmm, 15-20millioig "kommersz" lom mind

Előzmény: Törölt nick (39111)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.21 0 0 39111

Igen,lehet.

akkor,(2008) kornyeken 30e korul lett volna egy felujjitas de en vettem egy "frissebb",bontott generatort 50e korul amivel jo is volt 2-3evig miutan eladtam az autot folyamatos komolyabb hibak miatt.

Előzmény: balinttomek (39110)
balinttomek Creative Commons License 2016.11.21 0 0 39110

Cserélhető egyébként külön a fesszabályzó? Mert tudtommal az E39-nél csak generátorral egyben lehetett cserélni. 

Előzmény: Törölt nick (39104)
cbrnorbi Creative Commons License 2016.11.21 0 0 39109

Üdv,tudja valaki milyen méretű dugó kell a szívósorba, 22 avagy 30- as? 2004,525d  Előre is köszönöm.

Nándi BMW E61 Creative Commons License 2016.11.21 0 0 39108

Sziasztok.

Bocsi elírtam a lámpát,d2s xenonos.

Nándi BMW E61 Creative Commons License 2016.11.21 0 0 39107

Sziasztok!

Keresnék E60-61 jobb oldali kanyaros fényszórót d1s xenonnal,és még keresnék nagy navit kompletten,akár beszereléssel.

 

balinttomek Creative Commons License 2016.11.21 0 0 39106

Köszönöm! Bölcs meglátás. Apránként adagolni a költségeket, hátha a vártnál korábban abba lehet hagyni az adagolást. :)

Előzmény: Törölt nick (39104)
Bxx7 Creative Commons License 2016.11.21 0 0 39105

Az enyém 2005-ös darab, 525D, sajnos - ahogy a német BMW fórumokat is böngészem - sűrűn előfordul ennél a típusnál a termosztát hibája. 

Idén áprilisban vettem az autót. Míg nem olvastam róla, fel sem tűnt, hány fokon üzemel az autó. Hááát amikor belementem a titkos menűbe, igencsak meglepődtem, hogy 15 fokban, városban éppen eléri a 60 fokot, néha a 62 fokot is a hűtővíz, holott legalább 85 fokon kéne üzemelnie. 

Autópályán (5-7 fokban) igencsak drasztikus volt a helyzet, egészen 52-53 fokig ment fel a hőfokmérő. Amikor elvettem a gázt, 50 fok alá is bemászott, aminek a fele sem tréfa. 

 

Vettem hát két termosztátot (fő- és EGR) ill. hűtőfolyadékot és kicseréltem magamnak. 

Máris 94 fokon üzemelt az autó, amit viszonylag gyorsan (5-6 km) el is ért. 

Előzmény: tomias55 (39098)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!