Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fetitaco Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339213

Lehet külön hdk fejet venni?

Előzmény: Smafu.w126 (339146)
kékled Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339212

:) ok, ha kész szólok.

Előzmény: gadoros (339211)
gadoros Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339211

Kékled!

 

Úgy néz ki képek nélkül sem megy át neked az email. Úgyhogy ide írom. Az alábbi két pólóból szeretnék 1-1 darabot XL-es méretben.

gadorostamas@mailbox.hu, 305552073

 

Köszi!

Előzmény: gadoros (339210)
gadoros Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339210

Szia Kékled! Írtam neked emailt. Itt vannak hozzá a képek. Köszi!

 

Coldplay001 Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339209

szia Smafu, nemtudom h itt vagy e meg de mailt irtam neked a szerdaval kapcs.-ban majd olvasd mar el es valaszolj legyszi ha idod engedi. thx.

mica-r Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339208

Tipusismerettel minden könnyebb.

Példákkal tudnék kontrázni, de ez is csak szubjektív vélemény lesz...

V6 3.0 tdi turbó vagy szívósor levétel Audi Q7 kontra MB ML vagy hasonló...

Van ismerős Citroen szerelő aki mindennel 2x annyit vacakol mint mi...

Előzmény: Smafu.w126 (339206)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339207

Az ML olyan mint a kutya, vagy a macska. Tud jó lenni, és tud borzalmas lenni, ez azon múlik, hogy kinél töltötte élete nagy részét.

Pl Kékled topiktársunk ML-je makulátlan, de kölyök kora óta nála van és soha semmit nem sajnált tőle.

Előzmény: *Luna* (339205)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339206

Nekem nem a népautók népautósággával van gondom, elfogadom a gazdasági irányzatot, elfogadom, hogy egy mercedes is rákényszerül bizonyos lépésekre, hisz manapság már xy kategóriában bármelyik konkurencia képes azt nyújtani mint pl egy C osztály...

Nekem a rosszindulatú szemét ge..i megoldásokkal van a bajom amikről leír, hogy vagy az a cél, hogy ne lehessen csak úgy, vagy az, hogy a mérnök a felhasználón tesztelget degenerál agymenéseket... De amíg egy 500-as 221-en hamarabb cserélek váltót mint egy audin generátort addig nem tapsolok ha a vw konszern egyik tipusa áll meg a műhely előtt. (igen a 221-en a generátor is "sima menet")

 

De félreértés ne essék nem vagyok mindent tudó, se évtizedeket tapasztalt "öreg szerelő" tisztában vagyok vele, hogy ki mit ismer abban jó és azt szereti, és van mit tanulni, a mi szakmánkban ez kb végtelen. Van vw szerelő barátom, nagyon kedves barátom és nagyon tisztelem.

Na Ő pl egy merci w123 280B motor beépítést kapott, szentségelt is, pedig hát a 123... De a vw minden változatát álmából felverve egy kézzel a seggében generálozza pillanatok alatt. Igen, típusismeret, Ő ezt csinálja napi 10 órában 30 éve 98%-ban.

 

Előzmény: mica-r (339203)
*Luna* Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339205

Angliából venném ezt is, mindenesetre köszi a választ :)

Előzmény: Smafu.w126 (339201)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339204

Hát persze, mert ha még több gazdasági szemetet szerelnék, akkor a vw jobb kocsit csinálna, vagy... na mind1, hagyjuk a témát.....

 

Hogy lopjak kicsit:

 

„De gustibus non est dispotandum” - azaz ízlésekről nem lehet vitatkozni.

 

Van akinek meg egy mercedes számít szemétnek, vagy, hogy mondjak számomra más szerelés szempontjából kedves kocsit, ford, kia, sok japán, bmw...

Előzmény: mica-r (339202)
mica-r Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339203

Nekem jönnek mindkettőből, úgy látom már a Merci is tud egy ideje "népautó" alá menni egyes dolgokban...

Előzmény: mica-r (339202)
mica-r Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339202

Igen tudom.

De ez csak azért van így, mert nem elég széles a spektrumod az autótipusokból :)

Előzmény: Smafu.w126 (339200)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339201

Szerintem nem leszel elégedett az ML-el, főleg nem pálya menetben, nemigen arra való, zajos, ingatag stb...

És a magyar autópiac kínálatot tekintve arra se számíts, hogy azzal is elmész 100++ ezer km-ert gond nélkül, ráadásul erősebb gondok lesznek azok...

Előzmény: *Luna* (339198)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339200

Őszinte legyek?

 

Ha beesik egy vw a műhelybe, sajnos gyakrabban mint szeretném, igyekszem lepasszolni Bratyesznak, mind a diagot, mind mindent :D

 

Ismered a véleményem, kevés tetvesebb autó van a számomra, de javára legyen írva jobb helyezése van mint a franciáknak.

Előzmény: mica-r (339199)
mica-r Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339199

Jaja!

Ezt elfelejtettem a végéről: :)

Alapjárat inkább ugrándozik a VW esetén rossz HDK-val

Előzmény: Smafu.w126 (339197)
*Luna* Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339198

Sziasztok,

 

Ismét véleményeket kérnék tőletek. Imádom a C180-ast, sikerült 127 ezret belerakni nem egészen két év alatt minden probléma nélkül, de egyre inkább hiányzik egy klímás autó, miután sikerült kétszer hazautazni dugókban nyáron. Az ML széria nagyon tetszik, de túl sokat nem tudok róla.

Benzines legyen, vagy diesel.... kisebb motor vagy nagyobb. Az utazások kb 75-80 %-autópályás út.

Előre is köszi.:)

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339197

Semmilyen diagnosztika nem volt, mert távból az sem lehetséges.

Egy HDK fejes BMW-nél volt csontra ugyan ez a jelenség, megkockáztattam, hogy talán itt is, mert a vw-nek is volt olyan adagolója, csak 4 hengerrel.

De nincs is jelentősége az ügynek, főleg itt.

Előzmény: mica-r (339195)
kékled Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339196

mayday, mayday, írtam fészen.

Előzmény: Smafu.w126 (339194)
mica-r Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339195

Smafu úr, látom a VW diagnosztika még mindig távol áll...

Persze a távgyógyítás nem könnyű dolog.

Nagyon más irányba mutatnak a jelek. Hőmérséklet jeladó, turbószabályzás inkább esélyes.

Előzmény: Smafu.w126 (339146)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339194

Na jó, de ezek már a nagykutyák!! :D

Előzmény: Sz.G.E270CDI (339193)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339193

Pedig bizony létezik! :-)

Előzmény: Smafu.w126 (339192)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339192

Távgyógyítás nem létezik, javaslat igen, aztán ha azzal nincs előrelépés akkor jön a szerviz :-)

Előzmény: csabais (339190)
zs220d Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339191

Aha értem!

Hát ha továbbra is előfordul akkor jobban neki kell hasalni a problémára!

De köszönöm !

Előzmény: Smafu.w126 (339189)
csabais Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339190

Szerinted le tudja?

 Mikor először láttam olyat azt se tudtam hogyan van az odarögzítve. :-)

Előzmény: Smafu.w126 (339187)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339189

Az EDC lámpa az adagoló hibáját jelzi, de ezesetben lehet az üzemanyag hiány és az abból következő nyomáshiány miatt írta ki.

Ha a tankban az úszó jó, akkor az óraegységben keresendő a hiba szerintem.

Előzmény: zs220d (339188)
zs220d Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339188

Köszönöm a válaszod ! :) 

Igen már nézegettem alkatrészeket kiváncsiságból,meg ugye van is ezt azt csinálni rajta,nem gyerek már :) és nem húzós az áruk,de mégis egy mercibe ül az ember hiába h régi de akkor is van neki egy megjelenése! :) és kényelmes ,biztonságos ! 

Azért is választottam inkább kézi váltósat h még kevesebb baj legyeb vele mint az autómatával,arról hallottam rémhíreket,most nem elváltogat az ember ,nem olyan nagy dolog meg kevesebbet is fogyaszt valamivel :)  képet hamarosan teszek fel a gépről ,egy fontos dolog hiányzik még az autóról ami szerintem de mások szerint is öltöztet egy autót :) az egy szép kerék :) na most a kerék meg is van csak a csavarok hiányoznak,de azt a napokba beszerzem hozzá,legalább is nagyon remélem ,addig meg téli gumi sajnos,de ezt a kis időt már kibirja ! :) aztán mehet a kép :) egyébkén egy kérdésem lenne!az üzemenyag mutatóm néha játszik,de kivettük és megnéztük,jó mér ! Multkor úgy jártam vele h negyednél volt a mutató ,beindítottam egy pillanatra kivillant az EDC lámpa és leált! Azt olvasta h ez azért van mert le levegősödötg a rendszer ,tankoltunk rá és beindult ! Szal most nem tudom mi lehet a bibi,vagy a mutató szivat v valami más ! Mi lehet a gond ? Vagy esetleg a tankba van valami furcsaság? Egyébként hány literes a tankja,70? Köszönöm a választ előre is !

 

 

Megtisztelö h a csapat tagja lehetek,köszi Smafu.w126 ;) :)

 

Előzmény: Smafu.w126 (339182)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339187

Kösd le a kulissza rudazatát a váltó seggéről, hogy úgy mozog e a kulissza, valamint a váltó rudazata.

Előzmény: Törölt nick (339185)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339185

Nem tudom sebességbe rakni sehogy.

Előzmény: Smafu.w126 (339184)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339184

Ha nem jár a motor, tudsz váltogatni?

Előzmény: Törölt nick (339183)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.15 0 0 339183

Segítséget kérnék! W210 E200 benzines 6 sebességes váltó,egyszer csak nem kapcsolható.Mi lehet az oka?Munkahenger lehet?Köszönöm az esetleges válaszokat.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!