OFF
Nos először is egy heckertámadás aáldozata vagyok , nem biztos, hogy leközelebb is tudok majd sajnos válaszolni
ON
1. Jelenleg azt látom a saját környezeteben, hogy vannak pár utassal lézengő "kihasználatlan járatok"
2. vannak esti éjszakai Vidéki megyszékhely- környező községek járatok.
Ezeket én veszélyben látom, hiszen este 7 kor le lehetne állítani a buszközlekedést az utasszámok alapján.
3.
Itt nálunk Heves megyében tömgeközlekedési túlkínálat van más megyékkel ellentétben.
Itt van 3 területileg illetékes Volán ami jobban hasonlít a privatizált cégekre mind külső megjelenésben mind üzletpolitikában.
A 3 őshonos cég egy kis területet lát el nem megyényi területet.
Ezeken a cégeken kívűl bajár hozzán a Kunság a Körös a Tisza Hajdú Borsod Nógrád Jászkun Volánok valamint a VOLÁNBUSZ aminek elég sok járata indul a megyéből.
A járatok közlekedését bármily furcsa még 1945 1950 1954 ben indított járatok is tarkítják persze ezeket időközben "felgyorsították"
Egy 1954-es menetrendem van most épp kölcsönben, de már akkor megvoltak bizonyos fontos járatok , így rá kelett jönnöm, az 50-es 60-as 70 es években elég sok járatot engedélyeztek anno.
4 Járatengedélyezés
Jelenlegi gyakorlat abban hibás hogy a új járatok elindítását lehetenenné teszi, korábban másfajta jogi szabályozás volt érvényben.
5.
a MALÉV a MÁV nem említhető egy napon a VOLÁN-nal.
Visszaolvastam és kiderült számomra egy mindig is bevételekből megélő társaság ami képes volt legtöbbször eltartani magát.
Nagyon kevés pénzből sikerült egy VOLÁN-nak látványos eredményt elérni más tömegközlekedési szolgáltatókkal szemben.
6.
Jelnleg az adódból az adómból egy KÖZTISZTVISELŐI KÖZHIVATALNOKI kart kell finanszírozni, sok a közalkalmazott, jelenleg én a legnagyobb gondot nem az állami vállalatokban látom, bár a Malév és MÁV elég sok pénzt visz el, a Volán nem visz el pénzt!
Magyarországon el kell tartani egy Állami Közhivatalokból álló rendszert ami rengeteg inproduktív munkát végez, akadályozza a cégek vállakozások működését, én a reformot a diplomás irodisták a "papírgyárosoknál" kezdeném
Jelleg túladminisztált minden a vállakozásokat akadályozzák szabad működésükben, régebben kisiparos világban nem kellett annyi engedély ( 2-3-4) ma huszonvalamennyi is kevés.
Ma jelenleg diplomás munkanélkülieket képezünk, olcsó importárúval tönretesszük a Magyar gazdaságot a Magyar munkás nem jut magyar munkahelyhez stb.
Még a multiknak se éri meg itt termelni.
Bonyolult agyonadóztatott minden.
A Volán is elég sok adót fizet , de ők fizetnek más állami cégeknek elengedik a tartozásukat.
7.
Én haragudtam akkor amikor megnövelték a közszféra munkavállalóinak számát emeltek nekik, miközben termelő cégek mentek/mennek tönre.
Egyes iparvállalatok munkavállalói jobbhiján VIDÉKRŐL járnak be többnyire vonattal vagy VOLÁN busszal.
Lényeg:
Régen is elég sok iparválalat munkába járását oldotta meg ez a közlekedési cég, egyes esetekben háztól házig fuvarozás is volt.
Én utaztam olyan szerződéses járattal amire érvényes volt a bérlet hiszen "szabad férőhely esetén" elvihető volt az utas ilyen busszal is.
8.
Én nem privatizálnék feltétlenül, hiszen jelenleg egy piacszerző, kizsákmányoló privatizáción vagyunk túl, monopóliumokat is privatizáltak, de az élet nem lett olcsóbb.
Én félek , hogy egy évtizedek hosszú során át működő rendszer ebek harmincadjára valakinek a kezébe kerül és akkor ülhetek autóba járhatok azzal
9.
Rászorulókkal kapcsoltban annyit, hogy amikor igazán rászoruló voltam , nem kaptam semmit senkitől kivéve az Égiektől Istentől.
Se polgármester, se Önkormányzet ,se Munkaügyi Hivata,se a Máltai szeretszolgálat, l se ilyen olyan szociális szervezet nem segített. A Bankok nem hiteleznek a végtelenségig, a felgyülemlett tartozást a közszolgálatók, behajtják.
3 évig árultam egy vagyontárgyat amíg el tudtam adni adóságaim rendezésére.
Senki se segített, pár gesztus volt, de alapból aki bajban van, attól mindenki elfordul.
Ismerem a polgármestert, még köszönni se képes, csak a templomban ott mindenkit üdvözöl, de az utcán nem köszön.
10.
A 65 felettiek utazási kedvezménye a nyugdíjak emelésének elmaradása miatt volt egy politikus választási ajándéka aki épp akkor 65 éves volt, rá nem haragszom, félre értés ne essék.