A segítségeteket szeretném kérni abban, hogy van-e valami ötletetek, hogy hogyan lehetne az autóba valamilyen lopásgátló kapcsolót beépíteni?
Biztos sokszor volt már ez a kérdés, de nem tudom, hogy melyik forumban lenne érdemes utánna olvasni.
Egy zafira C-be kellene, de nem tudom, hogy a canbus miatt beszabad-e avatkozni bármibe is, vagy ha igen, akkor mit érdemes megszakítani.
Ismertek ilyen szakit vagy esetleg márkakerskedésben foglalkozhatnak ilyennel?
Pont most volt az egyik autós újságban téma, ott írták, hogy bármilyen házi kapcsolót kiiktatnak, de van egy cég aki máshogy oldja meg az elektomos megszakítást, csak nem írták, hogy melyik.
Nyilván egyik rendzser sem tuti, de legalább a slusszkulcsos lopás esetén ne tudják már elvinni az autót.
Szia! Nekem C14SE motoros, van, 312000km van benne, még nem eszi az olajat, igaz ereszti a motor a főtengely végein. Kb 7 literes fogyasztással járok vele. Ismerősömnek van C16NZ motoros astrája, neki 10 körül eszik, és nem megy úgy, mint az enyém, pedig fele annyit futott. Szerintem jobb az 1.4SE, mint a 1.6NZ.
1.6 16V-től csak azért félek kicsit mert hát ugye mindenki tudja, hogy puha anyagból készült, s nem akarok olajzabálás miatt egyből a motorhoz nyúlni. Arra kell, hogy hárman rendesen beleférjünk, ne kelljen legozni ide oda a babakocsival, később a gyerek cuccaival, hogy hol fér el... Ha örülködni akarok akkor beleülök a 2.5 Caliba. :))) Egyenlőre 1.6 8V-t keresek hahu-n.
hasznaltauto.hu? a 8 szelepesek örök életűek, de a 16-os is bőven megéri. Most olcsón is lehet jó kocsikat venni, de a motor helyett inkább a rozsda szokta az F Astrákat a temetőbe juttatni. Szerintem az 1.4 gyenge egy kombihoz, főleg telepakolva nyáron klímával...
Keresek a 2.5 Cali mellé családi autót, F Astra-t szeretnék, első sorban kombit. 1.4 8V SE, 1.6 8V és esetleg 1.4 16V jöhet szóba. Akinek van kérem jelezz itt vagy eleslajos@freemail.hu címen.
Igen csak a két fület kell össze nyomni a müanyagra,ha régen rajta van akkor elég nehezen szokott lejönni.A 3-as,4-es ugyan az a darab egybe van csak a kosztol nehezen látható,az 5-ösröl egybe kell neki lejönni.
A két oldalt lévő fület kell csak nyomni? A felül lévővel nem kell semmit csinálni?
A 3-as a 4-esről lejön, vagy együtt jönnek le az 5-ösről?
Próbálkoztam vele, már majdnem a motort is kiszaggattam a helyéről, de nem jött szét semmi. Kicsit megecseteltem benzinnel, hogy lejöjjön a piszok, majd holnap még nyomok rá egy kis szilikont vagy WD 40-et, amit találok, aztán világosban hátha jobban lát lejönni...
A 3-asal jelölt részen látható is az a két kiáló rugó rész.Azt kell összs nyomni a müanyag felé,és akkor kiakad a rögzités,lelehet húzni,lehet kicsit mozgatni kell mert ahogy látszik rá van rohadva!
"... bele rakhatom-e ..." Ha olajcserére gondolsz, és nem utántöltésre, akkor igen. Meg kell jegyeznem, hogy a Castrol Edge Fst 5W-40 korszerűbb és nem sokkal drágább motorolaj.
Azt szeretném az itt hozzászólóktól megkérdezni ,hogy Z14XE motoros Astra-ba bele rakhatom-e az ajándékba kapott Castrol Magnatec Professional OE 5W-40 motor olajat? Az ACEA besorolás szerint C3; API SM/CF; de tudja a GM Dexos2 is.
szia igen el kell húzni,de ha nem megy akkor vedd le az egész sint és járasd meg úgy a csúszkát,pattintó könyen lejön. amúgy az opelra kapsz 10000 környékén rávaló t cs tartót ,én is azt vettem,ha venni kell akkor a hozzávalót érdemes rakni.
Van egy 98-as 5ajtós f astrám. és szeretnék rá rakni tetőcsomagtartót. Az volna a kérdés, hogy milyen csomagtartót lenne érdemes rá vennem? A kocsi tetején van valami gyári előkészítés. Úgy néz ki, hogy valamit el kéne húzni, de nem moccan meg. Szerintem ezen a kocsin ez sose volt mozgatva. Eröltetni meg nem merem, mert nem tudom hogy működik. Valakinek erre tapasztalat?