Vezethettem 320-ast, a tulaja megengedte hogy nyomhatok kickdown-t. Nekem abból az derült ki hogy a 320-as több mint elég lesz nekem.( de egy 280-as is, nekem sokkal inkább az állapota számít) Én csak normálisan szeretnék közlekedni vele. A fogyasztás része különösebben nem érdekel, legalábbis a városi. Hétvégente szeretném használni, tehát hobbiautó lenne.
Lesznek akik azt mondják, hogy gyenge lesz a 280 v. a 320, és annyit fognak enni városban, mint egy 400 vagy 500. Nem tudom, nekem td volt, meg 500, most meg 2db 300-as motor egymás mellé építve :)
Viszonylag régóta nyomon követem a topikot, de eddig egyszer sem írtam. Úgy tűnik eljött a pillanat hogy írjak, akarom mondani kérdezzek szeretett márkánkkal kapcsolatban. Nagy fába akarom vágni a fejszém, egy szép W140-et szeretnék vásárolni. (280, vagy 320-ast) Ezzel kapcsolatban lenne két kérdésem hozzátok.
1. Egy szép, törésmentes, végig márkaszervízben szervízelt W140-esen milyen javítás, vagy karbantartás miatt lehetett leszedve a bal első sárvédő? (Csak a bal első) Mihez szükséges leszerelni? Egy gyönyörű W124-esen is ugyanezt láttam.
2. Milyen oknál fogva lehet gyárilag jobb oldalt a rádió antennája? (Egy kivételével eddig mindegyiken csak bal oldalt láttam) Valami extra felszereltség függvénye?
Tényleg Smafu, de jó hogy írtad....van a szervóolaj cseréjére vonatkozóan valami íratlan szabály? Arra gondolok, hogy kell-e cserélni és ha igen milyen gyakran? Vagy elég ha cserekor kap új olajat...:D Thx...