Ami furcsa az egészben :D épp a napokban kezdett valami játszani a kardánnál :D ha tolatok vele v ha 1be teszem és indulok el vele akkor úgy ráz h rendesen égő vele elindulni :D de nem mindig csinálja,ez az érdekes ,szerelő azt mondta h lehet valami szilent,de még nem birtunk alánézni ,nem volt rá idő,de a napokban mindenképp meg kell vizsgálni,nem szeretem halogatni a dolgokat,kis dologból nagyobb baj is lehet,inkább előzzük meg a nagyobb problémát ! ;)
210-eken már az újabb szervópumpa van, azokra jellemzőbb a meghalás, sok esetben erősen benehezedő kormány, vagy csak észrevehetően nehezebb kormány. Lecserélése egyszerű az olajnak, a tartályba menő visszafolyót lehúzod (folyni fog a tartályból is, dugózd le) Azt a csövet egy üvegbe, flakonba, bármibe bevezeted, kocsi beindít úgy, hogy oda van készítve 1-2 liter ATF.
Szépen a visszafolyón jön ki a régi, tartályba öntöd az újat. Ha egy liter így elment kocsi leálít, rendszer visszaállít eredeti állapotba, másik liter megnyit, tartály feltölt, kész. Légtelenítést pedig úgy, hogy párszor koppig kormány kiteker jobbra balra, majd ellenőrzöd a szintet, ha rendben akkor az is kész. És reménykedjünk, hogy segít.
Egyébként annyira szégyelltem, hogy 2 örökmozgó tacskó ( akiknek állítólag a vérükben van a férgezés) mellett a patkány ki-be szambázott a motortér és az erdő között !
Igen, pont ez ugrott be nekem is, mikor olvastam az amúgy nem rossz cikket. (reklám szaga van amúgy) Kétségtelen, hogy odab@sz a felszereltség, a Burmester hifi stb., de 21M-ért egy új E350 Bluetec 4Matic-ot kapsz és még 4-5 millióért extrázhatod is... azért a C sose lesz E, 10M Ft extrával se... a 220 cdi meg a 350 cdi közt meg szintén van egy "csepp" különbség.
El van árazva, mint minden alsóbb kategóriás prémiumautó, főleg az extrák árazása durva.