Keresés

Részletes keresés

B. Imre Creative Commons License 2009.11.17 0 0 212
Először is mond el hol laksz, mert imélben nem lehet méhészkedni. Ha személyesen tudunk találkozni, szívesen segítek.

Üdv Imre.
méhészbácsi Creative Commons License 2009.11.15 0 0 211

Sziasztok!

Teljesen kezdő vagyok.Van kettő db Nb 18 keretes új kaptárom. Néhány kérdésem volna hogy hogyan kezdhetném el ezt az egész méhész dologot.

Kérdések:

-Mikor érdemes méh családot vásárolnom???

    -Milyen méh családot lenne érdemes vennem???

    -Krajnai szerintetek jó választás lenne???

-Egy kaptárba hány családot lenne érdemes raknom???

 

Szeretném valakivel felvenni a kapcsolatot aki már jártas ebben a dologban.Aki szeretne segíteni kérem az e-mailomra küldjön egy üzenetet h segítene elkezdeni a méhészetet.E-mail: kadarpeterpal@freemail.hu

Még valami aki meg is tudná mutatni élőben hogy mit hogyan kell csinálni az lekötelezne.Előre is köszönök mindent.Üdv.:Peti :)

B. Imre Creative Commons License 2009.10.30 0 0 210
Hogy tenné tönkre . Vizet öntök rá. Ennek előnye csak az, hogy a nap bármely órájában lehet etetni, mig a szirupot csak este, hogy ki ne tötjön a rablás. Na meg az etetőbe belefér vagy 3 kg és 2-3 nap elhordják, mindig csak vizet öntök rá, ha száraz.
pigler Creative Commons License 2009.10.27 0 0 209
Szia Imre!A méhek szipókáját,nem teszi tönkre a száraz cukor?
B. Imre Creative Commons License 2009.10.25 0 0 208
Nekem 3 család van a kertben . Idén tavasszal adtam el tanyával eggyütt. De ha érdekel és ha kezdő vagy érdemes megnézni magát a kaptárokat ill. a takarást vagy az etetőket, mivel én száraz cukrot, nem szirupot etetek ...........Ha érdekel adok tsz-t 20/ 3355568.

Üdv Imre
Bazsa72 Creative Commons License 2009.10.23 0 0 207
Köszi Imre, de most nem vásárolok, de egyszer megmutadhatnád a méhészeted nekem Bajomban. Üdv. István
Előzmény: B. Imre (204)
B. Imre Creative Commons License 2009.10.18 0 0 206