A hőálló festékek szerintem nem bírkóznak meg eléggé a korrózióval, időjárással. Nekem azzl lett lefújva a dob, mint a motor. Eleinte volt kicsit szaga, de pár hét után az is elmúlt, így szép fényes és nem üt el a motortól. (Apró bibi: hátul nem látható helyen megsértettem, mielött nem égett ki, ott lett egykis repedés a festéken)
Nem tudok biztosat mondani, csak feltételezgetek. Szerintem kibírja a sima fösték is, de ne alapozd és gitteld. A fékdobon is bírja, pedig az is tud melegedni. A toldásnál én ecetszagú FBS szilikonnal tömítettem, hibátlanul bírja. Fényes hőállót még sosem láttam, de biztos van.
Melyik lehetett a gyári: a lekeményforrasztott, vagy ez az összehúzott? Esetleg mindkettő? A rezelés azért cinkes, mert megnehezíti a tisztítást. Hacsaknem disznópörzsölővel vörösizzásra kényszerítjük, lehűlés után kirázunk belőle egy kis szürke port és újrafestjük.
Gondolom már ezren kérdezték, de most megteszem én is. A kipufogódobot csak hőálló festékkel érdemes festeni vagy kibírják a 2K-s festékek is azt a hőterhelést?
Igazán nincs mit! A gyári mennyiségű lamellákkal biztos nem fogtál mellé:).
A menettulajdonságokban biztos van valami eltérés a 3 illetve 4 lamellás dobok között, de mivel az én gépemnek nincs papírja ezért nagyrészt határ utakon használom, ott meg nincs nagyon mód próbálgatni mert mindig lassan megyek.
Nekem utángyártott dobom van, olyan a tölcsér az elején mint Diesel kollégának, tehát ott van rögzítve a pálca vége, és szintén 3 lamellával volt szerelve. Tavaly szétszedtem és tettem bele egy negyediket is. Nem lett halkabb tőle nagyon, csak annyi lett a változás hogy feszesebben jár a motor alapjáraton.
Lemértem a T Csepelemen a bal első távtartót a blokknál, 15,7 mm. Berúgókar 6-7 mm-re van a könyöktől, és az első teleszkópszárnak pedig a sima oldalai állnak kifelé.
Nem akarom túlragozni a témát, de amíg nem értem, addig abbahagyni sem tudom. Tehát a D-Csepel kipuff általam tölcsérnek nevezett részén nem csak a vékony, könyökre kapcsolódó, hanem a vastag fele is fel van sliccelve és csavarral összehúzható, ráfeszíthető a dobra? Ha igen, akkor tévhitben éltem idáig, ha meg nem, akkor még mindig nem értem, mi tartja egyben?:-)
A lamellákat, hosszúcsavart értem, azt nem értem, hogy a végén (elején) a kupakot, vagy nevezzük inkább tölcsérnek, na, azt mi tartja? Itt van ez a robbantott ábra, igaz ez a háromrészes T-Csepelé, de itt az összetartás világos, viszont itt meg az nem tiszta a számomra, hogy mitől nem fognak lötyögni, zörögni a lamellák, hacsaknem úgy van kiszámolva a dolog, hogy a véganya meghúzásakor egyszerre feszüljenek össze lamellák - távtartók és a dobpalást - végelemek.