Keresés

Részletes keresés

roncsfelújító Creative Commons License 2014.03.28 0 0 15391

Annyira jó, hogy már el is vitték.

Kapósak manapság a papírnehezékek!:D

Előzmény: petrol pet (15387)
guevara78 Creative Commons License 2014.03.26 0 0 15390

Nem. Az is van.

Előzmény: kari42 (15389)
kari42 Creative Commons License 2014.03.26 0 0 15389

Nemcserélünk D csepelesre?

Előzmény: guevara78 (15388)
guevara78 Creative Commons License 2014.03.25 0 0 15388

Köszönöm szépen, az infot!Ezt a forgalmit szereztem.

Előzmény: kari42 (15386)
petrol pet Creative Commons License 2014.03.24 0 0 15387
kari42 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 15386

Igen ,azé.52 évjáratú.Az enyém,BE 23253.

Előzmény: guevara78 (15385)
guevara78 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 15385

Üdv Mindenkinek!

A 125/BE 26615 motorszám, az T Csepelé?

D. NAGY Creative Commons License 2014.03.23 0 0 15384

A mai Újfehértói börzén árultak utángyártott gázkar alkatrészt Csepelhez, 1500 Ft volt. Vettem is egyet, nekem csak ez a része hiányzott.

Rozsdamentes anyagból pedig lehet venni porvédőt a villakiflihez, az is jóféle.

D. NAGY Creative Commons License 2014.03.23 0 0 15383

Köszönöm  tanácsot, lehet dupla vagy semmi alapon megfújom én is a faját színére.

 

Előzmény: Csillagnyee (15382)
Csillagnyee Creative Commons License 2014.03.23 0 0 15382

A hőálló festékek szerintem nem bírkóznak meg eléggé a korrózióval, időjárással. Nekem azzl lett lefújva a dob, mint a motor. Eleinte volt kicsit szaga, de pár hét után az is elmúlt, így szép fényes és nem üt el a motortól. (Apró bibi: hátul nem látható helyen megsértettem, mielött nem égett ki, ott lett egykis repedés a festéken)

Előzmény: D. NAGY (15375)
D. NAGY Creative Commons License 2014.03.21 0 0 15381

Már nincs fekete szórógittem.

Előzmény: D. NAGY (15380)
D. NAGY Creative Commons License 2014.03.21 0 0 15380

Előzmény: mindegynik (15377)
D. NAGY Creative Commons License 2014.03.21 0 0 15379

Ezt sikerült egyenlőre kihozni. Ekkora a távolság a cső és a berugókar között.

 

D. NAGY Creative Commons License 2014.03.21 0 0 15378

Szerintem mindkettő gyári.

Előzmény: mindegynik (15376)
mindegynik Creative Commons License 2014.03.21 0 0 15377

Nem tudok biztosat mondani, csak feltételezgetek. Szerintem kibírja a sima fösték is, de ne alapozd és gitteld. A fékdobon is bírja, pedig az is tud melegedni. A toldásnál én ecetszagú FBS szilikonnal tömítettem, hibátlanul bírja. Fényes hőállót még sosem láttam, de biztos van.

Előzmény: D. NAGY (15375)
mindegynik Creative Commons License 2014.03.21 0 0 15376

Melyik lehetett a gyári: a lekeményforrasztott, vagy ez az összehúzott? Esetleg mindkettő? A rezelés azért cinkes, mert megnehezíti a tisztítást. Hacsaknem disznópörzsölővel vörösizzásra kényszerítjük, lehűlés után kirázunk belőle egy kis szürke port és újrafestjük.

Előzmény: Diesel125 (15368)
D. NAGY Creative Commons License 2014.03.21 0 0 15375

Gondolom már ezren kérdezték, de most megteszem én is. A kipufogódobot csak hőálló festékkel érdemes festeni vagy kibírják a 2K-s festékek is azt a hőterhelést?

Hőállóból van fényes fekete vagy csak matt?

roncsfelújító Creative Commons License 2014.03.20 0 0 15374

Igazán nincs mit! A gyári mennyiségű lamellákkal biztos nem fogtál mellé:).

A menettulajdonságokban biztos van valami eltérés a 3 illetve 4 lamellás dobok között, de mivel az én gépemnek nincs papírja ezért nagyrészt határ utakon használom, ott meg nincs nagyon mód próbálgatni mert mindig lassan megyek.

Előzmény: D. NAGY (15373)
D. NAGY Creative Commons License 2014.03.20 0 0 15373

Nagyon köszönöm a segítséged.

 

A dobban már nekem is négy lamella marad, mert az ma összeraktam.

Előzmény: roncsfelújító (15371)
roncsfelújító Creative Commons License 2014.03.20 0 0 15372

Hülyeséget írtam az előbb, Danuviát nem lehet belőle csinálni, mert más a váz. 

A párosítószám a bal vagy a jobb blokkfélen van? Ez az LB933 a motor első rendszáma volt?

Előzmény: roncsfelújító (15370)
roncsfelújító Creative Commons License 2014.03.20 0 0 15371

Nekem utángyártott dobom van, olyan a tölcsér az elején mint Diesel kollégának, tehát ott van rögzítve a pálca vége, és szintén 3 lamellával volt szerelve. Tavaly szétszedtem és tettem bele egy negyediket is. Nem lett halkabb tőle nagyon, csak annyi lett a változás hogy feszesebben jár a motor alapjáraton. 

 

Lemértem a T Csepelemen a bal első távtartót a blokknál, 15,7 mm. Berúgókar 6-7 mm-re van a könyöktől, és az első teleszkópszárnak pedig a sima oldalai állnak kifelé.

Előzmény: D. NAGY (15361)
roncsfelújító Creative Commons License 2014.03.20 0 0 15370

Szép:) Az az ülés nagyon hasonló mint az első TL Pannóniáké:) 

Mi a terved vele? Felújítod így, vagy Danuvia lesz belőle?

Előzmény: kari42 (15347)
D. NAGY Creative Commons License 2014.03.20 0 0 15369

Egy apró kérdéssel zavarnám ismét a hozzáértőket.

Az első teleszkópnak melyik alsó része kell hogy kívülre essen?

Az amelyiken van egy öntési dudor vagy a sima oldala?

 

 

Ha jól látom nem is középen van a tartófül.

 

Diesel125 Creative Commons License 2014.03.19 0 0 15368

Nekem is csak 3 van/volt benne:

 

Előzmény: D. NAGY (15358)
mindegynik Creative Commons License 2014.03.19 0 0 15367

Köszi, ezt nem tudtam.

Előzmény: D. NAGY (15366)
D. NAGY Creative Commons License 2014.03.19 0 0 15366

Nincs felsliccelve, össze van forrasztva rézzel, az tartja egyben.

Előzmény: mindegynik (15365)
mindegynik Creative Commons License 2014.03.19 0 0 15365

Nem akarom túlragozni a témát, de amíg nem értem, addig abbahagyni sem tudom. Tehát a D-Csepel kipuff általam tölcsérnek nevezett részén nem csak a vékony, könyökre kapcsolódó, hanem a vastag fele is fel van sliccelve és csavarral összehúzható, ráfeszíthető a dobra? Ha igen, akkor tévhitben éltem idáig, ha meg nem, akkor még mindig nem értem, mi tartja egyben?:-)

Előzmény: D. NAGY (15364)
D. NAGY Creative Commons License 2014.03.19 0 0 15364

Ez persze nem az a típus, de az elv ugyanaz.

 

Előzmény: D. NAGY (15363)
D. NAGY Creative Commons License 2014.03.19 0 0 15363

Olyan hosszú a csavar, hogy mikor meghúzza az ember akkor megfeszíti az egészet.

 

A háromrészes szétszedhető sokkal jobb megoldás volt.

Előzmény: mindegynik (15362)
mindegynik Creative Commons License 2014.03.19 0 0 15362

A lamellákat, hosszúcsavart értem, azt nem értem, hogy a végén (elején) a kupakot, vagy nevezzük inkább tölcsérnek, na, azt mi tartja? Itt van ez a robbantott ábra, igaz ez a háromrészes T-Csepelé, de itt az összetartás világos, viszont itt meg az nem tiszta a számomra, hogy mitől nem fognak lötyögni, zörögni a lamellák, hacsaknem úgy van kiszámolva a dolog, hogy a véganya meghúzásakor egyszerre feszüljenek össze lamellák - távtartók és a dobpalást - végelemek.

 

Előzmény: D. NAGY (15361)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!