Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

niváskarcsi Creative Commons License 2013.06.04 0 0 43786

Szia.Mára már ,elértük,elérték,hogy a terepjárós ne egy megtűrt állatfajta legyen a mentéseknél,végre már hívnak is.De erre már léteznek szervezett kiképzett terepjárós alakulatok,a katasztrófavédelemnél.és a polgári védelemnél.PL az Óbudaiönkéntes polgárivédelmi egyesületnek van ,kiképzett egysége.Régebben a Terepjárós egyesületek szövetségének volt ,vagy van katasztrófavédelmi szekciója,nem tudom működik-e még a szövetség,nagyon régen alapítottuk.Én is úgy gondolom,hogy aki teheti segítsen.De ha valaki egyénileg megy segíteni,valószínűleg a költségei őt magát fogják terhelni,ha nem is végig ,de az első három napban biztosan.Abba is bele kell gondolni,hogy aki segíteni megy az ne az ottaniakat terhelje.Tehát kaja,pia,üzemanyag,sátor, ruha ,mentőfelszerelés legyen készenlétben.

Előzmény: spapda (43783)
Tie Creative Commons License 2013.06.04 0 0 43785
Mint a jappán trágyahordók, ebben sincs középen difi. Csak zárt összkerék van, differálni tudó összkereket nem tud. Tulajdonképpen az állandó hátsóhajtáshoz zárhatod fixen hozzá az elsőt, oszt ennyi.
Előzmény: Ivwi (43784)
Ivwi Creative Commons License 2013.06.04 0 0 43784

Üdv!

 

A hozzáértőktől kérdem, no és aki esetleg ismeri a típust.

Van egy 2008-as Nissan NP300 (olyan régebbi navarra féle)

Van ugye a kis váltókar.

2H = hátsókerékhajtás hosszú

4H = összkerék hosszú, na, de iyenkor van valami zárás is középső difileg?????

N = (céges kocsiról lévén szó) kollegaszivató üres:))

4L = Összkerék rövid. Kérdés ugyan az: zár e ilyenkor valamit???

 

Egyáltalán van benne legalább egy középső zár?

Műszerfalon van egy visszajelző pilács, (szimbólum amin olyan mintha ábrázolna zárat, ha úgy értelmezem:)

 

Köszönettel: Ivwi

spapda Creative Commons License 2013.06.04 0 0 43783

Viszont jöjjön egy komoly dolog is: árvíz. Nemrég kaptam levelet egy katasztrófavédelmis kollégától, hogy nagyon kéne a segítség a baranyai Duna szakaszhoz, mert már most látszik, hogy hiány van emberből és felszerelésből egyaránt. Sokat elárul a helyzet súlyosságáról, hogy az önkéntesek számára kiadott munkák között az alábbiak szerepelnek: homokzsákot pakolni, embereket-állatokat menteni, kitelepíteni, adott esetben kimenekíteni.

 

Bár gondolom hivatalosan nem kérik/kérhetik, de a helyszínen lévő terepjárók életet menthetnek idén is (mint 2010-ben), főleg ha megint szakadnak a gátak és gyorsan kell cselekedni (pl. emberek és felszerelés mozgatása) - ebben az állami gépezet nem túl erős. Ahogy az önkéntesek koordinálásában sem, szóval ha esetleg össze tudna állni egy több járműből álló csapat szombatra-vasárnapra (ekkor várják az árhullám tetőzését), akkor hatékonyabban tudnánk segíteni. Ha csütörtök estig lennének jelentkezők, akkor lezsíroznám a Katasztrófavédelemmel, hogy tudjanak rólunk és tervezzenek velünk - már a szimpla lapátolás is nagy segítség lenne, de valószínű, hogy a terepjárókra szintén nagy szükség lesz.

 

Na ki a legény a gáton? :)

fúrómester Creative Commons License 2013.06.04 0 0 43782

Akkor csak jól sejtettem. :-)

Előzmény: spapda (43781)
spapda Creative Commons License 2013.06.04 0 0 43781

Ott élsz az Alföld közepén szélén szóval valahol, ahol rohadt lapos, oszt' lám a traktorral te is csak misére meg bótba mész, különben tudnád, hogy ez előfordul, többször és gyorsabban, mint gondolnád. Na meg ugye logikus a dolog: van a mélyépítő, van a mélyalmos tojás, a medve is mély álmot alszik télen, a traktoros pedig megirigyelte a bányászokat, hogy ott nem csak külfejtés van, hanem mélyművelés is, nosza adaptálta a művet agrárhangszerre.

 

A másik tippem az lenne, hogy bár a fotón nem látszik rendesen, de ott nyílik a mélygarázs szája, viszi éppen a vasat biztonságba, nehogy leverje a jégeső azt a betyáros ződ fényezést a Szarvas János trakeszról. Mer' ugye akkor mivel villant a plázaparkolóban péntek este? Ezt viszont már te is átérzed, nemde?

Előzmény: fúrómester (43778)
fejes.i Creative Commons License 2013.06.04 0 0 43780

Az ilyesmi, bármilyen fura, nagyon-nagyon gyorsan és könnyen megtörténik.

 

Előzmény: fúrómester (43778)
-Bazsa81- Creative Commons License 2013.06.04 0 0 43779

Szerintem 2-t fordul a kerék és lent van 1méter mélyen a gép....

Előzmény: fúrómester (43778)
fúrómester Creative Commons License 2013.06.04 0 0 43778

Mivel vannak itt terepjárósok is, ezért kérdezem, hogy ennek mi az értelme?

 

http://s10.postimg.org/um170pis9/IMAG0010.jpg

nyuszy Creative Commons License 2013.06.04 0 0 43777

Szerintem is a hátsó van jól, de akkor a katalógusfotón is rosszul van a gumi?

Előzmény: tue-14 (43775)
-Bazsa81- Creative Commons License 2013.06.03 0 0 43776

fogalmazzunk úgy,hogy minden ott van, amire épeszű embernek szüksége lehet ;)

Előzmény: asasin (43774)
tue-14 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 43775
Szerintem a hatso "van jol".
Nyilvan valami cellal van az elso "forditva". Talan az fog jobban sarban fekezeskor...
Előzmény: nyuszy (43772)
asasin Creative Commons License 2013.06.03 0 0 43774

Igen,de 35"-ig ott van szinte minden méret.

Előzmény: -Bazsa81- (43771)
Roadati Creative Commons License 2013.06.03 0 0 43773

azért látok annyi corollát a törököknél? Még gyártják a régi kasztnisat?Carinát 1 darabot sem látttam

Előzmény: Szlejer_ (43710)
nyuszy Creative Commons License 2013.06.03 0 0 43772

A katalógusfotó alapján tényleg a hátsó van fordítva, de egyébként nem az lenne a jó?

Előzmény: spapda (43765)
-Bazsa81- Creative Commons License 2013.06.03 0 0 43771

ennek 87cm-nél vége van :)

Előzmény: asasin (43770)
asasin Creative Commons License 2013.06.03 0 0 43770
lallerka Creative Commons License 2013.06.03 0 0 43769

hai.

 

ha valakinek opel campo alkatrész kellene keressen bátran.telefon:06203977558

-Bazsa81- Creative Commons License 2013.06.02 0 0 43768
Előzmény: -Bazsa81- (43767)
-Bazsa81- Creative Commons License 2013.06.02 0 0 43767

és mennyire jól néznek ki ezek a  kocsik!!!

 

ezt láttátok?

 

Előzmény: spapda (43765)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.02 0 0 43766

a hátsó forditva van feltéve?

 

Előzmény: spapda (43765)
spapda Creative Commons License 2013.06.02 0 0 43765

Bizony, NATO szabvány, ahogy fúrómester is említette. Mog alá volt másik papucs is, amit a mi szemünk inkább a GAZ 66 vonalon szokott meg.

 

 

 

Érdemes közelebbről megnézni a gumikat, ki mit vesz észre?

 

Előzmény: -Bazsa81- (43763)
-Bazsa81- Creative Commons License 2013.06.02 0 0 43764

MT vagy extrém? az eredeti / régi 35-ös simex akkora kb.

Vagy a régi Silverstone MT117 285/85R16

vagy volt nekem 37x12.5R15-ös Goodyear MT az is akkora volt.

mostanában 37-est, csak 17-es felnire gyártanak. (tudtommal)

 

http://www.nextag.de/Reifen--zz-37x12.50x17-z10307004zdezB7z5---html

 

 

Előzmény: Viking 81 (43759)
-Bazsa81- Creative Commons License 2013.06.02 0 0 43763

Unimog 404 gyári gumija is ez / az.

Előzmény: spapda (43757)
nyuszy Creative Commons License 2013.06.02 0 0 43762

:))))))))

 

Akkor már: http://bit.ly/12oEn0X

Előzmény: markis4x4 (43760)
nyuszy Creative Commons License 2013.06.02 0 0 43761

Szerintem valahol a pápai fenyőmintás környékén lehet képességeit illetően.

Az meg végülis nem volt rossz gumi, ha a minőségétől eltekintünk.

Előzmény: Törölt nick (43754)
markis4x4 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 43760

90/25,4  :)

Előzmény: Viking 81 (43759)
Viking 81 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 43759

Tud nekem valaki olyan gumiméretet,fajtát mondani terepgumiba ami kb 90 cm átmérőjű?Hány coll lehet?

Viking 81 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 43758

Nekem van olyan gumim mint a willys jeepeken volt.Hát az nagy szar az tuti.Már spekuláltam hogy eladom vagy átszabatom hasonlóra mint ez.

spapda Creative Commons License 2013.06.02 0 0 43757

Pontosabban a minta nem olyan nagy újdonság, már a 2. világháborús gépeken is látni hasonlót:

 

 

 

Előzmény: spapda (43755)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!