Ja, az enyém is eszi a vizet, de még nem néztem, h elfolyik-e, bár az enyémben szívódízel Daewoo(Ssangyong) motor van. Majd a szerelő átnézi, amikor a laprugós dolgot intézem.
Lovak? Szeretem őket, csak sajnos nem lenne időm rájuk. A szürkemarhákkal nem kell foglalkozni, csak jó nagy terület és kerítés kell nekik, és persze egy rakás kaja. Na, én a közeljövőben beszerzek egy pár szürkemarhát. Merre vannak a lovak? Az én birtokom a Tisza-tó partján található.
explosion:
egyszer, valamikor a jövőben, amikor lesz pénzem "traktorbiztosra" megcsináltatni a 700m földutat, én is veszek egy hasonlót, bár valahogy nekem a rövid verziók minden terepjáróban jobban tetszenek. :-)
Korrektnek tűnik a vas, és így elnézegetve tényleg csak az lenne a bajom vele, hogy még minyima sárba sem hajtanék be vele... :-)))
Zombiee:
van egy tanyám, ahol a lovaim éhen pusztulnának, ha nem autóznék ki rendszeresen zaboltatni őket :-)
ma egy elszomorító dolgot vettem észre a gépen (ami akár húzós hiba is lehet): eszi a vizet
sajnos kapott az elmúlt hónapokban rendesen, volt, hogy félkettőben üvegig pörgetve bírtam csak kimenni/bejönni, miközben a hátsó diffi a hasát húzta
szóval nagy fohászkodások közepette tekertem le a hűtősapkát, de nem láttam bugyborékolást, szóval nem hengerfej (ugye?!? hogy lehet ezt még kiszűrni másképp?)
aztán jobban megnézve, a gyújtáselosztó alatt láttam, hogy vizesedés van -> van ott gumicső is, de a nagy szutyokban nem láttam, hogy abból jön, vagy afölött valahonnan
holnap első dolgom lesz a szerelővel megnézetni
Nos hát ha minden igaz akkor sikerült leelölegeznem a gyönyörüséget! ma voltam megnézni kipróbálni és....hmmmm...Szóval nem jutottam szóhoz amikor megláttam.
Szerintetek?
Na haminden igaz akkor talán egyszer ( még a 7-en) remélem büszkélkedhetek vele.
Túlságosan egyben van a vas de ez csak jó. 3.0 td automata, full.....
Úgyhogy mostmár a trooperem minden bizonnyal eladó lett! Ami tudni lehet róla:
2.8 td
1988-as de a kasznit teljesen felújították
szép a fényezése bár sajnos megkoccoltam egy kamiont és a bozótrács kicsit kikezdte a sárvédöt és a motorháztetöt ( kb 50-70 pénz a jav), de nem javítattam meg nehogy azt mondják, hogy rommá volt törve. :-)
Tettem bele gyári klímát, chrysler motoros üléseket. Utcaib változatra lett hangolva a futómü, és ami nem elhanyagolható nekem 7,5- 9,5 litert csócsál. Igaz minden olajcserénél surlódáscsökkentö adalék...stb. ( kb 10-15 % a fogyasztásból).
Na szóval ennyi. Szerintem lassan feldobom a netre is. Ára kb: 1,4 - 1,55 de majd kiderül pontosabban.
Hahó!
LC-t én is szívesen vennék, de arra, hogy üssem állandóan, túl húzós az ára... :-(
Nekem is van egy Trooper-em, és bár bírhatna jobb terepjáró képességekkel, meg ehetne egy kicsit kevesebbet, mégis meg vagyok vele elégedve. :-)
Egyébként 1990-es, 2.6B, rövid, hátul gyári limited slip diffi (magyarosan: sperr), centrálzár (nyitja a hátsó ajtót is!), riasztó, BFG AT gumikon. Itt egy kép róla: http://sgsub.uw.hu/isuzu/isuzu_trooper_001.jpg (A műszaki miatt le kellett vennem a gallytörőt, és még nem volt időm visszarakni.)
Volt régebben TD Pajero-m, és bár annak néhány centivel nagyobb volt a hasmagassága, nem volt jobb terepen, aszfalton meg kifejezetten rosszabb volt. Abban 30 km után már rosszul voltam, úgy pattogott, meg rázott, és olyan hangos volt. Literben az sem evett kevesebbet, mint a Trooper (12 l/100km), és most, hogy majdnem ugyanannyiba kerül a gázolaj, mint a benzin, szinte semmivel nem lenne olcsóbb fenntartani. Az egyetlen előnye a Superselect 4WD volt - nagy királyság volt, hogy nem kellett full stop ahhoz, hogy 4wd-t kapcsoljak. Meg azért az aszfalton is használható 4wd is hiányzik néha a viszkokuplunggal... De akkoris jobban szeretem a Trooper-t! :-)))
Egyébként rendszeresen használom relatíve kemény terepen, napi 2-3 km olyan földutakon, amibe a traktorok 30-40 cm-es bakhátakat vájtak. Volt már, hogy elakadtam (ástam néhány órát :-) ), de olyan a terep, hogy egy Hilux-os azt mondta, ő nem jönne be rajta egyedül.
Szóval szerintem eléggé durva az az összehasonlítás odaát az Off-Road topic-ban, amiben a Vitara-val vetik össze. Oké, nem egy Patrol, vagy LC, de nem sokkal utánuk következik.
Milan
Mennyibe kerülne még nemtom mert épp ott tartok, hogy lehet, hogy eladom az Isu-t mert a Chryslert is remélhetöleg elviszik ill beszámítják és találtam olyan 4x4-est ami már régóta az álmaim netovábbja. :-))
Akkor a Verset már ajánlották nekem. Viszont az off road topicban azt mondták, h az egy rugógyilkos, és valaki márűst ajánlottak a Budakokin. Arról nem hallottál? Pont ma kérték kölcsön a kocsit jan 29-30-ra, így csak február eleján tudom elvinni a laprugókat. telcsiszám csere ok. Lehet, h benevezek én is a szélesítésekre, mennyibe kerülne?
Szerinted akkor énmint mondtam a Chrysler után???? :-))))))
Veres Rugó-t a Fáy és a Reiter sarkán találod. Ha konkrétan érdekel akkor emilen cserélünk telcsiszámot és hivatkozhatsz rám. A szélesítések rajta voltak, de szerintem nem egy nagy dolog legyártani. Lehet, hogy készítünk belöle még mert egy másik cimbimnek is kellene.
Nekem az utcai kocsim egy Leon, de ha lent vidéken az isut használom. Hát, mit mondjak, mikor visszaülök a seatba, akkor olyan mintha beleülnék több, mint egy tonna vajba. Nem mintha a seat annyira kényelmes lenne a mai szgk-k között, de azért ég és föld.
Na azért már vagy 3-an írogattunk ide is. :-) ( nem ez lesz a top topic wazze ) :-))))))))
Szép az a vas amit belinkeltetek. A müszerfal szerintem lehet Isué de az nem európai, vagy lehet, hogy Monterey. Tévedek?
Zombiee: a vasat ütheted mert bírja. Én nem használom csak ritkán terepen mert átalakítattam a gátlókat, hogy komfortosabb legyen és így már nem annyira szereti azért küldöm néha. Ne tudd meg milyen volt egy Chrysler után átülni bele!! :-(((((
Hát, nem vagyunk túl sokan:-(. Azért írok még egy kicsit a kocsimról. Szal, 250e-ért vettem, plusz a motort 300-ért. Beszerelés 50e, gömbfejek kb 50 e, alvázjavítás 50 e. Egész yoo lett a verda. Bp-i vok, de mégis a mezőgazdaságban használom a kocsit, hosszabb utakra nem, arra van szgk. Egyszer 11-en ültünk bele, és nyomultunk a földutakon, komoly volt. Ha sár van arrafelé, akkor az annyira ragad, h nyomni kell neki amennyire birod, különben elakadsz. Ekkor szoktam ugratni is. Volt már, h több mázsa tökmagot, vagy krumplit hordtam vele, ekkor érdekeseket koppant a futómű. földutakon akár 80-nal is mek vele. Most ennyi jutott eszembe.