Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fetitaco Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339369

Melyik motorral?

Előzmény: Smafu.w126 (339368)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339368

Azt gondolom, hogy igen!

Előzmény: fetitaco (339367)
fetitaco Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339367

A W123 volt minden idők legmegbízhatóbb mercedese?

Előzmény: Smafu.w126 (339366)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339366

Fogyasztás: Fórumon 12, a való életben 16.

Klímát nem vészes 134-re alakítani.

A Típus teljesen megbízható, a legjobb mercedesek egyike, majdnem 123.

Bírja a hideget, téli üzemben ha sózott helyeken is mész havi 1x alvázmosás is.

Költségei nem vészesek, alkatrészek jó árban vannak!

 

 

Röviden elsőre ennyi :)

Előzmény: Ricsix (339364)
fetitaco Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339365

Csináld nyugodtan! :DDDDDDDDDD

Előzmény: Ricsix (339364)
Ricsix Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339364

Sziasztok!

 

Új vagyok a fórumon és szeretnék tanácsot kérni tőletek. Már nagyon régóta nézegetek, keresek egy w126-os coupet. Most úgy tűnik talán megtaláltam a potenciális jelöltet. Ez egy első kézből való 500 SEC, minden gyári papírjával, ennek ellenére most próbálok utánajárni, hogy minden hiteles-e, mert azért jobb félni, mint megijedni...

 

A klíma még r12-es, de a próbaútat követően eléggé csöpögött. Nyílván van lecsapodás, kondenzvíz, de én túl soknak tartom. Ennek mi lehet az oka? Valaki esetleg tudja, hogy az r134a-ra való átállás mennyire lenne költséges?

Az autó 1991.februári, rozsda nincsen rajta semelyik kritikus helyen sem, a tetőkárpit lóg, de azt kicserélik. A hátsó szélvédőn a keret mellett az üvegen vannak nagyon pici hólyagok, de ezek tényleg nagyon aprók. A benzinpumpa új, a kormánymű is rendben van, egyedül a fék van nagyon keményre beállítva.

 

Röviden talán ennyit az autóról. A kérdésem az lenne, hogy egy 500 SEC akár a mindennapos használatot is bírja? Az autó gyönyörű állapotban van és már elegem van a mai minden kütyüvel telerakott "matchboxokból" ezért tervezném a mindennapokra is. Napi szinten 30 km-t autóznék a munkahely és a lakás közt (15 km oda és 15 km vissza). Hogy viszonyulnak a V8-as benzinesek ezekhez a kicsi távokhoz. Tudom a benzinköltségben ez megmutatkozik, de az élmény remélem kárpótol.

Ha télen is használnám, persze nem minden körülmények közt, akkor hogy viselkedik a hidegben, a kasztni mennyire áll ellen a rozsdásodásnak?

 

Megmondom őszintén a fenntartási költségek miatt picit aggódom vagyis jobban mondva az esetleges javítási költségek miatt. Ettől függetlenül belvágnék, mert az autó az elmúlt 4 évet figyelembe véve a legszebb amit láttam. Megkérik az árát, de ez tényleg olyan állapotú amilyennel még nem találkoztam.

 

Válaszaitokat előre is köszönöm!

 

 

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339363

Fék, és futómű különbségeket kell cikkszámalapon összevetni.

Majd kikérni egy olyan igazolást, hogy a 280 bizony ilyen és ilyen cikkszámú alkatrészekkel volt ellátva fék és futómű tekintetében.

Majd egy igazolás, hogy ezek bele is kerültek.

 

Szerintem..

 

Előzmény: MSK813 (339343)
mica-r Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339362

Nekem is gyári xenonos. Nyikorog az egyiknek a tengelye és ugyanígy megáll néha. Szerintem oda is kezd beköltözni a rohadás...

Előzmény: Sz.G.E270CDI (339357)
emrovII Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339361

Van igen gyári xenonos 202.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (339357)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339360

Biztos túl kövérek voltak a tacsik, csak azért nem tudták elkapni a rohadékot.:-)) (...vagy korruptok.)

Előzmény: silverfort (339310)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339359

Többe lesz a leves, mint a hús. Azért ezt jól gondold meg, mielőtt rámenne az idegrendszered!:-) Volt itt már 1-2 kálvária.

Előzmény: MSK813 (339343)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339358

Egyszer belenéztem, és sokkot kaptam!:-)) Ez is Magyarország........

Tényleg ilyen a tacsi.:-)

Előzmény: Zulficar (339342)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339357

202-ben már volt gyári xenon? Egy kis kenés a tengelynek lehet, hogy segítené "befejezni" a törlést.

Előzmény: Redcaptain (339356)
Redcaptain Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339356

Üdv Mindenki....

 

Ismét egy kérdéssel fordulok hozzátok.1999-es w202 2,5td gyári xenonos..mikor világítást ráadom a bal első lámpa törlő töröl egy felet ..tehát nem egy egészet csak vízszintes állásból függőlegesbe..kérdésem:mi lehet a hiba oka..ha egyáltalán hiba ez..

 

kösz a hozzáértő válaszokat..

sismi Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339355

Amíg nincs teljesítmény növekedés addig a dolog jóval egyszerűbb.

Előzmény: DDTRicsi (339352)
Tomcsiee Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339354

Azt vedd figyelembe, hogy a 200 benzin az <2000cm3. 1998 talán

Előzmény: DDTRicsi (339352)
MSK813 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339353

Köszönöm mindenkinek a választ! Egyelőre infót gyűjtök, aztán meglátjuk mi lesz belőle. Nagyon úgy néz ki személyesen kell ezt intéznem, mert bárkit felhívok telefonon (nkh, mercedes,stb.) mindenki mást mond :S

Előzmény: DDTRicsi (339352)
DDTRicsi Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339352

Üdv Urak!

 

Nekem most intézik 200 benzin vs. 250 D. Kell terv, adásvételi, vizsga, új forgalmi, stb. regadót azért nem kell fizetnem mert még bele esik 2000cm3-2500cm3 -ig.  Valahol van egy táblázat az NKE oldalán.

Előzmény: MSK813 (339349)
sismi Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339351

A Mercedes Hungary is pénzért adja ki az iratokat. Köbcentinként 15FT. De itt lehet hogy az 1800-ra és a 2800-ra is elkérik a pénz, mert a kettő adatait kell összevetniük. No meg amúgy sem ők csinálják meg a papírt, hanem lekérik a központtól. 

Nagyon patika állapotúnak kell lenni annak a kaszninak hogy megérje ezt a procedúrát.

Előzmény: MSK813 (339349)
fetitaco Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339350

A motorról mindenképp kell hogy legyen papír. Egy kézzel írt magán adásvételi is elég. Nekem legalábbis elég volt. Forgalmi törzskönyv csere biztos de még lehet eredetvizsga is kell. Meg a szemle is pénzbe kerül az nkh nál. A regadó különbözet befizetéséről én is tudok. Szerintem (magánvélemény) necces a bekerülési költség miatt megcsinálni ilyen relatíve kis értékű autónál.

Előzmény: MSK813 (339349)
MSK813 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339349

Szia! Most megint felhívtam az NKH-nál lévő ismerőst és azt mondta, hogy nekik egy olyan dokumentum kell, hogy milyen változtatások szükségesek agyári állapot meglétéhez a 280-as esetében. Mondtam neki hogy elhajtott a Mercedes a telefonban, hogy ilyen adat nem áll rendelkezésükre. Persze ez nem létezik, mert más is csinált már hasonló átalakításokat, be kell menni a Hunyadi János útra személyesen és elvileg kiadják. A regadó különbség úgy tudom már nincs, viszont a motorról kell legyen egy adás-vételi...

Előzmény: emrovII (339347)
emrovII Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339348

Elso mondatban nincsen nem! Tabrol irok, bocsi.

Előzmény: emrovII (339347)
emrovII Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339347

Szia! Amennyire en tudom nem egy igazolas kell a mercedestol, hogy szereltek gyarilag ilyen motorral. Aztan egy igazolas a szerviztol, hogy szakszeruen beepitesre kerult. A fekekkel kapcsolatban nem tudom, hogy mi van, lehet, hoy az is cseres. Ezt kovetoen ki kell fizetni regados kulonbseget a ket motor kozott.

Előzmény: MSK813 (339343)
csbandita Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339346

csbandita Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339345

Sziasztoookk...!!!!!! SOS!!!!!

W210 kormsnymu gumiharang tuzfal

Hogy tudon kicserelni....mer sehogy nem akar kijonni h ro...djon meeg...

Szet kell bombazni az egeszett vagyy  mi...pfuuuj:)

barbon1 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339344

Átalakítási engedély a megoldás szerintem

Előzmény: MSK813 (339343)
MSK813 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339343

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem, esetleg aki már csinált hasonlót. Szeretném lecserélni az 1.8-as motort az autómba (W202) egy 2.8-as motorra. Engem főleg a hivatalossá tétele érdekelne, hogyan megoldható ez. Az NKH egy olyan igazolást kér a Mercedes-től hogy miket kell cserélni a motorral egyetemben, de a Mercedes M.o. azt közölte, hogy ők nem tudnak kiadni ilyen igazolást, mert nem áll rendelkezésükre ilyen dokumentum. Egyedi átépítési engedélyt meg fölöslegesnek tartok egy olyan autó esetében ami létezett sorozatgyártásban, tehát nem egy 6.3 amg motort szeretnék bele tenni...

Mi a megoldás vajon?

Válaszokat előre is köszönöm!

Zulficar Creative Commons License 2014.06.17 0 0 339342

  Jól van na csak próbálkozok,de látom neked sem ismeretlen. :-)  Az én tacsim is 14 volt amikor feladta. Amíg élt addig észrevétlenül még a légyszar se koppant. Jó kutya volt

Előzmény: Sz.G.E270CDI (339333)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.17 0 0 339341

Üdv az Uraknak! 

 

A Sprinteres topikból irányítottak ide, hátha ti tudtok segíteni...

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=130690635&t=9196102

emrovII Creative Commons License 2014.06.17 0 0 339340

Sziasztok!

 

Urak

 

Nem tudjátok véletlenül, hogy gyári kulcsház 203-hoz milyen árban van újonnan? Lecserélném őket, ha nincsenek aranyárban.

 

Köszönöm

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!