Új vagyok a fórumon és szeretnék tanácsot kérni tőletek. Már nagyon régóta nézegetek, keresek egy w126-os coupet. Most úgy tűnik talán megtaláltam a potenciális jelöltet. Ez egy első kézből való 500 SEC, minden gyári papírjával, ennek ellenére most próbálok utánajárni, hogy minden hiteles-e, mert azért jobb félni, mint megijedni...
A klíma még r12-es, de a próbaútat követően eléggé csöpögött. Nyílván van lecsapodás, kondenzvíz, de én túl soknak tartom. Ennek mi lehet az oka? Valaki esetleg tudja, hogy az r134a-ra való átállás mennyire lenne költséges?
Az autó 1991.februári, rozsda nincsen rajta semelyik kritikus helyen sem, a tetőkárpit lóg, de azt kicserélik. A hátsó szélvédőn a keret mellett az üvegen vannak nagyon pici hólyagok, de ezek tényleg nagyon aprók. A benzinpumpa új, a kormánymű is rendben van, egyedül a fék van nagyon keményre beállítva.
Röviden talán ennyit az autóról. A kérdésem az lenne, hogy egy 500 SEC akár a mindennapos használatot is bírja? Az autó gyönyörű állapotban van és már elegem van a mai minden kütyüvel telerakott "matchboxokból" ezért tervezném a mindennapokra is. Napi szinten 30 km-t autóznék a munkahely és a lakás közt (15 km oda és 15 km vissza). Hogy viszonyulnak a V8-as benzinesek ezekhez a kicsi távokhoz. Tudom a benzinköltségben ez megmutatkozik, de az élmény remélem kárpótol.
Ha télen is használnám, persze nem minden körülmények közt, akkor hogy viselkedik a hidegben, a kasztni mennyire áll ellen a rozsdásodásnak?
Megmondom őszintén a fenntartási költségek miatt picit aggódom vagyis jobban mondva az esetleges javítási költségek miatt. Ettől függetlenül belvágnék, mert az autó az elmúlt 4 évet figyelembe véve a legszebb amit láttam. Megkérik az árát, de ez tényleg olyan állapotú amilyennel még nem találkoztam.
Ismét egy kérdéssel fordulok hozzátok.1999-es w202 2,5td gyári xenonos..mikor világítást ráadom a bal első lámpa törlő töröl egy felet ..tehát nem egy egészet csak vízszintes állásból függőlegesbe..kérdésem:mi lehet a hiba oka..ha egyáltalán hiba ez..
Köszönöm mindenkinek a választ! Egyelőre infót gyűjtök, aztán meglátjuk mi lesz belőle. Nagyon úgy néz ki személyesen kell ezt intéznem, mert bárkit felhívok telefonon (nkh, mercedes,stb.) mindenki mást mond :S
Nekem most intézik 200 benzin vs. 250 D. Kell terv, adásvételi, vizsga, új forgalmi, stb. regadót azért nem kell fizetnem mert még bele esik 2000cm3-2500cm3 -ig. Valahol van egy táblázat az NKE oldalán.
A Mercedes Hungary is pénzért adja ki az iratokat. Köbcentinként 15FT. De itt lehet hogy az 1800-ra és a 2800-ra is elkérik a pénz, mert a kettő adatait kell összevetniük. No meg amúgy sem ők csinálják meg a papírt, hanem lekérik a központtól.
Nagyon patika állapotúnak kell lenni annak a kaszninak hogy megérje ezt a procedúrát.
A motorról mindenképp kell hogy legyen papír. Egy kézzel írt magán adásvételi is elég. Nekem legalábbis elég volt. Forgalmi törzskönyv csere biztos de még lehet eredetvizsga is kell. Meg a szemle is pénzbe kerül az nkh nál. A regadó különbözet befizetéséről én is tudok. Szerintem (magánvélemény) necces a bekerülési költség miatt megcsinálni ilyen relatíve kis értékű autónál.
Szia! Most megint felhívtam az NKH-nál lévő ismerőst és azt mondta, hogy nekik egy olyan dokumentum kell, hogy milyen változtatások szükségesek agyári állapot meglétéhez a 280-as esetében. Mondtam neki hogy elhajtott a Mercedes a telefonban, hogy ilyen adat nem áll rendelkezésükre. Persze ez nem létezik, mert más is csinált már hasonló átalakításokat, be kell menni a Hunyadi János útra személyesen és elvileg kiadják. A regadó különbség úgy tudom már nincs, viszont a motorról kell legyen egy adás-vételi...
Szia! Amennyire en tudom nem egy igazolas kell a mercedestol, hogy szereltek gyarilag ilyen motorral. Aztan egy igazolas a szerviztol, hogy szakszeruen beepitesre kerult. A fekekkel kapcsolatban nem tudom, hogy mi van, lehet, hoy az is cseres. Ezt kovetoen ki kell fizetni regados kulonbseget a ket motor kozott.
Egy kis segítségre lenne szükségem, esetleg aki már csinált hasonlót. Szeretném lecserélni az 1.8-as motort az autómba (W202) egy 2.8-as motorra. Engem főleg a hivatalossá tétele érdekelne, hogyan megoldható ez. Az NKH egy olyan igazolást kér a Mercedes-től hogy miket kell cserélni a motorral egyetemben, de a Mercedes M.o. azt közölte, hogy ők nem tudnak kiadni ilyen igazolást, mert nem áll rendelkezésükre ilyen dokumentum. Egyedi átépítési engedélyt meg fölöslegesnek tartok egy olyan autó esetében ami létezett sorozatgyártásban, tehát nem egy 6.3 amg motort szeretnék bele tenni...
Jól van na csak próbálkozok,de látom neked sem ismeretlen. :-) Az én tacsim is 14 volt amikor feladta. Amíg élt addig észrevétlenül még a légyszar se koppant. Jó kutya volt