Van egy 2005.12 havi O2-m (1.4 16v) egy vödör km-mel (360.000),sok extrával,végig vezetett szerviz könyv!
El is adnám meg nem is,nagyon szeretem,ezért is vagyok bajban de igazából csak itt áll a ház előtt! Apró használatból eredő hibái vannak de törve sose volt,olajfogyasztás NINCS!
Sajnos a sárga fólia eltávolításakor a lakk nagyrésze is távozott így az autó nagy része fényezve lett!
5 éve nálam van,taxiként funkcionált 2évig,addig alig kellett rákölteni!
Miután abbahagytam a taxizást,szinte az utolsó csavarig fel lett újítva egy pár dolog kivételével!
Azért gondoltam,hogy ezt megosztom veletek mert Ti tudjátok,hogy milyen autó a Skoda és talán valaki közületek pont Őt keresi! Használt autós oldalakra nem fogom feltenni,a fikázásra nem vagyok kíváncsi,akkor inkább megtartom!
Egy millióért elengedném a kezét,természetesen gyári dísztárcsás felnikkel!
Egyszerű. Vettem egy mdi boxot(5n0035342b cik szám)amihez kellett táp kábel, mert nem volt hozzá. Amit ez alapján bekötöttem ezt a kábelt meg befaraktam egy vak dugóba.
Akinek működik a MirrorLink a kocsijában, az beszámolhatna róla, hogy milyen telefonnal használja, milyen programok képét tudja áttenni a központi kijelzőre és milyennek találja a felbontást, a gyorsaságot, a programok kezelhetőségét a központi kijelzőről, stb.
Vásároltam egy Skoda Fabia 1,2 benzines 2005-ös kiadású autót munkába járás céljával és építkezésre. D2 besorolású, tehát tehergépkocsinak is minősül. Eléggé zavaró számomra, hogy nem látok ki sáv váltáskor és tolatáskor a két oldali hátsó ajtók ablakain.
Az volna a kérdésem, hogy szerintetek lehet e ezt a fehér lemezt cserélni üvegre? Elég e csak az üveget cserélni amennyiben csak arra van szükségem, hogy kilássak a két irányba hátra?
Ki tudna nekem segíteni Budapesten? Át kellene állítani vcds-el a rendszámtábla világításomat, LED izzókat tettem bele, azóta folyamatosan panaszkodik, hogy ellenőrizzem, már zavar.. Az autó (Octavia III). 2016 -os évjáratú, júniusban hoztam el a szalonból.
Érdeklődnék hogy az lehetséges e hogy vw passat aszthiszem 2001-es kulcsát rá lehessen tanítani 2011-octáviára mind az immót mind a távirányítót? Ha igen ebben tud valaki segíteni?
Ehhez mi kell még? Kábelezés, mikrofon? Nexus MFD2-vel kompatibilis?
Másik kérdés: ma reggel szerettem volna valamit beállítani vcds-el. Az engine modulhoz sikeresen kapcsolódott (ott kwp2000 protokollt használ), de a többi modulhoz nem, amelyiknél a CAN protokoll kellett volna. VCDS beállításoknál a test gombra lépve is azt írja, hogy CAN not ready. Valakinek volt még hasonló problémája?
(A VAG-COM topikba inkább a klón kábelemmel nem merészkedem :) )
Na a hétvégi projekt befejezve. USB csatlakozó a helyére kerűlt (igaz a háttérvilágítás egy picit gyenge lett) és már játsza is a pendrivert. Sikerűlt vezeték köteget is gyártani hozzá. Köszönet Astraturbod fórumtársnak a segítségért
Valaki le tudná írni o2 2006 1.9 bxe a helyes fékfolyadék csere és légtelenités menetét. Sajna ma nem sikerült. Olyan mintha levegős lenne. Pumpálnom kell. És be is esik a pedál.
Ha találsz ügyes kezű elektroműszerészt javíttasd mert újjonan horror az ára. Én valami 180000,-re emlékszem. Vettem bontottat és kettő sem ment utánna feladtam. Inkább kitakartam a fél hűtőt. A CAN-busba is be van kötve lehet ott volt a baj, de így adtam el a kocsit!
Ajtó zár mikrokapcsolót kellene cserélnem a szokásos belső világítás és zár visszanyitasi problémák miatt. Tud vaki megbízható szakít a témában Bpesten .