Egyhatos benyás, 130e mérfölddel az órában. Mit lehet még egy ilyen konzervdobozról írni, amiben még a belső világítást is csak úgy lehet felkepcsolni, ha kinyitod az ajtót? Éjjel autópályán külön öröm zseblámpával világítani odabent.
Extrái:
- majdnem teljesen összefüggő moha borítás kívül (a remek angol időjárásnak köszönhetően),
- kellemes hullaház illat odabent (az igazi angol igényességű tulajnak köszönhetően).
Indul, jön, megy, kanyarodik, világít, dudál. Van két kulcsa és központi zárja (talán ez extrának számít, nem tudom).
Ha hosszabb útra mész majd vele, akkor azért nem árt ha nálad van egy autó ára. Nálam szerencsére volt annyi kedden este észak angliában, amikor az SBC végleg elfosta magát, hogy megvegyem helyette ezt:
Két örömhírt kell megosszak veletek az egyik hogy elkelt az SL mert kinőtték a gyerekek és ugye az ember kétszer örül az autójának amikor megveszi és amikor megveszik.
A másik ami fontosabb hogy egy valódi gyöngyszem új tulajdonosa lettem. Az utód egy 1984-es W123/300 D szép karosszériával és az alábbi felszereltséggel:
- automata váltó
- klíma ( működő )
- tempomat
- elektromos ablak elöl
- napfénytető
és középen valami joystik szerű még nem tudom az mi.
A belső kárpitok hiányoznak ha valaki esetleg tudja mi való bele és van komplett érdekelne. Az ülések szürke kockásak.
Hali! Érdeklődni szeretnék, de teljesen komolyan, hogy a W211-be a 220cdi milyen választás, illetve merhetem-e még ráadásként automata váltóval venni. Tavaly egy W210 290TD-ből szálltam ki, egyetlen okból kifolyólag, ami minden W210-nél közismert.. :) Azt az autót imádtam, kényelmes, elegáns, nagyon megbízható, soha nem állt meg, illetve semmi komoly baja nem volt. Fogyasztása is reális, 6.2-6.7 .
Most elkelt az E46-om, amivel nem volt sok baj, de nem sikerült összebarátkozni, és még kicsi is volt. E osztály érdekelne, de vagy egy nem rohadós W210 modellfriss, 270 vagy 220 cdi, vagy elsősorban W211, ebből is ez a kettő, 220 v 270 cdi. De ismétlem, nem a szervízben szeretném tárolni, hanem garázsban.. Szóval hideg meleg érdekelne róluk.
Üdvözlök mindenkit! Keresek 99 évjáratú w210 kasznis e220 classic mercihez hátsó lökhárító alatt lévő légterelőt. Tud valaki segíteni??? Előre is köszi!
Már hallottam erről a projektről, amikor készült, de közel sem gondoltam, hogy ez ilyen szinten lesz kivitelezve. Első kérdésem volt a CAN rendszer összehozása a régivel, de megoldották. Le a kalappal a csapat előtt és remélem raktak el egy talicskányi hardyt a tulajnak.
Én egy ilyen öreg klasszkust nem igazán napi autónak használnék, főleg nem télen. Hétvége, nyár, cruisolás ok, de melóba járni vele napi szinten...(itt nem csak a fogyasztásra gondolok).
Volt..van....De mikor ablaktörlővel törlök akkor rendesen töröl mindkettő....vagy ez alapból letörli mikor felkapcsolom a lámpát????akkor meg a jobbos nem műxik rendesen....
Sajnos az újfajta Mercedesek elektronika ja hajlamos hulyulni. A helyedben csak akkor ijednének meg, ha ezt többször csinálja egymás után. A 210 nekem is kiírta ket egymás utáni indítasnal hogy akku gondom van, de mivel kb másfél éves az ajkai, nem voltam hajlandó foglalkozni vele, többször nem is írta ki. :-)
ez ez ilyen játék, nálam ahogy változik a külső hőmérséklet, nehány elektronika meghülyül. Mar megszoktam, nem idegesít. :-D
Csak sikerült végre egy normális NKH-sal beszélnem aki felvilágosított mindenről. Sajna nem lesz motor csere, mert csak a regadó, amit be kéne fizetnem 210papír. Úgy jön ki, hogy veszem az én autóm (1.8) fizetendő regadóját ha most szeretném behozni és veszem egy ugyanilyen 2.8-asét. A kettő különbsége adja meg a végösszeget....
Kezd elegem lenni kicsiny országunkból. Így eladó lesz egy hónapon belül.