Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15392

valóban lehet más szempont is, pl. torlódás a 6áron nagylaknál, torlódás a 43ason, torlódás szögeden, de ez meg fog szünni az M43-mal, szóval a helyzet átmeneti...

 

(a hátralévő 1,5 évre meg nem hinném, hogy 2x2es gyorsforgalmit kellene építeni a 44es mellett...)

 

Előzmény: kvte (15391)
kvte Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15391

Szép, alapos, precíz számítás. Írjuk is fölé mindjárt:

 

Az egyik szempont      :-)

 

 

Előzmény: Törölt nick (15390)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15390

konkrétan (by viamichelin - mivel a gugli jelentéktelennek ítéli gyulát, mint 6árátkelőt):

 

oradea-dabas (ne)M4en: 224km

oradea-dabas        44en: 309km

------------------------------------------

                                        +85km

 

 

arad-dabas   M5ön: 234km

arad-dabas    44en: 274km

-----------------------------------

                                +40km

 

 

a kamionosok tudtommal rövidíteni szoktak nem hosszítani, pláne, ha a hosszabbik út a xarabb...

Előzmény: Törölt nick (15389)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15389

öregem, hogy neked mennyi eszed van...

 

akkor még azt mondd meg, hogy ennek mi értelme van?

 

azon kívül, hogy jó sok üzemanyagot elfüstölnek...

 

merthogy jóval hosszabb, mint az (ne)M4, ha nagyvárad, és az M5, ha arad felöl jönnek, azt gondolom te is tudod...

Előzmény: kvte (15387)
attus germanicus Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15388
Rájöttem a dolog nyitjára: A Google Mapsen Gyulánál a határ túloldalán lévő út nincs berajzolva. Ez téveszthetett meg egyeseket, azt hitték, zsákutca :-)
Előzmény: kvte (15387)
kvte Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15387

Csak tippelek ;-)

a 44-esen a kamionok Gyula, oh. - Kecskemét, M5 között mennek.

vagy fordítva

Előzmény: Törölt nick (15385)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15386
pedig az télleg nem tranzit. az eltévedt.
Előzmény: attus germanicus (15382)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15385

ok, szerinted honnan-hová mennek a 44esen a kamionok?

Előzmény: kvte (15380)
Gianmarco Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15384
Nálunk ez mikor lesz...???
Előzmény: alibi-man (15332)
kvte Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15383
Még jó hogy van egy lámpás, aki bevilágít a fejemben lévő sötétségbe! :-)
Előzmény: attus germanicus (15382)
attus germanicus Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15382
Nem érted, az a bolgár kamionos Szarvasról meg Kondorosra, az nem tranzit ;-)
Előzmény: kvte (15380)
attus germanicus Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15381
Hagyd, Laci látta a Gúglörszön, hogy ott nincs egy szál kamion sem. Azt a néhány őrült bolgárt meg törököt nyilván én rajzoltam oda...
Előzmény: ghosty9 (15373)
kvte Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15380

Ja, szóval a monitor mögül ismét más látszik, mint nekünk odakinn a 44-esen. Ismét.

 

Nem baj, mi csak járunk arra, és közben látunk néhány külföldinek álcázott, de igazából lokális kamiont. Most már akkor legalább tudjuk, mi az ábra, majdnem bedőltünk mi tudatlanok. Ismét.

Előzmény: Törölt nick (15377)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15379

arról meg nem is beszélve, hogy jelen állás szerint a külföldi kamionossal nem lehet mit kezdenei, mert nem tudják rajtuk behajtani a bírságot, ellenben az idióta korlátozásokkal jól lehet a magyar autósokat szivatni...

 

persze nekem qrvára mind1, mert én nem járok arra, csak a makóaiknak üzenem, hogy ne lepődjenek meg, ha a bolgáromán megy mint állat, ők meg fizetnek vastagon a traffinál... :-))

Előzmény: Törölt nick (15378)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15378

Akkor azt a másfél-két évet már 40-nel menve is kibírják a kamionok, nem? :-)

 

esetleg a helyiek is kibírhassák a 60nal menő kamionokat...

 

ha mende-sülysáp-tszecső-szmkáta-nagykáta meg pvörösvár-pcsaba-pjászfalu és tsai még határozatlan ideig (monnyuk 10-20 évig) bírják, akkor a makóiaknak bakfitty az a 1,5 év...

Előzmény: ghosty9 (15374)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15377

Attól, hogy jelentős mértékben megy rajta tranzit, mi mástól.

 

akkor még1x: ez egy lokálforgalmi út...

 

ezen nem megy nemzetközi tranzit, csak helyi célforgalom... 

 

a tranzit az M5ön, a (ne)M4en meg az M3on megy...

Előzmény: ghosty9 (15373)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15376

-> 15369

 

úgy vettem amúgy észre, hogy az SSc-n a kartácsak a táblák feliratozásáról beszélgettek, oszt gondoltam megnézem az M0K útividiómat, hogy itt mi az ábra, és ez a pöti-lefelenyilas kakukktojásnak bizonyult...

 

(vezetés közben nekem ez fel sem tűnt, csak a videó táblaspecifikus sasolásakor... :-)

 

nekem amúgy megfelel mind2 változat, igazából az az érdekes ezzel kapcsolatban, hogy hogy hozták ezt össze, mikor az M0K 1 projekt keretében lett feltáblázva, így logikus lenne, ha legalább ezek egyformák lennének...

 

meghamán táblákról van szó:

 

az M4en mi a bánatért zöld alapúak a táblák?

 

mert úniós szabvány szerint már a kék alap a divat...

vagy ez csak a gyorsforgalmikra vonatkozik, az M4 meg csak "újfőút" kategória? :-(((

Előzmény: radio100jozsi (15370)
ghosty9 Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15375
"Ami elszomorító: még ötlet sincs arra, hogy Kecskemét északról vagy délről legyen elkerülve. "

Mondjuk én délről kerülném. Úgy a Félegyháza-Csongrád útvonalon... :-)

(Tudom, már késő.)
Előzmény: kvte (15363)
ghosty9 Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15374
"ezek meg mi a fenét hepciáskodnak?
1,5-2 év és kész az M43 meg a makó elkerülő..."

Akkor azt a másfél-két évet már 40-nel menve is kibírják a kamionok, nem? :-)
Előzmény: Törölt nick (15343)
ghosty9 Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15373
"meg mitől lenne ez tranzitút?"

Attól, hogy jelentős mértékben megy rajta tranzit, mi mástól.
Előzmény: Törölt nick (15337)
BoGar Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15372
Ilyen van az M3 Hungária csomópontnál is, ha jól emlékszem, meg az M3-on több helyen. Pl M35-nél, M30-nál.
Előzmény: Törölt nick (15368)
mzdude Creative Commons License 2008.12.01 0 0 15371
Az emlegetett helyen ma megállapítottam, hogy máris foszladozik az aszfalt, egyelőre kisebb foltokban.
Előzmény: radio100jozsi (15231)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.12.01 0 0 15370

Ilyen sok helyen van, mivel más a jelentésük.

 

A felső tábla a csp elött van kihelyezve, hogy merre is lehet menni.

 

De a második már azt mutatja, hogy a nyíl alatti sáv merre is fog vezetni.

 

De nem mondod, hogy a sok százból itthon ilyeneket még nem láttál?

Előzmény: Törölt nick (15368)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.01 0 0 15369
(mán úgyértem, hogy az M3-tól a 31esig mindenütt felfelé nyilas iránytáblák vannak...)
Előzmény: Törölt nick (15368)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.01 0 0 15368

kakukktojás tábla a M0 31es csp-jánál:

 

az irányokat MINDIG felfele mutató nyíllal jelölik, így ezen az 500mes előjelzőn is...

 

de itt valahogy becsúszott egy lefele pöti-nyilas...

micsubicsi Creative Commons License 2008.12.01 0 0 15367
Értem, köszi. Akkor nem tudom a szlovének mit pampognak, hogy minek van a gyorsforgalmi utak listájában.
Előzmény: AcidMan (15366)
AcidMan Creative Commons License 2008.12.01 0 0 15366
3 helyen (gyakorlatilag a csomópontokban) összesen kb. 12 km a 22-ből full kiépített.
Előzmény: micsubicsi (15275)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15365
Az északi elkerülés szerintem szerencsésebb lenne. Pláne, hogy a 44-54 délről kerüli.

Ha viszont megépül 2*1 sávon az M8 és az M44 is, akkor meg kéne gondolni a közös szakasz kiépítését 2*2 sávos autóút/autópálya formájában.
Előzmény: kvte (15363)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15364
A 2*1 addig nyerő, amíg nincs 8-10 ezres forgalom az Mxx-en. Esetünkben most van kb 10-12 ezer a 44-en, papírforma szerint kb feleződik a forgalom, szóval 5-6 ezres forgalom várható.

A meglévő bővítése szerintem alapesetben is iszonyat sok nyomvonalkorrekcióval járna. Plusz akkor ott rengeteg szintbeli keresztet meg kéne szűntetni, hogy tényleg biztonságos legyen, ami szintúgy nem olcsó mulatság.
Előzmény: attus germanicus (15354)
kvte Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15363

Ez már lefutott meccs, megindult a területszerzés Tiszakürt-Kondoros között. Szóval teljesen új nyomvonalon megy majd a 2 x nemtudomhány sáv. Úgy tűnik - szerencsére - nem akarják megismételni a 4-es út Szolnok megyei szakaszának hibáit (iszonyatos sok pénzért, iszonyatos lassan épülnek olyan szakaszok, amik alig oldanak meg valamit, hiszen ideiglenes megoldások, lásd 2x2 Surjánon keresztül)

 

Ami elszomorító: még ötlet sincs arra, hogy Kecskemét északról vagy délről legyen elkerülve. Az északi tűnik jobbnak, hiszen akkor az M8-al lenne közösen pár km, csak utána válna ki az M44. A déli elkerüő esetén az M8 ugyanúgy megépülne, de ezen felül az M44 a város másik oldalán szintén elmenne az M5-ig.

Előzmény: attus germanicus (15354)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!