valóban lehet más szempont is, pl. torlódás a 6áron nagylaknál, torlódás a 43ason, torlódás szögeden, de ez meg fog szünni az M43-mal, szóval a helyzet átmeneti...
(a hátralévő 1,5 évre meg nem hinném, hogy 2x2es gyorsforgalmit kellene építeni a 44es mellett...)
Rájöttem a dolog nyitjára: A Google Mapsen Gyulánál a határ túloldalán lévő út nincs berajzolva. Ez téveszthetett meg egyeseket, azt hitték, zsákutca :-)
Ja, szóval a monitor mögül ismét más látszik, mint nekünk odakinn a 44-esen. Ismét.
Nem baj, mi csak járunk arra, és közben látunknéhány külföldinek álcázott, de igazából lokális kamiont. Most már akkor legalább tudjuk, mi az ábra, majdnem bedőltünk mi tudatlanok. Ismét.
arról meg nem is beszélve, hogy jelen állás szerint a külföldi kamionossal nem lehet mit kezdenei, mert nem tudják rajtuk behajtani a bírságot, ellenben az idióta korlátozásokkal jól lehet a magyar autósokat szivatni...
persze nekem qrvára mind1, mert én nem járok arra, csak a makóaiknak üzenem, hogy ne lepődjenek meg, ha a bolgáromán megy mint állat, ők meg fizetnek vastagon a traffinál... :-))
Akkor azt a másfél-két évet már 40-nel menve is kibírják a kamionok, nem? :-)
esetleg a helyiek is kibírhassák a 60nal menő kamionokat...
ha mende-sülysáp-tszecső-szmkáta-nagykáta meg pvörösvár-pcsaba-pjászfalu és tsai még határozatlan ideig (monnyuk 10-20 évig) bírják, akkor a makóiaknak bakfitty az a 1,5 év...
úgy vettem amúgy észre, hogy az SSc-n a kartácsak a táblák feliratozásáról beszélgettek, oszt gondoltam megnézem az M0K útividiómat, hogy itt mi az ábra, és ez a pöti-lefelenyilas kakukktojásnak bizonyult...
(vezetés közben nekem ez fel sem tűnt, csak a videó táblaspecifikus sasolásakor... :-)
nekem amúgy megfelel mind2 változat, igazából az az érdekes ezzel kapcsolatban, hogy hogy hozták ezt össze, mikor az M0K 1 projekt keretében lett feltáblázva, így logikus lenne, ha legalább ezek egyformák lennének...
meghamán táblákról van szó:
az M4en mi a bánatért zöld alapúak a táblák?
mert úniós szabvány szerint már a kék alap a divat...
vagy ez csak a gyorsforgalmikra vonatkozik, az M4 meg csak "újfőút" kategória? :-(((
A 2*1 addig nyerő, amíg nincs 8-10 ezres forgalom az Mxx-en. Esetünkben most van kb 10-12 ezer a 44-en, papírforma szerint kb feleződik a forgalom, szóval 5-6 ezres forgalom várható.
A meglévő bővítése szerintem alapesetben is iszonyat sok nyomvonalkorrekcióval járna. Plusz akkor ott rengeteg szintbeli keresztet meg kéne szűntetni, hogy tényleg biztonságos legyen, ami szintúgy nem olcsó mulatság.
Ez már lefutott meccs, megindult a területszerzés Tiszakürt-Kondoros között. Szóval teljesen új nyomvonalon megy majd a 2 x nemtudomhány sáv. Úgy tűnik - szerencsére - nem akarják megismételni a 4-es út Szolnok megyei szakaszának hibáit (iszonyatos sok pénzért, iszonyatos lassan épülnek olyan szakaszok, amik alig oldanak meg valamit, hiszen ideiglenes megoldások, lásd 2x2 Surjánon keresztül)
Ami elszomorító: még ötlet sincs arra, hogy Kecskemét északról vagy délről legyen elkerülve. Az északi tűnik jobbnak, hiszen akkor az M8-al lenne közösen pár km, csak utána válna ki az M44. A déli elkerüő esetén az M8 ugyanúgy megépülne, de ezen felül az M44 a város másik oldalán szintén elmenne az M5-ig.