Ha Citroën-ekről esik szó, akkor a GS/A modelleket többnyire -méltatlanul - elfelejtik, vagy épp csak megemlítik. Pedig létük igazi sikertörténete volt a gyár történetének. Pedig a GS a Citroën második legnagyobb példányszámban elkelt típusa, elnyerte az év autója címet is (1971). Várom ebbe a topicba a típus rajongóit. További adatokra a:
http://www.citroen-gs.hu
oldalon találhattok.
Üdvözlettel: GSdriver
Helló!
A Messenger azért lenne életképesebb, mert ott egyben el tudnám küldeni a cuccot. Az MSN meg sz@r ahogy van........ Freemailben pedig a küldéssel vannak bajaim, a legtöbbször hiába csatolom a file-t, mert nem képes épp állapotban elküldeni..
Na mindegy, vmelyik nap lecsökkentem a képek méretét, mert csak a képek 50 megát foglalnalnak. A szervízdoksi meg ~20-30 mega. Ezt nem akarom bántani, ugyanis sok helyen rá kell nagyítani. Főleg a kapcs. rajznál.
Apropó, hogyan kell belinkelni ide képet? "a href...."?
Üdv!
Feri
tökhiába gyártottam ezt az msn hotmail acount-ot. leveleid ugyan szép számmal érkeztek, de az attachmenteket nem tudom letölteni onnan.
a gsapack1.001 - re kiírja, hogy kiirthatatlan vírus (?!) van benne, ezért nem engedi megnézni.
a többire 002-009 (ennyi jött meg) meg azt, hogy nincs bennük vírus. Sajnos azonban azokat sem tölti le a számítógépre és megnyitni sem tudom. Hiába nyomkorászom a download gombot mindig kilép a főoldalra.
Tegnap azt írtad, hogy a szote-s imélemre elvben lehet 5mega körüli cuccokat küldeni. Esetleg próbáld meg elküldeni az első csomagot. Aquabat cuccai rendben megjöttek. Ma egyebkent talalkozom mindentudo kistesommal, vázolni fogom neki a helyzetet azzal együtt, amit irtál az msn messenger 7.0-ról.
Az istenért nem vagyok képes elküldeni a fil-okat. A végső megoldás: Bezipeltem a cuccot és szétdaraboltam 5 megás splitekre totalcmd-vel. elküldtem 2-őt. Délután megy a többi is. Még Strong DC-n keresztül tudnád lehúzni vagy MSN Messenger 7.0-án. Üdv! Feri
Bár van négy egész GSA-nk azért lehet, hogy érdekelne egy két apróság. Szép állapotó kezelőszervek, index, díszlécek... ilyenek érdekelnének.
Oké! Akkor csapatni. Itt szegeden más a tájszólás. :) Tegnap este haverom meghajtotta a gépet (öreg dízel Vento 450.000Km el). Jól megy az öreglány. 130-al a rakparton meg a belvárosban. :)
Sajna, a lent említett e-mail címre nem tudtam küldeni semmit. Természetesen kicseréltem a kukacot @-ra :D
Önindító nekem nem kell, de az "apróságok" lehet, h. érdekelnének. Ami nagyon fontos lenne, az egy jobb alsó lengőkarba való tengely és egy, az olajvezeték végén lévő olajbeeresztő csavar. (egy furat a csavaron a menetre merőlegesen a csavarfejnél és egy keresztül az egészen). Ez a hengerfejbe megy bele. Ha ezekkel rendelkezel, akkor lehet, h. érdekel. írhatsz egy rövid listát az "apróságokról", ha időd engedi. Előre is kösz! feri
Nekem csak digitálisan vannak GSA cuccaim, ezért szeretném, felrrakatni a GS/A honlapra. írtam a honlapon lévő e-mail címre, de teljesen más ember írt vissza, sőt azt állította, h. nincs is ilyen honlap :)
Ha ismeri valaki a honlap szerkesztőjét, akkor szóljon neki, h. írjon, h. hová küldjem! Előre is THX!
Nekem is van sok sok <<-es cikkem csak nem tom hogy digitalizáljam be. Szkennelni kéne de ha haverom meglát a három vastag mappával kivág mint macskát sz*rni. Viszont GSA-s brossúrát még nem sikerült szerezni. Rendeljel az íbéjről?
Hajtásra csak hátsókerekeset érdemes venni nem? Azt lehet sodratni... :) Egy röcsmeteg Lada, Skoda, BM... Neeeem! Csak szoci verda!
Én vagyok, a fekete Pallas tulaja. Lendületes fejlesztésbe kezdtem, még nyár elején. Készült róla pár fotó. Hogyha megoldható ezen képek fent léte a GSA honlapon, akkor légyszives jelezz vissza! (van még sok kép a típusról, német nyelvű kézikönyv...)Itt van az MSN-en címem is: feribaacsi@msn.com
Előre is kösz! Feri
Lehet, h. valóban a hozzáállásom rossz! Köszönettel fogadom az ilyen jellegű hozzászólásokat! változok! :D
Van egy membrán a karbiban. Ezt a membránt egy rugó nyomja a rajta lévő(membrán) fém lapocskán keresztül. Holnap lefényképezem. Lehet, h. nem egyre gondolunk, de ezt (sztem) nehéz legyártani, mert ha esernyőböl kivágott miafenét teszek bele, azt 'feltehetőleg' kiszakítja.
"Pont ez a probléma, h. addi nem akarok semmit sem venni hozzá, amíg nem derül ki, h. mi a baja. Ha membráncserére tenném a fejem és rossz lenne utána, akkor az felesleges pénzkidobás."
Nem beszólni akarok de ilyen hozzáállással RX-7-et ne vegyél szvsz...
Egyébként meg egy 200 Ft-os kínai piacos esernyőből vagy esőkabátból is kivágható az a szerencsétlen membrán. Ha utána jól műxik, akkor meg vehetsz bele igazit. A sziloval csak az idődet b...d el.
Orosz autót csak is 42-es villáskulccsal és 10 liter csavarlazítóval szabad venni! :) Gondolkodtam én is ilyen depresszió elleni zúzatókocsin, majdnem egy 318-as BMW lett belőle. Csak megvették előlem.... így marad a villanyoszlopos Trabi :D
Ha szidunk, akkor legyenek a dál kóreai borzalmak....
Oké.... :) Akkor az orosz autókat? :) Neeem. Azok is nagyon jók. Gondolkoztunk is a haverokkal veszünk egy ezerdekettest egy hónap műszakival és kihajtjuk a belét. :)