A TDI-n nincs, amennyiben az adagolósokat érted ez alatt. A PD-n meg össze-vissza, ahogy Doni is írja, nem lehet logikát találni benne. Van, hogy azonos típus, azonos motorkód, és az egyiknek van, másiknak meg nincs.
Mindenesetre, amelyiknek van, annak üzemelnie is kell. Ha megáll, megáll a motor is. Ha lehúzod a csövet a döglött pumpáról és belelógatod a gázolajba, akkor megy tovább.... A CR-ek tudtommal mind villanypumpások. (mármint Skoda/VW vonalon)
Nem montad,De sokan bele esnek abba a hibába hogy hisznek a műszernek(mert vesz fel áramot,és még az ellenállása is jó lehet).és azt hiszik hogy jók az izzítók..és közben mégsem.
Én is régebben bele estem ugyanebbe a hibába,hogy mértem.De azóta szigorúan kiszedem őket.
Egy ellenállás mérő kell hozzá, csatlakozót le és test meg a gyertya között 1 ohm alatt kell lennie az ellenállásnak, ha nagyobb vagy szakadt, akkor csere!
Sziasztok olyan problémám lenne hogy a skoda superbemen beragadt a reflektor mindíg ég,mi lehet a baj.? Nem reagál a kar ki be kapcsolására,,van esetleg külön relé avrefihez ami beragadhatott.?melyik az ha van ilyen.? Köszi
Sziasztok olyan problémám lenne hogy a skoda superbemen beragadt a reflektor mindíg ég,mi lehet a baj.? Nem reagál a kar ki be kapcsolására,,van esetleg külön relé a refihez ami beragadhatott.?melyik az ha van ilyen.? Köszönöm
Az immot nem tudod voodoo varázslatokkal életre kelteni.
Nem tudom ez milyen kulcs volt és a Superb-nek van-e külön trasponderchippes kulcsa. Ha igen, lehet, hogy a chip a régiben maradt, vagy kiesett. Ha nincs meg akkor mindenképpen hozzáértőt kell keresned. (ha Bp megfelelő neked, keress rá a Donibcsi nikkre, az adatlapján ott az elérhetősége)
Használtan vettem a Superb-met és a hozzá adott slusszkulcsok közül az egyiknek le volt törve az akasztója. Gondoltam egyet és rendeltem egy komplett kulcsházat az eBay-ról amibe frankón sikerült is átrakni a régi sérült belsejét (hogy az elemhez nyúltam-e arra nem emlékszem).
A probléma: ezek után a kocsit tudom nyitni/zárni ezzel az új kulccsal, de gyújtás ráadása után kicsit meg a motor és leáll (biztos bekapcsol a gyári indításgátló). A neten találtam néhány kulcstanító voodoo varázslatot, de sajnos egyik sem jött be :(.
Tud valaki erre valami tuti működő módszert, ami orvosolja ezt, vagy irány a márkaszervíz?
(Tudok keríteni obdii adaptert is, ha kell a műtéthez.)