Ezt tudom. Minden nap nem akarom végig nyomogatni. Ezért vettem egy Obd2-t hogy mobilra küldje az adatot. Sajnos 120D hez csak a vizet nem olvassa. E60 530D-vel megy ott működik.
Utánaolvastam a német fórumokon, ugyanúgy működik, mint az E60-nál.
Hosszan nyomod a nullázó gombot.
Ha megjelenik a menű, elnyomogatod a 19-es menűpontig, majd lock/unlock, kéri az alvászámod utolsó öt karakterének összegét (ennyiszer kell megnyomnod a nullázó gombot), majd a 7-es pontig kell eljutnod, ez a vízhőfok.
Sziasztok! E87 2005 120D 163 Le vízhőfokot ugyanúgy mint E60 ban nincs. Inpával rá lehet programozni a Bc gombra ? Vettem már 2 db bluetooth Obd2, de a torque proval sem szedi ki a vízhőfokot, minden mást persze igen. Vannak tapasztlatok ?
Én INPAt és ISTA D használok sima k d can kábellel szerintem nem egetverő összeg és mégiscsak gyári diag. Időközbe beszereztem ICOM A interface-t amivel frissíteni is lehet bár annak még nem ugortam neki.
hibát töröl, programozni lehet vele pár modult, akksit regisztrálni, dpf-et regeneráltatni....ez kicsit több mint az olvasás, bár az igaz, hogy a kínai BT modullal talán csak a hibatörlés megy..
E60 520i 2003-es kocsimban kell akkumlátor regisztrálás? Egy 95Ah-s hagyományos Varta van benne 7 éves 800A helyett 510A-t tud,kicsit már nehézkesen indítja. Ha kell regisztrálás azt hogyan kell? I-drive jelzi? Köszi
nem minden adapterrel kompatibilis, az E60at programozni a saját usb csatisukkal lehet, nem a kínai eml327 bt-vel, az e87-et pedig a saját bt-s adapterrel lehet csak diagozni, az ncore-on régi v19.02 van fent csak és mindig ellenőrzi neten a licencet... havonta frissítik most 22.9-nél jár a pro verzió.... én nem piszkálnám hackkelt progival az ecukat...
szerintem ne bajlódj a titkos menüvel, http://www.mycarly.com/product/bmw-app/ kb. 30-40€ a progi + 30-40€ az adapter, ezzel folyamatosan monitorozhatsz 1xre több adatot is, hibakódot olvashatsz és törölhetsz, akksit regisztrálhatsz vagy a regenerálást indíthatod és sok mást, mind ezt kényelmesen akár menet közben is, az adatokat meg átküldöd emailen ahova akarod....
nekem akkor dobta a piros fogaskereket mikor a generátor halódott és bár piros lámpás visszajelzés nem volt a töltés hibájáról de egy generátor csere helyrerakta....
Egyébként a titkos menü hogy működik pontosan? Odáig eljutok, hogy tartom a nullázó gombot. Be is lèp. Aztán a nullázó nyomkodásával körbe-körbe jár , de nem jutok oda, hogy beírjam a kódot. Be kell vonni más gombokat is?
Kicsit hasonló cipőben járunk, mert én németben élek. Én olyan szinten vagyok már ideges tőle, hogy most szó nélkül cserélek aksit és fesszabályzót, mert két ember is írt lejjebb, hogy nekik megoldotta. Be fogok számolni a fejleményekről. Viszont nem azonnal lesz, mert a szerelő, akihez hordom, nem ér rá mindig. Így csak jövő hétvégén kezdünk neki a projektnek. Én egyébként már rég eladtam volna, de így eladni se lehet, csak méltatlanul olcsón. Illetve lehetne úgy , hogy elsumákolo a hibát , de az nem én vagyok . Az ilyen módszerek távol állnak tőlem .
Nem akarlak elszomorítani ,de kb. 1 éve keresem a hiba okát pontosan ugyan erre a problémára.
Svédországban élek és ugye itt a szerelők csúnyán megkérik az árát mindennek :(
Volt komplett váltókar cserém , aztán aksi ,majd fesz.szab. csere is ,de sajnos maradt a hiba .
Nálam is egy adott hőfokon jelentkezik a hiba és ez mindig pontosan 68 fok ,passz hogy miért pont ott , de egy okosabb szerelő szerint azon a hőfokon kapcsol valamit a vezérlő és ez feszültség eséssel jár ,és erre így reagál a váltó.
Én azt ajánlom mielőtt aksit és fesz.szab.-ot cserélsz ,mérd a töltést menet közben (titkos menüben megtalálod ) és figyeld mi történik a hiba pillanatában,és ha tényleg nagyon leesik a feszültség akkor lehet meg tudod oldani a gondot aksi és vagy fesz.szab cserével .
Én nem tudtam és már az őrületbe kerget :(
Kérlek írj egy pár sort ha meg tudtad oldani a dolgot köszi és sok szerencsét .
Való igaz, a lámpáját már kicserélték, de a km óra elárulja, hogy jenki.
Amit persze fenntartásokkal kezelünk..., ellenben érdekes opció, mert facelift utáni N52-es motorral szerelt változathoz csak így juthatunk (mert európába a decikért és grammokért való buta küzdelem miatt ugyebár csak a nyűgös N53 jutott E60 faceliftbe)
100-150 E km-enként szükséges az automataváltó olaj cseréje. Ha sokat futott a masina, akkor inkább 50-100 E km-enként ajánlatos.
Asszony kocsijában is felgyulladt a visszajelző, de elmúlt, nincs is a hibatárolójában semmi. Ott az ülés alatti csati szokta okozni ezt a hibát. (nem BMW)
az automatában is álitják hogy nem kell cserélni olajat de 40-60e km illik lecserélni ez még nem azt jelenti hogy nem romolhat el de valoszinü tovább fogja bírni.
a légzsák hibája mitől lehet ha valaki találkozott ilyennel?
Igaz, hogy az enyém nem automata (egy hibalehetőséggel kevesebb), viszont 525D 2005-ös évjárat, tehát igencsak benne van már a korban a maga közel 290 E km-erével...
Termosztátok valóban gyenge pontjai a típusnak, ezeket két hete cseréltem. Ha nem nézem meg a titkos menűben a hőfokot, valószínűleg fel sem tűnik a dolog.
Mivel az enyém E61, így ennek nagyobb esélye van a csomagtér ajtónál a kábelszakadásra is. Múlt héten pontot tettem a végére, a harmadik kábelcsatornában hét teljesen törött kábelem volt, kettő megindult, csak a lila-fehér (rádióé) volt teljesen ép. Kábelszakadás miatt nem működött távirányítóról az ajtónyitás, kulccsal kellett szórakoznom, ami baromi idegesítő volt szakadó esőben gyerekkel az ölemben plusz két szatyorral még a kezemben.
A műtét sikeres volt, minden működik, kivéve a távirányítóról való ajtónyitás, amivel megannyi német márkatárs is szenved. Az AD modul szerencsétlen elhelyezése miatt még mindig nem nyitott, csak egyszer-kétszer. Kivettem az enyhén oxidos modult, megtisztítottam. Jó úton járok, mert már a csomagtér ajtónál állva minden esetben nyit.
Ismét kivettem, megint nekifutok, már szereztem etanolt is, amivel nekiesek az alaplapnak.
Kicsit elkalandoztam...
A diesel változat gyenge pontja még a kipufogó csonk. Ha még nem cserélték előtted, akkor esélyes, hogy el fog törni. Öntvényt kell venni hozzá, mert az eredeti lemez csonk újra eltörik.
Ahogyan te is utalást tettél rá, nincs két egyforma kocsi, nagyon nem mindegy az előélete, milyen körülmények között hogyan és hol használták.
Az enyém nagy részben autópályán futott, így még a motorja és futóműve is rendben van.
Nem árt ellenőrizni/ellenőriztetni a porlasztókat, izzító gyertyákat, szelepfedél tömítést valamint a szívósort sem.
Ha szépen, finoman bántak az autóval, figyeltek a bemelegítésre, valamint nem mulasztották el az olajcserét, akkor a turbóra nem lesz gondod.
Részecskeszűrőre nézess rá, mert egy esetlegesen eltömődött példány nagyon nagy károkat tud okozni a rendszerben.
Ha ránéztek gépen, kiírja, mikor regenerált utoljára, mennyi korom van benne stb.
Figyelj a vezérmű láncra is. Ha nincs jó füled hozzá, vidd el hozzáértőhöz, aki kiszúrja, ha itt a csere ideje.
Vásárláskor alap valamennyi folyadék (fékfolyadék és hűtőfolyadék is!) cseréje.
Enyém manuális váltós, elvileg örök életű olaj van benne. Mint tudjuk, ilyen nincs. Dingolfingi BMW gyárban illetékes kolléga elmondta, az örök életű olaj a manuális váltóban 150 E km-ig szól!
Automatában ez rövidebb idő, nem tudom pontosan mennyi.