Teszt: BMW M3 F80 - 2014

A vér nem válik vízzé, csak az íze lesz más

Tagadhatatlan, hogy megosztó egy dolog az új BMW M3, egyben azonban mindenki egyetért: műszakilag kikezdhetetlen, a hardver tökéletes, csak össze kéne szokni.

Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
gregcomrade Creative Commons License 2015.03.25 0 0 19581

Csodálkozom azon, hogy gariba ki cserélték, és hogy a fűtő boxba feszűlt bele. Ha a box jól van össze rakva nem tud feszűlni még ha hideg- melegtől tágul is.

Előzmény: noselfcontrol (19579)
Attake88 Creative Commons License 2015.03.25 0 0 19580

Hello!


Olyan problémával fordulnék Önökhöz, hogy a birtokomban van egy 2005-ös évjáratú peugeot 407 sw 2.0 HDI típusú személygépkocsi, és valamilyen oknál fogva 2 napon belül teljesen lemerül az akkumulátorom, ha nem hazsnálom a gépkocsit! Amit még tudni kell, az autóban teljesen új, gyári adatoknak megfelelő Varta akkumulátor van! Első körben a problémámmal a balatonboglári Peugeot Máté szakszervízt kerestem meg, ahol is számítógépes hibakód olvasással több problémát is észleltek ami esetleg okozhatja ezt a tünetet. Megtörtént az autó teljes hibakód mentesítése nem kis költségért ( tehát jelenleg teljesen hibakód mentes!) viszont a probléma ugyan úgy jeletkezett! Sajnos a márkaszervíz széttárt karokkal állt előttem, h ők innentől nem tudnak mit kezdeni velem! Több autóvillamossági szerelőt, pénzt, időt nem kímélve kerestem meg, ahol ugyan csak nem találtak megoldást a problémámra, mígnem egyszer csak az egyik szakember megállapította, hogy az autónak időszakos fogyasztása van, tehát hol kiáll alaphelyzetbe, majd gondol egyet és 2A- os fogyasztást produkál. Az egyik biztosítékot eltávolítva megszűnik ez a jelenség, viszont akkor az autó működésképtelen. Ez a biztosíték a többek között a középkonzolon elhelyezkedő nagykijelzős navigációt is védi. Hosszú hónapok után, a navigáció fejegységét eltávolítva értük el azt, hogy autó egy hét pihenés után is pöccre indult! De természetesen a fejegység hiányában, a kijelző is működésképtelen...! Ebből kifolyólag vásároltam ismételten nem ksi összegért egy új fejegységet, amit berakva legnagyobb megdöbbenésemre visszatért a probléma, az autó 3. nap nem indult!Tisztelettel érdeklődnék, hogy Önök esetleg tudnának e nekem érdemben segíteni,vagy esetleg tanácsot adni, hogy mihez kezdjek, hamár a márkaszervíz sem tudta a választ.

noselfcontrol Creative Commons License 2015.03.25 0 0 19579

Zoolan65; szilagyig31

Beszámolok a fűtés lapát csere történetről: Elvittem a Pözsóhoz, és kellemesen csalódtam. Garanciában megcsinálták. Kiderült hogy a ház volt elrepedve, azért törtek a lapátok. Beakadt, beszorult. A ház vetemedik ezek szerint, van ott meleg meg hideg az biztos. Frencs honból jött az engedély és küldték is a cuccost. Az egész fűtőhűtő egység egyben szerelve! Akkora mint egy komód.  370 ezer pénz lett volna az ára. Kicserélték a régivel és annyi. Le a kalappal, ezt most tényleg márkaszervizhez méltóan csinálták.

noselfcontrol Creative Commons License 2015.03.25 0 0 19578

Ugyanezt csináltam én is szóról szóra, csak én káromkodtam alatta folyamatosan, hogy lehet ilyen hülye helyen átvezetni a kábelt:)

Előzmény: gregcomrade (19576)
zoolan65 Creative Commons License 2015.03.25 0 0 19577

180.000-nél érdemes  cserélni, vagy 8 év.

Előzmény: noselfcontrol (19571)
gregcomrade Creative Commons License 2015.03.24 0 0 19576

A bal hátsót nem régen cseréltem. 

Kerék le, érzékelő kiszedni, ( nálam persze a müanyag beletört)

vezeték leköt. A tankot én ki lazítottam és megemeltem nekem simán elég volt. A hátsó ülés alatt van a kábel elosztva a két hátsó jeladóhoz. Ott a régi vezetékre rá kötöttem az újat, és azzal fűztem be a tank alá. Így nem kellett a tankot le bontani. Kb 2 óra kényelmesen.

407fan Creative Commons License 2015.03.24 0 0 19575

Ahogy emlékszem, a tankot is le kell venni, mert az felett van bevezetve vagy ott van a csatlakozó, ahonnan cserélni lehet a kábelt. De szerintem hamarosan lesz itt szakértőbb hozzászólás, emlékszem, volt itt ilyen ügy már.

Előzmény: ricnagy (19574)
ricnagy Creative Commons License 2015.03.24 0 0 19574

Szia!

 

Nagyon szét kell kapni a vasat a cseréhez?

Gondolom az ülés alatt jön be a kábel...

Előzmény: 407fan (19573)
407fan Creative Commons License 2015.03.24 0 0 19573

Szerintem a szenzorhoz vezető kábel. Az szokik általában meghibásodni. 95%.

Előzmény: ricnagy (19572)
ricnagy Creative Commons License 2015.03.24 0 0 19572

Sziasztok!

 

Voltam diagon a verdával (407 sw benzin 2.0) és az alábbi hibát üzente:

 

esp_ebc_440_k hiba

 

Normál esetben időszakos jobb hátsó ABS jeladó hiba.

 

A kérdés az, hogy a jeladó gyűrű vagy a jel vevő szenzor a döglött?

 

A segítséget előre is köszönöm!

 

 

 

 

noselfcontrol Creative Commons License 2015.03.24 0 0 19571

Szia!Az enyémben(1,6HDI) 197 ezer van, most kezdek vakarózni ez ügyben. A szett már megvan.

Sztem a 240 tényleg sok, a 150 meg még elég kevés. A kettő között valahol reális a csere. Én 200-ról tudok, de ez ralativ.

Előzmény: bandó12 (19568)
Tomma407 Creative Commons License 2015.03.23 0 0 19570

Szia!! Én 180000 km-nél cseréltem a szettet! Ne húzd el olyan sokáig! Nem akkora összeg a csere mint amit ha elszakad rá fogsz költeni!!!

Keresd Betg-t itt a fórumon!

Előzmény: bandó12 (19568)
bp800 Creative Commons License 2015.03.23 0 0 19569

Még a fekete üléseim megvannak ha érdekel valakit!

Vagy külön a két légzsák is eladó!

bandó12 Creative Commons License 2015.03.22 0 0 19568

Sziaztok! Eddig is sokat tanultam tőletek, de most konkrét kérdésem lenne. Van egy 2008-as évj.P407-esem 2,0 l, 103KW diezel és bizonytalan vagyok a vezérműszíj cserét illetően. 5 éve vettem és 150.000 ezernél tartok. Valahol azt olvastam, hogy a csereperidus 10év és 240e km. Igaz ez? Megköszönném a segítséget! Jó utat mindenkinek Bando12 

betg Creative Commons License 2015.03.22 0 0 19567

új 12eft/db

Előzmény: Kepten710206 (19561)
Draganovic Creative Commons License 2015.03.21 0 0 19566

A bal oldali tompitottnak a biztositekara vadaszom.

Előzmény: Draganovic (19564)
Draganovic Creative Commons License 2015.03.21 0 0 19565

Szia betg / 508 / a hang amit leirtam "elektromo" ket szelepet ki kellett cserelni elektromosan vezerelt magneses vakumszelepet modositotra es ujra tanit azota nem adja a hangot .

Előzmény: betg (19546)
Draganovic Creative Commons License 2015.03.21 0 0 19564

Szia szakertelmedre van szuksegem .Az autom konyve a biztositekoknal olyan elrendezest mutat pl F27 F28 helyen bal es jobb oldali fenyszoro-takarast ir ( a takarast nem tudom mire erti! )

 

Nekm ott nincsen semmi fele biztositek

 

    

 

Gondolom felszereltsegtol is fugg ,de hogy ennyire kulombozo legyen ,van valami otleted ez miert van?

 

Koszi a segitsegedet

Előzmény: Zolysys (19562)
Kepten710206 Creative Commons License 2015.03.20 0 0 19563

Köszi! Betg-hez készülök amúgy is vezérműlánc zaj kezelésre! :)

 

Előzmény: Zolysys (19562)
Zolysys Creative Commons License 2015.03.20 0 0 19562

betg, zoolan Moo pl :)

Előzmény: Kepten710206 (19561)
Kepten710206 Creative Commons License 2015.03.20 0 0 19561

Sziasztok!

 

Tolatóradar szenzorra tud valaki vonalat,a PUG.-on kívül,ami ár-érték-minőség,arányban pozitív besorolást kaphatna? :)

zoolan65 Creative Commons License 2015.03.19 0 0 19560

Álltalában FAP vagy turbó problémák miatt tilt le. Élő adatok birtokában többet tudnék mondani róla.

 

Inkább ezzel a nicknévvel vedd figyelembe :)

Előzmény: Lbd (19556)
Frogen Creative Commons License 2015.03.19 0 0 19559

Álltalában FAP vagy turbó problémák miatt tilt le. Élő adatok birtokában többet tudnék mondani róla.

Előzmény: Lbd (19556)
Lbd Creative Commons License 2015.03.19 0 0 19558
köszi!
Előzmény: Zolysys (19557)
Zolysys Creative Commons License 2015.03.19 0 1 19557

keresd betg vagy Jena307 fórumtársat

Előzmény: Lbd (19556)
Lbd Creative Commons License 2015.03.19 0 0 19556
Sziasztok!Tudna nekem valaki segíteni,a 407 es 1.6 HDI autóm kiírja,h DEPALLUTIONFAULT SYSTEM,mi lehet a baj???Az EGR szelep,gázolaj szűrő,vezérműszìj kicserélve,és ennek ellenére 2000-es fordulatnál leáll.:(Valaki esetleg nem tudna segíteni,már egy vagyont ráköltőttünk és mégsem jó.:(
407fan Creative Commons License 2015.03.19 0 0 19555

Olvasom tovább a hozzászólásodat. A tempomat hibáját legtöbbször a fékpedálnál vagy a kuplungpedálnál levő kapcsoló okozza. Nem érintkezik, elállítódott, vagy lóg/mozog a helyén és néha kapcsolgat. A másik gyakori hiba, ha ESP hibát is ad néha, hogy a valamelyik kerékhez kivezető vezeték rossz. Szakadófélben van vagy nem érintkezik. Azt írtad, hogy a biztosítékok jók. Vagy annak SEJTED őket. Ez azt jelenti, hogy nem mértél. Pedig egy szemre jó bizti is lehet szar, engem már szívatott meg ilyen. Egy egyszerű, 1000 forintos multiméterrel sok pénz meg lehet takarítani, amit egy mester benyelne. Sajnos francia kocsinál ez alapfelszerelés.

Előzmény: 407fan (19554)
407fan Creative Commons License 2015.03.19 0 0 19554

Személyes véleményem szerint hajlamosak azok az elektronikai dolgok tönkremenni, amelyikben fűtőszál van. Mert elégnek. Ráadásul az ülésfűtés mozog-gyűrődik-nyomorog. Az ülésfűtésem nekem is rossz. De egyszerű az ügy, ha este rákukkantasz az ülésfűtés kapcsolóra és az sötétben világít, akkor ott a delej, de szakadt valamelyik fűtőszál. Mivel az üléslap és a háttámla sorba van kötve, bármelyik szakadása mindkettő nem működését hozza. Általános hiba minden fűtött ülésű kocsinál. Ha viszont nem világít a kapcsoló, akkor kattintsd ki a helyéről és mérjél rá a vezetékekre, az egyikben ott kell lenni a 12V-nak. Ha nincs, akkor még mindig esélyed van rá, hogy csak az ülés alatti csatlakozó nem érintkezik. Ülés ki, csati szét, majd mérés. Ezután kontaktspré. Mivel az ezutáni vezetékszakasz fixen be van építve, és nem mozog, nagyon ritkán hibásodik meg.

A szivargyújtónál ugyanez. Csak a szivargyújtó betét nem izzik, vagy bármi, ami bele van dugva? Multiméter, mérés. Ha nincs áram, szivargyújtó ki, mérni kell az odavezető vezetékét. Ha kontakthiba, akkor javítható. Sanszos a kontakthiba, mert a gyújtóbetét nagyon fel tud melegedni és kihűlni, ez meglazíthatja a csatlakozót.

Szerintem így fuss neki  a hibáknak. Azt senki nem fogja megmondani távolról, hogy melyik vezetéked vagy melyik alkatrészed hibás és az pontosan hol. Keress és találni fogsz.

Előzmény: Bridesman (19552)
Zolysys Creative Commons License 2015.03.19 0 0 19553

Kijelző és navi ügyben csörögj rám.

Adatlapon elérhetőség

Előzmény: Nyalee (19551)
Bridesman Creative Commons License 2015.03.19 0 0 19552

Ujra nekifutok!

"Sziasztok! Nemreg vettem egy P407 Zenith-et. Minden mukodik, kiveve a sz elso szivargyujtot s az ulesfutest. A biztositekokat mar atneztem, mindegyik jo. Vagy annak tunik. Tudna valaki segiteni, mi lehet a baj?"
Annyval egeszult ki a lista, hogy neha kiir tempomat hibat. Kb 5-6x egy honap alatt. Vegulis nem letkerdes, de idegesito...
Elore is koszi minden segitseget!