Sziasztok!Van egy Peugeot 407 SW 1,6 hdi kocsim 2004-es évjárat. Az a gondom, hogy P2140 hibát nem lehet torolni. Találkozott már valaki ezzel a problémával? Ha igen, hogy oldotta meg?
Sziasztok Cserélte már valaki az 1.6 HDI 3,8l-es olajteknőjét 4,5 literesre? Állítólag van ilyen.Mindenhol cikkszámot mutat,de literben nem adják meg. Köszi.))
2.0 HDI, 100 KW, RHR motoros járgányomon volt egy Y ág törés a vákuum csöveknél ami a solenoid szelepekhez megy és vezérli a beáramló levegő elkerülő ágat és a turbó geometria szelepet Kijavítottam a hibát . .........Jól is ment az autó egy ideig . Ismét hibás lett valami ....... a vákuum rendszer zárt és jól működik........ de most valamilyen okból nem indul el a turbó és mélyebb lett a kipufogó hangja . Aknáról nézve nem látszik semmi hiba és minden tömített . Ha a turbó solenoid szelepét kiiktatom és a vákuumot közvetlen adom a turbónak akkor megy mint állat....bizonyos fordulatig ...de azonnal bedobja a túl magas turbónyomás hibát és nem engedi valami más pörögni . A vákuum részen 3db egyforma vezérlő szelep van és már felcseréltem a turbóét hátha az a gond ......de nem lett változás . A légtömeg mérőre is gyanakszom ....de ha valakinek van ötlete azt szívesen meghallgatnám ,elolvasnám . Köszi
Nézz alá, hogy a FAP adalék tartályra menő csövek gyorscsatlakozójának a gombja milyen színű. Az alapján lehet megmondani. A 3 variáció, ami lehet: zöld, kék és se nem zöld, se nem kék.
(valószínűleg Infineum F7995 [alias Eolys 176] kell bele)
2.2 HDI motor, 3000 forulatnál Depollution System Faulty hibát ír ki, beadja a vészüzem módot, újraindítások után pár órán belül csak a CheckEngine lámpa világít, a vészüzemmód eltűnik, kb másnapra az is eltűnik. Valakinek van ötlete? Merre keressük a hibát?
Kuldtem e mailt de nem tudom át ment e. Megkérdezném hogy tudsz e segíteni váltó bowden cserében,Letört a váltón levő csatlakozó így lötyög az egesz bowden.1.8 benziKösz Tamás
Csatit szethuztam, nem lattam rajta semmit. Igaz nem contactoltam be. Ami meg feltunt, a kasztni testcsavarja eleg rozsdas. Azt meg feltakaritom. Attol fuggetlenul veszek contact sprayt es befujok mindent.
az enyém xenonos,de mindenképp ránéznék a bal lámpa csatijára,hogy nem e van eloxidálódva valamelyik láb(esetleges testhiba ott is léphet fel,beázás stb..)
az elsötétedés szintén test hiba lesz,ami adódhat az előzőleg említett hibából.
Ket dologban kernek tapasztalat megosztast, illetve tanacsot.
1: a bal elso lampam nem akar mukodni. Van helyzetjelzo, van orszaguti, de nincs tompitott. Egot csereltem, biztositekokat atneztem.
2: Ha felkapcsolom a lampat, vagy bekapcsol a fenyerzekelo, akkor az oracsoport es a navi egyseg szinte lathatatlan. Majdnem teljes sotetsegbe borul a ket kijelzo. Gondolom en testhiba lehet az oka? Ha igen melyik testet nezzem es hol?
Pedig két eset van: vagy mégis (túl)fogyasztja valami (esetleg nem folyamatosan, tehát rajta kellene hagyni a műszert tovább) vagy sz@r az aksi és kisüti önmagát.
Hat az a baj evvel hogy normalis ramert a szerelo es jot mutatott de vmi megis leszivja... 3 villamossagisnal voltam edig ... egyik se tudja a bajatmegmondani...
Peugeot 407 2.0 Hdi rhr-nél valaki tapasztalta-e vagy tudja-e hogy mi okozza azt, hogy az autó ingadozva tartja az alapjáratot, vagyis mint előttem írták páran kb. 750-950 között ingadozik és, ha nagy sebességnél állóra lassítok gyakorlatilag lefullad... + úgy füstöl mint egy kémény... Én először a váltóra gyanakodtam, mert D-ben "dobálja" az autót, ugyan úgy kézi váltásnál és R-ben is, de N-ben és P-ben is ingadozik. Csak akkor jön elő az a "Hiba", hogyha aktívan kezelem a gázpedált és akkor egyáltalán nem produkálja, ha "tojással" a lábam alatt közlekedek. Esetleg egy szenzor? Vagy egr szelep? megoldhatja az, hogyha "lekötöm" az egr szelepet? Az előző tulaj lekötötte, de én visszaraktam, mert miért ne de nála is produkálta már ezt a hibát... Folyamatos "egyenletes" gyenge gázadással kb. 5 perc után abba hagyja, néha újra indításra de ez egyszerűen megőrjít.
Sziasztok. Nekem sedan 2004 navis 2.0hdi-m van sedan. Olyan problemaval talalkozott mar valaki minden este leparkolok es reggelre lemerul az aksi. Valami leszivja de se vilagitas semmi nem marad fenn generator felujitva uj aksi van benne de igy se jobb. 2 villamossagisnal voltam kimondott peugeot specialistanal es nem talalt hibat egyik sem. Most kb 1 honapja ugy parkolok le hogy a pozitiv sarut leveszem.
A szervoszivattyum hangosan zug de eddig tokeletesen mukodott tegnap ota mintha levegos lenne vagy ez igy szokott elromlani? A szervoszivattyu veheti fel az aramot alvo allapotban ? Leszivhattya az aksit ?
Amugy imadom az autot nagyon kenyelmes szepen is huz sajnalnam ezert is ha nem tudnam megjavittatni.
Valaki segitsen ebben a problemaban hatha valaki talalkozott hasonlo szituacioval.
Lehet meghalt a xenon égő. Rosszabb esetben a trafó. Okozhatja még gyenge minőségű égő is. Igaz nekem más fajta autóban van Xenon. Nálam az volt a hiba. Gyenge, olcsó izzó...
hello. tudnátok szerelőt ajánlani pesten vagy a környékén aki megtudná mondani a kocsim hibáját?
morothang mellett folyamatonos van egy másik hang is(1 szerelőnál már volt,csak hangból "tárta fel a hibát": kettőstömegű nem lehet, ötlete nincs hogy mi ez a hang :( )