Menetpróba: Suzuki Celerio - 2014.

A Swift igazi utódja

Ahogy kinéz, azt jobb elfelejteni, bár az is igaz, hogy az első magyar Swiftet sem földöntúli szépségéért vették. De azon túl - meglepő ez a Celerio.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Dave_407 aug. 11. Creative Commons License 18164

irtam mailt :)

Előzmény: Hun_Fighter (18163)
Hun_Fighter aug. 11. Creative Commons License 18163

Attól függ, mennyire bonyi a riasztó. Én nemrég helyeztem üzembe vezeték nélküli GSM riasztót 5 zónával, szintén vezeték nélküli eszközökkel (3 mozgás, 1 nyitás és 1 füstérzékelő).

 

Az elektronika feneketlen bugyraiban azonban nem vagyok jártas, nekem a fi relé semmit nem mond. :)

Előzmény: Dave_407 (18162)
Dave_407 aug. 11. Creative Commons License 18162

Sziasztok

Lakás riasztó szerelésben ki tudna segíteni nekem?

 

Van leírás de 1-2 dolog nem tiszta..

 

Köszi

 

u.i.: Valaki korábban segített fi relé bekötésben,azért jöttem bizalommal. :)

 

üdv:Dávid

Dave_407 aug. 10. Creative Commons License 18161

Sziasztok

 

Nem ide vág,de megkérdezem.

Meg tudnátok nekem mondani hogy a 806 ba mikor van a diagnosztikai csatlakozónál a váltás? Melyik modell évben?

 

Mert a régebbihez kell átalakító kábel az újhoz nem.

 

Köszi.

 

Túrom a netet de nem találom...

 

Üdv:Dávid

noselfcontrol aug. 9. Creative Commons License 18160

Szia betg!

 

Nem tétlenkedtem, kicseréltem a turbónyomásszabályzót (Pierburg). Csakhogy nem lett jó:( Ugyanúgy max 8.1 PSi-ig megy fel a nyomás. De ez is csak hidegen (kár, hogy hidegen kell húzatgatnom, de nem bírom ki) melegen 3,7-4,7 a max. A végsebesség továbbra is 150, de addig szívó dízelként sem utolsó. A kollégám Focusa valami hasonló 1,6-os HDI PSA motorral, 17.7 PSI-ig ment föl! Közbe húzott mint állat!

Tisztázzuk. A turbónyomást a motor fordulatán kívül a Wastegate geometria szabályozza csak, ha jól tévedek.  Azt meg egy vákumvezérelt kis nyomorék szelep húzgálja. Alaphelyzet, no „gyújtás”, az összekötő fent van. Motor indít, a kis kar az alsó végállásban. Ebből nekem az jön le, hogy nem szorul a geometria. Gázadásnál állóhelyzetben, (persze menetközbe nem látok a motorba), 3000 fölött is csak pár millimétert jön fölfelé. Ha forognak a kerekek, az sok ezer kis szar érzékelő mér, szuszog stb, sztem akkor sem jön föl többet. Tehát arányosan csak annyira ereszti rá a lapátokat amit mérek. Nemtom mikor van a full turbónyomás(az összekötő középállása?). Mi vezérli  a nyomás szabályzószelepet? Az ECU nyilván. De az hidegen meg melegen, csak nem ad más parancsot.  A nyomásszab szelepen van 3 cső csatlakozó és egy elektromos. Mi tud még bekavarni?

Tudom, hogy megyek majd hozzád, de hadd jáccak még vele. Amíg le nem gurítom a Völgyhídon.

doominogame aug. 8. Creative Commons License 18159

Elment az emil.

doominogame aug. 8. Creative Commons License 18158

Ja hogy

 

Vehicle

Identifier

Number?

 

Kűdöm. Itt jó?

 

VF36ERHRH21201260

 

De megy emilben is.

Előzmény: omada (18157)
omada aug. 8. Creative Commons License 18157

Alvázszám

Előzmény: doominogame (18156)
doominogame aug. 8. Creative Commons License 18156

Hogyne. Mi az a VIN?

Előzmény: omada (18155)
omada aug. 8. Creative Commons License 18155

Írj egy VIN-t mailban és küldök neked rajzot.

Előzmény: doominogame (18154)
doominogame aug. 8. Creative Commons License 18154

Üdv!

 

Esetleg tudná valaki a műszercsoport csatlakozójának lábkiosztását? Vagy egy forrást hozzá?

gedra aug. 7. Creative Commons License 18153

Üdvözlet Mindenkinek!

Tud-e valaki hozzáértő mestert, aki a motorvezérlőt be tudja mérni, esetlegesen ki is javítja.ME7.4.7 Bosch vezérlőröl van szó, V6 3.0 benzines erőforrás.Előre is köszönöm a segítséget.

Üdvözlettel Gédra.

betg aug. 6. Creative Commons License 18152

EGR ??

Diag kéne neki, FAP is lehet szar meg még sok minden más ezt így nem lehet megmondani.

Előzmény: Hundred80 (18146)
gun111 aug. 6. Creative Commons License 18151

Sajnos nem jó hozzá... :-(

Előzmény: mroland78 (18112)
Hundred80 aug. 5. Creative Commons License 18150

Szia . Zolysys Mester segített hozzá a 7 colos nagy kijelzőhöz ,valamint a régi felkerült a  müszerfal tetejére  az is gyári keretben majd csinálok képet holnap.

Előzmény: doominogame (18149)
doominogame aug. 5. Creative Commons License 18149

A kijelzők beépitve

Milyen kijelzők? Érdekelne...

Előzmény: Hundred80 (18146)
Zolysys aug. 5. Creative Commons License 18148

a navteq spec konvertert használ a téképekhez...

Szerintem a PSA így kérte.. Bár érdekesség: Ha kiveszed a fizető utakat és beállítasz pl egy Szigetvár uticélt egyből dobja hogy nem tudja megtervezni.. minth nem ismerné a pályán kívüli életet.. Térképet lehet okosítani... csak időm nincs rá :)

Előzmény: Hun_Fighter (18147)
Hun_Fighter aug. 5. Creative Commons License 18147

Nem néztem még Nissan navit. A 407-hez képest viszonylag kevés viszonyítási alapom van navi ügyben, céges utakra szoktam Mondeoval, Passattal, vagy A6-al menni, de azok is csak félig-meddig összehasonlíthatóak a 407-el, mert a Ford, a VW és az Audi új, a 407 meg már 5 éves elmúlt. Nekem igazából a PUG navival semmi bajom nem lenne, ha ismerné a fizetős utak/autópályák fogalmát, meg ha kicsit több POI lenne. Bár az inkább a térkép hibája, nem a programé, de az egyszeri felhasználónak a kettő egy és ugyanaz. Azért az vicces, hogy ha nem akarok autópályázni, akkor elő kell vennem a mobilom és bekapcsolni a Navigont.

 

Viszonyt egy dolgot nem értek kristálytisztán. A Navteq térképeit részben, vagy egészében használják más naviszoftver gyártók is, ott miért ismerik az autópályákat? És ha ott igen, a PUG-nak készült térképeken miért nem? Vagy esetleg adhatnának ki egy ingyenes konvertert, hogy a normális Navteq térképeket át lehessen kódolni olyanra, amit az autó rendszere is tud kezelni. A fejlesztők sem csinálják másképp, amikor ugyanazt a szoftvert több platformra is kiadják: Átkódolnak.

Előzmény: Zolysys (18145)
Hundred80 aug. 5. Creative Commons License 18146

Sziasztok. Kérdezném a hozzáértőket, hogy 1.6 hdi 2000 fordulat körül kicsit akadozik + fekete füst a fölött viszont rendesen megy  volt regenerálás  (gépre rakva) de 1 óra mulva ugyanaz ujra részecske szürő hiba,kérdésem az lenne érdemes tisztitatni vagy letiltatni vagy venni kell 1 újat? Ja és volt emellett olyan hangja föleg gázadásnál mint mikor a sima dizelem porlasztoi haldokoltak.

A kijelzők beépitve majd dobok fel képet, belül csiilivili csak a segge füstöl )

Zolysys aug. 5. Creative Commons License 18145

mert mint tudjuk a 407 be nem lehet berakni mivel 2 DIN es rendszer :)

Viszont egy kérdés: Néztél már meg pl Niss QQ navit? na az a borzalom.... :)

Előzmény: Hun_Fighter (18144)
Hun_Fighter aug. 5. Creative Commons License 18144

Ng4-ről szó sem volt eddig... :p

Előzmény: Zolysys (18143)
Zolysys aug. 5. Creative Commons License 18143

Szerinted nem tudom ?:):):)

Gyere el nézd meg az NG4 -t .. le fogsz döbbenni :):):):)

Navigációs cím bevitele hanggal... :)

Nos ?:)

másik: az RT3 nak jobban meg van írva a hangutasítása. Nagyobb a "befogadó képessége"

Azaz hanem pont ugy mondod ahogy kell attól tudja értelmezni.. Az RT4_5 kissé hegyezett :S

Előzmény: Hun_Fighter (18141)
ricnagy aug. 5. Creative Commons License 18142

Gondolom... ;)  Kereslek!

Előzmény: Zolysys (18140)
Hun_Fighter aug. 5. Creative Commons License 18141

Az enyémben is van hangutasítás funkció (RT5 VipCOM), de azzal aztán sokra lehet menni, mondhatni használhatatlan. Először is az utasításkészlete nem csak hogy csekély, de nem kifejezetten azokra a funkciókra hegyezték ki, amit az ember napi szinten használ. Kérdezd csak meg az autótól hangutasítás módban, hogy "What can I say", azaz mit mondhatok? Ekkor kiadja, hogy milyen utasításokat lehet adni.

Másrészt pedig a beszédszintézis is... khm... egyszerű. :)))))

 

Szóval arra kár villantani bármit is. :D

Előzmény: Zolysys (18136)
Zolysys aug. 5. Creative Commons License 18140

Ha elhozod rakunk bele másik szög érzékelőt és megnézzük.. ha gondolod..

Előzmény: ricnagy (18139)
ricnagy aug. 5. Creative Commons License 18139

Néhányan azt is mondták, hogy ha a bajuszkapcsolók funkciója megegyezik akkor bármilyen XT számú egység beszerelhető de az immo vagy engedi az indítást vagy nem. Kicsit elbizonytalanodtam....  :)

Előzmény: Zolysys (18138)
Zolysys aug. 5. Creative Commons License 18138

COM2000 is kérdés ugyan az e a szögérzékelő

Előzmény: ricnagy (18137)
ricnagy aug. 5. Creative Commons License 18137

Üdv!

 

A COM2003 Valeo gyártmány :(

Előzmény: Zolysys (18126)
Zolysys aug. 5. Creative Commons License 18136

RT3 hangutasítás - RNEG????- No!!

Rneg felbontása : 480x234

RT3 felbontása:    480x234

 

Most te jössz :):P

Előzmény: gun111 (18135)
gun111 aug. 5. Creative Commons License 18135

RNEG: élesebb kép, nagyobb felbontás, sokkal szebb hangzás, mint az RT3, gyorsabb navigálás. :-)

 

Nekem pl. nem fontos sem a kamera, sem a videobemenet, a hangzás viszont annál inkább, ezért cserélem az RT3-at valami másra... Egyelőre RD4 van bent, igaz Moo? :)

 

Előzmény: Zolysys (18134)