Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tomma407 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 20259

Szia! Valószínűleg regenerálja a fapot! Mindig üzemi hőfokon csinálja! Úgy tudod leellenőrizni hogy megfogod a külső tükrödet! Mert mikor regenerál akkor bekapcsol az ablakfűtés is! Sokan csinálják azt hogy a visszapillantóról húznak le egy kábelt és tesznek rá egy ledet hogy lássák mikor regenerál! A lényeg hogy mikor regenerál ne állítsd le a kocsit! És ha sokat csinálja akkor valószínű el van tömődve a fapod és nem tudja rendesen kitakarítani azért csinálja sokszor! 

 

Előzmény: Dexter537 (20258)
Dexter537 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 20258

Üdv mindenkinek.

 

Nem rég vásároltam egy 407-et , 140 ezer km-el 2.0 hdi 136 loval. Miután megvetem azt tapasztaltam h rángat a motor ezt a hibát úgy heti egyszer csinálja.  Az úgy történik h mar meleg motornál 2 ezres fordulat alatt vehető eszre a legjobban akkor érződik h nem egyenletesen megy a kocs Ha alapjarton hagytam a kocsit akkor a fordulatszám alapból ezer alatt van egy kicsivel de viszont mikor ez a hiba előjön akkor 1000 és 1500 fordulatszám közt ugrál. Mikor az első alakalom megtörtént akkor azonnal hívtam a haveromat és teljes diganoztikat végeztünk vele és nem kaptunk semmilyen hiba kódot. Azt gondoltuk h valamiféle szűrő dugalas miatt lehet. Azután megvolt a kötelező olaj csere és minden szűrőnek a cseréje Pollen, olaj, levegő és üzemanyag szűrő csere. Egy hétig nem is volt semmi gond de azután újra előjött ez a probléma. Minden esténél mikor csinálta változó idejű volt, volt amikor csak 5km-en keresztül de volt amikor 10km-en keresztül de volt h 5km-el kevesebb ideig is csinálta és minden esetben magától megszűnt a jelenség. Viszont mikor ezt a hibát csinálja és én eközben kihuzatom akkor szépen egyenletesen pörög fel a 

fel a motor es nem veszek eszre semmi fele egyenletelen motor mukodest. Ha valaki talakozott mar ilyen dologal akkor ayt kerem jelezze nekem. 

 

Tippeket es valaszokat elore is koszonom..

nsxtom Creative Commons License 2015.11.04 0 0 20257

Köszi.

elvileg jól át nézzték a a zuglói gablinibe. elvileg

olaj csere most lesz jövö héten,szűrőkel együtt. 10-15 km  dobnám ki az olajat. 

váltóba olaj csere?ebbe kell? mert az elözö tulajnak azt mondták ,hogy nem kell.

bár ő állítólag részben lecseréltette.

Előzmény: BmS1 (20255)
nsxtom Creative Commons License 2015.11.04 0 0 20256

Kösz szépen

Előzmény: Zolysys (20253)
BmS1 Creative Commons License 2015.11.03 0 0 20255

Ritkán írok ide, de a 2,7 dízelhez:

 

(Először is gratula, most nekem is 407 Coupe-m van, igaz, benzines)

 

Szóval: a szóban forgó 2,7-es CR dízelt egész sor járgányba  (a PSA gyártmányokon kívül Jaguar S-XF-XJ, Land Rover Disco3, Range Rover Sport, Ford Territory, stb..) beépítették. Lion V6 néven is közismert motor, a "dízelmámor" gyümölcse.

 

A paraméterei nagyon kellemesek, a Citroen C6-ban pl. nagyon elbűvölő, a Disco3 nagyon masszív tömegéhez már (szvsz) kicsit kevés.

 

Óvd az autót, ne hajtsd ki a lelkét, mert a motor nagyjavítása (gyakorlatilag) pillanatnyilag (ésszerű áron) nem lehetséges.

Alapvető, elemi alkatrészek (túlméretes dugó, csapágysor, stb....) nem hozzáférhetőek. Nagyon sok a motorhibával küzdő autó, amit ráragasztanak a gyanútlan vevőre, nem egy ilyen esettel találkoztam.

 

Elvileg gyári felújított (?) motorhoz hozzá lehet időnként jutni bruttó 2,6 MFt környékén.

 

Szóval: gyakori, minőségi olaj cseréje, jobb lábat ne nagyon erőltetni, még nem üzemmeleg motort különösen óvni. szvsz.

 

Lehet, hogy sokak nemtetszését kiváltja amit írok, mégis ez a helyzet.

 

üdv.

Előzmény: nsxtom (20250)
dx man Creative Commons License 2015.11.03 0 0 20254

Milyen hangja van a turbódnak hidegen és kb. mióta?

Előzmény: Hun_Fighter (20248)
Zolysys Creative Commons License 2015.11.03 0 0 20253

public.servicebox.peugeot.com/ddb/

Előzmény: nsxtom (20250)
Zolysys Creative Commons License 2015.11.03 0 0 20252

120 körül ha jól rémlik

Előzmény: gregcomrade (20251)
gregcomrade Creative Commons License 2015.11.03 0 0 20251

Azért kiváncsi lennék, mennyit kérnek márkaszervízben egy lapát törésért. Amikor megvettem az autót azzal kellett kezdenem. Kb 16 órámba telt. Utólag nem vészes de nem szeretném megint megcsinálni. Viszont 20000 Ft-ból megúsztam!

nsxtom Creative Commons License 2015.11.03 0 0 20250

Helló sziasztok.

Segítség kénne  nekem.

vettem 407 kupét,2.7hdi. de nincs hozzá magyar nyelvű  könyvem.

honnan lehetne letölteni?

egyébként a tipussal mi a tapasztalat?2008-as, állítólag 163000km van benne.

Hun_Fighter Creative Commons License 2015.11.03 0 0 20249

Én nem állítgatom. Be van lőve 23 fokra, 2 zóna opció kikapcsolva (majd én tudom, hogy a zasszony mit akar a jobb 1-en :) ), ennyi. Egyelőre nincs lapáttörésem. Kipp.kopp...

Előzmény: 407fan (20244)
Hun_Fighter Creative Commons License 2015.11.03 0 0 20248

Újságot mondok: Még csak regisztrálva sem vagyok a f@szbúkon... :)

Ettől függetlenül ritkábban jövök, mert sajnos mindenhová ritkábban megyek, meló és meló és meló. amikor nem meló, akkor család. Pedig meg kéne valakivel nézetnem a turbómat, mert van egy kis hangja hidegen, nem akarnám, hogy nagyobb gebasz legyen. Meg aztán jó kis közösség van itt elvileg, de hát ez van.

Előzmény: 407fan (20224)
407fan Creative Commons License 2015.11.03 0 0 20247

Igen, ez a bejövő levegőkből keveri ki a megfelelő hőfokot. Most csak zavaró, de télen elég bosszantó lesz majd, amikor dől be a minusz 20, nyáron meg a plusz 60 fokos levegő, mert nem tudja az automatika állítani a lapátokat. A javítása horror, gyakorlatilag a teljes autóbelsőt ki kell venni elölről, hogy hozzáférj a fűtésboxhoz.

Előzmény: teveful (20245)
teveful Creative Commons License 2015.11.03 0 0 20246

Én így vettem, nem tudok nyilatkozni...

Előzmény: 407fan (20244)
teveful Creative Commons License 2015.11.03 0 0 20245

Ez a fűtő levegőt tereli? Azaz nem annyira komoly a gond, csak zavaró? Ma asszony kocsijával jöttem dolgozni, nehogy valami gond legyen de a sejtésem az, hogy túlparáztam akkor...

 

Azt szeretem, ha autó vásárlás után átnézi az ismerős szerelő, rendbe teszi, utána nyugodt vagyok. Most ez az átnézés elcsúszott jövő hétfőre, addig még aggódom kicsit... :)

Előzmény: gregcomrade (20242)
407fan Creative Commons License 2015.11.03 0 0 20244

Üdv!

Sokat olvasom itt azt a átkozott fűtés terelő lapát törést. Szeretnék egy tanulságos felmérést itt elvégezni, hogy együtt rájöhessünk, hogy mi lehet az oka, vagy mit tehetnénk, hogy elkerüljük a bajt.

Van egy ismerősöm, akinek az állandó vezetés közbeni tevékenysége, hogy folyamatosan állítgatja az automata klímát. Indulás után felveszi maxra, majd amikor már kiveri a veríték, akkor leveszi minimumra. Pedig a maxra állított fűtés nem csinál hamarabb meleget (mert nincs motorhő), csak nem kapcsol ki 22-23 foknál. Én magam alig nyúlok a hőfokhoz, 22 fokon tartom állandóan, így télen-nyáron kellemes a beltér.

Szerény véleményem szerint az állandó állítgatás nagyon megviseli a lapátokat. Egyrészt rengeteget mozognak feleslegesen, másrészt a hirtelen változó hőmérséklet megridegíti a műanyag lapátokat, így azok anyaga megöregszik és kész a baj.

Vagyis a felmérés: akinek van-volt lapát törése, az az állítgató tipushoz tartozik? Én nekem még eddig minden rendben (kop-kop). Ha kiderülne ebből a kicsi felmérésből, hogy a sok felesleges állítgatás összefüggésben van a meghibásodással, akkor megvan a megoldás erre a bosszantó és drágán javítható, de elkerülhető problémára.

Zolysys Creative Commons License 2015.11.03 0 0 20243

Csörögj rám.

Előzmény: tdaka (20239)
gregcomrade Creative Commons License 2015.11.03 0 0 20242

Terelő lapát törésed van. Típus hiba. Az enyém is ilyen volt. A lábam szét égett, anyuka meg fázott.

Előzmény: teveful (20241)
teveful Creative Commons License 2015.11.02 0 0 20241

Sziasztok,

 

A friss 1,6 HDi-ről annyi fejlemény van 3.000 km után, hogy egyrészt ereszt az egyik tűzkarika, másrészt vezetés közben a jobb lábam külső oldala, ahol hozzáér a középkonzolhoz (lábszár magasság) meleget érez. A kézmelegnél melegebbet, szinte forró a műanyag? Tapasztaltatok ilyet? Hétfőn megy szerelőhöz a gép (vezérlés, tűzkarika, meg még ami kiderül), jó lenne tudni, hogy addig merjem használni, vagy vonatozzak...

Zolysys Creative Commons License 2015.11.02 0 0 20240

Adatlapomon elérhetőség

Előzmény: tdaka (20239)
tdaka Creative Commons License 2015.11.01 0 0 20239

Drága "oroszlános" társak!

Tud valaki Budapesten olyat, aki RT3 navigációt magyarosít, és szerel? Friss szerzemény az autó, és a CD-t nem veszi be, valamint hollandusul ír ki mindent... Választ előre is köszi, 

Tibor

Zeemut Creative Commons License 2015.11.01 0 0 20238

Sziasztok!

 

Kedves 407-es Társak, egy kis segítséget kérnék Tőletek az 1.6 HDI-mmel kapcsolatban.

 

Az autó közelmúltja a következő: az előző tulajdonos összetörte az autót, blokkot cseréltek (a kereskedő állította, hogy teljes motort - emiatt vettem meg), és sajnos eladásra összegányolták (9 hónap után széthullott). Emiatt a következők történtek

  • motorgenerál (új turbó, új porlasztók, új dugattyúk, hengerfej síkolása, csapágyak, szelepek)
  • FAP fizikálisan és szoftveresen is eltávolítva, EGR kikódolva

A motor alapjárata jó, egyenletes, nem kormol, nem füstöl. Viszont mikor megyek vele kb 2700RPM-ig mintha nem lenne turbónyomás, aztán az autó meglódul, de le is tilt egyből túl magas turbónyomás végett. Csináltam néhány mérést, és alacsonyabb fordulatnál egész lassan épül a nyomás, aztán 2700 felett hirtelen 2.5bar nyomásig érünk el, ott meg túl magas érték miatt letilt az ECU, és alaphelyzetbe állítja a VNT-t.

 

A VNT-t a szelep jól vezérli, vákuum van, pálca mozog (de biztos, ami biztos, nyomásvezérlő csere). Nem segített.

Beszívó ág tiszta, új szűrő, teljesen átjárható.

Kipufogó ág tiszta, katalizátor tiszta.

Autószerelő(k) javaslatára légtőmegmérő csere történt. Nem segített.

 

Van esetelg ötletetek, mit tehetnék még? Hol lehet még hiba?

 

Előre is köszönöm a javaslatokat!

 

Zoli

László Kern Creative Commons License 2015.10.27 0 0 20237

Gondoltam. Köszönöm szépen a gyors választ! Szép estét! 

Zolysys Creative Commons License 2015.10.27 0 1 20236

BT modul, vezetékköeg és fiatalabb verzójú RD4 rádió :) csak ennyi.. jah meg ezek feltanítása :)

Előzmény: László Kern (20235)
László Kern Creative Commons License 2015.10.27 0 0 20235

Sziasztok! Ma hozzájutottam egy javított szériás kijelzőhöz ami tudja a bluetooth funkciót. Na most az autó eredetileg nem tudott ilyet és a kérdés az lenne, hogy kell-e ehhez még valami más? A mókus akitől vettem azt mondja, hogy csak tanítani kell a kijelzőt és erről van egy videó a youtube-on. Nos, én se videót nem találtam, se mást. Amúgy a kijelző minden más funkciója működik csak ennél nem csinál semmit. Help! Please! 

gregcomrade Creative Commons License 2015.10.26 0 0 20234

Ez csak hobbi, ettől tudok ki kapcsolni.

Fűtésszerelő vagyok

BmS1 Creative Commons License 2015.10.26 0 0 20233

Mi a szakmád?

Én precíziós (0,001 mm pontosságú Mitutoyo, Etalon, TESA... stb) műszerekkel dolgozok a járműiparban, tudom értékelni a precíz munkát.

 

Mégegyszer gratulálok.

 

üdv

Előzmény: gregcomrade (20230)
raider Creative Commons License 2015.10.25 0 0 20232

A TS850 nagyon jó választás, most is van az egyik családi autón, és az elődje is  (TS830) volt a sajátomon, mindkettő remekül teljesít/ett.

Előzmény: gregcomrade (20226)
gregcomrade Creative Commons License 2015.10.25 0 0 20231


gregcomrade Creative Commons License 2015.10.25 0 0 20230

Köszi BmS1! Az a gép és kazán 13 hónap...

Ja és nem tudom valaki járt már úgy mint én, de egy hónapja mindig elfogy a hűtő víz. Legjobban menet közben. Aztán ma feltünt, hogy a tűzfal vizes, és a fűtő radiátor egyik bekötési pontjánál az ó gyürűnél csöpögött. Azért megnyugodtam, mert kezdtem attól félni, hogy nagyobb a baj.

Most ezt építem:

 

 

Előzmény: BmS1 (20229)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!