Arra gondolsz, hogy az M8-M4 tengely miatt leesne az MC-ről? Asszem majd csak akkor, ha a 4-es télleg M4 lesz. Mert addig az M3-at fogják használni SZVSZ, és így az M8 nem biztos, hogy segít. Mire a 4-es M4 lesz, az unokáink is vénemberek lesznek.
Habár... Azt hallottam / láttam a tévében (?) hogy a kormány fel akarja gyorsítani az állami beruházásokat, hogy ezzel munkahelyeket teremtsenek, picit élénkítsék a gazdaságot. Nos szerintem az útépítésre gondoltak, mi egyéb lehetne?
kéne hamahama M8 azt azért egy pici kamiontömeg leesne m0d-ről. na meg azért sürgetném azt az m0é-t is... mert basszus ha az m0d balesetes se ki se be azon a halálszakaszon...
OFF: buliból hazafele nem is rossz ötlet.. csak nehogy ne vegyen észre a kamion :D
kb 8 éve hallottam olyanról, hogy a tag totál részegen azt sem tudta merre van, tájékozódás gyanánt rátévedt a Déli-Pu - Kelenföldi Pu. közötti vv. vágányai közé, majd hátulról jött a V43-as gépmenet... A tagot meszelni kellett, nem brunyált többet a közlekedési létesítményekre...
31 es 11,5 tonnás kiírásban most nincs benne a maglódi elkerülő?? Mert szabtervükben benne van. És elég necces az a belterület határában lévő szakasz mert egymás hegyin hátán van a spar, plus, (tervezett lidl), benzinkút csp, valamint belerondít a képbe a 3111 sz. ök út is, ami baszott kedvezőtlen kialakítású... ráadásul a temetőnek is onnan a bejárata, ami tovább nehezíti a helyzetet, nem beszélve 45° os szögben érkező lakóutcáról...
Fenét. A karbamid vizes oldata AdBlue néven az Euro5-ös kamionok alkatrésze... Szal nehogy az útra brunyálj, amikor az AdBlue tartályba sokkal kifizetőtőbb...
Jászberény épülő DK-i negyed elkerülőjénél is van egy okos tábla, ami 2009 nov 1-i befejezést hirdet. Mentem 3 kört a kf-ben, azt hittem rosszul látok.
nade az a következő etapra (ÉKi cikkely) vonatkozik...
a zöld alapú táblán az M5 felé mutató irányt zölddel lefestették/matricázták)
a narancs alapú táblán(tranzit) az irányt gyömrő helyett maglód felé módosították...
(a "maglódon keresztül" kissé túlzás, mert a 31es maglód 6árában megy el (mint a 4es monor 6árában), bár kétségtelen, hogy egyre hosszabb szakaszon épül befele...
nemigaz, hogy az M0K projektbe nem fért volna bele a kb. 3-4km hosszú maglód északi elkerülés...
(esetleg egy füst alatt a maglód déli elkerülést is berakhatták volna (az M0 ecseri csp-tól maglód-gyömrő között vezetve a 31es-ig...)
Csináljunk wellnes autópályákat! Melegvizes kutakból szármezó csővezetékek segítségével fűtsük az ótópályákat! A komplex pihenőkben meg lehetnének a wellnes száálodák. :D :D
Jászberény épülő DK-i negyed elkerülőjénél is van egy okos tábla, ami 2009 nov 1-i befejezést hirdet. Mentem 3 kört a kf-ben, azt hittem rosszul látok.
Amerre én járok (Ócsa->5.út kf) van 2 kanyar, mindkettő 40-es táblával. Első simán vehető 80-al, második 40 alatti. Kellett 4-5 alkalom, hogy megtanuljam, csak nehogy összekeverjem egyszer :)
Monor, Pilis környékén a négyesen is kicserélődtek a hatvanasok hetvenesekre. Úgy látszik idén ez a divat. A 405-ön viszont továbbra is zavaró a tök egyenes, jöl belátható kereszteződésekben a 20 méteres 70 tábla. Főleg úgy, hogy 90kmh-s korában a seb. korlátozásoknak nyoma sem volt. Bezzeg egy nem belátható kanyarban, ahol a trakeszok sprintelnek keresztbe semmi figyelmeztetés sincs.
HLaci: Sülysápon Józsi az úthengerrel nem jutott túl messze. Ez a kb300m tényleg rossz állapotban volt, de előtte/utánna a két vasúti átjárónál a borzalmas kanyarokra már nem jutott aszfalt, viszont a bazi útfelújítós táblára volt pénz...
A Zsámbok-Tóalmás út nagyon jó lett. A Kóka-Zsámbok egynyomú út szélesítését földgyalukkal pont a nagy havazáskor kezdték el.
"az a transheat nevű jószág ammóniumot meg nitrátot tartalmaz, ebből nem nehéz rájönni, hogy ammóniumnitrát :-)))"
Magyarul műtrágya. :))) Betont kikezdi? Aznemjó, pedig ammónium-nitrátot nem nehéz beszerezni. Gondolom gélesítik meg minden, hogy a robbanási hajlama egy kicsit csökkenjen.
A CaCl2 nem csodálom, hogy csípi szegény kutya talpát, nem is értem, hogy az mirét jó alternatíva. A Ca-foszfátot kéne kipróbálni.
Amit még hallottam korábban, nem tudom hogy mennyire igaz: karbamid. Sajnos valszeg az se olcsó... :(
a kalciumkloridot próbálgatom, otthon a lépcsőre jó lenne, de a kutyának csípi a talpát (jobban csíp, mint a só).
az a transheat nevű jószág ammóniumot meg nitrátot tartalmaz, ebből nem nehéz rájönni, hogy ammóniumnitrát :-))) tapasztalatom szerint ez oldja leggyorsabban a jeget. de sajnos a betont is.
a vinasz fantázianevű lószar érdekelne, már megörültem, amikor a google kidobta, hogy ezervalahány forintba kerül, de jobban elolvasva kiderült, hogy ez csak a vinasz takarmányozási célú felhasználásáról szóló szabvány listaára :-(
úgy látszik, néhány marginális jelentőségűnek gondolt hivatalt nem vettek be biszniszbe (versenyhivatal, munkaügyi felügyelet).
amikor az alagútfúrók elvágták a barackfák gyökerét, már vártam, hogy a pálinkafőzők szövetsége is protestálni fog, de a miniszterelnök megérezte a veszélyt és császárkörte képviselőt bevette a buliba :-)
Úgy tudom, minden bűntetés viszi lejjebb az árat, csúszás detto. És egy esetleges tárgyaláson is jól jön a "Akarsz még egy munkaügyi ellenörzést?" alkupozíció.
a 31es péceli és gyömrői leágazásánál lévő táblákon lemázolták az M3/M5 felé mutató feliratokat, ill a tranzitirányt az M0 felé mutatásra módosították...
Amerre járok, van egy kanyar, amibe először "na persze, 60-as tábla, biztos" felkiáltással mentem be. Hát, kapaszkodtam a kormányba, mire ki sikerült jönni a túloldalon. :-)
Idén levették, most már nincs korlát... (Meg két másik 60-as táblából 70-est csináltak.)