A motor 2.5 tds 143le. 105kw.Nagyon szépen jár, nem fűstől nem eszi az olajat, erős nyomatékos motor.Az ára.:130.000.Komplett csak be kell szerelni. Adagoló turbó, generátor,önindító,5+1 sebességes váltó....Ha érdekel: bmw525tds7@freemail.hu emailra írj.
Hi Jack-et szeretnék venni (eredetit), felni adapterrel együtt. Tudtok ajánlani egy boltot ahol ez megoldható? Emelőket még csak-csak találok is, de adaptert sehol sem látok hozzá:(
Az utóbbi időkben volt egy pár meleg helyzetem ahol nagyon elfért volna. Szerencsére a difizárak kimentettek, de necces volt, hogy a kínzásban bírják-e a féltengelyek.
Szeretnék venni egy terepjárót. Vidéken közúton A pontból B-be eljutni, szőlőbe, illetve ami a legfontosabb, hogy a csak traktorral megközelíthető barackos ültetvényemhez el tudjak vele kászálódni a hegyen és a szerszámok is beférjenek. Nincs szükségem csillivilli hobbi terepjáróra. Nekem egy megbízható igásló kell. Sok pénzem nincs sajna rá (kb. max. 700000 Ft). Lehetőleg valamilyen hosszított változat legyen, mert szükségem van a rakodó térre. Max. 2500 cm3-es legyen. Egy igazi terepjáróra van szükségem vidéki teerpjárásra és munka autónak. Tudom, hogy a pénz, amit rá tudok szánni az nem sok, de sajna ez van. Én személy szerint a Mitsubishi Pajero wagon-t nézegettem, de nincs tapasztalatom a terepjárókkal kapcsolatban. Ezért kérnék tőletek tanácsot segítséget, hogy egyáltalán miket nézegessek, keressek. Egyszerű legyen, nem kell klíma, sem sok elektronikai kütyü, "csak" kapcsolható összekerék, diffi, felező.....megbízható konstukció, sok és olcsón hozzáférhető alkatrész.
... a szabadonfutó jobb- és baloldali kerékagyakat állítsa "LOCK" állásba. Ezt a kapcsolást a jármű álló helyzetében vagy menet közben egyaránt el lehet végezni...
Szia.Mára már ,elértük,elérték,hogy a terepjárós ne egy megtűrt állatfajta legyen a mentéseknél,végre már hívnak is.De erre már léteznek szervezett kiképzett terepjárós alakulatok,a katasztrófavédelemnél.és a polgári védelemnél.PL az Óbudaiönkéntes polgárivédelmi egyesületnek van ,kiképzett egysége.Régebben a Terepjárós egyesületek szövetségének volt ,vagy van katasztrófavédelmi szekciója,nem tudom működik-e még a szövetség,nagyon régen alapítottuk.Én is úgy gondolom,hogy aki teheti segítsen.De ha valaki egyénileg megy segíteni,valószínűleg a költségei őt magát fogják terhelni,ha nem is végig ,de az első három napban biztosan.Abba is bele kell gondolni,hogy aki segíteni megy az ne az ottaniakat terhelje.Tehát kaja,pia,üzemanyag,sátor, ruha ,mentőfelszerelés legyen készenlétben.
Mint a jappán trágyahordók, ebben sincs középen difi. Csak zárt összkerék van, differálni tudó összkereket nem tud. Tulajdonképpen az állandó hátsóhajtáshoz zárhatod fixen hozzá az elsőt, oszt ennyi.
Viszont jöjjön egy komoly dolog is: árvíz. Nemrég kaptam levelet egy katasztrófavédelmis kollégától, hogy nagyon kéne a segítség a baranyai Duna szakaszhoz, mert már most látszik, hogy hiány van emberből és felszerelésből egyaránt. Sokat elárul a helyzet súlyosságáról, hogy az önkéntesek számára kiadott munkák között az alábbiak szerepelnek: homokzsákot pakolni, embereket-állatokat menteni, kitelepíteni, adott esetben kimenekíteni.
Bár gondolom hivatalosan nem kérik/kérhetik, de a helyszínen lévő terepjárók életet menthetnek idén is (mint 2010-ben), főleg ha megint szakadnak a gátak és gyorsan kell cselekedni (pl. emberek és felszerelés mozgatása) - ebben az állami gépezet nem túl erős. Ahogy az önkéntesek koordinálásában sem, szóval ha esetleg össze tudna állni egy több járműből álló csapat szombatra-vasárnapra (ekkor várják az árhullám tetőzését), akkor hatékonyabban tudnánk segíteni. Ha csütörtök estig lennének jelentkezők, akkor lezsíroznám a Katasztrófavédelemmel, hogy tudjanak rólunk és tervezzenek velünk - már a szimpla lapátolás is nagy segítség lenne, de valószínű, hogy a terepjárókra szintén nagy szükség lesz.