Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gabika3375 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 7627
Nem kifolyik a váltobol,hanem a válto belsejében valamelyik tömitésnél vagy dugattyunál enged el.
Előzmény: A.H.A (7626)
A.H.A Creative Commons License 2010.10.20 0 0 7626
nem nagyon látok sehol olajfoltot...
Előzmény: gabika3375 (7625)
gabika3375 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 7625
 Belsö mechanikus hibára gyanakszom. Valahol szökik az olaj ezért teszi vészfokozatba  
Előzmény: A.H.A (7624)
A.H.A Creative Commons License 2010.10.20 0 0 7624
vagy valakinek valami ötet? mechatronic vagy wandler hiba?
A.H.A Creative Commons License 2010.10.20 0 0 7623
szia bonesteve, látom te szerelő vagy, nincs véletlenül így látatlanba valami véleményed erről a hibáról?
A.H.A Creative Commons License 2010.10.20 0 0 7622

Mnnna végleg letiltott a váltó. BMW E65 730d a kocsi.

 

Idáig kihagyott a váltó (hajtás) aztán egy rúgás hol kisebb hol nagyobb, a nagyobbnál néha ki is írja, leállítom pár percre és eltűnik. Sokszor ha megállok, még megállás előtt is csinálja de akkor alig érezhető.
Na most végleg kiírta a hibát, gyengébb is lett a kocsi, gondolom letiltott hogy védje a nagyobb károsodástól.

A kérdés, ismer valaki egy korrekt, megbízható, automata vátóhoz jól értő szerelőt, aki nem egyszer akar jól lehúzni, aki szeretné ha visszajárnák hozzá mert elégedet voltam vele? Előre is köszönöm ha valaki tud ilyet...

 

 

 

 

Hummer3 Creative Commons License 2010.10.19 0 0 7621
Hello
bossery Creative Commons License 2010.10.19 0 0 7620
Felreertettel. Nem azt irtam, hogy nem lett jo, hanem hogy neha csinal butasagokat...pl. Elozes elott odalepek, rogton visszavalt akar 2-t, majd megsem elozok, hanem maradok, ekkor kell neki jo nehany masodperc mire erzekeli es felvalt...addig mondjuk megteszek 2-300m-t kettesben 100-zal...vagy fekezeskor, mintha sportmodban lenne motorfekket hasznalva fekezek...de ezeket mint irtan neha csinalja csak...emiatt nem viszem vissza, hiaba garis, mert az megint hetek...mert inkabb a fizetos munkakat csinalja es amikor van kedve, ideje foglalkozik a garis autokkal ha vannak...nem mellesleg kozel 330ekm van az autoban...csodat nem varok mar, igy is atlagon feluli muszaki es esztetikai allapotu 12 evesen...
Előzmény: bonesteve (7619)
bonesteve Creative Commons License 2010.10.19 0 0 7619
Izé.

Ha öt hónapig tartott és nem lett százas, akkor konkrétan nullát ér a munkája.
Legyen szó bárkiről is.

Egy váltó ha megcsináljuk, akkor az jól működik.

Nincs olyan, hogy nem működik jól.

Persze megértem, ha mások a prioritások, pl. legyen valami ingyen, vagy olcsón.

De ha nem jó a váltó, akkor az a munka semmit nem ér.
Akár olcsó, akár drága.

Öt forintért nincs Forma1.
Előzmény: bossery (7618)
bossery Creative Commons License 2010.10.19 0 0 7618
olvasd el a hozzászólásaimat.....ha ráérsz időben vidd hozzá, előbb-utóbb megcsinálja, igaz nem drága, de nekem 5 hónapig tartott....és nem lett 100%-os, igaz, hogy szebben, finomabban vált mint azelőtt, de néha csinál bosszantó butaságokat....

Viszont elismert tény, árai a földön járnak, nem úgy kezdi telefonban, hogy 300000-től...mint a váltósok 90%-a....
Előzmény: Szabadbatthyany Béla (7616)
bonesteve Creative Commons License 2010.10.19 0 0 7617
Üdv,

Automata váltókkal foglalkozunk, a nehézségektől sem visszariadva.
Nincs lehetetlen, azt is megjavítjuk, amire más csak hümmög.

Keress meg, ha gondolod.

Előzmény: Drdnght (7605)
Szabadbatthyany Béla Creative Commons License 2010.10.18 0 0 7616
Halihó!

Korábban már kérdeztelek, hogy mi bajod van a Péteri szerelővel?
Az előző hozzászólásomban említett átmosást is Ő mondta nekem. Hozzám közel van, de eddig még nem voltam nála.

Üdv.: Béci
:-)
Előzmény: VÉNYOLC (7614)
Szabadbatthyany Béla Creative Commons License 2010.10.18 0 0 7615

Kedves Drdnght!
(Hű, de klassz neved van, még jó, hogy itt van ez a copy funkció!)

Én sem értek az automata váltókhoz, de annyit azért tudok, hogy az olajcserénél a szűrő cseréje vagy legalább az átmosása alapvető teendő!

Üdv.: Béci
:-)

Előzmény: Drdnght (7613)
VÉNYOLC Creative Commons License 2010.10.18 0 0 7614
Én azért elgondolkodnék az olajcserén, vagy legalábbis szintellenőrzésen. Ez az alap. Szint jó?? Ha nincs bent nívó, akkor elég macerás ellenőrizni....

Egy biztos, én Péteribe nem vinném:))
Előzmény: Drdnght (7613)
Drdnght Creative Commons License 2010.10.17 0 0 7613
Szia,

Igazad van, bar nem tudok sokat az automata valtokrol (szakszavakat biztos nem), de annyi vilagos, hogy az "olaj" fontos pont, es nagyon valoszinu, hogy segitene a csereje. Az alapjan amit eddig megtudtam viszont nem oldana meg a problemat veglegesen, javitsatok ki ha tevedek, de en ugy gondolom a problemat az okozza hogy az evek (es kilometerek) soran felgyulemlett fem "forgacs", ami a termeszetes kopasbol keletkezik, belekerul a valtofolyadekba. Nyilvan ez valamilyen modon szurve van, de gondolom a szuro (valami magneses szuresre tippelek) is veges. Amennyit eddig megtudtam a gond ott lehet hogy ez az uledek a valtofolyadekban eltomiti azokat a hidraulikus szelepeket amelyeken keresztul feltoltodik egy (nyilvan az amelyik tobbet van hasznalva) "nyomascella" (nem tudom igy hivjak-e) ami a "lamellaknak" nevezett kapcsolo tarcsakat nyomja ossze igy "kapcsolva" (mint egy mint a manualisban a kapcsolokerek) a megfelelo fokozatot. Azzal hogy az olajat kicserltetem, az uledek marad, sot a szelepek se tisztulnak ki, satobbi. Ezert szeretnem ha egy szaki szetszedne, atnezne es amit kell (de csak amit kell) kicserelne.
Előzmény: GalloG (7612)
GalloG Creative Commons License 2010.10.17 0 0 7612
Azt írod, hogy "aki azert olajcsere javaslaton kivul mast is tud". Az olajcsere már megvolt, és nem segített, vagy nem hiszel a hatásosságában?

Merthogy az automata váltó egyik legfontosabb része a tiszta és kellő mennyiségű olaj, így ha valaki elsőre azt javasolja kipróbálni, hogy cseréld le és nézd meg segített-e, akkor azt nagyon logikusan és helyesen teszi. Bármilyen váltó-rendellenességnél azzal kell kezdeni, ha régen, vagy sohase volt az olaj cserélve. Ráadásul a leengedett olaj is sokat elárulhat a probléma forrásáról...
Előzmény: Drdnght (7605)
Drdnght Creative Commons License 2010.10.15 0 0 7611
Hat az tenyleg messze van.

Van esetleg valami tipped hova vihetnem
Esetleg arrol hogy mennyire komoly a gondja, azon kivul hogy valtasnal rant, igazabol semmi egyeb baja nincs, illetve nem tudok rola.
Előzmény: gabika3375 (7610)
gabika3375 Creative Commons License 2010.10.15 0 0 7610
 Én nyugat-dunántulon lakom Szombathelyen
Előzmény: Drdnght (7609)
Drdnght Creative Commons License 2010.10.15 0 0 7609
mennyi az a messze?:)
Előzmény: gabika3375 (7608)
gabika3375 Creative Commons License 2010.10.15 0 0 7608
 Az a baj hogy messze vagy pedig megnézném
Előzmény: Drdnght (7607)
Drdnght Creative Commons License 2010.10.15 0 0 7607
Veresegyhaz - Budapest tengelyen szoktam mozogni
Előzmény: gabika3375 (7606)
gabika3375 Creative Commons License 2010.10.15 0 0 7606
Hol laksz helyileg?
Előzmény: Drdnght (7605)
Drdnght Creative Commons License 2010.10.15 0 0 7605
Udv mindenkinek,

Szeretnek tanacsot kerni, van egy volvo s80 -asom eleg kedves a szivemnek, sajnos viszont aisin-warner aw 55-50 -es valtoja mar beteg, nehezere esik a sima kapcsolas, es elofordult mar (bar ritkan) hogy "melle" kapcsolt.

Szeretnem megcsinaltatni, ugyhogy amire szukseg lenne az egy megbizhato szervizes, aki azert olajcsere javaslaton kivul mast is tud.
csaba123 Creative Commons License 2010.10.15 0 0 7604
Kösz a segítséget!
Előzmény: 409 (7603)
409 Creative Commons License 2010.10.14 0 0 7603

Nézd, leírtam hogyan működik. Ha hiszed, hiszed, ha nem akkor meg nem, a Te dolgod. Mondjuk ezek után nem értem, minek kérdezel???
Előzmény: csaba123 (7599)
gabika3375 Creative Commons License 2010.10.14 0 0 7602
Szerintem tedd át motorostol mindenestül
Előzmény: Krinnyi (7593)
napoli008 Creative Commons License 2010.10.14 0 0 7601
Ha a gazdaságos vezetés elveivel tisztában vagy akkor mindegy miben van a váltó. De a váltó szempontjából jobb ha mindig "D"-ben van.
Előzmény: brics (7600)
brics Creative Commons License 2010.10.14 0 0 7600
Ok!
Ez úgy van, hogy a fogyasztás csak attól függ, mennyire nyomom a pedált, akkor meg mindegy, hogy van a váltó?
Előzmény: napoli008 (7598)
csaba123 Creative Commons License 2010.10.14 0 0 7599
Köszi!
De nekem D-ben való indításkor is tud kattogni. Ha indítózok, akkor a relé lekapcsolja a belső ventilátort (meg biztos mást is), tehát valamit csinál. Indítani persze nem indít.
Kipróbáltam azt is, hogy D-ben rátekerem az indítókulcsot (tartom) és utána N-be teszem. Akkor N-be kattanva indít.
Ebből nekem az következik, hogy a P/N kapcsoló mégsem a relé testjét szakítja meg. Csak nincsen több relé!
Egyébként logikusan hangzik amit írtál, de egyelőre úgy tűnik, hogy én nem ezt tapasztalom.
Kösz! Csaba
Előzmény: 409 (7596)
napoli008 Creative Commons License 2010.10.14 0 0 7598
Mindig hagyd direktben! Esetleg ha sorompót kapsz és el kezdik ide-oda tologatni a vagonokat és azt látod, hogy ez hosszú művelet lesz, akkor esetleg tedd üresbe. Egyéb esetben felesleges és inkább ártasz vele a váltónak!
Előzmény: brics (7597)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!