A hiba tárban benne lesz átmeneti hibaként, ha a hiba nem áll fennt akkor egy idő után törlödik a hiba jelzés , de diaggal kiolvasható , valószínű még elő fog jönni.
Depollution System Faultymeg meg fogta magát és eltűnt. Gondolom észrevette hogy nem foglalkozom vele :D
De most komolyan hogy van ez? Van gy hiba beírja magát a memóriába és ott is marad, és ott is marad, akkor is ha a hiba csak egyszer fordult elő. Majd egyszer csak tűnik... Lehetséges, hogy ha x ideig vagy km-ig nem jön elő a hiba újra, akkor kitörli magát?
Mi is hasonló cipőben jártunk nemrég, a feleségem klíma nélküli autóját (Golf 4-es 1.4 16V) cseréltük le klímásra. Végül sok dilemma után egy Citroen C3-ra esett a választás, 1.6 16V, eddig nagyon bejött, annyira, hogy többnyire én is azt használom a nagy dög SW helyett (feleségem meg az SW-t, pedig eleinte ő sem szerette)... :-) Ha van egy kicsivel több keret az 500k-nál, akkor nagyon ajánlom a C3-at, és ahogy Zolysys is mondta csakis 1.6-os benzinessel, tulképpen annyit fogyaszt, mint az 1.4-es, de ahogy megy... :-) A miénk különösen jól felszerelt, tempomat, nyitható üvegtető, 6 lufi, alufelni, 4 tárcsafék, stb...
Szerintem ez egy meddő vita. Ez itt egy 407 fórum ahol erről a márkáról mondunk jót, rosszat. Szerintem mindenkinek van jó és rossz élménye aki ilyen típust vett, a lényeg hogy kinek hol van az a pont ahol föladja, vagy épp belenyúlt valami szarba. Egyébként a maga nemében a BMW sem rossz autó sem motorikusan sem kényelmileg. Megvannak a maga hibái, szerintem pont annyi mint bármelyik másik márkának. Attől senki sem lesz taplóbb mert BMW-t vásárol. Ha neki az tetszik és megvannak az anyagi feltételei, miért ne vehetne.
Jaj, most olvastam, hogy BMW-s voltál. Ez mindent megmagyaráz. A pökhendi, ész-osztó hozzáállásodat. Azokat igazi taplók használják, s a használat során el is hiszik, hogy attól valakik, hogy van egy BMW-jük. Pedig csak pénz kérdése. Nekem is lehetne, de nem lesz. Mert csak.
Borzasztóan sajnálom. Még nem tudom, hogyan fogok aludni az éjjel emiatt, de valahogy majd lesz. Amúgy nem hiszem, hogy sokan akarnak itt veled beszélgetni a szar 407-ről. Én biztos nem. De azért hajrá.
Szerintem se fáradt még el a 407 formája. Eléggé extravagáns ahhoz. Kb mint annak idején a Citroen DS 21-es, amit ha ma meglát egy nyálgép suhanc, eléggé beleremeg a lába. Vagy mint a Peugeot 404. A vezetési élmény utoljára talán a koporsó Opelben volt ilyen szenzációs. Az anyagminőség sem rossz, csak a tervezett elavulás(műanyag, gumi alkatrészek), meg az euro-4 hülyeségeit(FAP,EGR) kell kivédeni. Az olajcsereperiódust meg le kell vinni 10 ezerre, mint ahogy itt a mesterek mondják. Én 20 körül cseréltem, de viszont kimostam mindig teszkógazdaságos gagyi olajjal:) Most majd 10 ezernél mosom ki. 2x át lehet őbliteni, de még akkor is fekete lé jön ki belőle. Ezt egyik műhelyben sem szeretik mert időigényes, pepecs meló:) De megéri szerintem.
1,6 dieselt tekintve, iyen kevés fogyasztás mellett, ilyen jó menettulajdonságokkal rendelkező autó kevés van.