Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

almaata66 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 12897

A gond ott lehet, hogy ha új tárcsát és betétet raksz az autóba, a dugattyú visszakerül a gyári állapotába. Ha a karmantyú kinyúlt akkor a dugattyú alja elrozsdásodott a bejutó kosztól sótól. Ez a rozsdás rész már a belső tömítésen belül lesz ami a fékolajat tartja a helyén. szerintem néha ellenőrizd a fékolaj tartályban a folyadék színét és ha rozsdásnak tűnik valószínűleg cserés a dugattyú és a karmantyú.

Ken_Block Creative Commons License 2015.02.11 0 0 12896

Ha nincs relative sokat használva, meg normálisan van használva egész sokat kibír, csak egy adott idő után már ajánlott cserélni őket. Sógoromnak ez már nagyon gyászosan néz ki, csak nem láttam még eddig.

Előzmény: Relaxvideo (12895)
Relaxvideo Creative Commons License 2015.02.11 0 0 12895

Azért 10 évet kihúzott a 2 tárcsa :)
Azóta nem jött elő, de nem is mentem csak 5km-t.

Előzmény: Ken_Block (12894)
Ken_Block Creative Commons License 2015.02.10 0 0 12894

Kalos betegség. Sógoromnak még nem ragadt be, de a tárcsa egyik fele szemmel láthatóan sokkal jobban el van most már kopva(csere érett).

Relaxvideo Creative Commons License 2015.02.09 0 0 12893

holnap tárcsacsere, tavasszal úgyis esedékes lett volna..

köszönöm

Előzmény: wector81 (12892)
wector81 Creative Commons License 2015.02.09 0 0 12892

Beragad időnként a féknyerged. Érdekes, én is a jobb oldalival jártam így. Ideig-óráig lehet rajta segíteni, kerék le, pofák ki, nyereg gumi gyűrűje alá nagyon vékony injekciós tűvel kevéske fékolajat fecskedezni, majd vízpumpa fogóval a fék gyűrűjeit visszanyomni. Egy ember ül a kocsiban, finoman rálép a fékre, hogy a gyűrűk kinyomódjanak, közben enyhén rátartani a fogóval, nehogy... Aztán fékről lelép, fogóval gyűrűk visszanyom, ezt eljátszani párszor, míg érezhetően meg nem járódik. Aztán az egészet összerakni és menni vele még úgy...20-30ezer km-t. Aztán jöhet a felújítás, mert sajna előbb-utóbb menthetetlenül berohad... Enyém is azóta "jó", néha hallok enyhe ciripelést, nyekergést a jobb eleje felől, de nem fogja, és nem ég, nem ráz. Természetesen vizsgán így nemigen megy át, mert a tárcsa ha egyszer felhevült olyan állapotúra, hogy rázza a kormányt, az már nem lesz jó, utána is rázni fogja fékezéskor. Úgyhogy én is most vizsga előtt felújítom majd a féknyergeket és kap új tárcsákat-betéteket.

Előzmény: Relaxvideo (12890)
almaata66 Creative Commons License 2015.02.09 0 0 12891

Talán a féknyeregben a dugattyú nem húzódik vissza. Az, hogy mennyibe fáj az a hibától és tőled függ....

Előzmény: Relaxvideo (12890)
Relaxvideo Creative Commons License 2015.02.09 0 0 12890

üdv,

sajna a Kalosom bizonyos időnként elkezdi rázni a kormányt. Sima úton is.

A hangja is erősebb lesz, már-már traktorszerű. Aztán pár perc múlva abbahagyja.

Olajszint, gyertyák rendben, vezérműcsere tavasszal volt.

Műszaki is, ahol átvizsgálták a futóművet, cseréltek gömbcsuklót és stabi. pálcát is,

mivel volt enyhe futóműkotyogás. Tavasszal esedékes a féktárcsa csere is - ezt mondták.

A gumisom szerint, ezt a téligumit a következő szezonban már ne használjam.

 

De azt nem gondoltam, hogy tavaszig nem húzom már ki:

szombaton egy 20km-es út után az utastérben már éreztem furcsa szagokat,

mintha a gumi lenne. Megérintve a jobb oldali fém felnit, igen forró volt, a bal nem.

 

Mi lehet ez és mennyibe fáj? köszi

 

 

Ken_Block Creative Commons License 2015.02.08 0 0 12889

Azaz, majdnem sikerült betájolni :D

Egyszer rendeltem tőle, küldött névjegykártyát, de úgy el raktam, hogy 4 éve nem találom...

Szerintem Ő is korrekt, megbízható, és nem is olyan drága.

Előzmény: almaata66 (12888)
almaata66 Creative Commons License 2015.02.08 0 0 12888

Vecsésen is van egy. /miserna@freemail.hu/ ha jól emlékszem a címre. Apróságokat már rendeltem tőle. 

 

Előzmény: Joshoa78 (12885)
Ken_Block Creative Commons License 2015.02.07 0 0 12887

Üdv.

 

Ecseren van egy Daewoo/Chevrolet/Hyundai bontó, voltunk ott régen párszor, elég korrektek. Km digit óra világításhoz kértem izzót 2db-ot, kaptam 4-et foglalattal együtt valami 200ft-ért talán. Ködlámpánk is onnan volt, akkor újonnan volt 16-18 körül azt hiszem a pár előre. 10 vagy 12-ért adták ha jól rémlik. Illetve, van egy valahol Gyömrő környékén is, nem tudom pontosan hol, nem találom a névjegy kártyát. Ott is rendes a tulaj, legalábbis 2db első helyzetjelző foglalat erejéig az volt. 1800-at kért értük, majd megkaptam ingyen postai úton.

Előzmény: Joshoa78 (12885)
lharangozo Creative Commons License 2015.02.07 0 0 12886

Üdvözlet Mindenkinek!

 

Elkezdett világítani a légzsák lámpám.Előtte takarítottam, a kormányt is felemeltem, gondoltam, valami elmozdult.

Akksi sarkot egy éjszakára levettem, nem változott semmi. Valahol olvastam, hogy ha a hiba nem áll fenn, 40 indítás után a lámpa elalszik.Pénteken el is aludt. Kíváncsiságból állítottam a kormányon, a lámpa újra világítani kezdett. Tehát ott lesz a hiba. Leszedtem a kormány burkolatát, megmozgattam minden vezetéket, de szemre semmi hiba nem látszik.Várom, hátha újra elalszik majd.

Járt már így valaki ?

Joshoa78 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 12885

Sziasztok!

 

Sedan Kaloshoz keresnék jobb első ajtót és sárvédőt,lehetőleg feketét.

Valaki tudna ebben segíteni?

Hol lehet kapni jó áron bontottat?

Kb mennyibe kerülnek ??

Előre is köszönöm a válaszokat!!

Üdv: Josh

almaata66 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 12884

magát a motort csak flexel lehet szerelni. valamitől fekete trutyi folyt ki belőle amikor cseréltem. majd ha lesz kedvem meg időm szétbarmolom :)

Előzmény: Ken_Block (12883)
Ken_Block Creative Commons License 2015.02.06 0 0 12883

Múlt vagy jelenben volt a mondás attól függ. Bár nem hiszem ,hogy külön cserélhető lenne benne a "szénkefe", amúgy ami bronz általában. Meg ha kiveszed belőle ,hogy megy az ac akkor? Villanymotornak az a lelke.

Szénszűrőt amit hallottam eddig, az pollenszűrőben van, ha rosszul emlékszem, meg egy tartály van, ami aktív szén tartály, de annak annyi köze hozzá kb mint péknek a kovácsoltvas kerítéshez.

Előzmény: almaata66 (12882)
almaata66 Creative Commons License 2015.02.05 0 0 12882

lehet, hogy a szénkefére gondolt ;-)

Előzmény: Ken_Block (12881)
Ken_Block Creative Commons License 2015.02.04 0 0 12881

Üdv.

 

Kíváncsi lennék, hogy pontosan mire gondolt és hol van. Ha esetleg tudsz konkrétabbat, vagy megtudod pontosan írd már le légy oly kedves.

Előzmény: robo2 (12880)
robo2 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 12880

Sziasztok!

 

Sikerült szétszednem a motor halott volt.motor+szűrő 12500Ft.az autó most már megy.A szervomotoros azt mondta ahol vettem hogy valami szénszürő miatt megy tönkre,ezt vegyem ki.Na eddig még nem jutottam de idővel meg lesz.Köszönöm a segítségeteket.

almaata66 Creative Commons License 2015.02.02 0 0 12879

Nekem is sikerült. ha minden műanyagpatentot óvatosan kiiktattál, üzemanyag vezetékről a bilincset leszedted, /lehetőleg úgy, hogy vissza is tudd rakni, vagy cseréld újra/ akkor még a pici szűrőbetét alaposan visszatartja a szerkezet felső részét. némi erőkifejtéssel már szétjön. a szűrő valószínűleg tiszta fekete ha igen, biztos hogy a motor halott. 

Előzmény: robo2 (12878)
robo2 Creative Commons License 2015.02.02 0 0 12878

Kimértem a vezetékeket a 12 v megvan kiszereltem a pumpát holnap beviszem a melohelyemre és kipróbálom.Viszont nem igazán jöttem rá hogy lehet darabokra szedni ha esetleg elég benne a motort kicserélni.

almaata66 Creative Commons License 2015.02.02 0 0 12877

ki szokták szerelni a motort és pár pillanatig!!! az akkunál leellenörzik, hogy műkszik-e.  üzemanyag nélkül hamar leég,  úgyhogy óvatosan...

Előzmény: robo2 (12876)
robo2 Creative Commons License 2015.02.02 0 0 12876

Köszönöm a segítségeket.

 

Az alap kérdésem az lett volna hogy a szivattyú áram ellátása megvan e?Ezt szeretném valahogy kimérni

a szivattyúra 5 vezeték csatlakozik itt vajon melyiken kell mérni?

 

Lehet hogy a riasztom vagy az immobiliserem blokkolja?Ezért szeretném először kimérni.

nafm. Creative Commons License 2015.02.01 0 0 12875

Bocsánat, az első hibakód nem volt a listában.

Ezt találtam máshol: P0103 Mass Air Flow circuit High Input. (Lásd előző hozzászólás...)

Előzmény: nafm. (12872)
Ken_Block Creative Commons License 2015.02.01 0 0 12874

Üdv. 

 

Ha jól tudom az első hibakód a Maf szenzoré( légtömegmérő), a másik a lambda szondáé.

 

Ha nem zúg az Ac egy próbát megér, ha meg van kocogtatva a környéke, hátha elindul. Amúgy 80%, hogy totálisan meghalt, és fáj a szeme, egy újra az autónak.

Előzmény: robo2 (12871)
almaata66 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 12873

pedig valószínűleg venned kell... csak a szivattyú és a szűrőbetét meg van tizenegykétezer ft-ból. + üzemanyagszűrő jobb hátsó keréknél. jó barkácsolást, mármint ha ez a baja...

Előzmény: robo2 (12870)
nafm. Creative Commons License 2015.02.01 0 0 12872

Itt találtam: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=87262826&t=9091969

Benne van a két hibakód, a többi is jól jöhet.

Előzmény: robo2 (12871)
robo2 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 12871

Sziasztok!

 

Elfelejtettem irni volt két hibakódóm is.

P0103

P1133

 

 

robo2 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 12870

Sziasztok!

 

1.4 es 8szelepes kalosom van 2005ös évjáratú.Este leállítottam reggel már nem indult be.

Az ac pumpa gyújtás ráadásánál meg se nyekken.Ki lehet valahogy mérni hogy megkapja   a 12v ot?

azt hiszem 5 vezeték van ott.A biztositékot megnéztem az jó a reléhez nem értek,de nem szeretnék egyböl ac pumpát venni.Ha valaki tudna segíteni nagyon örülnék. Köszönöm

wolf1126 Creative Commons License 2015.01.28 0 0 12869

Olajszivattyú Daewoo Kalos 2005 szervizkönyvből másolva

Szükséges szerszámok

 

KM-498-B nyomásmérő

KM-135 adapter

Motorolaj nyomás Ellenőrzés

  1. Távolítsuk el a jobb oldali kerék is védőpajzs.
  2. Távolítsuk el az olajnyomás-kapcsoló csatlakozóját.
  3. Helyezze az adaptert KM-135 helyett az olajnyomás kapcsoló.
  4. Kösse össze a nyomásmérő KM-498-B az adapterhez.
  5. Indítsa el a motort, és ellenőrizze az olajnyomás alapjáraton sebesség és a motor hőmérséklete 80 ° C (176 ° F).

Fontos: A minimális olajnyomás legyen 30 kPa (8.88psi).

Vélhetően az 1,2-nél is így van.

Ken_Block Creative Commons License 2015.01.26 0 0 12868

Üdv.

 

1.2-t nem ismerem, de sanda gyanúm van a hengerfej környékére.

Előzmény: koviprog (12867)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!