Végig gondolva az is lehet hogy szorul már a sin, vagy a motor gyengélkedik, és emiatt túláramot vesz fel, és ezt tulajdonítja annak. Diagnosztikával kapcsolatban keress meg, ha gondolod.
nemtudom milyen autóról van szó, de a lényeg az, hogy ha az embernek/gyereknek, akárminek ott marad vmije az ablaknál, akkor ne törje szét az üveget, vagy az illető karját, stb. Nagyon régi autóknál (E30, stb.) ezt egy nagyáramú automatával oldották meg, ami a túlterhelt motort megnövekedett áramfelvételétől lecsapott, az ujjaknál persze elektronika figyeli ezt a terhelést.
Tehát a válasz, hogy valószínüleg az az elektronikában ez a funkció nem működik jól, igazából egy gyári diagnosztikával kéne lekérdezni, hogy meg lehessen állapítani, mi is a konkrét baj, és utána azt megoldani.
Akkor most bajban vagyok: ezek szerint nemhogy premium dieselt nem éri meg tankolni, henem még a shell is szar kút, hogy fogok így smart pontot gyűjteni? :) (akkor marad a McDonalds) :)
De ha mindenki a moltól veszi, akkor miért rosszabb a shell üzemanyaga? Ezek szerint az adalékok nem használnak, hanem inkább ártanak?
Az emelt oktánszámú benzin is kamu? (ennyi kérdés bakker) :-)))
Ne haragudj de jól teszed,ennek semmi értelme mindenki más véleményen van és a vége csak az anyázás. Neked ez a véleményed Nekünk más ezen felesleges vitatkozni,csak feszültséget hoz magával.Üdv.
rádió álláson nyomva tartod a napi számlálót ameddig nem jön be egy menü.Itt vannak különféle almenük ugyanezzel a gombbal tudsz benne lépkedni,az utolsó menüponttal tudod felszabadítani mégpedig az alvázszámod utolsó 5 számjegyének összegét kell megadnod.Ekkor elérhető a motorhőmérséklet,üzemanyag korrekció,üzemanyag szint literben,egy két beállítás,műszerfal önteszt,fedélzeti hibakódok meg hasonlóak.Minden autónál mást tudsz előhívni.Üdv.
Ezen a fórumon már annyiszor említettétek a "titkos" menüt, de még 1× sem írtátok le, hogyan lehet megjeleníteni, lekérdezni. Én nem vagyok egy BMW specialista, sőt inkább csak egy elégedett sofőr, de ezek a műszaki finomságok nagyon érdekelnek. Most esetleg leírod a hozzáférést? Köszi.
A ködlámpa/vakdugó analógia alapján a kormányra is lehetne a kapcsoló helyére egy vakdugót tenni, aminek a helyére egy nyomógomb bepattintható lenne. Bár a kormányt és a fölösleges gombokat még megértem valahogy.
Na de hogy egy fényszóró vaklámpával egy BMW-n???
Ugye 3 féle E60LCI fényszóró van, külső/belső lámpával:
halogén/halogén
sima bixenon/vaklámpa
AHL bixenon/kanyarfényszóró
Nekem a vaklámpa báncsa a szememet nem kicsit. Legalább egy halogén fényszórót illett volna odarakni. Vizsgán vagy rendőr nem kötözködhet, hogy ott a lámpa és mégse ég? Szerintem ez: putri a legjavából. Nem méltó a bajor márkához.
Még egy utolsó gondolat: a német autók lényege a modularitás, a legutolsó szaros VW Fox-ot is szabadon lehet konfigurálni. Aki nem szeretne plusz gombot látni a kormányon, annak javaslom egy francia vagy japán autó vásárlását, de barátkozzon meg a gondolattal, hogy sem konfigurálni nem tudja, sem utólag nem fog belerakni a büdös életben semmilyen extrát.
Más márkánál is, ha nincs ködlámpa, levakolják egy vakdugóval... nem gyártanak más lököst...
Így van. Nem utolsósorban azért, hogy ha késôbb úgy döntesz, hogy mégis szeretnél egy 130 eurós ködlámpát, akkor ne kelljen már mellé venned egy 850 eurós fényezett elsô szoknyát is.
Az egyszerûbb megoldás mindig a legjobb is egyben. (A plusz kötségeket meg ugye tudjuk, kinek kell végsô soron megfizetni.)
Ugyanazért van iSpeech gomb az MFLen, amiért telefongomb is: ha utólag be akarod rakatni, ne kelljen még a kormányt is szétszedni, és ugyan ne kelljen 4 félét gyártani (sima, iSpeech, tel, tel + iSpeech).