Szevasztok! Voltam a múlt héten a BMW-nél a Hengeenél,Oberhacingban és megállapította a szerelősrác,hogy az ízzítóelektronikám hibás (E61 525DA 2005/1 Nav.Prof.) ,én szereztem egyet és kicseréltem így már másnap tökéletesen indult a vas a mínuszokban is.(kösz a tippeket fiúk).Ez a Glühsteuergerät a szívócsonk alatt van és nem egy nagy ördöngősség kicserélni.Én is javaslom,hogy ha ha valamilyen hibajelenséget észlel az ember érdemes egyből egy hibatároló kiolvasást csinálni,így időt és pénzt is meglehet takarítani ezeknél a korszerűbb járműveknél... Bejelentkeztem még szoftverfissítésre is mert reménykedtem,hogy így már az MP3-as CD-ket is le tudom játszani.Sajna ez nem megy,a színek megváltoztak és az alapmonitorkép desingnosabb lett, a menüpontokban is relativ gyorsabban tudok lépkedni,de nem ez volt a főcélom,pedig külön kértem,hogy ezt állítsák be... Kérdezném tőletek,hogy mi lehetett a baj? A szoftver száma 31.2 volt. Üdv!
Hát ha nekem ekkora szakma beli barátaim lennének egy országgal odébb tuti felvinném tréleren a kocsit vagy lehoznám egyik szakit,megéri hidd el. Itt erre nem találunk megoldást ez már mélyebb enél sokkal.Üdv.
Na ez az! Nekem először sikerült belépnem, aztán az almenübe is sikerült volna, ahol be kell írni az összeadott számokat, de valahogy elszúrtam, és kiléptem. Na ez után már nekem is csak a kis felkiáltójeles háromszöget teszi ki. Nyomon a gombot, bejön a 3szög, nyomom tovább - de ha elengedem akkor is - visszalép a dátum kijelzésre. A rádió be volt kapcsolva, az LCD-n az adókat mutatta.
Na most ezt itt horvátországban igen nehézkesen lehet kivitelezni, mivel Spliti Bmw szervizben kicserélnék a komplett turbót 2400 €-ért, vagy kicserélték a légszürőt ami mikor még ki sem cserélték tudtam hogy köze nincsen a hibához. Ha magyarban lennék a haverok akár éjszaka is megoldanák a gondomat, de mivel itt élek és csak február elején esz magyarba a fene így eggyenlőre csak a dolgok történésének miértjére szeretnék némi tudást szerezni.
sziasztok Tudja valaki, hogy lehet-e bármilyen összefügés elektronikailag a DTC és a turbó közt? Az autó 2005 01 hó gyártás 530D. Kinlódok mióta hazajöttem horvátba 2 hete, a turbóval, ma mégis leálltam bevásárolni az autóval, indítás után kigyuladt a DTC kontrol visszajelző, rányomtam a DTC gombra elalud a visszajelző és elindult a turbó végre gyorsításnál. Van összefügés?
Végig gondolva az is lehet hogy szorul már a sin, vagy a motor gyengélkedik, és emiatt túláramot vesz fel, és ezt tulajdonítja annak. Diagnosztikával kapcsolatban keress meg, ha gondolod.
nemtudom milyen autóról van szó, de a lényeg az, hogy ha az embernek/gyereknek, akárminek ott marad vmije az ablaknál, akkor ne törje szét az üveget, vagy az illető karját, stb. Nagyon régi autóknál (E30, stb.) ezt egy nagyáramú automatával oldották meg, ami a túlterhelt motort megnövekedett áramfelvételétől lecsapott, az ujjaknál persze elektronika figyeli ezt a terhelést.
Tehát a válasz, hogy valószínüleg az az elektronikában ez a funkció nem működik jól, igazából egy gyári diagnosztikával kéne lekérdezni, hogy meg lehessen állapítani, mi is a konkrét baj, és utána azt megoldani.
Akkor most bajban vagyok: ezek szerint nemhogy premium dieselt nem éri meg tankolni, henem még a shell is szar kút, hogy fogok így smart pontot gyűjteni? :) (akkor marad a McDonalds) :)
De ha mindenki a moltól veszi, akkor miért rosszabb a shell üzemanyaga? Ezek szerint az adalékok nem használnak, hanem inkább ártanak?
Az emelt oktánszámú benzin is kamu? (ennyi kérdés bakker) :-)))