Keresés

Részletes keresés

csabyke Creative Commons License 2012.12.16 0 0 13064

Mivel Kufsteinon ät is ugyanannyi VIRTUALIS (TARIF) km-t fizetsz mint Zell am See fele, igy feltetelezem, hogy mindegy mere megy...

Tarifaszempontbol ugyanaz a ket szakasz ha jol tudom...

Előzmény: DJ. Bakter (13062)
1116 038 Creative Commons License 2012.12.16 0 0 13063

Persze mert a volt Munténia kocsijait forgatták Keletiből Bécsbe:)

09-ei Dácia menetrendjében meg nem küldtek Bécsbe semmit.(jó szokáshoz híven)

 

Értem. Köszönöm az infókat! :)

Előzmény: keszekusza76 (13061)
DJ. Bakter Creative Commons License 2012.12.16 0 0 13062

Sziasztok!

 

A MÁV-Start innsbrucki kirándulójegye azt írja: "A kirándulójegy az érvényesség első napjától számítva négy napig érvényes, oda-vissza utazásra korlátozások nélkül valamennyi közvetlen vonatra, és átszállásos eljutásra is - de kizárólag a Hegyeshalom - Bécs - St.Pölten - Linz - Salzburg útvonalon, és csak 2. osztályon."

 

Az lenne a kérdésem, hogy ez érvényes esetleg a Salzburg - Zell am See - Saalfelden - Wörgl vonalon is, vagy csak a rosenheimi korridor felé? Ez nincs definiálva, de ha már Salzburgig ennyire szigorúan meg van határozva az útvonal, akkor gondolom tovább is.

 

Másik kérdés, hogy az "átszállásos eljutás" azt is jelenti, hogy leszállás után nem az első továbbhaladó vonattal megyek tovább?

keszekusza76 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 13061

Persze mert a volt Munténia kocsijait forgatták Keletiből Bécsbe:)

09-ei Dácia menetrendjében meg nem küldtek Bécsbe semmit.(jó szokáshoz híven)

Előzmény: 1116 038 (13060)
1116 038 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 13060

A Dacia vasárnap reggel már indul Bécsbe Bp.ről?

 

Nagyon nehézkesen ment az az indulás... Wien Penzingen 105 perc késéssel haladt át a 346 vasárnap reggel!

 

Előzmény: zjakabfi (13036)
BahnScorper Creative Commons License 2012.12.10 0 0 13059

Nem ugyanoda ment, mert egy óra múlva a "betétjárat" ment csak! Szar időben kint álldogállni pedig egy perc is sok, nemhogy egy óra.

Előzmény: gabor144 (13047)
Őzike győr Creative Commons License 2012.12.09 0 0 13058

,,2, Kíváncsi lennék nagyon, hogy mennyi a Magyarországról kijáró munkások, iskolások száma naponta. Eddigi tapasztalataim szerint a vonat inkább osztrák földön telítödőt meg."

 

A tapasztalataidat nem tudom, hogy hol gyűjtötted, de elég sok a bérletes ingázó...

Előzmény: Törölt nick (13048)
keszekusza76 Creative Commons License 2012.12.09 0 0 13057

Lehet hogy az étkezőt üzemeltetőnek nem is lenne a célja:)

Kiennék a készletet,ha már közlekedne:))))

Előzmény: zjakabfi (13056)
zjakabfi Creative Commons License 2012.12.09 0 0 13056

Ma is lehet nagyobb késésre számítani, a fiume- eszéki +120 most. Gondolom a HZ nem hozza el külön az Agramot...

 

Előzmény: V43 1227 (13055)
V43 1227 Creative Commons License 2012.12.09 0 0 13055

Előzmény: V43 1227 (13053)
keszekusza76 Creative Commons License 2012.12.09 0 0 13054

Keleti tároló:))))))))

Amúgy Máv-os kocsik vannak benne.

Előzmény: zjakabfi (13052)
V43 1227 Creative Commons License 2012.12.08 0 0 13053

Maestral +335-tel érkezett Kaproncára, a végére a Déliben kicsit kevesebb lett.

Előzmény: mcg (13050)
zjakabfi Creative Commons License 2012.12.08 0 0 13052

+242-vel jön.

1/4 3-ra várja a Keleti.

Hova kerülnek a kocsijai amúgy?

 

Előzmény: mcg (13050)
FOMA Creative Commons License 2012.12.08 0 0 13051

Nehezen akarnak búcsúzni a horvát IC-k, a 259-2 öngyilkos miatt késett vagy 2,5 órát.

Előzmény: mcg (13050)
mcg Creative Commons License 2012.12.08 0 0 13050

Aki Kalandvágyó, az az új menetrendben is kipróbálhatja még a Kvarnert...:)

 

+191' körül adja be a HZ nemsokára...:(

bakterovics Creative Commons License 2012.12.07 0 0 13049

Mintha ez belföldi forgalomban olyan ártalmas lenne...

Ártalmas lenne bizony, mert veszélyeztetné a buszbizniszt.

Előzmény: BahnScorper (13046)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.07 0 0 13048

Húú, mit kavartam....

Tisztázunk pár dolgot!:
1, Nekem sem tetszik, hogy kínálat csökkenés lett s átszállás. Sokkal jobb lenne a közvetlen vonat, de egy Bécs-Győr olyan a semmibe vezetős picit... :) /Lehet ellenérveket hozni és támadni ezzel, de én így gondolom.:)/

2, Kíváncsi lennék nagyon, hogy mennyi a Magyarországról kijáró munkások, iskolások száma naponta. Eddigi tapasztalataim szerint a vonat inkább osztrák földön telítödőt meg.

3, Valóban azóta jobb a megbízhatóság, hogy Stadlerék szervízelik!

 

Amiről viszont még nem halottam Sopron-Bratislava, Petrzalka között nem lesz vmi kedvezményesebb jegy netán? :) Vagy majd csak jó drágán lehet eljutni?

 

gabor144 Creative Commons License 2012.12.07 0 0 13047

 

Ha egy vonat megdöglik, és egy óra múlva jön a következő ugyanoda, akkor szerintem nem sok értelme van pótlóbuszt rendelni, mire az odaér, és célbaér, addigra jó eséllyel ott a következő vonat. Csodálkozom, hogy ígértek ilyet.

 

A "bármikor bármi beüthet, közvetlen vonatokat végig pótolnak" helyett inkább az a közvetlen vonat előnye, hogy "bármikor bármi beüthet, közvetlen vonat végpontjáig valahogy biztosítva lesz az eljutás", míg egy átszállásos kapcsolat esetén ha akkora a késés, hogy a csatlakozó vonat nem vár (nyilván van akkora késés, hogy ne várjon), akkor ott maradhatsz éjszakára egy világvége állomáson.

Előzmény: BahnScorper (13042)
BahnScorper Creative Commons License 2012.12.07 0 0 13046

a nemzetközi jelleg miatt nem árt valamiféle emeltebb minőséget is biztosítani

 

Mintha ez belföldi forgalomban olyan ártalmas lenne...

Előzmény: Carpy (13045)
Carpy Creative Commons License 2012.12.06 0 0 13045

"egy belföldön is nagyobb forgalmat bonyolító vonat "nemzetköziesítése" akkora nagy többletköltség?"

 

Az nem. Két szomszédos orszég határnál összeérő alapütemeinek összekötése elvileg egy nagyon takarékos kínálatfejlesztési lehetőség. Persze vannak többletköltségei, mert a szerelvényméretek ritkán passzolnak, kompatibilitási, átjárhatósági és elszámolási problémák merülhetnek fel, a nemzetközi jelleg miatt nem árt valamiféle emeltebb minőséget is biztosítani, továbbá a zavarok országról-országra tovaterjedéásének is megnő az esélye.

 

"pl. a Kvarner odakint elővárosi vonat, a Maestral meg Bp. felé pl. egy belföldi -amúgy is közlekedő - gyorsvonattal együtt jön?"

 

Hát épp ez az, hogy a Kvarner ütemen felüli, és nagyforgalmúnak semmiképpen sem mondható.

Előzmény: zjakabfi (13037)
Carpy Creative Commons License 2012.12.06 0 0 13044

Cáfolj meg, ha tudsz :)

Előzmény: paca664 (13033)
BahnScorper Creative Commons License 2012.12.06 0 0 13043

Igen.

Előzmény: zjakabfi (13036)
BahnScorper Creative Commons License 2012.12.06 0 0 13042

Nem is beszélve arról, hogy bármikor bármi beüthet, közvetlen vonatokat végig pótolnak.

 

Erre a kijelentésedre ne építs házat...

 

Múltkor mentem Bécsbe, a railjet vezérlőkocsija lerohadt Kelenföldön, körüljárás miatt 30-40 perc késést szedtünk össze, aztán mikor odaértünk, az egész szerelvényt félrerakták (érthető, a halott budik minimum kétharmados többségben voltak), és közölték, hogy aki Münchenbe akar menni, az szálljon át az ICE-re, arról meg Plattlingban a müncheni regionálisra...

 

DB-nél meg egyszer kihajtottak minket a schwerini vonatból, állítólag balesetből eredő vágányzár miatt, és közölték, hogy majd jön a vonatpótló busz - a vonatot meg visszaküldték Berlin felé. A buszt megigérték párszor a hangosban is, de nem lett belőle semmi, mi meg ott álltunk egy puszta közepi állomáson, ahol a felvételi épület bedeszkázva, mindezt egy kellően hideg márciusi reggelen... végül egy órán át, mert nem adtak pótlóbuszt sem, csak közölték nagy képmutatóan, hogy bocs, de most már itt a következő vonat (amely nem ment el Schwerin-ig!).

 

 

Előzmény: PLACI (13038)
paca664 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 13041

Igen. A Daciára csak Ausztriában van felár.

Előzmény: maksimir (13040)
maksimir Creative Commons License 2012.12.06 0 0 13040

Nekem az alábbi kérdésem lenne:

 

Van ugy a bécsi kiránduló jegy. Azt írják róla, h átszállással az ER vonatokra is jó. Tehát ha megyek mondjuk Brucki átszállással ER-el Bécstől Győrig, akkor ott utána bármelyik vonattal továbbmehetek Pestre? A Dacia ngy-vel is (anélkül h 10 € büntető helyjegyre megvágnának -ill. annak hiányában megbüntetnének- )?

bakterovics Creative Commons License 2012.12.06 0 0 13039

egy belföldön is nagyobb forgalmat bonyolító vonat "nemzetköziesítése" akkora nagy többletköltség?

Dehogyis az, csak munka van vele, azt meg errefelé nem szeretik.

 

A másik, amit nem értek, hogy ha a váciak elmennek párkányba, akkor méregdrága nemzetközi jegyet kell venniük, ha Budapestre jönnek, akkor pedig állam által támogatott belföldit. Nemzetközi kedvezményekkel persze próbálnak enyhíteni ezen, de a plusz adminisztráció, bonyolítás, megkülönböztetés azért marad. Ha az elvileg "határok nélküli" EU-ban egyszer valaki felülvizsgálná ezt az ellentmondást, akkor a nemzetközi vonatok is jobban teljesítenének.

Előzmény: zjakabfi (13037)
PLACI Creative Commons License 2012.12.06 0 0 13038

Így van, amit írtál, én is azt gondolom.

 

És pont ezért is kinyírás. A kocautas évi 1-2-szer, ha Bécsben jár, még átszáll, de a napi ingázók ez nagy érvágás. Nem is beszélve arról, hogy bármikor bármi beüthet, közvetlen vonatokat végig pótolnak. Átszállós rendszerben a következő láncszemet már a kutya sem érdekli...

Előzmény: BahnScorper (13028)
zjakabfi Creative Commons License 2012.12.05 0 0 13037

Noha nem vagyok a téma szakértője, de egy belföldön is nagyobb forgalmat bonyolító vonat "nemzetköziesítése" akkora nagy többletköltség? Akkor amikor a pl. a Kvarner odakint elővárosi vonat, a Maestral meg Bp. felé pl. egy belföldi -amúgy is közlekedő - gyorsvonattal együtt jön?

 

Előzmény: Carpy (13032)
zjakabfi Creative Commons License 2012.12.05 0 0 13036

A Dacia vasárnap reggel már indul Bécsbe Bp.ről?

 

 

keszekusza76 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 13035

Részben igaz,

de a Startnál is megy a töketlenség ,fővizsgáztatja a kusett kocsijait,futáskiegyenlítésként meg

szlovák fekvőhelyeseket közlekedtett.(Mávosokat meg belföldi erősítésként használja nk-i munka hiányában)

Palotaforradalom meg ide kevés,

ha társvasutak piaci igény alapján vasutaznak, nekünk meg nincs pénzünk....

 

Előzmény: Carpy (13032)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!